Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustajista  (Luettu 27873 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #30 : 29.10.2007 22:40:35 »

Oi eih, vaan ihan päinvastoin: imehisen laatimat sanat ei riitä kertomaan, semantiikka kutistaa - nutistaa ja kuohii  :Smiley
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #31 : 31.10.2007 00:08:28 »

Oi eih, vaan ihan päinvastoin: imehisen laatimat sanat ei riitä kertomaan, semantiikka kutistaa - nutistaa ja kuohii  :Smiley

Sanat ovat Tiedon suurin surmaaja!
tallennettu
Anoushka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #32 : 15.11.2007 19:06:11 »

Ennustus kokemus, Mandalatarotista oli kerrassaan miellyttävä ja yllätyin kun niin hyvin näki, hänessä paljon aistin voimaa ja henkistä syvyyttä, vaikka en itse olekkaan näkijä, vaan keskityn enemmän noihin reikihoitoihin.
tallennettu
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #33 : 19.11.2007 21:57:06 »

Mun Ex Anoppi kävi Joensuulaisella ennustajalla.
Ennustajan nimi on Ritva Ryynänen.
Osaa todella tuon taidon , ei katso korteista  vaan ottaa kädet omiinsa ja sulkee silmänsä.
Kaikki mitä ennusti on käynyt kuulemma toteen ja menneisyyden asiatkin olivat tosia mitä kertoi.
Maksun saa määritellä itse minkä haluaa antaa...ei siis hinnoittelua ollenkaan.

Mutta omakohtainen kokemus tästä Ritvasta :
Olin varannut hälle ajan puhelimitse kun seuraavan kerran saapuu tänne Imatralle.
Kävi niin,että edellisenä yönä näin unen jossa  tumma pikkuinen nainen seisoi autonsa vieressä ja vilkutti minulle kun ajoin ohitse.
Menin seuraavana aamuna paikkaan jossa oli tarkoitus tavata...siellä sanottiin että tämä kyseinen tapaaminen oli ollut jo eilen Huh
No,minä sitten kysymään millanen nainen tämä oli ollut,oliko tumma pikkuinen ja ajoiko punaisella autolla.
Vastaus oli että KYLLÄ!!
Eli...hän ilmoitti minulle jo  unessa ,että tapaamisemme ei tule onnistumaan , koska myöhästyin päivän:))
Nyt olen päättänyt ottaa asian uudelleen ja soittaa aikaa...josko nyt onnistuisimme tapaamaan:)
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #34 : 12.12.2007 19:07:06 »

Minulla on todella huono kokemus eräästä tarot-tulkitsijasta. Tilasin häneltä tulkinnan sähköpostin kautta ja maksoin etukäteen lokakuun puolivälissä. Tulkintaa ei vaan ole tullut useista kyselyistäni huolimatta. Vastasi muutaman kerran tyyliin: "Varmaan kadonnut bittiavaruuteen, lähetän uudelleen huomenna. Täytyy etsiä se ensin." "Lähetän tulkinnan huomenna." Olen myös pyytänyt maksamaan takaisin maksamani summan. Ei vaan ole vielä tullut tilille rahaa häneltä, eikä vastaa enää sähköpostiinkaan. Että semmosta se Angry Tämä tarot-tulkitsija on myös Astron auttajalistalla. Tietysti on omaa tyhmyyttä mennä maksamaan etukäteen sellaiselle, joka ei edes esiinny omalla nimellään crazy2
tallennettu
sanna_hk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #35 : 13.12.2007 11:44:20 »

Aikamoista kritiikkiä saavat nyt ennustajat kuulla ja hyvä niin. Kaikenlaista humpuukimeedioita on kyllä liikkeellä ja miksi ei? Helppoa rahaa kun kertoo ihmiselle että hän tulee lähiaikoina tapaamaan miehen iltamapaikassa ja romanssi syttyy josta ei kuitenkaan tule pitkäkestoista.. Wink Itse uskon, että suurin osa näistä "näkijöistä" joille soittaessa on valmis minuuttitaksa ei todennäköisesti näe mitään. Toki voi olla niinkin, että itse katkeruudessani ja omien pelkojeni takia uskon ettei kukaan voi nähdä jokaisen soittajan sielun suunnitelmaan.

Äitini on aikoinaan käynyt muutamallakin ennustajalla. On kerrottu tulevien lapsien määrä, avioerot ja kaikki. Rahastanut tämä oikeassa ollut ennustaja ei ollenkaan. Oli antanut tilinumeron ja sanonut, että jos tuntuu pitävän paikkansa niin laita joku kohtuullinen summa. Antoi ilmeisesti vielä jonkin maksimimääränkin, joka ei todellakaan ollut tuolloin markka-aikana suuri.. Olikohan max. 50 tai 100mk..

Äitini on myös katsonut kortteja ihmisille. Lähes kaikille kavereilleni joita vein kylään ennustettiin. Koskaan ei äiti tiennyt mulle mitään, mutta moni kaveri oli kyllä ihan innoissaan kun äiti näki asioita menneisyydestäkin, vaikka nämä ihmiset olivat hänelle, usein minullekin aivan uusia ja tuntemattomia. Äiti oppi tuon tekniikan millä katsoo joskus ajat sitten tuntemaltaan mustalaisnaiselta (älkää ottako tuota sanaa mitenkään rasistisena, tämä nainen käytti itsekin tuota sanaa itsestään, enkä näe sen käyttämistä mitenkään pahana koska itselleni sillä ei ole mitään rasistista merkitystä). Tuota samaa tekniikkaa olen käyttänyt kun itse olen katsellut tulevia tapahtumia korteista. Joskus itselleni, joskus yhdelle ystävälleni. Usein ne pitävät paikkaansa.

Mielestäni jokainen joka aikoo ennustajalle maksaa, tiedostaa sen mahdollisuuden ettei saa rahoilleen minkäänlaista vastinetta. Minä en ole koskaan korttien kanssa uskaltanut kovin vakavissani olla, mutta koskaan en katso samaa asiaa kahta kertaa enkä ennusta jos en koe olevani henkisesti oikealla tapaa vireessä.

Äiti katsoisi varmaan mielellään kortteja ihmisille maksuttakin. On joskus haaveillut "ennustajan ammatista". Itse en juuri halua äidin kanssa olla noiden asioiden tiimoilta yhteydessä, koska uskon että hänestä tarttuu minuun jonkinlaista pahaa energiaa.  Shocked   uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 11:47:26 kirjoittanut sanna_hk » tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #36 : 13.12.2007 23:14:16 »

Aikamoista kritiikkiä saavat nyt ennustajat kuulla ja hyvä niin. Kaikenlaista humpuukimeedioita on kyllä liikkeellä ja miksi ei? Helppoa rahaa kun kertoo ihmiselle että hän tulee lähiaikoina tapaamaan miehen iltamapaikassa ja romanssi syttyy josta ei kuitenkaan tule pitkäkestoista.. Wink Itse uskon, että suurin osa näistä "näkijöistä" joille soittaessa on valmis minuuttitaksa ei todennäköisesti näe mitään. Toki voi olla niinkin, että itse katkeruudessani ja omien pelkojeni takia uskon ettei kukaan voi nähdä jokaisen soittajan sielun suunnitelmaan.

Äitini on aikoinaan käynyt muutamallakin ennustajalla. On kerrottu tulevien lapsien määrä, avioerot ja kaikki. Rahastanut tämä oikeassa ollut ennustaja ei ollenkaan. Oli antanut tilinumeron ja sanonut, että jos tuntuu pitävän paikkansa niin laita joku kohtuullinen summa. Antoi ilmeisesti vielä jonkin maksimimääränkin, joka ei todellakaan ollut tuolloin markka-aikana suuri.. Olikohan max. 50 tai 100mk..

Äitini on myös katsonut kortteja ihmisille. Lähes kaikille kavereilleni joita vein kylään ennustettiin. Koskaan ei äiti tiennyt mulle mitään, mutta moni kaveri oli kyllä ihan innoissaan kun äiti näki asioita menneisyydestäkin, vaikka nämä ihmiset olivat hänelle, usein minullekin aivan uusia ja tuntemattomia. Äiti oppi tuon tekniikan millä katsoo joskus ajat sitten tuntemaltaan mustalaisnaiselta (älkää ottako tuota sanaa mitenkään rasistisena, tämä nainen käytti itsekin tuota sanaa itsestään, enkä näe sen käyttämistä mitenkään pahana koska itselleni sillä ei ole mitään rasistista merkitystä). Tuota samaa tekniikkaa olen käyttänyt kun itse olen katsellut tulevia tapahtumia korteista. Joskus itselleni, joskus yhdelle ystävälleni. Usein ne pitävät paikkaansa.

Mielestäni jokainen joka aikoo ennustajalle maksaa, tiedostaa sen mahdollisuuden ettei saa rahoilleen minkäänlaista vastinetta. Minä en ole koskaan korttien kanssa uskaltanut kovin vakavissani olla, mutta koskaan en katso samaa asiaa kahta kertaa enkä ennusta jos en koe olevani henkisesti oikealla tapaa vireessä.

Äiti katsoisi varmaan mielellään kortteja ihmisille maksuttakin. On joskus haaveillut "ennustajan ammatista". Itse en juuri halua äidin kanssa olla noiden asioiden tiimoilta yhteydessä, koska uskon että hänestä tarttuu minuun jonkinlaista pahaa energiaa.  Shocked   uglystupid2


Hmmm....varsin kiinnostavaa pohdiskelua.... Huh Minulla on useampia tuttavia...hyviä, sanoisin jopa erinomaisia ennustajia ja selvännäkijöitä...heille kaikille yhteinen asia on, että heillä on syvää intuitiota  angel ...lahjoja...kykyä ja herkkyyttä sormenpäissä nähdä ihmisestä jotain hänen elämänsä polkuun liittyen...heillä on kyky virittäytyä samaan taajuuteen kysyjän kanssa...ohjata energiaansa samalle taajuudelle ja "nähdä" tai "kokea" samuutta henkilön kanssa. Minä arvostan heitä tavattomasti ja ihailen heidän lahjojen vahvuutta. smitten

Heillä on myös toinen yhteinen asia...  Cry surullisempi asia ... he ovat alkaneet käyttää lahjaansa rahan hankkimiseen .... mutta ihmiset ovat ahnaita ja kyltymättömiä tiedonjanossaan  knuppel2 ... mitä arvelisitte siitä seuraavan?Huh ......Pikku hiljaa jokainen heistä on yli-käyttänyt lahjaansa. .... kuten he itse ilmaisevat asian... joka kerta lahjaansa käytettäessä, heidän omat energiavaransa hupenevat.... Heistä jokainen sairastaa tällä hetkellä vakavasti ... energia on jotenkin hajaantunut heistä ... he kyllä kykenevät edelleen lahjaansa käyttämään, mutta vain todella vähän aikaa kerrallaan. He ovat täysin uupuneita esimerkiksi kolmen kysyjän jälkeen.... Olen usein itse ihmetellyt, kun olen vierestä heitä seuraillut, että miksi ihmiset vaivautuvat kyselemään niin pieniä asioita, kun "ennustaja", "näkijä" panee jokaiseen kysymykseen itsensä likoon...kuluttaa energiaansa... mahdollisesti hukkaan heitettynä...Huh? .... Sen sijaan pieni syventyminen pohtimaan omaa elämäänsä ja mihin siitä todellisuudessa haluaa syventävää tietoa, veisi paljon nopeammin ytimeen ja todellisten kehittymismahdollisuuksien äärelle .... Varmaan tuosta kirjoituksestani näkyy, että tunnen suurta huolta ystävistäni... empatiaa .... Huh
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: