Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 16.08.2007 13:59:04 » |
|
No onpas jännää synkroniaa taasen. : Sillä sain juuri kanavoinnin, joka liittyy tuohon kaikkeen. Ja kanavointi todella tuli ennen kuin tämän luin. :Keskittymällä kauneuteen ja iloon nostatte omaa värähtelyä ja maapallon värähtelyä. Jokaisessa ja jokapaikassa on kauneutta ja meidän pitäisi oppia näkemään ja tunnistamaan se
Mitenkäs jos näkee jotain ikävää eli jotain vaikkapa kohdellaan väkivallalla kadulla niin sitten pitää vain kääntää katse kauneuteen (läheisen kukkakaupan ikkunaan)? Noinko se toimii? Eikö maailmaan tarvitse osallistua mitenkään? Senkun katsellaan kauneuksia täyspäiväisesti? Vai viedäänkö väkivallantekijälle kukkanen että "keskity nyt tähän"? Kauneutta voi nähdä, tunnistaa myös rumana pidetyssä, kuten rauhan kehkeytymistä voi nähdä, tunnistaa myös "välien selvittelyssä". Ei se, että kääntää päänsä, vaan että poimii katseellaan esiin toisiakin puolia ilmiöistä, joita itse/muut kammoksuisivatkin. Sitähän Jeesus-mestarinkin kerrotaan tehneen: näyttäneen esimerkkiä siitä, kuinka tunnistaa hyvää pahassa - jos pahaa hyvässäkin. Ei niin mustavalkoista, ei niin joko-taita... Tässä kanavointi:16.8.2007
Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää...
Rakkaat valotyöntekijät! Te jotka koette kutsumukseksenne jakaa valoa ja rakkautta maailmalle, tehdä rakkauden ja valon töitä. Haluan muistuttaa teitä, mutta samalla myös kaikkia muitakin ”henkisen tien kulkijoita” siitä, että kaikki hieno, kaunis, ja hyvältä vaikuttava ei aina välttämättä ole sitä. Haluan muistuttaa myös siitä, että kaikki ruma, nurinkurinen ja pahalta vaikuttava ei välttämättä ole sitä.
Teille on siellä ollessanne usein toitotettu ja opetettu sitä, että ensivaikutelmaan voi yleensä aina luottaa. Minä sanon kuitenkin päinvastoin, että siihen ei todellakaan ole aina luottamista. Aivan kuten luonnossa on taitavia ympäröivään kasvillisuuteen soluttautuvia ja kasvillisuuden mukaan väriään muuttavia kameleontteja, niin samoin on teidän ihmisten kesken. Jotkut ovat hyvin taitavia siinä, niin taitavia että jopa teidän tarkka erottelukykynne ja energoiden aistiminenkin menee välillä ”harhaan”. Teidän täytyy vain pyytä johdatusta tueksenne ja luottaa siihen, niin ”harha-askeleenne” vähentyvät entisestään. Muistakaa kuitenkin, että kaikilla asioilla on monta puolta ja kaikella on tarkoituksensa ja paikkansa, jopa noilla ”harha-askelilla”. Kaikki kokemukset ovat tärkeitä.
Mutta tosiaan, kaikki eivät halua teille pelkästään hyvää. Sillä kaikki eivät ole samanlaisia kuin te, eivätkä halua pelkästään kaikkea hyvää toisille. Kaikki eivät välitä, kaikki eivät ymmärrä, eivätkä edes halua. Tämän te helposti unohdatte. Unohdatte, että jokainen kehittyy omalla tavallaan, omaan suuntaan ja omaan tahtiinsa. Te näette joskus liiankin sinisilmäisesti pelkästään hyvää ympärillänne. Toki sitä onkin, enemmän kuin tarpeeksi mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan... Sillä oikeastaan mikäänhän ei ole pelkästään ”hyvää” tai ”pahaa”. Useimmat teistä kuitenkin kallistuvat enemmän tai vähemmän jompaankumpaan suuntaan, mutta muistakaa että on myös olemassa kaikkea siltä väliltä.
On siis kuitenkin joitain henkilöitä ja tahoja jotka kokevat teidät ”vastustajinaan”. He luulevat teitä sellaisiksi, vaikka tehän että ole kenellekään vastustajia vaan palvelette kaikkeutta, sitä Korkeimman tahtoa ja tarkoitusta. He luulevat teitä vastustajikseen, koska luulevat menettävänsä jotain jos kaikki ovat yhtä ja tasavertaisia. He eivät ole (vielä) löytäneet ja tunnistaneet sitä valoa ja rakkautta itsestään, joka teissä ja ihan kaikissa kuitenkin on.
Mitään pelättävää ei ole mutta silti haluan muistuttaa, että teitä koetetaan eksyttää monin tavoin. Sillä siellä missä valo lisääntyy, lisääntyy myös pimeys. Teitä koetetaan eksyttää niin, että ette pystyisi tekemään sitä valotyötä jota olette maaplaneetalle tulleet tekemään. Eksytystä tapahtuu monin eri tavoin ja monien eri tahojen ja ihmisten kautta. Tuota eksytystä tapahtuu siksi, että teissä on voimaa ja potentiaalia niin moneen, enempään kuin usein itsekään ymmärrätte ja niin moni hyötyisi teistä.
Yhteiseksi hyödyksi ja hyväksi teidän tuleekin työskennellä, mutta on myös tahoja jotka haluavat vain käyttää teitä hyväksi ja vain täysin itsekkäistä syistä ja ei suinkaan rakkauden ja valon lisäämiseen, vaan pikemminkin sen vähentämiseen. Kaikkia kuitenkin tarvitaan, noita ”vastavoimiakin”. Koska muistattehan että mikään ei ole niin mustavalkoista, eikä asioita voida jakaa täysin kaksijakoisesti joko hyviin tai pahoihin. Sillä niinkuin alussakin mainitsin kauniissa voi olla rumaa ja rumassa kaunista.
Nöyrimmin pyydän, olkaa kuitenkin aina valppaina ja kehittäkää erottelukykyänne, älkääkä uskoko sokeasti keneenkään tai mihinkään. Älkää edes minuun. Luottakaa ensisijaisesti itseenne ja sisäiseen johdatukseenne joka tulee korkeimmalta itseltänne. Me ”muut” voimme olla vain tukenanne, apuna ja neuvonantajina. Älkääkä antako minkään tai kenenkään lannistaa teitä, viedä sekä valjastaa voimianne omaan käyttöönsä. Pitäkää voimanne itsellänne, käyttäen se sitten sitä kautta, eli itsenne kautta sen Korkeimman tarkoituksen, eli tsenne ja toisten hyväksi. Älkää antako minkään tai kenenkään musertaa iloanne ja positiivista elämän asennettanne sekä sisäistä rauhaanne. Erehdyksiä ja kompastelua toki saa tapahtua ja tapahtuukin, sillä siitäkin te kasvatte ja opitte. Pyydän, että älkää kuitenkaan kadottako elämäniloanne ja sisäistä rauhaanne lopullisesti. Sillä ilman niitä ette voi valotyötänne tehdä, jota varten olette täällä. Koska ilo ja rauha kuuluu erottamattomana osana rakkauteen.
Todellakin rakkauttanne ja valoanne koetellaan monin tavoin, mutta pysykää kaiken myllerryksenkin keskellä iloisena, tyynenä, rauhallisena ja luottavaisena itseenne sekä kaiken tarkoitukseen ja siihen että teistä pidetään todella hyvää huolta. Pysykää siinä keskuksessanne, kuten teille on opetettu/olette oppineet, joka on pysyvä ja muuttumaton. Se osa teistä joka on puhdasta valoa ja rakkautta, jota te pohjimmiltanne kaikki olette. Pyytäkää johdatusta ja luottakaa siihen. Silloin elämässänne, missä tahansa asiassa ja osa-alueessa ennemmin tai myöhemmin jyvät erottuvat akanoista.
Rakkaudella Jeesus KristusKirjoitusvirheiden muokkausta...
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.08.2007 14:06:30 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #16 : 16.08.2007 14:05:54 » |
|
Mikä on nk valotyöntekijän tavoite?
Saada ihmiset valaistumaan, ylösnousemus, mikä?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 16.08.2007 14:14:46 » |
|
Mikä on nk valotyöntekijän tavoite? Ensisijaisesti Tuoda ja jakaa maailmaan rakkautta, ihan kaikille ja kaikelle. Sitä kautta saattaa sitten "kylkiäisinä" tapahtua toki nämä(kin):
Saada ihmiset valaistumaan, ylösnousemus, mikä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mannan
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 16.08.2007 18:26:41 » |
|
Olen *~astraalin~* kanssa samaa mieltä, että meillä on mahdollisuus luoda oma elämämme, joten ajatus on tärkeä elementti. Samanlaisia ajatuksia tulee näköjään Rakkauden Valolta ja ^Soul's Adventureltakin^.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.08.2007 18:29:21 kirjoittanut Mannan »
|
tallennettu
|
|
|
|
astraali
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 16.08.2007 18:39:09 » |
|
Allekirjoitan täysin Rakkauden Valon kanavoinnin ja olenkin ollut huolissani siitä, miten helposti ihmiset uskovat kuulemaansa ja näkemäänsä. Sanoisin, että tämän päivän yksi suurimmista opetuksista on erottelukyvyn kehittäminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #20 : 17.08.2007 06:27:30 » |
|
huolissani siitä, miten helposti ihmiset uskovat kuulemaansa ja näkemäänsä. Sanoisin, että tämän päivän yksi suurimmista opetuksista on Allekirjoitan täysin Rakkauden Valon kanavoinnin ja olenkin ollut erottelukyvyn kehittäminen. Markkinatalous ja politiikka = täynnä valheita, minulle kerrottiin näistä oman kanavani kautta 1997 ja taas 2007 - esim. pelottelu terrorismilla ja ilmaston lämpenemisellä ovat tällaisia - kuussa ihminen EI ole käynyt - syyskuun 11 tapahtumat täysin omaa "sisäsiittoisuutta". Lääkkeitä syödään aivan tuhaan = kolestoroli, serotoni, verenpaine = aivoperäinen "sairaus," ei sydän ja verisuoni, monet kovat rasvat ovat todellisia terveystuotteita, rasva ei lihota, parasta mitä voit syödä ja voidella ihosi = neitsytkookosöljy, EPA - VOI - omega kananmunia 3 kpl päivässä, ruisvoileipää ja mustikoit 3 dl päivässä, muuta et tarvitse enää kuin elämän iloa. ps. olemme näitä syöneet, eikä mitään sairauksia perheessä ole ollut 1997 lähtien, ei niin mitään, ei edes flunssaa Älkää ihmeessä syökö teknisiä "laihdutus tuotteita", esim. liian pieni hiilihydraatti määrä kulutukseen nähden syö LIHASSOLUT, ei rasvaa, täysin harhaluulo - # MAAILMA = VALHEITA TÄYNNÄ #
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #21 : 17.08.2007 08:24:47 » |
|
Se on hyvä RV, jos ei pakoteta ketään ylösnousemaan ja jättämään maallinen elämä, kun täällä kerran olemme tunteiden, talouden jne seassa.
Luin itse Amman kirjoja pitkästä aikaa, ja kyllähän se niin on, että hän on yksi esimerkki täydellisyydestä, siis, jos verrataan kanavointia, ja mestareita, niin periaatteessa tieto tulee jostain ylimaallisesta tilasta/ sielusta/ olennolta. Ja tavoite saattaa olla siis viedä ihmiset "sinne" tai parantaa "tätä".
Eli valaistuminen, ylösnousemus tai edes tiedostava elämä.
Joka ei, heh, ole serkkuni prioriteettilistalla edelleenkään nr 1, vaan ne miehet ja vaatteet ja latinomeininki. Muilla raha. Taidan olla poikkeus suvussa. No olihan isoisä ja eno uskossa, edes.. oli siellä muitakin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 08:58:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 17.08.2007 14:03:01 » |
|
Allekirjoitan täysin Rakkauden Valon kanavoinnin ja olenkin ollut huolissani siitä, miten helposti ihmiset uskovat kuulemaansa ja näkemäänsä. Sanoisin, että tämän päivän yksi suurimmista opetuksista on erottelukyvyn kehittäminen. Allekirjoitan tämän ja toivon lämpimästi erottelukyvyn ja kriittisen ajattelun nopeaa kehittymistä ihmiskunnassa. Rakkauden Valon kanavointi sisältää viestin, jonka hyvin ytimekkäästi minulle sanoi ensimmäinen kohtaamani pesunkestävä huuhaa:"älä usko yhtään mitään tai ketään, kuuntele vain omaa sydäntäsi" ja niin olen tehnyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 18.08.2007 14:03:14 » |
|
Kiitoksia itsellenne. =) (hö kun hymiöt ei toimi...)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #24 : 10.09.2008 20:28:12 » |
|
Ajattelin elvyttää tätä ketjua, sillä tiedän että täällä on ihmisiä ketkä tekevät kanavointeja, ja rohkaisen kaikkia, aloittelijoitakin, tuomaan kanavointinsa tänne, sillä on aika vapauttaa ja jakaa se kaikki, minkä lahjaksi saamme. Ei pakosta, vaan tunteesta - rakkaus on avain.
Näin alkuun rakkaani, esittelen teille itseni. Olette jo pitkään aistineet läheisyyteni, olen ollut kanssanne aikojen alusta saakka. Olen jokaisen teistä lähettyvillä, kun tarvitsette neuvoa ja ohjausta. Tänään olen täällä sinun kanssasi. Nimelläni ei ole merkitystä, mutta teidän maailmassanne on helpompaa, kun asioille annetaan nimet. Minua voit kutsua nimellä Valkoinen Kotka.
Olen tuomassa sinulle ja muille valon ystäville avainta, suurinta ja kultaisinta avainta, jolla saatte auki kaikki lukot. Rakkauden avain avaa kaikki lukot. Kun avaatte ne pääsette käsiksi hiljaiseen tietoon, viisauteen ja voimakkaaseen rauhaan. Rakkaus on avain.
Voitte kuvitella miten rakkaus laskeutuu ylhäältä alas huuhtoen teidät kokonaan ja täyttäen jokaisen energiakeskuksenne energiallaan. Kun rakkaus jää asumaan kurkkuchakraanne, jää teille jäljelle mahdollisuus puhua vain rakkauden kieltä. Kaikki karkeus teissä muuttuu hienommaksi energiaksi ja teistä tulee rakkauden sanoman eteenpäin viejiä. Teidät on luotu välittämään rakkautta eteen päin. Olette kuin suodattimia, joka puhdistavat pois pelon ja jäljelle jää vain rakkaus. Viekää rakkauden sanomaa eteen päin olemalla sitä itsessänne. Muistakaa: Rakkaus on avain.
Jotta voit vastaanottaa sanomaa ja viedä sitä eteen päin, teidän pitää olla avoimia. Luokaa ympärillenne kauneutta, sillä me pidämme kauneudesta ja pääsemme helpommin yhteyteen kanssanne, kun olette kauniissa energiassa. Kuunnelkaa kaunista musiikkia, vapauttakaa ilonne ja eläkää kauniisti. Ottakaa rytmi kaikkeen mitä teette. Me olemme läsnä aina, mutta helpompaa sinulle ja meille on, jos hiljennyt säännöllisesti ja teet siitä rutiinin. Kaikki tapahtuu pikkuhiljaa. Olkaa luottavaisia ja käyttäkää niitä avaimia, mitkä teille on annettu. Mikään ei tapahdu pakolla, etenkään ei kasvaminen. Kaikki on vapaaehtoista ja lähtee tunteesta, siitä että tunnette tekevänne jotain mitä teidän kuuluukin tehdä.
Puhun teille kurkkuchakrasta, koska se on luovuuden ja ilmaisun virtalähde. Siellä voi asua pelkoa, joka estää teitä ilmaisemasta itseänne. Vain vapauttamalla itsenne peloista rakkauden avaimen avulla, voitte saada suunne auki ja asianne eteen päin. Rakkaani, älkää pelätkö olla sitä mitä olette ja jakaa tietoanne eteen päin. Olette siunattuja tehdessänne niin, sillä minä seison teidän selkänne takana turvaten selustanne ja valaisemalla tietänne eteen päin. Olen suuri turvanne.
Valkoinen KotkaTuollainen tuli tänään meditoinnin päätteeksi ja koin että voin sen ihan hyvin laittaa tänne, vaikka en aiemmin olekaan laittanut kanavointejani minnekään. Tuli vain niin vahva tunne kun meditoin. Yhtäkkiä alkoi kädet ja jalkapohjat kihelmöimään ja kolmannessa silmässä tuntui viileä voimakas ilmavirta. otin kynän ja paperia ja aloin kirjoittaa. Olen jo jonkin aikaa tuntenut voimakkaasti että selkäni takana seisoo jokin hyvin suuri ja voimakasta rauhaa huokuva olento. Nyt se sitten selvisi, kuka se on. olen vieläkin siinä suunnattoman suuressa rauhan ja rakkauden energiassa, mistä täytyin. Olen niin kiitollinen tästä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 13.09.2008 09:38:41 » |
|
Ajattelin elvyttää tätä ketjua, sillä tiedän että täällä on ihmisiä ketkä tekevät kanavointeja, ja rohkaisen kaikkia, aloittelijoitakin, tuomaan kanavointinsa tänne, sillä on aika vapauttaa ja jakaa se kaikki, minkä lahjaksi saamme.
Ei pakosta, vaan tunteesta - rakkaus on avain.
Näin alkuun rakkaani, esittelen teille itseni. Olette jo pitkään aistineet läheisyyteni, olen ollut kanssanne aikojen alusta saakka. Olen jokaisen teistä lähettyvillä, kun tarvitsette neuvoa ja ohjausta. Tänään olen täällä sinun kanssasi. Nimelläni ei ole merkitystä, mutta teidän maailmassanne on helpompaa, kun asioille annetaan nimet. Minua voit kutsua nimellä Valkoinen Kotka.
Olen tuomassa sinulle ja muille valon ystäville avainta, suurinta ja kultaisinta avainta, jolla saatte auki kaikki lukot. Rakkauden avain avaa kaikki lukot. Kun avaatte ne pääsette käsiksi hiljaiseen tietoon, viisauteen ja voimakkaaseen rauhaan. Rakkaus on avain.
Voitte kuvitella miten rakkaus laskeutuu ylhäältä alas huuhtoen teidät kokonaan ja täyttäen jokaisen energiakeskuksenne energiallaan. Kun rakkaus jää asumaan kurkkuchakraanne, jää teille jäljelle mahdollisuus puhua vain rakkauden kieltä. Kaikki karkeus teissä muuttuu hienommaksi energiaksi ja teistä tulee rakkauden sanoman eteenpäin viejiä. Teidät on luotu välittämään rakkautta eteen päin. Olette kuin suodattimia, joka puhdistavat pois pelon ja jäljelle jää vain rakkaus. Viekää rakkauden sanomaa eteen päin olemalla sitä itsessänne. Muistakaa: Rakkaus on avain.
Jotta voit vastaanottaa sanomaa ja viedä sitä eteen päin, teidän pitää olla avoimia. Luokaa ympärillenne kauneutta, sillä me pidämme kauneudesta ja pääsemme helpommin yhteyteen kanssanne, kun olette kauniissa energiassa. Kuunnelkaa kaunista musiikkia, vapauttakaa ilonne ja eläkää kauniisti. Ottakaa rytmi kaikkeen mitä teette. Me olemme läsnä aina, mutta helpompaa sinulle ja meille on, jos hiljennyt säännöllisesti ja teet siitä rutiinin. Kaikki tapahtuu pikkuhiljaa. Olkaa luottavaisia ja käyttäkää niitä avaimia, mitkä teille on annettu. Mikään ei tapahdu pakolla, etenkään ei kasvaminen. Kaikki on vapaaehtoista ja lähtee tunteesta, siitä että tunnette tekevänne jotain mitä teidän kuuluukin tehdä.
Puhun teille kurkkuchakrasta, koska se on luovuuden ja ilmaisun virtalähde. Siellä voi asua pelkoa, joka estää teitä ilmaisemasta itseänne. Vain vapauttamalla itsenne peloista rakkauden avaimen avulla, voitte saada suunne auki ja asianne eteen päin. Rakkaani, älkää pelätkö olla sitä mitä olette ja jakaa tietoanne eteen päin. Olette siunattuja tehdessänne niin, sillä minä seison teidän selkänne takana turvaten selustanne ja valaisemalla tietänne eteen päin. Olen suuri turvanne.
Valkoinen KotkaTuollainen tuli tänään meditoinnin päätteeksi ja koin että voin sen ihan hyvin laittaa tänne, vaikka en aiemmin olekaan laittanut kanavointejani minnekään.
Tuli vain niin vahva tunne kun meditoin. Yhtäkkiä alkoi kädet ja jalkapohjat kihelmöimään ja kolmannessa silmässä tuntui viileä voimakas ilmavirta. otin kynän ja paperia ja aloin kirjoittaa. Olen jo jonkin aikaa tuntenut voimakkaasti että selkäni takana seisoo jokin hyvin suuri ja voimakasta rauhaa huokuva olento. Nyt se sitten selvisi, kuka se on. olen vieläkin siinä suunnattoman suuressa rauhan ja rakkauden energiassa, mistä täytyin. Olen niin kiitollinen tästä. KiitosTigris~miau .... t.Aaviisuinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #26 : 17.10.2008 14:39:51 » |
|
Nyt täytyykin kysyä ihan semmoista asiaa, kun minulta hajosi tietokone jo kolmannen kerran puolen vuoden sisään, tällä kertaa kone joka oli minulla vain kuukauden. Mikähän IHME tässä nyt oikein on, enkö minä vaan tajua jotain vai olenko minä oikeasti niin turakki, että saan koneet mäsäksi? Ja ne hajoavat aina niin, että on viikonloppu ja korjaaminen kestää pitkään ja juuri silloin tulee vielä koneellä tehtäviä juttuja vastaan ja joudun luovimaan itseni jotenkin kirjoittamisen äärelle.
Minä en itse tosiaankaan keksi mitään järjellistä syytä tähän ainaiseen koneiden poksahtelemiseen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 17.10.2008 15:19:31 » |
|
Hei mä en ole kanavoija mutta olen kuitenkin lukenut että värähtelytason muutokset vaikuttavat ympäröiviin esineisiin kuten myös ihmisiinkin. Varsinkin sähkölaitteet voivat olla herkkiä ja paukahdella kun värähtelytaso nousee eikä ympäristö pysy ns perässä. Kun nyt muistaisin tästä enemmän... ööh, oli nimittäin joku menetelmä varsinkin juuri tuon elektroniikan suhteen miten sen saa samalle tasolle itsensä kanssa. Ainakin Reikitys tai joku muu energiakäsittely voi auttaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|