Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunnistaako sielunperheen jäsenen kasvonpiirteistä?  (Luettu 22967 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 16.08.2007 20:48:22 »

Tällainen tuli mieleeni, kun näin erään toisella puolella maapalloa asustelevan ihmisen kuvan. En ole häntä koskaan tavannut enkä jutellut kuin muutaman sanan foorumilla, mutta olin suorastaan lentää selälleni, kun huomasin, kuinka paljon hänen kasvonpiirteet ovat samanlaiset. Ja hänen ottamansa valokuvat ovat minulle äärimmäisen ihanan tuntuista katsottavaa. Ja muutenkin tuntuu, kuin tuntisin hänet...! Cheesy Olipas sepostus!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 16.08.2007 21:15:11 »

Kylä sielunperheen jäseniä ja muita henkisesti läheisiä ihmisiä voi tunnistaa kasvon piirteistä sekä muista ulkoisista ominaisuuksista kuten vaikka pukeutumisesta. Monet regressiossa olleet henkilöt ovat kertoneet, miten heille on näytetty ennen syntymää että esim. seuraavan elämän kumppani tulee näyttämään tältä. Tämä siksi, että meillä olisi edes hitusen hajua niistä henkilöistä, joiden kanssa olemmekin sopineet tapaamiset tähän elämään. Yleensä emme muista noita asioita tietoisesti vaan toinen tuntuu käsittämättömällä tavalla tutulle. Selvätietoisuutta omaavat ihmiset saavat varmastikin kaivettua mielestään ylös joitakin ominaispiirteitä, joista toisen sitten tunnistaa, mutta näiden piirteiden tietoinen muistaminen ei minusta ole tärkeää. Tärkeämpää on muistaa sydämellä kuin aivoilla Wink

Toisekseen valokuva nappaa aina mukaansa kuvattavan auran ja sen energian voi aistia kuvaa katsottaessa. Tuttuuden tunne voi siis tulla aurankin perusteella. Itsehän katselen menneitä elämiä juuri valokuviin jääneen auraenergian perusteella Smiley
tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #2 : 16.08.2007 22:34:43 »

 

   Hei!

   Mielestäni myös hyvinkin tunnistaa sieluperheen jäsenen ulkomuodosta. Kasvonpiirteistä, käsistä,
 silmistä- ennenkaikkea silmistä smitten :Smiley
 
   Myös merkillinen tuttuuden tunne oudonkin, ennennäkemättömän ihmisen kohdalla. Helppous tutustua, keskustella- on kuin aina olisi tunnettu Smiley
 
   Ja miten merkillisesti elämä meitä johdattaakin yllättäviin kohtaamisiin! Kaikella on tarkoituksensa, syynsä ja myös seurauksensa!
   
   Jännittävää ja mielenkiintoista on elämä smitten

   t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #3 : 17.08.2007 10:23:25 »

Mielestäni myös hyvinkin tunnistaa sieluperheen jäsenen ulkomuodosta. Kasvonpiirteistä, käsistä, silmistä- ennenkaikkea silmistä smitten :Smiley
 
Myös merkillinen tuttuuden tunne oudonkin, ennennäkemättömän ihmisen kohdalla.

Minustakin tutun sielun voi tunnistaa varsinkin silmistä ja esim. toisen tavasta liikkua. Mullakin on muuan "etätuttu", jonka kanssa en ole koskaan sanaakaan vaihtanut, mutta siitä huolimatta olen varma, että tunnen hänet jostakin.  smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 17.08.2007 10:35:57 »

heille on näytetty ennen syntymää että esim. seuraavan elämän kumppani tulee näyttämään tältä. Tämä siksi, että meillä olisi edes hitusen hajua niistä henkilöistä, joiden kanssa olemmekin sopineet tapaamiset tähän elämään.

*Vaikka näin k.o henkilön regressiossa pari kertaa, en nähnyt piirteitä tai en muista. Vain niiden elämien roolit, upseeri ja kirjuri. Ja miten sulavaa yhteistyötä, kuin tanssi vaan!  angel

Eli voi vain kuvitella. Luultavasti vaalea tukka..

