Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia Nikulan tulkinnoista?  (Luettu 10945 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #15 : 13.09.2007 16:38:43 »

En ole ennen käynyt, mutta kai se on toivottavissa mistä haluaa jutella. Itse menen hakemaan yleistulkintaa, jos vaikka löytyisi vahvuuksia, ja selkiyttäisi mistä toistuvat ongelmat tietyillä elämän osa-alueilla johtuu... Itsetuntemusta lähden siis lisäämään, mutta varmasti voisin lähteä kysymään tämänhetkisen elämäntilanteeni laadustakin.
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 14.09.2007 20:47:46 »

Mikä tän Raimo Nikulan koulutuspohja on? En nyt siis tarkota astrologiaa, vaan onko hänellä jotain muita opintoja tai tutkintoa? Esim psykologiassa, kasvatustieteessä, sosiologiassa etc? Cheesy
tallennettu

.
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #17 : 15.09.2007 08:28:06 »

http://koti.welho.com/rnikula/raippa.htm
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 15.09.2007 23:17:11 »

Nikula on aina ollut yksi suosikkiastrologeistani. En ole henkilökohtaisesti tavannut häntä muuta kuin SAS:n kesäpäivien pienryhmissä (terkkuja Raimolle siltä mustetahranaamaiselta Neptunus-transiitin uhrilta). Sen sijaan olen aikoinaan käyttänyt paljonkin Raimon minitulkintapalvelua - en tiedä onko hänellä vielä sellainen? Ideana oli, että sähköpostissa sai vastauksen kysymyksiinsä 2-3 päivän kuluessa kysymyksen esittämisestä. Aivan mahtavia, perusteellisia vastauksia sitten aina sainkin.

Raimon huumori on aivan omaa luokkaansa ja joku voi kokea sen pisteliäänä, mutta minun huumorintajuuni se osuu ja uppoaa.

Pari muuta suosikkiastrologiani on muuten Pentti Tuononen ja Erkki Lehtiranta - Sepon ohella tietenkin.  Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: