Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Arkkienkeli Urielin viesti - Ehdoton Luottamus  (Luettu 6112 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 16.08.2007 20:11:43 »

EHDOTON LUOTTAMUS

Arkkienkeli Urielia kanavoinut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
13.8.2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Silloin kun olette erossa Lähde-yhteydestänne, koette henkimaailman todellisuutenne ulkopuolisena. Keskittyessänne aineeseen, uskotte siihen, mitä voitte nähdä tai koskettaa. Keskityttäessä sekä henkiseen että aineelliseen vaaditaan luottamusta, jolloin tiedetään, että se mitä ei voi nähdä, on paikalla ja aina saatavillanne. Luottamuksen palkkiona ovat ne yltäkylläisyys, ehdoton rakkaus, rauha ja ilo, joita haluatte ja etsitte. Saadaksenne luottamuksen palkkiot teillä on oltava ehdotonta luottamusta.

Ehdoton luottamus merkitsee uskomista ilman epäilystä ja pelkoa. Luottamuksenne ei perustu haluamienne tulosten saamiseen, vaan pelkään luottamukseen, että maailmankaikkeus työskentelee aina puolestanne. Teillä ei ole mitään arvostelua tai odotuksia ja olette irti jokaisen tilanteen kaikista puolista. Joka kerta epäillessänne tai pelätessänne, pysäytätte jonkin tilanteen esiintulemisen niin, että todellinen lopputulos, jota halusitte, ei ole enää saatavillanne. Prosessi keskeytyy siihen saakka, kunnes tartutte tuohon epäilykseen tai pelkoon, joka sekaantui luottamukseenne, ja hävitätte sen.

Ehdottomasti luottaen tiedätte, että työskentelette aina maailmankaikkeuden kanssa ja se teidän kanssanne. Sillä ei ole merkitystä, miltä jokin vaikuttaa; siitä tulee sitä, mitä luottamustasonne sallii siitä tulevan. Luottamuksenne sallii teidän uskoa ja tietää, että kaikki asiat ovat teille poikkeuksetta mahdollisia. Sillä ei ole merkitystä, missä tällä hetkellä olette, seuraava hetki voi tuoda sellaisia palkkioita, joita ette voineet itsellenne kuvitella. Joka kerta kun lakkaatte luottamasta itseenne, maailmankaikkeuteen ja sen haluun tuoda teille sydämenne toiveet, luotte rajoituksia.

Ehdoton luottamus vaatii rohkeutta pelon ja epäilyksen edessä, erityisesti silloin kun asiat näyttävät menevän väärään suuntaan. Luottamustanne testataan tilanteilla, missä teidän on oltava voimakkaita. Sitä testataan silloin, kun teidän on uskottava ansaitsevanne se yltäkylläisyys, jota saatte. Ja sitä testataan silloin, kun vaikuttaa siltä, että kaikki tuki on lähtenyt luotanne. Mutta luottamuksenne palkitaan aina yltäkylläisyydellä, joka on jumalainen oikeutenne, sydämenne toiveiden täyttymisellä ja ehdottomalla rakkaudella, jota on aina saatavillanne.
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 16.08.2007 20:54:16 »

KIITOS  Cry  tämä koskettaa minua juuri nyt ja pahasti mutta minä luotan nyt sydämeni ääneen.
Ja toivon etten ole tehnyt mitään peruuttamatonta.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2007 09:41:18 »

Niin, näinhän se viesti yleensä menee, mutta miksi niin paljon koetusta jonka aikana pitää uskoa ja uskoa.

Siis huomaan että itse luovuin eräästä henkilöstä ja eräistä bisneksistä, tilalle tuli kaksoisliekki henkimaailmassa ja uudet bisnekset, todelliset.. peilaan tuota viestiä sitä vasten, että miksi 3v sitten oli tietynlainen "huuma" ja nyt hieman realistisemmin. Mahdollisuudet tulivat takaisin todellisemmassa muodossa, yksi firma vaihtui toiseen.. mietin vain.. jos kerran on kyse runsaudesta, miksi jokin firma ei voisi tuottaa sen minkä toinenkin. Onko kyse todella uskon koetuksista, vai jostain muusta? Vai pitääkö kaikkea pitää runsautena, oli sitä tai tätä?

Uskoa uskon vuoksi..? Vai runsautta todellisesti? Oh well voi vain jatkaa hommia.  coolsmiley

Luottamuksenne ei perustu haluamienne tulosten saamiseen, vaan pelkään luottamukseen, että maailmankaikkeus työskentelee aina puolestanne. Teillä ei ole mitään arvostelua tai odotuksia ja olette irti jokaisen tilanteen kaikista puolista.

Tästä tuli mieleen juuri se, että tavallaan pitää kuitenkin tehdä töitä että tulee tietty palkka, tulos, mutta ei silti saa odottaa, tai asettaa onnea riippuvaiseksi tuloksesta. Eli itse tekee työn, ja kaikkeus.. sitten..

Olla automaattisesti tyytyväinen, ts onnellinen aina, oli tilanne mikä tahansa. Se
on siis täydellinen asenne?
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 09:50:53 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 17.08.2007 13:49:10 »

Niin se varmasti on. Silloin, kun on koko ajan tyytyväinen kaikkeen, on saavuttanut kehityksen sen pisteen, ettei mitään kehitettävää enää ole ainakaan täällä maallisen elämän puolella. Kun mikään ei hetkauta, hermostuta, pelota, sureta, kauhistuta on täysin sinut Kaikkeuden kanssa, koska silloin ymmärtää, että kaikki on yhtä kuin Kaikkeus. Minä olen vain yksi pala siitä enkä voi tietää mitä suunnitelmia Kaikkeudella on minun varalleni. Kun luopuu omista mielihaluistaan niin, että on onnellinen vaikka toiveet eivät nyt toteutuisikaan (toisin sanoen on kiitollinen siihen, mitä nyt on, muttei pistäisi pahakseen muutoksiakaan, pysyy avoimena Kaikelle)

Vähän sama asia, kun oppii sanomaan "Tapahtukoon sinun tahtosi, ei minun", koska Kaikkeuden tahto on sama kuin minun tahtoni. Kaikkeushan ei ole mikään erillinen henkilö/energia/voima jossain tuolla, vaan se on ihan kirjaimellisesti kaikki. Kun kanavoinissa sanotaan, että Kaikkeus tekee kaiken puolestamme se tarkoittaa - minusta - että Kaikkeus työskentelee myös silloin, kun me työskentelemme. Jos muovaan savesta astiaa taidoillani, niin siinähän vain Kaikkeus muovaa Kaikkeutta Kaikkeudella Wink Tässäkin juuri nyt Kaikkeus (minä) pohtii Kaikkeutta (olemassaoloa) ja naputtaa Kaikkeutta (näppäimistöä), jotta muut voivat lukea sen Kaikkeudesta (forumilta näytön kautta).

HYVIN simppeliä siis, mutta järjellä ajateltuna aivan kaaoottista!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 17.08.2007 13:52:34 »

ettei mitään kehitettävää enää ole ainakaan täällä maallisen elämän puolella.

*Myöskään taloudellisesti?

Mietin vain että loppuuko siinä nk eteenpäin ajava motiivi, jos on ihan yhtä hyvä onko asiat näin, vai noin. Muuten jostain syystä nuo erikoishymiöt eivät ole aktiiveja koneellani.. ei kai pitäisi toivoa että olisivat.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 13:54:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #5 : 17.08.2007 14:17:40 »

Niin se varmasti on. Silloin, kun on koko ajan tyytyväinen kaikkeen, on saavuttanut kehityksen sen pisteen, ettei mitään kehitettävää enää ole ainakaan täällä maallisen elämän puolella. Kun mikään ei hetkauta, hermostuta, pelota, sureta, kauhistuta on täysin sinut Kaikkeuden kanssa, koska silloin ymmärtää, että kaikki on yhtä kuin Kaikkeus. Minä olen vain yksi pala siitä enkä voi tietää mitä suunnitelmia Kaikkeudella on minun varalleni. Kun luopuu omista mielihaluistaan niin, että on onnellinen vaikka toiveet eivät nyt toteutuisikaan (toisin sanoen on kiitollinen siihen, mitä nyt on, muttei pistäisi pahakseen muutoksiakaan, pysyy avoimena Kaikelle)

Onneksi elämä ei sentään ole kaoottista, mutta alan kyllä alistua jo ihan täysin. Kun en kerran saa tyydyttävää työmaata, niin kai se on sitten alistuttava tekemään nykyistä duunia ihan vaan suu supussa hiljaa hymyillen ja nöyränä. Toivottavasti sitten joskus ennen eläkeikää voin olla täysin tyytyväinenkin työpaikkaani. Kukapa tietää....
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 17.08.2007 16:38:08 »

Jos muutoksia elämään ei tule omasta kovasta yrityksestä huolimatta siihen on muutama vaihtoehtoinen syy:

1. Muutos ei vielä ole ajankohtainen ja Kaikkeus pidättelee sinua
2. Et oikeasti, todella, rehellisesti sydänjuuriasi myöten usko muutoksen mahdollisuuteen / siihen, että ansaitsisit muutoksen / siihen, että sinulla olisi voimaa ja kykyä muutokseen
3. Pelkäät tiedostamattasi muutosta ja askeleen ottamista kohti sitä eli toisin sanoen et ole yrittänyt vielä koko sielusi voimin
4. Nykyisessä tilanteessa on vielä jotain opittavaa ja elämäntehtävällistä suoritettavaa (esim. omien asenteiden, ajatusten, käytöstapojen, uskomusten ym. muuttamista positiivisiksi)
5. Karma, sielunsopimukseen kuuluvat tapahtumat
6. Jokin muu syy, jonka Kaikkeus pitää piilossa (se ei aina paljasta kaikkea)

Maailmankaikkeus ei ponnistele eteemme jos me emme itsekään ponnistele Itsemme eteen, sillä kuten sanottua, Jumala antautuu suhteisiin aina tasa-arvoisuuden perusteella. Jos lapsi on sitä mieltä, ettei voi saada uutta pyörää ei vanhempi osta hänelle uutta pyörää, ennen kuin lapsi ihan todella, sydänjuuriaan myöten haluaa sellaisen ja luottaa siihen, että pysyy sillä pystyssä. Siinä sellainen simppeli, maallinen esimerkki, tosin tätä tilannetta voi kuvata vaikka kuinka monella esimerkillä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 17.08.2007 16:46:13 »

Ai niin! Ja SA, Kaikkeus ei kiellä meitä tavoittelemassa taloudellista hyödykettä, jos me niin haluamme, mutta jos taloudellinen hyödyke menee oman henkisen kehityksen ohi (toisin sanoen on tärkeämpää miettiä omaa mammonan kartuttamista ilman suurempaa tarvetta siihen kuin keskittyä kasvattamaan Itseään), kalikka kalahtaa omaan nilkkaan. Enemmin tai myöhemmin.

Taloudellinen menestys tulee töiden mukana siinä sivussa, kun töitä tekee oikeasti sydämensä pohjasta ja tietoisesti. Tietoisuus tässä tarkoittaa sitä, että tiedostaa onko tämä oikea paikka minulle, viihdynkö täällä, saanko tästä irti jotain sieluni ja psyykkeeni hyvinvoinniksi (onnellisuutta, iloa, menestyksen tuntua, arvokkuuden tuntua, arvostusta työkavereilta, ystävyyssuhteita jne. mikä nyt vain tekee mielen aidosti iloiseksi). Näin siis minun saaman käsityksen mukaan.

Uskon, että ihminen tiedostaa kyllä, milloin on oikeasti tyytyväinen kaikkeen eli valaistunut ja milloin taas vain alistunut nykyiseen tilanteeseen, vaikka sisin huutaisi muuta. Niin kauan kuin sydän sanoo, että tämä ei ole hyvä on minusta aika turhaa noin henkisen kehityksen kannalta ajateltuna tuudittautua vain ajatukseen, että "Alkulähde haluaa minun olevan tyytyväinen, joten leikimpä olevinaan tyytyväistä, vaikka todellisuudessa kaikki ärsyttää". Siinä olet siis oikeassa, että niin kauan kuin ihmistä ajaa motiivi kehitykseen, se on hyvä, kunhan motiivi ei ole itsekkäistä tarkoitusperistä lähtöisin. Näin siis minun mielestäni, joskin tämäkin asia on varmasti henkisyyden kaikilta puolilta katsottuna hyvin laaja ja taloudellinen menestys sekä omat motiivit henkilökohtaisia kullekin sielulle. Joku saattaa haalia mammonaa tiedostamattaan itsekkäästi, toinen taas tiedostamattaan sitä varten, että raha päätyy vaikkapa hänen kuolemansa jälkeen johonkin hyvään tarkoitukseen, jonnekin sellaiseen, missä sitä oikeasti tarvitaan (eli mitä on kyseinen sielu on suunnitellut elämäänsä ennen syntymää).

Enempää sanottavaa minulla ei oikeastaan tästä aiheesta ole. Uskon, että jos vain menemme kaikessa oman sisäisen Itsemme sanojen mukaan, kaikki muu hyvä seuraa perässä. Jos se hyvä ei tule esiin maallisessa muodossa tässä elämässä se näkyy viimeistään kuoleman jälkeen, kun siirrymme täältä pois.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #8 : 18.08.2007 16:46:21 »

Jos muutoksia elämään ei tule omasta kovasta yrityksestä huolimatta siihen on muutama vaihtoehtoinen syy: ...

Olet AthaMaarit aivan täydellisen oikeassa tässä. Intuitioni on sanonut minulle jo kymmenen vuotta sitten, että jään eläkkeelle saman työnantajan palveluksesta. Minun vain on niin vaikea uskoa sitä, koska osaan työni vaikka silmät kiinni, olen siihen ylikoulutettu ja ollut jo kohta kymmenen vuotta täysin turhautunut nykyisiin tehtäviini. Siitä tämä kyllästyneisyys, kun en saa hakemalla, etsimällä, pyytämällä enkä kerjäämällä koulutustani vastaavaa haasteellista ja mielenkiintoista hommaa. Lahjomista en ole kokeillut vielä. Grin Pakko kai se on uskoa, että tässä on jokin korkeampi tarkoitus, mutta odottavan aika on piiiiitkäääää. *huokaus*   Sad
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: