AUTTAJA
|
|
« Vastaus #15 : 02.09.2007 10:09:46 » |
|
Minäpä kysyn, mikä on tämä suru joka itkettää?
Sinulla siitä suru, kun et oikein usko kohtaloon, luulet kaiken olevan Sinusta ja toimistasi kiinni. Surra ei kannata, vaikka nekin kuuluu ELÄMÄÄN. Kaipuu ITSE suunnittelemaasi elämään itkettää, heitä vapaalle, kun kerran uskot itse määrääväsi elämän kulun - kokeile kaikkia keinoja mitä tunnet, Jumala tulee ja pelastaa Sinutkin "rotkoon" syöksymästä. Koulutus = Sinullakin päällä, kuritetaan, että voitaisiin joskus valaista ja voidella
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #16 : 02.09.2007 10:42:09 » |
|
Voidaan kysyä, miksi noin tehdään toisille, ei toisille. Tai tekisi mieli tutkia esimerkiksi Ippuskan ja jonkun muun kartat oikein kunnolla viimeisen 15 v aikana. Kun alkaa olla henkistymisen ja valaistumisen partaalla, silloinhan kuuluu saada kaikki, vai vieläkö pihdataan.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #17 : 02.09.2007 10:57:05 » |
|
Voidaan kysyä, miksi noin tehdään toisille, ei toisille. Tai tekisi mieli tutkia esimerkiksi Ippuskan ja jonkun muun kartat oikein kunnolla viimeisen 15 v aikana. Kun alkaa olla henkistymisen ja valaistumisen partaalla, silloinhan kuuluu saada kaikki, vai vieläkö pihdataan. Tasa - arvoa EI ole olemassaan missään elollisessa muodossa. Tasa - arvo = sossujen valheellisia höpötyksiä. "Varmasti" tai "ilman muuta" sanovat ovat vielä huoneen nurkasta keskilattialle konttaavia lapsukaisia = elämää vähän nähneitä valehtioita. Valaistumiset ovat Jumalan lahja, ei niitä voi opiskella, kun ei auran näkemistäkään, vaikka mitä tekisit, et niitä saa, ellei SE ole "elämän kirjassa". t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 02.09.2007 11:02:57 » |
|
Mielenkiinnosta kyselen, että olisiko minulle jotain sanomaa/viestiä? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 02.09.2007 11:03:33 » |
|
En puhu tasa-arvosta vaan siitä, miksi yksi viehättävä nainen kokee yhtä ja toinen toista. Minun katsantokannaltani toinen on fiksu, sydämellinen ja henkevä, ja toinen?? hmm.. vastauksesi kuulosti siltä että avioliitto Jeesuksen kanssa riittää, ymmärsinkö oikein..
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2007 11:09:56 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #20 : 02.09.2007 11:10:11 » |
|
Nooh, en lähde tässä nyt mitään kyseenalaistamaan , vaan kysynkin jotain itsestäni... Olenko vain siis toimeeton haahuilija? Uskot - hyvällä saa hyvää - mitä tilaat, sitä saat. Näin vaan tämä elämä ei vain mene, olisi helppo saada hyvää, jos näin olisi. Urheilijatkin luulivat ennen, että, kun harjoittelen paljon, minusta tulee mestari, ei SE niin mene, tarvitaa Jumalan hyväksyminen asiaan, jonka Hän = edeltä laatinut. Minäkin yritän auttaa, mutta silti pilkataan ja vainotaan, tiedän tämän, enkä pelkää kuolemaa, siksi = niin hyvä olo. Siitäkin kadehditaan, vaikka olen invalidi ja vesipää, mutta kun toisilla = kusta päässä, SE, se = paha elämän tilanne SE # VAPAUTUKAA JA KUULUTTAKAA ITSESTÄNNE # # OLETTE JUMALAN LUOMUKSIA - USKALTAKAA #
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #21 : 02.09.2007 11:12:51 » |
|
Anteeksi, en halua puuttua ketjuun enempää; mutta tapahtuu niin paljon sellaista, missä ei Jumalalta kysellä.. siksi minä vaan ihmettelen, että miten muka tapahtuu vain se minkä Jumala määrää.. useinkin niille maallismielisille, jotka eivät kysele Jumalan tahtoa, tapahtuu kaikenlaista töissä ja suhteissa.. olisko sitten kyse siitä mikä tuo onnea.. täytyyhän ihmisen itsekin toimia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #22 : 02.09.2007 11:14:37 » |
|
En puhu tasa-arvosta vaan siitä, miksi yksi viehättävä nainen kokee yhtä ja toinen toista. Minun katsantokannaltani toinen on fiksu, sydämellinen ja henkevä, ja toinen?? hmm.. vastauksesi kuulosti siltä että avioliitto Jeesuksen kanssa riittää, ymmärsinkö oikein..
Mikään EI riitä, ellei ole # RAKKAUTTA #
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #23 : 02.09.2007 11:22:46 » |
|
Anteeksi, en halua puuttua ketjuun enempää; mutta tapahtuu niin paljon sellaista, missä ei Jumalalta kysellä.. siksi minä vaan ihmettelen, että miten muka tapahtuu vain se minkä Jumala määrää.. useinkin niille maallismielisille, jotka eivät kysele Jumalan tahtoa, tapahtuu kaikenlaista töissä ja suhteissa.. olisko sitten kyse siitä mikä tuo onnea.. täytyyhän ihmisen itsekin toimia. Ihminen toimii juuri niin kuin = suunniteltu, siinä SE juju, toiset saavat tietää, että näin mennään, toiset eivät käsitä sitä millään,vaikka kummosia kursseja järjestettäisiin, tämänkin = ennalta määritelty eli jokainen liike mitä teet, et sille mitään voi. Mitään HELVETTIÄ ei ole olemassakaan, jos ei lasketa tätä elämäämme täällä. Kaikilla = TAIVASPAIKKA. Jumala = huumorintajuisin mailmassa Jeesus = Jumalan talonmies. Ympäröivä energia = PYHÄHENKI. t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #24 : 02.09.2007 11:28:41 » |
|
Uskot - hyvällä saa hyvää - mitä tilaat, sitä saat.
No nyt kyseenalaistan... Mistähän lähtien olen noin uskonut?? Kun näin kuvaamallasi tavalla ajattelet, eihän sitten pitäisi olla mitään hätää, mikäs sitten oikein "pännii", älä vaan sano mies, sitten menee "hulinaksi". t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 02.09.2007 11:37:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #26 : 02.09.2007 11:40:03 » |
|
Mita hyvaa minulle tapahtuu lahitulevaisuudessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #27 : 02.09.2007 11:58:01 » |
|
"Valo" hyvä, kaiketi = tarkoitus niin että olet "unohdettu", jälkiruoka = minusta aina paikallaan. SE Sinä olet, toimit niin sanotusti ankkurina, viimeistelejänä, tarkkailet että kaikki on "syönyt" eväänsä, kaikki ovat tulleet "reitiltä". OLET HUOLEHTIA - tehtäväsi muuttuu, niin muuttuu AIKAKIN. Meillä riittää vielä yhteisiä hetkiä, ellei nyt, niin myöhemmin, eks vaan VALO, mikä = oikea nimesi, ei SE Kirsti ainakaan ole t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 02.09.2007 12:53:13 » |
|
"Valo" hyvä, kaiketi = tarkoitus niin että olet "unohdettu", jälkiruoka = minusta aina paikallaan. SE Sinä olet, toimit niin sanotusti ankkurina, viimeistelejänä, tarkkailet että kaikki on "syönyt" eväänsä, kaikki ovat tulleet "reitiltä". OLET HUOLEHTIA - tehtäväsi muuttuu, niin muuttuu AIKAKIN. Meillä riittää vielä yhteisiä hetkiä, ellei nyt, niin myöhemmin, eks vaan VALO, mikä = oikea nimesi, ei SE Kirsti ainakaan ole t.timo Kiitos! Hmm... Unohdettu, no tavallaan juu... Mutta eikös nyt ole tullut aika jälleen muistaa?... Ja olet oikeassa Kirsti en ole.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #29 : 02.09.2007 13:43:34 » |
|
Mitään HELVETTIÄ ei ole olemassakaan, jos ei lasketa tätä elämäämme täällä. Kaikilla = TAIVASPAIKKA. Jumala = huumorintajuisin mailmassa Jeesus = Jumalan talonmies. Ympäröivä energia = PYHÄHENKI. t.timo Juuri EILEN mietin, että näinhän SEn täytyykin olla. Kiitos vastauksesta AUTTAJA, - - mutta miksi olen kuitenkin fyysisesti yksin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|