Palaan jälleen tähän aiheeseen, sillä löysin aivan sattumalta netistä selvänäkijän, joka teki minulle kanavoinnin jo useita vuosia sitten. Tämä on varsinainen karikatyyri näistä ammatikseen näkevistä elämäntapanäkijöistä, näkijän roolin ottaneista, jotka eivät näe mitään. Paperi jolle ennustus oli kirjoitettu oli tavattoman kaunis ja pastellisävyinen, ennustajatar itse huolellisesti meikattu blondi, sivuilla oli edelleen sama "todistajalausunto" (nk. tyytyväisen asiakkaan kommentti) joka siellä oli jo vuosia sitten. Ja noita "suojelusta ja enkeleitä ja voimahaleja" -toivotuksia oli tässäkin kanavoinnissa runsaasti.
Hinta oli tosin takavuosista huikeasti kohonnut, nyt jo lähes 70 euroa.
Oletan että tämä henkilö edelleen siis elää ennustuksillaan.
Sivuilla kerrotaan myös, kuinka tämä huulikiilteestä pitävä henkilö on matkustellut ympäri maailmaa, jopa YHDYSVALLOISSA ja opiskellut alaansa enkelit seuranaan.......oivallinen huijarikomedian hahmo jollei muuta
Pyydän anteeksi ilkeyttäni, mutta tämä asia on vähän kuin romanien verikosto: pitäisi uskaltaa vihdoin nostaa pöydälle eikä hymistellä maailman tappiin!!!
Kanavoinnissa jonka häneltä tuolloin sain ei siis ole sittemmin toteutunut yhtään mikään, ironisesti esim. kuvaukset elämääni tulevista henkilöistä olivat täysin päinvastaisia, kaikin tavoin
Lainaus tästä topikista:
"Tällöin tavallaan kysyjän oma ASENNE lukitsee luennan"
Mahdollisesti pitää paikkansa, mutta tuo on kyllä tosiaan sellainen aukoton takuuvastaus, jolla voi hiljentää absolut kaiken ennustustoimintaan liittyvän kritiikin: eli on ihmisiä jotka voivat rahastaa toisia (ja yleensä vaikeissa elämäntilanteessa olevia eli varsin puolustuskyvyttömiä) eikä heidän tule olla missään vastuussa, koska kysyjän oma ASENNE on ikäänkuin aiheuttanut ongelman. Aukoton kehä siis.
Ja mistä sitten johtuu, että toiset näkijät kuitenkin näkevät, toiset eivät, jos kerran asennevamma lukitsee luennan?
Auttaja tuossa jo vihjasikin, että tyhmä on vain se joka maksaa, mutta eikö moraalilla ole tässä toiminnassa mitään sijaa - alalla jonka luulisi tekijöidenkin näkökulmasta olevan lähtöisin nimenomaan siunauksesta (lahjasta) joka yleisen new age -moraalikäsityksen mukaan pitäisi takuulla olla moraalisesti kestävää.
Noh, ei toki voi tuomita ihmisiä jotka eivät itsekään tajua että eivät mitään näe, heidän pitänee käydä oma polkunsa...mutta olen aiemmin kertonut tapauksista, joissa näkijä itsekin erittäin hyvin tajuaa puhuvansa totaalista puutaheinää yksityisvastaanotolla, ja silti rahastavat. Keväällä kohtasin tällaisen näkijän, erittäin arvostetun näissä piireissä, ulkonäöltään tämäkin karikatyyi eli kuin satujen tietäjä. Mikään mitä hän ennusti tapahtuvaksi ei ole toteutunut (kertoi ajankohdatkin tarkkaan) - ja loppu olikin sitten sitä kunnallispolitiikkaa
Ja ennen kuin joku ehtii taas väittää, että MINULLA on se asennevamma, niin olen kuullut muutamasta muustakin joka on tämän menninkäisen vastaanotolla käynyt ja saanut kuunnella loputonta kunnallispoliittista luentoa
Kiitos kun sain taas avautua
Tästä asiasta saarnaaminen on selvästi eräs tehtäväni tässä kaikkeudessa