Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avatar kuvista -  (Luettu 11240 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« : 18.08.2007 19:52:06 »

Hei Ystäväin

Tuonpa nyt esille tällaisen kyselyn

- jotkut eivät pidä lainkaan kuvien käytöstä

- toiset taas käyttävät niitä palljon

Entä miten suhtaudutaan AVATAR - kuviin
- esim. omani on  "LIIKKUVA"
- ärsyttääkö se silmiänne

Tuo allekirjoituksen alueen eli alaosan sekä avatar-kuvan voi itse poistaa

Profiili - Keskustelualueen asetukset

Älä näytä käyttäjien avatar-kuvia.
Älä näytä muiden allekirjoituksia.

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.08.2007 20:21:38 »

No joo, jotenkin tuo avattaresi on ehkä tyylillesi sopiva, vaikka vähän kevytmielinen sellainen, jollainen et itse alkuunkaan ole, mutta haluat vähän niin kuin räväyttää.
(hm. taaskaan ei hymiöt minua tottele).

Minä itse tykkään omasta avattarestani paljon! En vaihda kyllä vähään aikaan.

Se mikä ärsyttää joskus, on tuo avattarien vaihtovilinä, kun ei heti näe, kuka on liikkeellä, ei ole tuttu. Mutta näinhän on meidän mielemme vaihteleva, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Kaikkea pitää olla.

Joten kukin saa ilmaista itseä omalla tavallaan.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2007 20:46:14 »

No joo, jotenkin tuo avattaresi on ehkä tyylillesi sopiva, vaikka vähän kevytmielinen sellainen, jollainen et itse alkuunkaan ole, mutta haluat vähän niin kuin räväyttää.

Se mikä ärsyttää joskus, on tuo avattarien vaihtovilinä, kun ei heti näe, kuka on liikkeellä, ei ole tuttu.

Hei "Esmiralda"
(https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;attach=3512;type=avatar)

Kiitos palautteestasi.
Avatar kuvani tuli keväällä vastaan ja tuntui silloin sopivalta
- jotenkin aurinkoiselta, koska keltainen
ja ilmeetkin vaihtuivat, kuten oma mielialani
- mietin, että olisko nyt aika vaihtaa kuvaa
- ehkä syyskuun alussa

Avatar kuvat todella vaihtuvat nykyisin melko vilkkaasti
- myöskin käyttäjänimet
- yritän pysyä perässä "salapoliisina"

Mitkään muokkaukset eivät toimi nyt
- itse muokkaan kirjoittaen kaikki "html-kielellä"
- työlästä ja hidasta

smittenElämänilo    smitten

Edit: Vaihdoin eilen kuvani tuohon kuunpäällä istuvaan mustaan kissaan
         - olenhan mustan kissan omistaja ja "yökukkuja"

Edit:  Nyt laitoin oman kuvani Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.08.2007 16:00:45 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2007 20:52:26 »

Tätä kissankuvaani en vaihda, se on niin "oma" Smiley Aluksi taisin kokeilla paria muutakin avatarkuvaa.

Elämänilo, ei tuossa nykyisessäkään kuvassasi mitään "vikaa" ole, mutta henkilökohtaisesti pidin enemmän niistä, joissa olit omana itsenäsi Smiley

Useimmilla on kyllä jotenkin tekstienkin näköinen avatarkuva. Nimi- ja kuvavaihdokset kyllä välillä hämäävät, hetken aikaa Cheesy
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.08.2007 23:23:57 »

Avatarvaihto on aina sellainen, että hetken aikaa saa miettiä kuka kirjoittaja on, jos nimen energia ei ole jäänyt mieleen aiemmin. Itse vaihdan aina välillä avataaraa, tosin se varmaan kuuluu muutenkin minun jatkuvasti muuttuvaan ja uudistuvaan tiehen Smiley Katsotaan kauanko pidän tätä avataara. Olen niin nirso kuvien suhteen, että on vaikeaa löytää avataaraa, jonka energia sopisi pitkälle aikavälille ja kaikenlaisiin mielialoihin. Avataran etsintävaiheen aikana kuvani saattaa vaihtua hyvinkin tiuhaan, kunnes taas löydän sellaisen, joka jaksaa innostaa minua. Sitä vain tarvitsee uusia avataarat, jotta energia pysyy liikkeessä Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.10.2007 13:32:40 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.08.2007 23:36:08 »

Hahaa, Pallaskissa, tässähän sinä istut sylissäni.

Eemeli-kissani, sekoitus jotakin persialaista tai norjalaista metsäkissaa ja maatiaiskissaa, mutta pitkät ovat karvat ja katse just tuollainen joskus kuten kuvassasi.

Mutta niin paljon kertova katse.

Äläkä muutakaan sitä! Tykkään siitä kovasti!

Eikä AthaMaaritkaan hassumpi ole! Persoonallinen, vähän tuskainen tuossa. Mutta sitähän elämä on.

Kiitos Elämänilo! Paljon parempi muuten...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 19.08.2007 07:48:23 »

smitten Hei Elämänilo!

Avatar-kuvasi ei häirinnyt minua, mutta kuten joku jo totesi
se ei ehkä kuvannut sinua kovin hyvin..

Tämä topic pisti minut palaamaan entiseen avatar-kuvaan,
 minusta on mukava vaihdella niitä, mutta toi on NIIN ihana..
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 19.08.2007 10:42:39 »

Sissis! Niin onkin. (tuo sydän hymiö tähän kaksi kertaa)
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 19.08.2007 11:36:37 »

Heh,Esmiraldan kohdalla kesti kaikkein kauemmin tottua uuteen avattareen.En tiedä miksi,mutta olin niin kauan asuttanut häntä pienessä punaisessa tuvassa,metsän keskellä yrtteineen ja tontun vaistoineen.
Nyt siihen on jo tottunut ja kuvaa häntä kyllä.

Pallaskissa on Pallaskissa ja kuva on ihana,joten toivon myös ettet vaihda.

Sissiksen avatar kuvaa todella hyvin hänen avointa ja leikkisää asennettaan,IHANA!

Elämänilon kohdalla,,Ei ärsytä,mutten myöskään näe häntä siinä.Pidin omista kuvistaan ja kyllä ne kehtasi näytille tuoda.*hymy hymiö*
Ne olivat sellaisia vauhdikkaita kuvia,joissa tuli tuo toiminta esiin,jota pidän Elämänilon kohdalla osuvana.Etsii,opettelee,tuo esiin.

AthaMaaretin avattaret ovat AthaMaarettia,ne sopivat kirjoitusten kanssa yhteen.

Muuten tuo vaihtaminen ei häiritse,mutta varsinkin nimien kohdalla miettii usein,että onko täälllä noin paljon uusia?Huh
Olen aina välillä pitkiäkin aikoja omissa maailmoissani ja siksi nimissä on vaikea pysyä perässä.Energia tosin välittyy,muttei saa päähänsä aina että kuka on kyseessä.Muutamat kirjoittavat niin samaan tyyliin.

Omani on kai ikuisesti!
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.08.2007 17:00:06 »

Kiitos kun korjasit tulkintaani!

Et näyttänyt toki Tampereella tuskaiselta, mukava vauhti oli päällä!

Ihanaa syksyä! Vai onko se vielä....
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #10 : 04.10.2007 13:04:00 »

Avatarvaihto on aina sellainen, että hetken aikaa saa miettiä kuka kirjoittaja on, jos nimen energia ei ole jäänyt mieleen aiemmin. Itse vaihdan aina välillä avataaraa, tosin se varmaan kuuluu muutenkin minun jatkuvasti muuttuvaan ja uudistuvaan tiehen Smiley Katsotaan kauanko pidän tätä avataara. Olen niin nirso kuvien suhteen, että on vaikeaa löytää avataaraa, jonka energia sopisi pitkälle aikavälille ja kaikenlaisiin mielialoihin. Avataran etsintävaiheen aikana kuvani saattaa vaihtua hyvinkin tiuhaan, kunnes taas löydän sellaisen, joka jaksaa innostaa minua. Sitä vain tarvitsee uusia avataarat, jotta energia pysyy liikkeessä Cheesy

Toivottavasti minun allekirjoituksessani heiluvat animaatiot eivät ole kovin suuri rasite käyttäjille... Mietin pitkään uskallanko laittaa nykyisen allekirjoitusanimaation tuohon, koska se on niin iso, mutta se oli vain niin minun näköinen, että en voinut vastustaa sitä ^________^ Suokaa siis anteeksi!

.... allekirjoitan eli just samoin sanoin voin kuvata omaa #avatar-vilinääni" ... jossa on kyllä "selkeä logiikka" ainakin itselleni ELI että kun löysin tämän :
http://www.fantasy-goddess-art.com/herbgoddess.html
 gallerian - niin olen päässyt tutustumaan olemukseni eri puoliin ... muutenkin kuin vain täällä foorumilla .... tämä on todella mielenkiintoista .... ja jatkuu ainakin jonkin aikaa vielä - sillä näitä erilaisia näkökulmia, energioita, puolia olemuksissamme riittää ....
crazy2  angel  Kiss  Cheesy  smitten

...tässä sisältöä eli energiaa nykyiselle avattarelleni - ja myönnettäköön että tämä puoli olemustani on aina ollut haasteellisin "itselleni" ... Kiss

Winner: Honorable Mention San Diego County E-Arts Competition 2002
© Sharon George 2006

The Herb Goddess
My mother, spying a book about Wicca on my bookshelf, asked if I was studying witchcraft. She had a tremor of fear in her voice.

Yes, I answered.

Oh, don’t do that, she pleaded, her understanding of the word “witch” coming from the usual channels of misinformed media and vested interest pulpit.

But I’ve always been a witch, I told her, and so have you. I just didn’t know that until I started reading about Wicca. The day you pulled your children out of Sunday school, took them to a field of flowers, and told them they didn’t have to go to church to find God…you were a witch.

Every time I pick an herb to make a tea for a sick friend…I'm a witch. I sit in my garden, realizing I'm part of nature, a child of Earth…I'm a witch. I take a moment, focus my intent, and dream. When that dream manifests…I've made magick. Magick is the art of changing the visible with the invisible.

Wicca, ancient Earth religion, of the Earth, about Goddess, Gaia, the Earth Mother, about Communion, about Healing, about Compassion, about Love, about Honoring the Life Force within all, about Spirit, about Intent, about Choice, about Responsibility, about Spiritual Autonomy…about Joy.

... että ja jotta TÄLLAISTAKIN voi kokea täällä astrofoorumilla ollessaan - onneksi tämä on sallittua  coolsmiley ... vai  Shocked
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11 : 04.10.2007 14:15:00 »

Kuvat ovat kivoja... kertovat enemmän kuin tuhat sanaa  smitten Hieman jopa harmitti kun sain juuri asennettua allekirjoitus osaan hienot vilkkuvat kuvat ja heti niiden käyttö poistui, mutta ymmärrän toki jos jotakin ne tökki silmään  angel
Oma avatar tuskin vaihtunee, teema ainakaan  :Smiley kuvasta vaan valokuvaan  Cheesy vaikka ehkä jonkun mielestä se on ristiriidassa nikkini kanssa tai jopa astrologisesti katsottuna...?
Mutta puolustus... jaspiskin on piilokiteinen kvartsi, eli kide kuin kide  crazy2
Pidin, elämänilo keltaisesta hymy kuvastasi  smitten vaikka hieno kuva tuo nykyinenkin on  Smiley
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 04.10.2007 18:35:13 »

Olen nyt jämähtänyt tähän kuvaan enkä ryhdy sitä helposti vaihtamaan. Ajattelen, että  minut on helppo tunnistaa jos pysyttelen tässä samassa avattaressa. Vaikka tuo ovela ilme ei välttämättä minua kuvaakaan   Tongue
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 05.10.2007 22:13:52 »

Mina pidan omasta avatarkuvastani-koska se mielestani sopii minun nakemyksiin-katson ja seuraan.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 06.10.2007 12:20:22 »

Minä vaihdoin juuri tänään avatar -kuvani, eikä minulle tullut mieleenkään ettei joku tunnistaisi minua tämän jälkeen?!  Shocked
Minuakin hämää tuo niccien vaihtelu enemmän kuin kuvien vaihtelu, kuten Jinxiäkin.
Aluksi minulla oli netistä otettu kissa -avatar, mutta nyttemmin olen käyttänyt omia otoksiani ja Hemulin kuvia.. Kuvat vaihtuvat kun vuodenaika vaihtuu tai kun tulee otettua uusia kuvia...
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: