^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #75 : 09.09.2007 10:02:25 » |
|
Auttajan kannattaisi tuhlata ruutiaan vaikka Sashaan, jos tämä näille sotatantereille kiireiltään ehtis..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #76 : 09.09.2007 10:08:00 » |
|
Eiko raamatussa sanota "rakasta lahimmaistasi niinkuin itseasi"?
Kyllä, ellei Rakasta itseään oikein rajusti, EI voi lähimmäistäänkään rakastaa, siis pitää itseänsä rakastaa julmetun paljon, enempäähän et voi toista rakastaa, kuin itseäsi
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #77 : 09.09.2007 10:14:33 » |
|
Sitä se onkin, että asioista ilmoittaessaan kertoja tunnustaa olevansa yhtäläinen muiden kanssa, kun taasen julistaessaan ihminen hienokseltaan erottaa itseään muista, jotta koentaisi itseään muille "valittuna muiden joukossa". Siis vähemmän julistamista ja enemmän ilmoitusta siitä, mikä meitä yhdistää, kiitos! PS. Me muuten loimme Jeesuksen ihan itse, omaksi kuvaajaksemme, kuten Hitlerinkin. Ja tämä oli mielipide, ei julistus. Otappas huomioon, olen valittu ja Jumala = elämäni suunnitellut, en minä puheilleni, enkä kirjoituksilleni mitään voi = moitit Jumalaa ja Hänen tekojansa, kun minua moitit t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #78 : 09.09.2007 10:17:53 » |
|
Auttajan kannattaisi tuhlata ruutiaan vaikka Sashaan, jos tämä näille sotatantereille kiireiltään ehtis..
Onkos Hän LADY, miehien kanssa en pärjää Oikein "raisu" peli olisi poikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #79 : 09.09.2007 10:36:33 » |
|
Sitä se onkin, että asioista ilmoittaessaan kertoja tunnustaa olevansa yhtäläinen muiden kanssa, kun taasen julistaessaan ihminen hienokseltaan erottaa itseään muista, jotta koentaisi itseään muille "valittuna muiden joukossa". Siis vähemmän julistamista ja enemmän ilmoitusta siitä, mikä meitä yhdistää, kiitos! PS. Me muuten loimme Jeesuksen ihan itse, omaksi kuvaajaksemme, kuten Hitlerinkin. Ja tämä oli mielipide, ei julistus. Otappas huomioon, olen valittu ja Jumala = elämäni suunnitellut, en minä puheilleni, enkä kirjoituksilleni mitään voi = moitit Jumalaa ja Hänen tekojansa, kun minua moitit t.timo Moitinko Jumalaa silloin kun ilmoitan hänen esiintyvän omalle itselleen sitä tietämättä? Eli kun huomautan roolin esittäjälle naamionsa esittävänkin näyttelijää itseään. Eikö kyse olekin ylistykseen kehottamisesta: muidenkin tulla tunnustetuksi niiksi valituiksi, joille valittuna itseään pitäjä esiintyy. # JUMALA = LUONUT ROOLINI, esitä Hänelle moitteesi # Rakkaudella KAIKILLE, t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #80 : 09.09.2007 10:42:45 » |
|
Kaiketi kaikkien kiinnostuneiden tiedossa = # ASTROLOGIA = kohtaloiden etsimistä ja julki tuomista, siksi niin kiintoisaa sekä mielenkiintoista, siellä Ne Meidän Tulevaisuuden kuvat ovat # Sen verran Herramme "sitä" raottaa, SEPPO = yksi Hänen tulkeistaan = Jumalan Armosta. Hän = Meidän Auttajamme... t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #81 : 09.09.2007 10:44:44 » |
|
Ajattelitkos kommentoida minulle=
Kerrotkos muuten, miksi ilkeät ihmiset löytävät niin paljon leikkikavereita= siksikö että ilkeitä ihmisiä on paljon? Tai ei-uskovia?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #82 : 09.09.2007 10:59:16 » |
|
Ajattelitkos kommentoida minulle=
Kerrotkos muuten, miksi ilkeät ihmiset löytävät niin paljon leikkikavereita= siksikö että ilkeitä ihmisiä on paljon? Tai ei-uskovia?
Kyllä ajattelin, jospa tänäänkin voi onnistua, luojapa SEN vain tietää.. OLen samaa mieltä, vain ja ainoastaan = mieltä vastata, jos = jotain mieltä - Sinulla ainakin = Rakas AV Olen myös sitä mieltä, että "ilkeän" ja "pahan" takana = lähes aina # HYVÄ # Mielistelijoiden ja nuolijoiden takana = lähes AINA paha ja PIRU... t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #83 : 09.09.2007 11:06:17 » |
|
# JUMALA = LUONUT ROOLINI, esitä Hänelle moitteesi # Rakkaudella KAIKILLE, t.timo Moite = Moi itellesi, sinä kanssaluojani! Kiitos Matti, elellään ja moititaan vaan, kyllä minua saa moittia, en niistä kuitenkaan pahastu, kun NE eivät ole minun vikojani, viat = LUOTU, luotu kaikille vaan erilaiset, jotta erottautuisimme toisistamme. Olet Hyvä ihminen, "Matti", jatka samaan tyyliin, Sinua tarvitaan tässä elämässä, kuin muitakin kanssa ihmisiä, siitä KIITOS Luojallemme.. t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #84 : 09.09.2007 11:32:15 » |
|
AV juttua en oikein käsitä.. .
Olen myös sitä mieltä, että "ilkeän" ja "pahan" takana = lähes aina
# HYVÄ #
Mielistelijoiden ja nuolijoiden takana = lähes AINA paha ja PIRU...Tuota, olen kohdannut ihmisiä jotka ovat sekä mielistelijöitä että ilkeilijöitä, eli ovat ilmeisesti sekakeitto kaikkea tuota..en ole missään sanonut että pidän mielistelijöitä hyvinä, eli annoit hieman suppean valikon. no mutta koska minusta ei ole kiistelijäksi, ehdotin erästä josta olisi, olisko tuo se syy . Eikös Sua saa Rakastaa, "lähellä" olevani? t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #86 : 09.09.2007 11:41:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #87 : 09.09.2007 16:56:37 » |
|
Pidänkin parempana sitä, ettei poissaolevia kirjoittajia käytetä pelivälineenä. Aivan niin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #88 : 09.09.2007 20:41:21 » |
|
Yritän seurata urheilua välillä ja seuraavaksi kutsuu sänky, toivottavasta Sinullekkin AV, kiistellään huomenna, valitsetko minut kohteeksesi vai löydätkö paremman, kova = Sulla energia taso = syötkö jotain "apuaineita" - tuli vain mieleeni? t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #89 : 10.09.2007 08:43:01 » |
|
Laitetaan puita pesaan: Rakastan itseani julmetusti, mutta myos muita(koyhia, rikkaita, uskottomia ja uskovaisia) "Herra on luonut meidat kaltaisekseen" Rakkaudella Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|