Mutta edelleen ihmettelen, että kun niitä menneitä elämiä on niin paljon, miksi ei ole tän enempää "tuttuja"? En tarkoita suhteita, mutta sellaista tunnetta menneistä yhteyksistä. Voivathan he tulla bisnestenkin kautta, mutta keskimäärin ei työelämässä ole sellaista "tuttuuden tunnetta" kenenkään kanssa, joita kohtaa. Silloin kun on ollut, tuli ikävä kyllä se karma siihen peliin, paitsi kerran aika siistiltä pöydältä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 10:43:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 17.08.2007 16:32:11 »


Toisekseen valokuva nappaa aina mukaansa kuvattavan auran ja sen energian voi aistia kuvaa katsottaessa. Tuttuuden tunne voi siis tulla aurankin perusteella. Itsehän katselen menneitä elämiä juuri valokuviin jääneen auraenergian perusteella Smiley

Hmm... tässäpä tämä kyseinen henkilö, saisitko jotakin "irti"? Smiley

(http://farm1.static.flickr.com/115/292715240_f4075cbdfe_m.jpg)
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 17.08.2007 17:50:39 »

Jos avataaranasi on oma kuva, nousee aurojenne perusteella minulle oikein selkeä yhteys. Olette olleet monessa elämässä läheisiä, sekä ystäviä, sisaruksia että pariskuntina - varmasti myös toinen toisenne vanhempana. Yhteisiä elämiä on takana hyvin pitkältä aikaväliltä ja näkisin, että olette myös Henkimaailman tasolla unien aikaan paljon tekemässä yhteistyötä jonkin asian hyväksi, käsittääkseni isommasa ryhmässä. Jotenkin mieleen nousee kuva teistä ja muutamasta muusta sellaisen ison suunnittelupöydän ääressä Wink

Viimeisestä kohtaamisestanne täällä Maan päällä ei ole kovinkaan kauaa, mahdollisesti viimekertaisessa elämässä olette tunteneet toisenne viimeksi. Vaihtoehtoisesti pari elämää on saattanut mennä välissä niin, ettette ole törmänneet toisiinne.

Näkisin myös, että olette todella suurella todennäköisyydellä samasta sieluperheestä ja ehkäpä vielä pienemmästä toimintaryhmästä tuon sieluperheen sisällä (tai sitten toimintaryhmänne on jokin muun kuin sieluperheen).
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 17.08.2007 17:52:02 »

kuinka voit nähdä noin selkeästi???

t-tirppa, olet hyvin samantyyppisen näköinen kuin tuo mies, sama minulla ja exällä (sama vuosimalli, ruskea tukka, siniset silmät), joka oikuttelustaan huolimatta sanoo omanneensa vain kaksi parisielua tässä elämässä, minä ja vaimonsa - eli naimisiin kummankin kanssa.

vieläkin hänen tekonsa ja häneen liittyvät jutut saavat tietyn energiasäväyksen kulkemaan läpi, siksi kai se selvittely on niin raskasta.

MUTTA vielä on joku moraaliltaankin enemmän kaltaiseni.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 17:57:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 17.08.2007 17:57:22 »

En minä oikein tiedä itsekään, minä vain näen. Riippuu tietysti hirmu paljon ihmisen aurasta mitä näen ja näenkö ylipäätään mitään. Minä vaan nappaan sen auran filiksen valokuvasta. Se tulee yleensä ensi vilkaisulla mieleen, joillakin vahvemmin, joillakin heikommin, jolloin auraa joutuu ikään kuin "maistelemaan" pidempään.
Samalla periaatteella katson vastauksia kysymysketjuuni eli nappaan kysyjän auran kirjoituksesta ja nimimerkistä. Mehän jätämme aina palan itsestämme, kun luomme jotakin, vaikka se luominen olisi vain forumille kirjoittamista. Nimimerkit ja avataarat ovat yleensä värähtelyltään lähellä käyttäjän auraa.

En tietenkään väitä, että minun näkemykset olisivat aina oikeassa eli korostan aina oman sisäisen äänen kuuntelemistä - myös tässä TuliTirpalle tulleessa tulkinnassa Wink
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #9 : 17.08.2007 17:58:00 »

Jos avataaranasi on oma kuva, nousee aurojenne perusteella minulle oikein selkeä yhteys. Olette olleet monessa elämässä läheisiä, sekä ystäviä, sisaruksia että pariskuntina - varmasti myös toinen toisenne vanhempana. Yhteisiä elämiä on takana hyvin pitkältä aikaväliltä ja näkisin, että olette myös Henkimaailman tasolla unien aikaan paljon tekemässä yhteistyötä jonkin asian hyväksi, käsittääkseni isommasa ryhmässä. Jotenkin mieleen nousee kuva teistä ja muutamasta muusta sellaisen ison suunnittelupöydän ääressä Wink

Viimeisestä kohtaamisestanne täällä Maan päällä ei ole kovinkaan kauaa, mahdollisesti viimekertaisessa elämässä olette tunteneet toisenne viimeksi. Vaihtoehtoisesti pari elämää on saattanut mennä välissä niin, ettette ole törmänneet toisiinne.

Näkisin myös, että olette todella suurella todennäköisyydellä samasta sieluperheestä ja ehkäpä vielä pienemmästä toimintaryhmästä tuon sieluperheen sisällä (tai sitten toimintaryhmänne on jokin muun kuin sieluperheen).

WAU! Juu, tuo avatar on tosiaankin mun omakuva...!
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #10 : 17.08.2007 20:23:52 »

TuliTirppa, mä en tosiaankaan ole mikään näkijä, mutta ihan tämmöisellä "maalaisjärjellä" olen näkevinäni sinussa (vaikkei avataresi kauhean selkeä olekaan) & kuvan kaverissa niin sanottua "naimanäköisyyttä" Wink  - lienet kuullut termistä. smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
sattumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #11 : 17.08.2007 23:43:04 »

Hei!

Olen tunnistanut sieluperheenjäseniä aika monta tässä elämässä - jostain kumman syystä he kaikki ovat olleet horoskoopiltaan kaloja, kuten minäkin...onko järkee vai ei?

Vai ovatko he muuten vaan mulle tuttuja kalaihmisiä?

Yksi ihminen on ylitse muiden, hänet tunnistin silmistä - olemme olleet niin selkeästi yhdessä jo pitkään - tässä elämässä vain ystäviä. Tätä ihmistä mulla on koko ajan ikävä!
Mutta tiedän, että hän on aina lähellä, jokaisessa elämässä.
tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
mammamma
Vieras
« Vastaus #12 : 18.08.2007 13:02:27 »

Hei!

Olen tunnistanut sieluperheenjäseniä aika monta tässä elämässä - jostain kumman syystä he kaikki ovat olleet horoskoopiltaan kaloja, kuten minäkin...onko järkee vai ei?

Vai ovatko he muuten vaan mulle tuttuja kalaihmisiä?

Yksi ihminen on ylitse muiden, hänet tunnistin silmistä - olemme olleet niin selkeästi yhdessä jo pitkään - tässä elämässä vain ystäviä. Tätä ihmistä mulla on koko ajan ikävä!
Mutta tiedän, että hän on aina lähellä, jokaisessa elämässä.


Hehe... On mullakin yks "naimanäköinen" selvä sielunperheen jäsen, joka on kalat. Itse kylläkin olen Kauris Cheesy

Jännä, vielä tästä kuvan henkilöstä... Katselin hänen nykyisiä perhekuvia, ja tulin lähestulkoon mustikseksi, ja mietin, että mitä se tuon näköisen tätin kans oikeen tekee Cheesy Ei oikein pelaa heidän välillä tuo "naimanäköisyys".

Mulla on muuten hymiöt lopettaneet toimimasta tällä foorumilla Huh? Eikä tekstiä voi maalata hiirellä ku pikku pätkän kerrallaan. Johtuukohan Wintoosan uudesta päivityksestä?
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #13 : 18.08.2007 14:31:59 »

Tapasin kesän festareilla yhden inkkaripojan, joka oli niin tuttu että... Vietimme oikein mukavaa iltaa katsellessamme ihmisten hyörinää kun omakin pää surrasi vilkkaasti.. Sitten satuin viikko sen jälkeen etsimään intiaaneista kuvia kun vastaan pomppasi hämmästyttävän yhdennäköisyyden omaavat kasvot:

(http://www.old-picture.com/indians/pictures/Crow-Boy.jpg)

Hän oli siis sama henkilö uudessa muodossa.. Eikä epäilystäkään etteikö olisi liikuttu samoissa seurueissa 'aikoinaan'..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ventura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


"It's my time to shine, like a tuna in the brine."


Profiili
« Vastaus #14 : 18.08.2007 15:45:32 »

Mä olen lapsesta asti sanonut, että ihmiset jotka näyttävät samalta, tai omaavat samantyyppisiä piirteitä kasvoillaan, tulevat olemaan yhdessä pitkään. (jos parisuhteessa) Jos vain ystäviä, niin ystävyys tulee ainakin olemaan todella ainutlaatuista.

Kukaan ei tietenkään uskonut minua kun lapsena noin sanoin, mutta nyt kun tutkimuksia on tehty hajuista, tukanväreistä, silmistä ja samanlaisuuksista...Niin johan on porukka alkanut näkemään asian toisella tavalla. crazy2

Ja tulitirppa: olen aivan samaa mieltä Athamaaritin kanssa tuosta.
Olette samannäköisiä. Vaikka kuvasi on sivulta, teissä on hyvin paljon samaa.
Nenätkin näyttää olevan hyvin paljon samanlaiset! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: