Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pimeät voimat hoidoissa  (Luettu 47966 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« : 18.08.2007 16:22:13 »

Hei!

Hyvä ystäväni varoitti minua, että kaikki hoidot eivät suinkaan ole positiivisia ja korkealta tasolta lähtöisin. Onko mahdollista, että hoitaja haluaa auttaa mutta kanavoikin energiaa negatiiviselta tasolta tai että hänen oppaansa on alhaisemman tason "tyyppi"? Olen aina ajatellut, että kaikki vaihtoehtohoitajat ovat vain hyvän kanssa tekemisissä, mutta ei kai se olekaan mikään itsestäänselvyys. Ollaan puhuttu tuon ystävän kanssa viime aikoina paljon em. asioista ja nyt kun olen etsimässä sopivaa hoitomuotoa, tuli tää aihe tänään puheeksi. Ystäväni halusi varoittaa minua. Maalataanko tässä nyt kirjaimellisesti piruja seinille vai tämä oikeasti olla mahdollista? En tahdo joutua hämäriin käsiin!!
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.08.2007 16:32:14 »

jotenkin itse en jaksaisi uskoa että yksikään tälläinen hoitaja olisi minkään pahan energian kanssa tekemisissä tai sellaista kellekään välittäisi. totta kyllä on tuo että jokaisella hoitajalla on ne omat kanavansa josta  energia tulee ja värähtelytaso hoidoissa on mielestäni aina sen mukainen. tärkeää on myös katsoa että johtuuko tälläinen ilmiö esimerkiksi joskus siitä että hoitaja siirtää omaa energiaansa hoidettavaan joka ei ole välttämättä tarpeeksi puhdasta (kaikilla esim. on joskus niitä huonoja päiviä).

mielestäni vastuunsa tunteva hoitaja pitää itsellään sellaiset suojaukset ja mielentilan jotta pystyy siirtämään vaan sitä oikeaa hyvää/parantavaa energiaa hoidettavaan eikä siirrä omaa huonoa oloaan hoidettavaan.
tallennettu

Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2007 19:08:12 »

Haloo: kuuleeko Ykseys?

Miksi ihmeessä nämä jaottelut hyviin ja korkeisiin ja sitten muka näihin pimeisiin ja alhaisiin???

Ja mitä pimeys onkaan muutakuin mysteereitä.. alisia vetesiä.. syviä salaisuuksia joita ei olla pintatietoisuudessa kuultukkaan.. kuiskeita menneisyydestä.. kaikuja avaruuksista..

On kylläkin totta että on olentoja, joiden toimintarakenne on tuottaa tuhoa ja kylvää pelkoa ja valheita.. Mutta Valo on sellaista, että se leiriytyy pimeyden keskeen ja laittaa sinne lyhdyn näyttämään tietä sydämeen. Ja kerran sytyttyään sen on mahdollista loistaa siellä aina.. Tarvitaan siis kipinää..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2007 19:15:34 »

Minakaan en jaksa uskoa ns. pahan voimaan, kylla Kaarina on oikeassa, etta piilotajunta nostaa omat pelot esille ja joskus jarjenmukaisesti ajateltuna on mahdollista hoitajan ns huonot paivat-eli pitaisi puhdistaa energiat kunnolla ennen uuden potilaan kasittelya ja siinahan on vain hoitajalla suuri vastuu.
tallennettu
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« Vastaus #4 : 18.08.2007 21:25:21 »

Kiitos vastauksista! Mut hmm... pistää miettimään. Kysyin nimittäin ystävältäni, mistä tämmöinen varoittelu ja muu. Hän kertoi aivan uskomattoman jutun. Siinä oli seksuaalista hyväksikäyttöä ja tietoista kanavointia alemman tason hengeltä tai vastaavalta. Ja kuulemma hän ei ole ainoa, jolla on vastaavia kokemuksia tuosta yhestä hoitajasta. Olen aika ällikällä lyöty! Nyt en silti enää ihmettele, miksi hän oudosti minua varoitteli. Olisi heti sanonut! Mulla on nyt vähän outo olo. (Joo, vielä oudompi kun en saa hymiötä tähän!!)

No mutta, sanoisin nyt vaan sitte, että ei kai kandeekaan kaikkiin ihan sokeasti luottaa. Ollaanhan me kaikki ihmisiä, kai sitä ns. henkisistäkin piireistä löytyy koko ihmiskunnan kirjo. On seksinhimoa, rahanhimoa ja mitä vielä. Jos ego pääsee vallalle niin ei kai sit enää mieti muuta kuin itseään? Ja siten vahingoittaa muita.

Kaarina Niro, en olisi ainakaan tässä tapauksessa siis sitä mieltä, että kaikki on vain omaa alitajuntaa ja omia pelkoja!! En nyt voi tietenkään tässä ystäväni asioita ruveta selittelemään, mutta selväksi tuli, että ei ollut hoitajalla ihan puhtaat jauhot pussissa! Kyllä se vika nähtävästi voi joskus johtua muustakin kuin omasta tiedostamattomasta.

Olen nyt vähän pihalla... En tiedä olisinko halunnut kuulla ko. juttua kaverilta vai en, jotenkin se romutti mun uskon henkisten ihmisten puhtauteen ja viattomuuteen! Mut ehkä tälläkin oli tarkoitus! Olen nääs vähän naiivi kaikessa.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 18.08.2007 21:35:13 »

No kylläpäs viimeisin Jeesus kanavointini sopii nyt paremmin kuin hyvin myös tänne. Tässä sinulle Samarkand se sama jonka välitin tuohon kanavointi ketjuun:

16.8.2007

Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää...

Rakkaat valotyöntekijät! Te jotka koette kutsumukseksenne jakaa valoa ja rakkautta maailmalle, tehdä rakkauden ja valon töitä. Haluan muistuttaa teitä,  mutta samalla myös kaikkia muitakin ”henkisen tien kulkijoita” siitä, että kaikki hieno, kaunis, ja hyvältä vaikuttava ei aina välttämättä ole sitä. Haluan muistuttaa myös siitä, että kaikki ruma, nurinkurinen ja pahalta vaikuttava ei välttämättä ole sitä.

Teille on siellä ollessanne usein toitotettu ja opetettu sitä, että ensivaikutelmaan voi yleensä aina luottaa. Minä sanon kuitenkin päinvastoin, että siihen ei todellakaan ole aina luottamista. Aivan kuten luonnossa on taitavia ympäröivään kasvillisuuteen soluttautuvia ja kasvillisuuden mukaan väriään muuttavia kameleontteja, niin samoin on teidän ihmisten kesken. Jotkut ovat hyvin taitavia siinä, niin taitavia että jopa teidän tarkka erottelukykynne ja energoiden aistiminenkin menee välillä ”harhaan”. Teidän täytyy vain pyytä johdatusta tueksenne ja luottaa siihen, niin ”harha-askeleenne” vähentyvät entisestään.  Muistakaa kuitenkin, että kaikilla asioilla on monta puolta ja kaikella on tarkoituksensa ja paikkansa, jopa noilla ”harha-askelilla”. Kaikki kokemukset ovat tärkeitä.

Mutta tosiaan, kaikki eivät halua teille pelkästään hyvää. Sillä kaikki eivät ole samanlaisia kuin te, eivätkä halua pelkästään kaikkea hyvää toisille. Kaikki eivät välitä, kaikki eivät ymmärrä, eivätkä edes halua. Tämän te helposti unohdatte. Unohdatte, että jokainen kehittyy omalla tavallaan, omaan suuntaan ja omaan tahtiinsa. Te näette joskus liiankin sinisilmäisesti pelkästään hyvää ympärillänne. Toki sitä onkin, enemmän kuin tarpeeksi mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan... Sillä oikeastaan mikäänhän ei ole pelkästään ”hyvää” tai ”pahaa”. Useimmat teistä kuitenkin kallistuvat enemmän tai vähemmän jompaankumpaan suuntaan, mutta muistakaa että on myös olemassa kaikkea siltä väliltä.

On siis kuitenkin joitain henkilöitä ja tahoja jotka kokevat teidät ”vastustajinaan”. He luulevat teitä sellaisiksi, vaikka tehän että ole kenellekään vastustajia vaan palvelette kaikkeutta, sitä Korkeimman tahtoa ja tarkoitusta. He luulevat teitä vastustajikseen, koska  luulevat menettävänsä jotain jos kaikki ovat yhtä ja tasavertaisia. He eivät ole (vielä) löytäneet ja tunnistaneet sitä valoa ja rakkautta itsestään, joka teissä ja ihan kaikissa kuitenkin on.

Mitään pelättävää ei ole mutta silti haluan muistuttaa, että teitä koetetaan eksyttää monin tavoin. Sillä siellä missä valo lisääntyy, lisääntyy myös pimeys. Teitä koetetaan eksyttää niin, että ette pystyisi tekemään sitä valotyötä jota olette maaplaneetalle tulleet tekemään. Eksytystä tapahtuu monin eri tavoin ja monien eri tahojen ja ihmisten kautta. Tuota eksytystä tapahtuu siksi, että teissä on voimaa ja potentiaalia niin moneen, enempään kuin usein itsekään ymmärrätte ja niin moni hyötyisi teistä.

Yhteiseksi hyödyksi ja hyväksi teidän tuleekin työskennellä, mutta on myös tahoja jotka haluavat vain käyttää teitä hyväksi ja vain täysin itsekkäistä syistä ja ei suinkaan rakkauden ja valon lisäämiseen, vaan pikemminkin sen vähentämiseen. Kaikkia kuitenkin tarvitaan, noita ”vastavoimiakin”. Koska muistattehan että mikään ei ole niin mustavalkoista, eikä asioita voida jakaa täysin kaksijakoisesti joko hyviin tai pahoihin. Sillä niinkuin alussakin mainitsin kauniissa voi olla rumaa ja rumassa kaunista.

Nöyrimmin pyydän, olkaa kuitenkin aina valppaina ja kehittäkää erottelukykyänne, älkääkä uskoko sokeasti keneenkään tai mihinkään. Älkää edes minuun. Luottakaa ensisijaisesti itseenne ja sisäiseen johdatukseenne joka tulee korkeimmalta itseltänne. Me ”muut” voimme olla vain tukenanne, apuna ja neuvonantajina.  Älkääkä antako minkään tai kenenkään lannistaa teitä, viedä sekä valjastaa voimianne omaan käyttöönsä. Pitäkää voimanne itsellänne, käyttäen se sitten sitä kautta, eli itsenne kautta sen Korkeimman tarkoituksen, eli tsenne ja toisten hyväksi. Älkää antako minkään tai kenenkään musertaa iloanne ja positiivista elämän asennettanne sekä sisäistä rauhaanne. Erehdyksiä ja kompastelua toki saa tapahtua ja tapahtuukin, sillä siitäkin te kasvatte ja opitte. Pyydän, että älkää kuitenkaan kadottako elämäniloanne ja sisäistä rauhaanne lopullisesti. Sillä ilman niitä ette voi valotyötänne tehdä, jota varten olette täällä. Koska ilo ja rauha  kuuluu erottamattomana osana rakkauteen.

Todellakin rakkauttanne ja valoanne koetellaan monin tavoin, mutta pysykää kaiken myllerryksenkin keskellä iloisena, tyynenä, rauhallisena ja luottavaisena itseenne sekä kaiken tarkoitukseen ja siihen että teistä pidetään todella hyvää huolta. Pysykää siinä keskuksessanne,  kuten teille on opetettu/olette oppineet, joka on  pysyvä ja  muuttumaton. Se osa teistä joka on puhdasta valoa ja rakkautta, jota te pohjimmiltanne kaikki olette. Pyytäkää johdatusta ja luottakaa siihen. Silloin elämässänne, missä tahansa asiassa ja osa-alueessa ennemmin tai myöhemmin jyvät erottuvat akanoista.

Rakkaudella Jeesus Kristus

Kirjoitusvirheiden muokkausta...

tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 18.08.2007 21:37:28 »

Kaarina Niro, en olisi ainakaan tässä tapauksessa siis sitä mieltä, että kaikki on vain omaa alitajuntaa ja omia pelkoja!! En nyt voi tietenkään tässä ystäväni asioita ruveta selittelemään, mutta selväksi tuli, että ei ollut hoitajalla ihan puhtaat jauhot pussissa! Kyllä se vika nähtävästi voi joskus johtua muustakin kuin omasta tiedostamattomasta.

Olen nyt vähän pihalla... En tiedä olisinko halunnut kuulla ko. juttua kaverilta vai en, jotenkin se romutti mun uskon henkisten ihmisten puhtauteen ja viattomuuteen! Mut ehkä tälläkin oli tarkoitus! Olen nääs vähän naiivi kaikessa.

Kun lähtee sille pelon linjalle, että olettaa tuollaisten kokemusten olevan "tosia" niin silloin ne sille henkilölle ovat totisinta totta, koskapa nykyään jo entistä enemmän tietoisesti (tai tiedostamattamme) LUOMME OMAA MAAILMAAMME ILLUUSIOINEEN, TAPAHTUMINEEN KAIKKINEEN.
(..auts, tuo tuli vahingossa isolla, en huuda,vaan koska se isolla tuli niin sen on tarkoituskin sitten...)

Luot siis koko ajan tulevaa, siten kuin ajattelet...
Kukaan ei voi sinun ulkopuoleltasi tulla energioineen, vastoin tahtoasi.
Ajatuksiemme muuttaminen on nyt ajankohtaisin juttu, siten että jos pelkomme herättää tietyn ajatuskuvion ulkopuolelta tulevasta voimasta..se tapahtuu, vaan jos oma tahtomme, voimamme ja tietoisuutemme ,tiedostaa kaiken tulevan itsestämme, ei mitään tule silloin ulkopuolelta,koska et sitä niin silloin luo.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #7 : 18.08.2007 21:39:29 »

jotenkin se romutti mun uskon henkisten ihmisten puhtauteen ja viattomuuteen! Mut ehkä tälläkin oli tarkoitus!

LOL!

Mikään ei liene helpompaa kuin uskotella olevansa jonkinlainen/jotakin ja sitämyöten elää nimilappu takaraivossa.. Siksi pitää alituisesti kysyä ja ja kyseenalaistaa motiiveja ja tarkoitusperiä niin ei jää tavarat huoneessa paikoilleen..

Mikä on yhdelle pyhää ja viatonta voi näyttäytyä taasen jonkun silmissä karmaisevalle hullutukselle.. Mikä on hirveän pahaa on taasen toiselle elinehto.. Luomme kokemuskenttämme niinhän se menee..

Kaikki me ollaan henkisiä ja puhtaita alkuluonnoltaan!

tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 19.08.2007 08:25:59 »

Eli ei ole kaikki kultaa mika kiiltaa ja hoitaja oli vastuuton(ei valotyontekia)
Olen kuullut ennenkin naista hyvaksikaytoista...
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #9 : 19.08.2007 09:11:53 »

Mikään ei liene helpompaa kuin uskotella olevansa jonkinlainen/jotakin ja sitämyöten elää nimilappu takaraivossa..

Helppoa uskotella kenelle? Itselle vai toisille? Vai oman uskon kautta toisille?
Monet oikeasti uskovat auttavansa ja tekevänsä hyvää mitä karseimmilla keinoilla - esim. pedofiileja on tutkittu tämän tiimoilta - jotka ns. normaalilla ymmärryksellä varustetulle ihmiselle ovat totaalisen pöyrisyttäviä.
Voiko se ihmisen henkilökohtainen maailmankuva olla niin vääristynyt, ettei ihan perusasioita tajua?
Voi. Sitä kutsutaan psykoosiksi, syyntakeettomaksi tilaksi, jossa musta voi olla valkeaa ja vice versa - Aivoradat urkenevat keksimään käsittämättömiä, juuri vääristymään sopivia selityksiä, ja ihminen on omasta mielestään niiiiin oikeassa.

Hyvyyden ja pahuuden, oikein- ja väärintekemisen käsitteet
ovat käytännössä subjektiivisen suhteellisuudentajun kehitysaste.

Syvässä synnytyksenjälkeisessä masennustilassa ollessani shiatsuhoitaja ehdotti seksuaalista terapiasessiota elinvoimaani elvyttämään. Järkytyin ja kauhistuin moisesta silloin, mutta nyt, elämänkokemukseni kartuttua ymmärrän, että se olisi varmaankin ollut oikein hyväksi minulle siinä tilassa.
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #10 : 19.08.2007 09:47:33 »

Mikään ei liene helpompaa kuin uskotella olevansa jonkinlainen/jotakin ja sitämyöten elää nimilappu takaraivossa..

Helppoa uskotella kenelle? Itselle vai toisille? Vai oman uskon kautta toisille?
Monet oikeasti uskovat auttavansa ja tekevänsä hyvää mitä karseimmilla keinoilla - esim. pedofiileja on tutkittu tämän tiimoilta - jotka ns. normaalilla ymmärryksellä varustetulle ihmiselle ovat totaalisen pöyrisyttäviä.
Voiko se ihmisen henkilökohtainen maailmankuva olla niin vääristynyt, ettei ihan perusasioita tajua?
Voi. Sitä kutsutaan psykoosiksi, syyntakeettomaksi tilaksi, jossa musta voi olla valkeaa ja vice versa - Aivoradat urkenevat keksimään käsittämättömiä, juuri vääristymään sopivia selityksiä, ja ihminen on omasta mielestään niiiiin oikeassa.

Kuka itse? Häh? Sinäkö? Uskoisitko minun olevan totta? Grin
Voiko plussa olla miinus? Vai onko molemmat nollassa? Yksi toisissa?

Antaa Michaelin vastata:

Aaow

Aaow

I Took My Baby
On A Saturday Bang
Boy Is That Girl With You
Yes We're One And The Same

Now I Believe In Miracles
And A Miracle
Has Happened Tonight

Hee

But, If
You're Thinkin'
About My Baby
It Don't Matter If You're
Black Or White

Ooo...

They Print My Message
In The Saturday Sun
I Had To Tell Them
I Ain't Second To None

And I Told About Equality
An It's True
Either You're Wrong
Or You're Right

Aooo

But, If
You're Thinkin'
About My Baby
Black Or White

Hee
Go, yeah
Hee, hee

I Am Tired Of This Devil
I Am Tired Of This Stuff
I Am Tired Of This Business
Sew When The
Going Gets Rough
I Ain't Scared Of
Your Brother
I Ain't Scared Of No Sheets
I Ain't Scare Of Nobody
Girl When The
Goin' Gets Mean

Protection
For Gangs, Clubs
And Nations
Causing Grief In
Human Relations
It's A Turf War
On A Global Scale
I'd Rather Hear Both Sides
Of The Tale
See, It's Not About Races
Just Places
Faces
Where Your Blood
Comes From
Is Where Your Space Is
I've Seen The LIGHT
Get Duller
I'm Not Going To Spend
My Life Being A Color

Don't Tell Me You Agree With Me
When I Saw You Kicking Dirt In My Eye

Hee, hee

But, If
You're Thinkin' About My Baby
It Don't Matter If You're Black Or White

I Said If
You're Thinkin' Of
Being My Baby
It Don't Matter If You're Black Or White

I Said If
You're Thinkin' Of
Being My Brother
Black Or White

No, no , alright

Ooh, Ooh
Alright
Yeah, Yeah, Yeah Now
Alright , alright
Ooh, Ooh
Shomon
Yeah, Yeah, Yeah Now
Alright
Ooh, Ooh

It's Black, It's White
It's Tough For You
To Get By
It's Black , It's White, Whoo

Ooh, Ooh

It's Black, It's White
It's Tough For You
To Get By
It's Black , It's White, Whoo
tallennettu

Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« Vastaus #11 : 19.08.2007 11:48:36 »

Nyt tuntuu et Rakkauden valo ja Diamond on ainoita jotka tajuaa ja joilla on jalat edes pikkusen maassa asiassa. Totta kai itse valitaan terapiat ym mut joskus voidaan valita semmoinen joka ei sovi, ei tuo positiivista meille. ON olemassa pahaakin. Uskon niin. Ja se paha VOI vahingoittaa. Aika surullista, et Ikitosi olisi seksiterapiaan voinut joskus suostua. Herttinen aika, kaikki olemme valosta ja pohjimmiltaan positiivisia, MUTTA joskus joku menee jollakulla vinoon ja alkaa esim. just kanavoida pahaa. Kertokaapa tosiaan pedofiilin uhrille et itse halusit pedofiliaa ja opit jotain, oma vika... Ei maailma ihan niin yksinkertainen paikka ole! Jos joku tietoisesti kanavoi pahaa niin miksi laittaa syy uhrin niskoille?

Miksi kaikki vastuu olisi asiakkaalla? Kyl juttu toimii toiseenkin suuntaan: terapeutillakin on vastuu. Kenties jotkut valitsee sellaisen asiakkaan et joutuu kiinni negat.toiminnasta?? Jos me valitaan terapeutit henk. tasolla niin samoin he valitsee asiakkaat henk. tasolla.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2007 11:56:07 kirjoittanut Samarkand » tallennettu

Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 19.08.2007 15:04:42 »

heippa.

kiitos rakkauden valo hyvästä asiasta. ja samarkand, voimia.
kirjoitan tänne koska olen jostain syystä tavannut paljon parantajia  ja henkisiin asioihin suuntautuneita ihmisiä.  Meitä on todella moneen lähtöön. minusta tuntuu että parannus- ja henkisten asioiden pariin hakeutuu usein hyvin kipeitäkin ihmisiä (haavoittunut parantaja?) mutta en ole sitä mieltä että kaikkien olisi hyvä lähteä parantamaan muita. jotkut ihmiset todella ovat psykoosissa ja huonossa jamassa mutta luulevat olevansa "henkisellä huipulla" anteeksi karkea  ja kömpelö kielen käyttöni.
minua suruttaa kun jotkut ihmiset selvästi herkillä taajuuksillaan ja haavoittuneina joutuvat varsinkin tietyissä elämänvaiheissaan aivan vahingollisiin porukoihin. olen samaa mieltä että jois tunnet uhkaa, luota vain itseesi. hyviä(tai siis omalla tiellään kehittyneet hyvään suuntaan) ihmisiä on myös paljon-. joskus saattaa vain olla vaikea huomata.
minusta tääll'ä moni puhuu itse pelon sanalla julistaen kaiken ykseyttä ja "hyvyyttä" vahingoittumisen uhallakin. asioiden  todellisen luonteen näkeminen vaatii aikaa ja erottelukykyä. en itse jaa maailmaa hyvään ja pahaan, tai ehkä tavallaan, mutta hyvin suhteellisesti, se on vaikea selittää.  on ymmärrettävä niin kuin astrologiankin systeemin mukaisesti että ihmiset elävät erilaisia elämiä. kaikkeen ei sama päde. loukkaamatta itseään voi antaa toisen olla uskomatta.
tallennettu
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 19.08.2007 15:38:43 »

lainaus
[/quote]

tämä pisti silmään, koska ei kai tuon pitäisi olla kauhean helppoa. sillä tuohan on valheellisuudessa elämistä. Jos tällaisen ajatellaan olevan helppoa (oletetusti muille ihmisille), niin eletään ehkä itsekin jonkin sokeuden vallassa.

Ei ole kovin kannattavaa sanoa suoralta kädeltä muiden ihmisten kokemuksista että ne ovat varmaankin "illuusiota".

Ei kai Jeesus olisi voinut voittaa rakkaudella pahuutta, jos ei olisi ensin tunnistanut tätä (pahuutta, kehittymättömyyttä tms)?

mutta samarkand, en minä ymmärrä miksi seksiterapia tms.(en kyllä tiedä tarkalleen mistä on kyse tässä tapauksessa) on sinusta ehdottoman tuomittava asia. joillekin se voi  olla tarpeetonta tai satuttavaa( jos on herkkä tällaisiin asetelmiin), mutta kyllä seksuaalisiakin lukkoja voi olla hyvä avata .ja voi olla kypsiä ja kehittyneitä ihmisiä jotka toimivat tällaisina hoitajina. tosin varmasti se voi olla aika harvinaista, seksuaalisuus on senverran pakottavaa monilla ihmisillä. mutta esimerkiksi parisuhteessahan tällaista voisi tapahtua. 
« Viimeksi muokattu: 19.08.2007 15:40:51 kirjoittanut Onia » tallennettu
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« Vastaus #14 : 19.08.2007 16:44:54 »

"minusta tääll'ä moni puhuu itse pelon sanalla julistaen kaiken ykseyttä ja "hyvyyttä" vahingoittumisen uhallakin." Onia, asiaa!!

"mutta samarkand, en minä ymmärrä miksi seksiterapia tms.(en kyllä tiedä tarkalleen mistä on kyse tässä tapauksessa) on sinusta ehdottoman tuomittava asia." Onia, seksiterapia ei minusta ole ehdottomasti tuomittavaa, niin en sanonut, mutta kyl minun kellot rupeaa soimaan jos seksiterapiasta puhutaan... Pahan voi verhota; muka "terapiaa", kaikki ei siis ole avuksi vaikka terapeutti niin uskottelisi! Em. tapausta en tunne, mutta suhtaudun varsin varauksellisesti seksijuttuihin muussa kuin seksuaaliterapiassa. Omakohtaista kokemusta ei ole mut sivusta oon seurannut pahoja juttuja ja tuo kaverin kertoma oli kauhea.

Miusta kyse ei ole, onko pelkoa vai ei vaan asiani on se, et kai on mahdollista et henkisetkin terapeutit ovat sortuneet egoonsa ja heil on esim. rahanhimoa tms. ja siksi sortuvat kanavointiin alhaiselta tasolta kun se on helpompaa. Ja jos jollain on semmosia voimia mukana, en suosittele heikomman ihmisen menoa sellaisen "terapeutin" vast.otolle, vaik ei asiakas pelkoa tuntiskaan!!

Hm, en varmaan jaksa kauaa vaahdota pointtiani kun tuntuu silt, et osa tajuaa, osa vaan sulkee korvansa ja tahtoo kokea kaiken niin ihanana ja positiivisena. Vaik positiivista ei ois ilman negatiivista! Kaikki perustuu polaarisuuteen. Ei voi tajuta positiivista/sen olemassaoloa jos ei tunne negatiivista. Understood?

tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: