Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuulutko irroittajiin vai jäätkö "koukkuun"  (Luettu 21835 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 20.08.2007 19:57:15 »

en huomaa edelleenkään mitään uudenlaista ihmissuhdedynamiikkaa, varsinkaan viime viikonloppuna, mutta hui hai.

Rakastan silti äitiäni, enkä syytä häntä ongelmistani
- olen asettanut raja-aidat itselleni "suojaksi"
- nykyisin äiti jo ymmärtää itsekin,
ettei voi "pilata" minun elämääni samalla tavoin,
kun hänen oma äitinsä teki hänelle

*Äidilläni on juuri äitinsä pilannut elämänsä ja luulin hänen oppineen rakkauden läksyä, muttei ole oppinut (kaikkea, siis; jos hän on katkera, syyttää minua itsessään olevista asioista). En ole itsekään täydellinen, mutten tarvitsisi sellaisia hyökkäyksiä kuin viime vkl.

A Full Moon Lunar Eclipse in Pisces on August 28 will bring up past issues that you will have to face in order to move on. Analyze what has gone on before, and be willing to look within.

« Viimeksi muokattu: 21.08.2007 13:47:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 20.08.2007 20:35:47 »

Hieno aihe Elämänilo! Smiley

Olen luultavammin enemmän irrottelija kuin koukkuuntuva.
Siksi minulle on ollut niin helppoa muuttaa maasta toiseen,
vaihtaa työpaikaa ja asuntoja mieluisempaan matkojen varrella. Smiley

Ystävät ovat vaihtuneet, lähteneet tai jääneet ja tulleet takaisin.
Samoin rakkaudet.  Wink

Yleensä en kovin kiinnity muiden ongelmiin enään, -aikaisemmin kylläkin-
vaikka tunnen sympatiaa heille. Sympatia ei kuitenkaan
tarkoita, että minun tulee uhrata omaa elämääni toisten ongelmille.
Se vie yleensä oman elämän samaan ojaan sen toisen kanssa.

Olen asettanut omat rajani, mutta tie on ollut pitkä ja kivikkoinen. buck2

Hiukan sivuten käytyä keskustelua, oma oikea itsenäisyys on
uskomaton voima elämässä. Se antaa fiiliksen kuin olisi jumala
-siis oman elämän jumala.  coolsmiley
Se antaa vapauden olla ja tehdä mitä ikinä vain haluaa,
eikä kenenkään mielipide tai tunteet vaikuta
-edes perheen. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 20.08.2007 20:41:43 »

Tuli muuten mieleen tuosta, että MIHIN saa jäädä kiinni, mille voi pohjan rakentaa.

Onko se nykymaailmassa edes asunto, jota olen vaihtamassa.

Voiko se olla työ, sekin voisi olla taas parempi vaihtaa.

Bisneskumppanit ei kaikki onneksi vaihdu, mutta paljon on jäänyt menneeseen.

Jos kaikki ihmis/miessuhteet vaihtuu, mille todella voi rakentaa??

Ajatusten vaihtuminen ei ole niin paha juttu, voi olla hyväkin. Syntymäkartta kertoo persoonan, mutta sekin venyy ja muuttuu.

Ap ja progekartat muuttuvat!

Harrastukset voivat vaihtua ja mielenkiinnon aiheet.

Tämä onkin hyvä aihe, koska haluaisin jotain mihin voi pohjata, mutta jos se ei voi olla menneet elämät tai suku tai suhde -  hyvät ja huonot puolet - mille sitten, jos elämätkin vaihtuvat ja kaikki on katoavaista. Sitä ei saisi ottaa kyynisesti vaan hyvänä juttuna? Että ihmisten reaktiotkin ovat vaihtuvia. Minulla on paljon muuttunut tai on koeteltu mm Saturnuksen neliöidessä Merkkaria ja Nepparia, heinäkuulle asti.

Minulla on tosin Mars kolmosessa.. menoa ja kommunikointia..  eli pitäisi sietää liikkuvuutta.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2007 20:53:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #18 : 20.08.2007 21:56:30 »

... Yleensä en kovin kiinnity muiden ongelmiin enään, -aikaisemmin kylläkin-
vaikka tunnen sympatiaa heille. Sympatia ei kuitenkaan
tarkoita, että minun tulee uhrata omaa elämääni toisten ongelmille.
Se vie yleensä oman elämän samaan ojaan sen toisen kanssa.

Olen asettanut omat rajani, mutta tie on ollut pitkä ja kivikkoinen. buck2

Hei "Sasha"

Osaat jättää menneisyyden taaksesi ja elää tulevaa
- ihminen joka muuttaa paljon
paikkakunnalta toiselle ja maasta toiseen on juureton
- onko juurettoman ihmisen helpompi irrouttautua
ja mennä elämässään eteenpäin

Tunnen joitakin ihmisiä,
jotka eivät halua omistaa mitään,
mikä sitoo heitä johonkin
- vapaita menemään ja tulemaan mielensä mukaan
- ovatko he onnellisia, siihen en osaa sanoa mitään

smittenElämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 20.08.2007 22:06:24 »

Ihminen ei koskaan ole, eikä hänen tarvitse kokea olevansa juureton, vaikka muuttaisikin paljon. Niitä "juuria" kantaa aina "sisällään". Voi olla tyytyväinen ja "kotona" missä tahansa liikkuu ja asuukin. Aina.  angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #20 : 20.08.2007 22:09:36 »

... Ihminen ei koskaan ole, eikä hänen tarvitse kokea olevansa juureton, vaikka muuttaisikin paljon. Niitä "juuria" kantaa aina "sisällään". Voi olla tyytyväinen ja "kotona" missä tahansa liikkuu ja asuukin. Aina.  angel

Hei "Rakkauden valo"

Itselläni on juuret liiankin syvällä täällä asuinseudullani.
- tekisi hyvää repiä niitä vähän irtikin

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #21 : 20.08.2007 22:13:34 »

Ihminen ei koskaan ole, eikä hänen tarvitse kokea olevansa juureton, vaikka muuttaisikin paljon. Niitä "juuria" kantaa aina "sisällään". Voi olla tyytyväinen ja "kotona" missä tahansa liikkuu ja asuukin. Aina.  angel

Aivan joo... minäkin olen suhteellisen paljon muutellut... jos oikein muistan niin tähän astisen elämäni aikana viisitoista kertaa.
Mutta silti meillä jokaisella (fyysisetkin) ON juuret. Jokainen on jossain syntynyt, jokaisella lapsuus historia juurineen ja se voi myös olla kantava voima tai haaste. Oli se sitten yhdessä paikassa muodostunut kokemus, tai monessa paikassa muodostunut kokemus.
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 20.08.2007 22:14:14 »

Tuli muuten mieleen tuosta, että MIHIN saa jäädä kiinni, mille voi pohjan rakentaa.

Jos kaikki ihmis/miessuhteet vaihtuu, mille todella voi rakentaa??

Hmm... sanoisin tuohon, laittaen nyt painoa omaan kokemukseeni,
että mihinkään tai kehenkään muun varaan ei kannata rakentaa kuin oman itsen.
Itsellä on aina oma vastuu omasta elämästä.

Jos esim. työpaikka/ihmissuhde on epävarma, niin aina pitää olla
katse jo suunnitelma B:ssä ja se suunnitelma B tai edes ensimmäinen
suunnitelma ei saa riippuvainen jostain toisesta ihmisestä.

Hei "Sasha"

Osaat jättää menneisyyden taaksesi ja elää tulevaa
- onko juurettoman ihmisen helpompi irrouttautua
ja mennä elämässään eteenpäin

Tunnen joitakin ihmisiä,
jotka eivät halua omistaa mitään,
mikä sitoo heitä johonkin
- vapaita menemään ja tulemaan mielensä mukaan
- ovatko he onnellisia, siihen en osaa sanoa mitään

´

Olen ns. "juureton", enkä ole koskaan kokenut sitä pahana tai huonona asiana
ollenkaan, vaikka kuulen jostain syystä surkuttelua muilta asiasta,
vaan vapauttavana, koska voin tehdä, tulla ja mennä miten haluan ja missä haluan. Smiley

Ns. "juurettomuus" ei ole ollenkaan niin paha asia kuin halutaan kuvitella.
Se antaa vapauden valita ja olla oman elämänsä BOSS.  Wink
Ja kuka nyt onneton olisi, kun saa tehdä, olla, elää, tulla ja mennä miten haluaa
ja tulla ihan miksi haluaa? Smiley

Minun juureni ovat universaalissa itsessäni. Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 20.08.2007 22:15:27 »

... Ihminen ei koskaan ole, eikä hänen tarvitse kokea olevansa juureton, vaikka muuttaisikin paljon. Niitä "juuria" kantaa aina "sisällään". Voi olla tyytyväinen ja "kotona" missä tahansa liikkuu ja asuukin. Aina.  angel

Hei "Rakkauden valo"

Itselläni on juuret liiankin syvällä täällä asuinseudullani.
- tekisi hyvää repiä niitä vähän irtikin

Tee kuten parhaimmaksi katsot ja asu siellä missä viihdyt. Kukin tavallaan.  Wink Mutta tosiaan juureton ei tarvitse olla ja ne "juuret" voivat kyllä pysyä maassa, ne vain kasvavat ja levittäytyvät sinne minne kulkeekin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 20.08.2007 22:17:08 »

Minun juureni ovat universaalissa itsessäni. Wink[/color]

Oivallisesti sanottu.  Wink
tallennettu
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 20.08.2007 23:18:02 »

ikävä kyllä en todellakaan osaa irrottaa.jään murehtimaan toisten asioita vaikka ne ei minulle millään tavalla kuulu. ja minä myös myönnän tämän. sen takia on jotenkin vaikeaa olla ihminen jolle moni kertoo huolensa ja murheensa. ne jää minun päähän pyörimään. saatan myös jäädä murehtimaan maailman menoa, joskus en saa unta siksi kun mietin kaikkia orpoja lapsia, tai orpokoteja missä lapsia pidetään kun jotain koe eläimiä häkissä. jään murehtimaan myös eläimiä josta olen lukenut kun niitä on rääkätty tai kun ne on kuollut jotenkin ihmisen takia. saatan suunnilleen itkeä jos luen jostain eläinrääkkäys jutusta. ja kaikki muutkin maailman asiat. esim, tsunami aika. sillon itkin monesti ja kovaa vaikka siellä ei ollut minulle läheisiä tai tuttuja ihmisiä.
kaikki ihme asiat..huoh,normaaliako?

uglystupid2  Embarrassed

rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 21.08.2007 06:31:49 »

Toki on oma itse, mutta eikö omaan itseen kuulu mikään, esim kiintymys kotiin, kaupunkiin, maahan, paikkaan? Luulen että olen sittenkin hieman paikkasidonnainen, ainakin kun on kontaktit jossain kehittyneet. Paikkani on toistaiseksi Skandinavia, ei esim Kiina-  Grin

Samoin jos tunne katkeaisi aina edellisiin ihmisiin, oliko sitä tunnetta olemassakaan? Ei B vaihtoehdon ihmisiä tule noin vain - tulisikin.

Työ on ehkä helpoin vaihtaa, paitsi että aina ei tule parempi työ, vaan jotain sinnepäin. Siksi voi vaihtaa sitä jonkun verran - sitä tein viime vuonna, kunnes ajattelin asian asettuneen.

Bisneskumppanien vaihtuminen ei kovasti haittaa, kunhan on jokin tiimi jossa kaikki naamat ei vaihdu.

Mitenhän tämä näkyy radix kartalla, jos ajatellaan huoneiden 2, 5, 6, 7, 8, 10 asetelmia. Koti ja maa voisi liittyä kasiin, jossa minulla nyt sitten mullistava Uranus ihan pian AP:
« Viimeksi muokattu: 21.08.2007 06:35:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 21.08.2007 06:49:42 »

Huh aika vaikea oli irrotautua suhteesta äitiin, jonka kuitenkin koin kaverina.. ahaaelämyksenä tuli näin 15v:n jälkeen että olen vetänyt kivirekeä perässäni koko ajan, suhde kun mun mielestä -oli se millainen tahansa- on kaksisuuntainen..terapeutin mukaan kärsin dissosiaatiohäiriöstä joka on jälkiseuras vääränlaisesta kiintymyssuhteesta äitiini (kun lapsi joutuu hakemaan turvaa aikuisista jotka traumatisoivat häntä syntyy dissosiaatiohäiriö)

samaan syssyyn tietysti tytär joutui irtaantumaan mummusta, koska koen että jos heidän suhteensa jatkuu, palkitsen äitini teoistaan..sen verran oon anarkisti että tehdä saa mitä haluaa, mutta pitää kantaa vastuu siitä mitä tekee...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 21.08.2007 06:51:41 »

huh, hieman samoja juttuja mietit lapsesi kanssa kuin minä äitini-lapseni. Kysy ulkopuolisten mielipiteitä.

onhan tuo äitini vanhojen asioiden vatkaaminen aika rankkaa, yritän vain pysyä tän päivän tilanteessa, lapsen koulu ja kerho ja niin edelleen, ja muut asiat viileästi. jos hän ei pysty pitämään mölyjä mahassa, sitten tarvitaan ulkopuolisia. jos firmaa pitäisi hoitaa, ei toisaalta tulisi huutaa minulle.

Where others see only confusion, you can see a pattern and come up with insights that will amaze others. In business or social activities you are able to organize very effectively, grouping people together so they can work most efficiently.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mercury Conjunction Jupiter MercuryConjunctionJupiter, exact at 08:39 [more information]
activity period from 21 August 2007 to 22 August 2007.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2007 13:47:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 21.08.2007 09:41:39 »

Tuosta muuttamisesta,,,
Kuulun myös niihin,jotka ovat paljon muuttaneet,tosin paikkakuntaa harvemmin kuin asuntoa.Mutta minulle koti on siellä,missä ovat ne esineet ja huonekalut joita tarvitsen. smitten
En ikinä enää haluaisi omistaa omaa asuntoa,vuokralla on niin paljon helpompaa.
Jos joskus tulee kohde,jonne tuntee suunnatonta vetoa,on kuukauden päästä valmis lähtemään.Vain irtisanomispapesin täyttö ja vapaus. Cheesy
Silti minun on aina pitänyt haluta muuttoa ja sitä asuntoa etenkin.Käyn ensin kohteessa,mielellään useammankin kerran,mutta kyllä talon energiat jo ensi kerrallakin joko ottavat vastaan,tai tyrmäävät.
Muutto on aina tuonut vain hyvää ja uutta tullessaan.Ensimmäinen muutto toiselle paikkakunnalle oli vaikein,koska muutin lapsuudenkylästäni kaupunkiin ja vanhemmat jäivät kotikylään.
Jälkeenpäin naurattanutkin sitä itkemistä,kun etäisyyttä ei kuitenkaan tullut kuin 30km. Grin
Viimeisin on muuttanut elämääni eniten.Täällä olen saanut sen rauhan,joka jokaisella pitäisi omassa kodissaan olla.

Olin ennen kuin sinäkin HERKKÄRAPU,ja voinet vain kuvitella mikä vilske oveni takana kävi.Yleensä juopuneina tai muissa päihteissä.He eivät halunneet kuin puhua murheistaan,mutta yleensä tulivat yöaikaan,koska nukkuvat päivisin.
Voi sitä menoa! Undecided
Minä en osannut sanoa ei ja olinhan jo hereillä,kun ikkunaani koputettiin.
Sitten tuli totaalinen romahdus,sairastuin itse uupumukseen ja masennukseen,joista jäi ikuiset seuralaiseni.Nykyisin tunnen ne oireet ja annan vain itselleni luvan levätä,välillä kuitenkin syyllisyyttä tuntien tekemättömistä töistä.Sekin asia pitäisi ilmapalloon sijoittaa ja irroittaa.
Minä tiedän tuon luonteen,eikä sille tahdo voida oikein mitään.Yksi keino on olla katsomatta tiettyjä tv-ohjelmia ja olla lukematta sanomalehtiä,koska niitten kautta välittyy se tieto.
Sinä olet tärkein,etkä väsyneenä ja itkuisena saa ketään autettuakaan.
Päätä vaikka ottaa yksi kohde kerrallaan,jota kulloinkin kannatat ja autat siinä missä hän apuasi tarvitse.
Voimia sinulle,äläkä anna itsesi sairastua.Älä mene niin pitkälle,vaan suojele itseäsi! smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: