Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia Nikulan tulkinnoista?  (Luettu 10953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« : 19.08.2007 15:03:19 »

Mitä olen Nikulaa lukenut, vaikuttaa aika vaikeaselkoiselta tekstiltä usein... Mitens nuo henkilökohtaiset tulkinnat, minkälaisia kokemuksia teillä on niistä? Vai suosittelisitteko jotain muuta astrologia helsingin seudulta? Kun kun... on elämä jäänyt junnaamaan paikoilleen ja tuntuu että olen tainnut eksyä reitiltäni, niin ehkä kunnon tulkinta selkeyttäisi kuvaa...
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
julyette
Vieras
« Vastaus #1 : 19.08.2007 20:58:17 »

Minulla on muutamia Nikulan kirjoja ja onhan niiden kieli aika filosofispohdiskelevaa jota täytyy todella lukea ajatuksen kanssa.

Yhden tulkinnan tilasin, en mitään yleistä luonnetulkintaa vaan ihan tiettyyn aiheeseen keskittyvän. Siinä oli kyllä tietoa mutta olihan sekin yhtä vaikeaselkoinen kuin kirjatkin.

Minä ehkä pirauttaisin tuolle meidän Sepolle ja kysyisin tekeekö henkilökohtaisen tulkinnan ja laittaa postiin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #2 : 19.08.2007 21:56:51 »

Noh itse tilasin Nikulan tulkinnan itselleni, ja tuntui että oli liian älyllinen. Itse tulin levottomaksi koko tekstistä. Kyllä Sepon tulkinta antoi enemmän. Toivottavasti löydät oikean henkilön tekemään tulkintaasi.

P.S. Onko nuo hymiöt menneet lakkoon...
tallennettu
Tess
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 19.08.2007 22:34:59 »

Kiitos vastauksistanne! Niin oletinkin, että vaikeaa tekstiä varmasti on. Itse olen kuitenkin aika maanläheinen ja käytän perustavallista sanastoa. Vaikea juttu, kun ei voi tietää kuka ihminen olisi samalla aaltopituudella. Ja on tainneet hymiöt mennä lakkoon, itsekin niitä koitin laittaa, prkl Smiley
Seppo on kyllä kiva ja charmikas miäs joka kyllä puhuu selkeesti ja hauskasti. Kerran vain olen hänet tavannut. Mutta kun haluaisin mielelläni suullisen tulkinnan, enkä tuolla 03-alueella koskaan liiku. Kyllä tää tästä, voin vaikka sitten kertoa kenet löysin ja miten meni Smiley

(Noi hymiöt toimii näköjään kun ne manuaalisesti näppäilee Wink)
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 20.08.2007 07:17:45 »

Tsau!
Miten olisi Markku Manninen? Tai Maarit Laurento? Molemmat ottaa vastaan Helsingissä.

Olen käynyt sekä Mannisen että Nikulan henkilökohtaisissa tulkinnoissa ja molemmat oli hyviä mutta hyvin erilaisia. Nikula tulkitsee hyvin älyllis-psykologisesti ja Manninen taas pistää persoonaa peliin ja on aika 'värikäs' ilmaisussaan.

Onnea sopivan astrologin etsintään!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 23.08.2007 17:28:50 »

Heip! Mä taas olen perustanut astrologisten perustietojen  tutkimisen Nikulan kirjoittamille kirjoille.. paljon ja syväluodatusti sekä hyvin rakenteellisestihan niistä löytyy tietoa, mikä tavallaan sopii mulle, mutta toisaalta tekee omaksumisesta aika hidasta. Onkohan hän sitten persoonana sellainen että voi kysyä, keskustella ja tarkentaa jos ei ymmärrä? Itsekin harkitsen..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #6 : 23.08.2007 18:06:38 »

Astrologin persoonallisuus vaikuttaa kyllä tulkintaan. Nikula on rauhallinen, sympaattinen, älyllinen, Manninen taas räiskyvä ja värikäs, juuri kuten Synapsi tuossa totesi.

Maarit Laurento sopisi taas ehkä Tulen merkkejä omaavalle.

Hmm. Entäs Nummela? En tiedä tekeekö hän tulkintoja?

Itse haluaisin henkilökohtaisen tulkinnan Noel Tyl:iltä koska hän ompi Kauris ja paljon yhteneväisyyksiä löytyy omaan karttaani, mutta hän ei taida paljon Suomessa vierailla.  Sad
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 23.08.2007 22:19:57 »

Joo. Mä en omaa lähes yhtään tulta kartallani.. tosin on vielä monia asioita joita en osaa ottaa huomioon, mutta  planeetat merkeissä ja huoneissa sekä asc desc akselilla ei oo tulta. Paitsi nyt just huomasin että onhan mulla IC leijonassa eli tulimerkissä.. jaah selittääköhän tulisuuteni ainoastaan kotirintamalla  Smiley Se Nikula kuulostaa hyvältä minulle.. kiitos.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #8 : 24.08.2007 10:27:01 »

Tuo oli muuten hyvä huomio, että monesti astrologin kanssa synkkaa, jos hänellä on samantyyppinen kartta kuin itsellä. Smiley Esim. Markku Mannisella ja Seppo Tanhualla on samanlainen kombinaatio kuin itselläni (aurinko vesimerkissä, kuu ilmamerkissä ja asc maamerkissä), joten ilmankos heidän tyylinsä puree.

Raimo Nikula taas on  aurinko vaaka ( saturnus aspect_con aurinko),  askendentti & kuu rapu.

Juhani Nummela on  aurinko kalataskendentti jousimies ( saturnus aspect_con askendentti) ja  kuu kauris. Ei mielestäni ainakaan mainosta missään henk.koht. tulkintoja, mutta saattaahan hänkin niitä tehdä jos suoraan pyytää.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tess
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 24.08.2007 15:02:27 »

Nikula vaikuttaisi saman luonteiselta kuin mitä itsekin olen. Nummelalla taas olisi samoissa elementeissä aurinko, kuu ja asc. Räiskyvät ihmiset toisaalta on usein kiinnostavia, koska en itse sitä ole, mutta ehkä vähän haluaisin olla Smiley
Kiitos tosi paljon näistä  smitten
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Tess
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 11.09.2007 17:23:27 »

Uskaltauduin varaamaan Nikulalta ajan ensi viikon maanantaiksi. Puhelimessa hän jo vähän katseli tuota karttaani lyhyesti ja vaikutti hirmu mukavalta ihmiseltä. Kerron sitten miltä tuntui tulkinta  Smiley
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 12.09.2007 10:05:48 »

Smiley Kuinka paljon sellainen maksaa, ja mistä löytyy ?
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 12.09.2007 15:20:28 »

Minä kävin helmikuussa Nikulalla, ottaa vastaan Pengerkadulla (Kalliossa), Astrologisen seuran toimistolla. Reilun kahden tunnin istunto maksoi 100 € ja sain mukaani äänitteen sessiosta vanhalle kunnon c-kasetille. Hyvä niin, koska olisin unohtanut monta hyvää tärppiä, istunnosta lähtiessä päässä pyöri muutama iso kiksi hänen tulkinnastaan, mitä en ollut koskaan ennen tullut ajatelleeksi.

Tessille toivotan hulppeaa reissua maanantaina   Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Tess
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 12.09.2007 16:40:45 »

Kiitos Synapsi!  smitten
Täytyypi varmaan ruveta kirjoittelemaan kysymyksiä ylös, kun paikan päällä varmasti unohtuu kaikki mieltäni askarruttaneet seikat...
Täytyy myös kaivaa esiin lapsuudenkodista vanha walkman... huomasin, ettei kodissani ole mahdollisuuksia kasetin kuunteluun... Huh
Se on tätä maailman päätähuimaavaa kehitystä... Samalla voisin tuoda mukanani kaikki vanhat Helloween-kasettini, jotka kaveriltani aikoinaan kopsailin  Tongue
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 13.09.2007 12:56:55 »

tällainen vähän blondikysymys ehkä, mutta millaisista asioista juttelette astrologin vastaanotolla? tai millainen on astrologin lähestymistapa? onko teillä ollut joku tietty ongelma tms. mihin olette tahtoneet löytää vastauksia vai onko astrologi vaan kertonut mitä kartalla näkee vai mitä?
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: