Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hassu kysymys astrologiasta  (Luettu 7681 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« : 21.08.2007 14:23:07 »

Olen itse asiassa kysynyt tämän aiemminkin tavalla tai toisella.  jousimies

Mutta onko todellakin totta, että planeetat vaikuttavat niin paljon, ettei niille voi mitään?

Otetaan vaikka tämä minun vaikea 5-huoneeni AP kartalla viime vuosina, mitä ennen se oli helpompien tähtien alla. Eron tosiaan huomaa. Samoin nyt juuri ennen kuin uusi AP alkaa vaikuttaa, saan ilmeisesti viranomaisten kanssa asioita kuntoon. Selvästi ymmärsin mitä tapahtui eräänä vuonna kun oli  aurinko aspect_con venus .

Tai sitten 6-huoneen painotus, mitä työputkea.  aurinko  jupiter  mars   merkurius

Taikka 2-huone ja eräiden velkojen maksu, joka ei kovin kauan kestä, mutta silti näkyy Saturnuksen vaikutus. TOISAALTA kun oli se Proge kartta, tuon jälkeen tulee varoja, Progen kakkosessa Aurinko jne.  saturnus  aurinko

Taikka sitten 11-huoneeni, selvästi suunnitelmille tukea kun siellä Mars. Jossain vaiheessa sinne menee Saturnus.  mars

Sitten oli vielä tuo 8-huone ja Uranus. Koska siellä ne planeetat ovat, ne vaikuttavat siihen että muutan, ja sitä ennen kumma kyllä näen moderneja asuntoja kivoilla sisustuksilla. Ajattelin ettei missään nimessä kerrostaloon, kun asuin exän kanssa rivarissa, mutta olen nyt nähnyt tosi kivoja lukaaleja.  uranus

Myös 12-huone, kun se tyhjenee, en halua olla henkimaailmassa koko ajan vaan maan päällä. Ehkä uudella painotuksella.

Onhan minun ajatteluani jne hämmentänyt myös  saturnus  aspect_squ  neptunus    saturnus aspect_squ merkurius    uranus  aspect_squ  kuu

Kun Jupiter  jupiter  meni Jouskariin, sain hienon liikekumppanuuden viime vuonna. Se oli marraskuuta. jne jne. En uskoisi ellen voisi luetella monia asioita. Saatika että huomaan miten selvästi aurinkomerkkinsä kaltaisia ovat esim  harka  jousimies  kaksoset  kalat  kauris  leijona  neitsyt  oinas  rapu  skorpioni  vaaka  vesimies Esimerkkinä, minä tunnetusti ajattelen nousuvaakana aika erilailla kuin noususkorpparit.. mutta kun on Merkurius  skorpioni osaan vastata tarvittaessa. Ensisijaisesti pitää jonkun ärsyttää, koska en pyri olemaan se ärsyttäjä.

Kysymys kuuluu; miksi planeetat vaikuttavat juuri tietyssä järjestyksessä? Onko se satunnaista vai onko siinä joku pointti?

Onko niiden vaikutusta mahdollista välttää - tähtääkö se kaikki suurempaa onnea ja ymmärrystä, ei ainakaan lie kyse menetyksestä, vaan kaiken saamisesta tavalla tai toisella. Tiedän, Athamaarit varmaan sanoisi, näin se kuule vaan on sielun- suunnitelmassa ja ennen syntymää päätetty tms. Tarviiko siinä sitten muuta kuin antaa automaattivaihteen pelata?
« Viimeksi muokattu: 21.08.2007 14:51:39 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.08.2007 18:27:33 »

Lainaus
Tiedän, Athamaarit varmaan sanoisi, näin se kuule vaan on sielun- suunnitelmassa ja ennen syntymää päätetty tms.

Ja niin sanon edelleen, koska sinähän sen astrologisen kartan olet itsellesi suunnitellut ennen elämääsi, kaikkineen päivineen Grin Sieltä näkyvät suunnitelmasi, haasteesi, mahdollisuutesi, pelkosi, vahvuutesi, ilonaiheesi ja niin päin pois. Sama juttu kuin käsien ja numerologian tutkimuksessa - kroppa on itse valittu, samoin oma nimi.

Jos jotain kuuluu itsevalittuun sieluntiehen, sitä on aika vaikeaa ryhtyä väistelemään ja kiertämään, koska se puskee päälle enemmin tai myöhemmin. En itse suosittele myöskään orjallisesti omaan karttaan taipumusta tyyliin "koska kartallani on tällaista, joka aiheuttaa aggressiivisuutta, saan kiukutella ja olla aggressiivinen niin paljon kuin haluan, koska en voi sille mitään". Todellisuudessa tämä aggressiivisuus kartalla on varmastikin yksilökohtainen haaste. Loppupelissä, jos nyt ajatellaan noin henkisesti, olisi ihanteellista olla vapaa kaikista ja kaikesta eli myös niistä oman kartan painotuksista. Jos aggresiiivisuus hankaa kartalla, miksei ottaa sitä voimavaraksi sen sijaan, että antautuu näiden aspektien, huonejakojen ja planeettojen herättämien tunnemyrskyjen alle? Kuten sanottua, myös haasteemme - karma, Itsen työstäminen jne - näkyvät kartassa. Minulla esimerkiksi Kuunsolmu Kaksosissa, huoneessa 5 viittaa siihen, että minun tulisi oppia olemaan spontaanin leikkisä. Ehkäpä siksi elämä on heittänyt minua aina välistä improvisaatiokursseille ja teatterille, joissa leikkiminen ja omalla kropalla ilmaistu spontaani luovuus tulevat minusta luonnostaan. Tuntuu, että kaikki mahdolliset itsetutkiskelun tulokset viittaavat siihen, että tässä elämässä tulee olla spontaani. Se on minun haasteeni, vaikka Oinas olekin, kun Kuu Rapu ja Nousu Kauris yrittävät ainakin jarruttaa spontaanisuutta.

Tämän enempää en osaa astrologisesti sanoa mitään tähän aihepiiriin, joka on kieltämättä mielenkiintoinen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.2007 19:06:42 »

Terveiset puistoista jossa lapseni harjoitteli Tai Chita.

Ihmettelen vain, miksi olisin valinnut moisen kurimuksen 5-huoneeseen? Tai sitten se on ollut sitä lähinnä viime vuodet. Eihän minun radix-Saturnukseni ole vaikeasti aspektoitu.

Trine - 120°
The trine is a harmonious aspect, the planets involved work together in a complementary fashion, enriching one another. Trines show where our natural talents lie, whether we actually make use of them or not is up to us.

Sextile - 60°
The sextile tends to have a harmonious effect, depending of course on the planets involved.
+quincunx

Minulla olisi paljon tekosyitä olla olematta rakastava, vaan kun pitää kai olla kun on henkisellä tiellä... Wink Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 17:43:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #3 : 22.08.2007 12:18:11 »

Kysymys kuuluu; miksi planeetat vaikuttavat juuri tietyssä järjestyksessä? Onko se satunnaista vai onko siinä joku pointti?

Mitä nyt olen progressioita ym. tutkinut, niin eihän se mahda "sattumaa" olla millaisen syntymäkartan saamme ja mihin aikaan elämästämme tietyt progressiot tai transiitit tulevat voimaan. Esim. teillä aurinko- tai nousu-Jouskareilla on ollut mullistava tr  pluto aspect_con aurinko tai  askendentti viime vuosina - itselläni Pluto tulee auringon päälle joskus 2050-60, jos edes olen silloin enää elossa, eikä askendentillekaan vielä kymmeneen vuoteen. Ja esim. lapsuuden aurinkokaaria ja progressioita kun tutkailee, niin kyllähän siellä elämää ympäröineet teemat näkyvät.

Minusta kuitenkin kannattaa vaan antaa sen automaattivaihteen pelata. Grin Ottaa vastaan mitä on tullakseen, vaikuttaa siihen mihin pystyy ja antaa muun olla.

AthaMaarit mainitsi myös tuosta vastuusta - astrologia on siinä mielessä vähän kuin uskonto, että sillekin usein yritetään "ulkoistaa" vastuuta ja vedota siihen että kartat ovat tällaisia ja tuollaisia. Itsehän me täällä kuitenkin elämme, liikumme ja vaikutamme toisiin ihmisiin ja itseemme, joten se on vaan niinkin että "sitä saa mitä tilaa" kuten SA tuolla jossain toisessa ketjussa taisikin jo todeta. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 23.08.2007 03:14:25 »

Se Sitä saa mitä tilaa on ehkä sellainen ärsyttävä lause minulle, kun eräs skorpparikin sitä käytti ja en tuntenut saavani mitä tilasin hänen, tai toisen kanssa. But anyway. Viime vuoden mullistus ei ainakaan ole millään huonolla tavalla tuntunut? Tosin.. kuulostaa hyvältä.. give to get, surrender to win, die to be reborn.. Ei ole asunto heitellyt, ei sydän, eikä mitään suuria shokkeja, duuni vähän vaihtui, tuli uusi bisnes, positive.

Mutta siis tuo 5-huone, kieltämättä tuntuu kuin olisi ponnistellut  vain joutuakseen nollaamaan kaiken. Nyt se ei tunnu pahalta, mutta ei ole mitään tai ketään tärkeää henkilöäkään. On toki suku ja  lähipiiri ja tutut, ja lapsi joiden välillä sielun rakkaus jne,
se vaan että vähän outo tuo yhdistelmä  saturnus  chiron , seilausta turhan takia?? Tai mistä minä tiedän, ehkä sen kuuluu mennä näin.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 23.08.2007 04:45:54 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 23.08.2007 09:06:15 »

Jumalalla = monta huonetta sanoo Raamattu....

Mitään "sattumia" ei ole............

Saa mitä tilaa, ei pidä paikkansa........

Me emme voi, emmäkä pysty poistumaan polultamme,
ei Jumala muutoin olisi sanonut :"Älä murehdi huomisesta",
koska SE = turhaa, aivan turhaa............

Maailma ei ole maapallomme, ei, ei, tämä toistuu esim.
nano - sekä kosmosmuodoisssaan.

Toiset pannaan täällä pienoishelvettiin - toisille tämä =
pikkuparatiisi.
Asia perin yksinkertainen, SE = ennalta määrätty, et Sinä
sille mitään voi, voi, voi, oi, oi....

Minulle ainakin = kaikki annettu, sairaudet, Jumalan yhteyden,
taivallisen olotilan, tressittömän elämän, silti elän ongelmissa,
ne vain ovat niin pirun kivoja ratkaista, kun olevinaan ITSE niin
tekee Cheesy angel smitten skorpioni
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 23.08.2007 10:35:23 »

Ongelmattomuus, niin.. olin sellaisessa tilassa muutaman hetken maalla, ja mikäs taas aiheuttikaan ongelmia kuin konflikti erään hran kanssa.. merkillistä eikö totta.. no yritetään pysyä kaiken yläpuolella - varsinkin tunteittensa - ja sporttina.

Onko siis totta että olisi helpompaa vaan heittäytyä guruksi kuin olettaa normaalia perhe- elämää.. alkaa tuntua vähän siltä.

Sporttista viikkoa kaikille naicille..  Cool
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 08:48:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #7 : 23.08.2007 12:04:16 »

Saa mitä tilaa, ei pidä paikkansa........

Lauseen voi ymmärtää monella tavalla. Itse ymmärrän sen niin, että ihminen tekee sen "tilauksen" lähinnä omalla asenteellaan ja käyttäytymisellään, ei niin, että tietoisesti pyytää jotain ja automaattisesti sen saa. Toisin sanoen, että ympäristömme heijastaa vain sitä mitä itse olemme.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 24.08.2007 16:34:55 »

Astrologiaa EI olisi, jos olisimme OMAN TAHTOMME ALAISIA
eli Sepon ja  kump. toiminta olisi aivan turhaa ja harhaanjohtavaa.

Meillä = kiertoratojen ja muiden ilmentymien takia oma
KOHTALOMME tässä AJAN juoksussa joka EI koskaan lopu,
iankaikkinen elämä tarkoittaa sitä, tuleeko maailman loppu,
SE = uskonasia, silti elämme ikuisesti, sekin = uskonasia.

Tieteellä ei ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa,
ihminen EI tiedä mitään.

t.timo

angel smitten skorpioni

tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 24.08.2007 16:52:46 »

Vielä = todettava - ihminen joka EI uskalla toimia oikealla nimellään,
ei Hänen mielipiteillään ole sitä vähäisintäkään arvoa mikä ihmisellä =).

Mitä ihmisen pitää pelkämän, kun kuolemakin = hauska, ilon asia?

t.timo

angel smitten skorpioni
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 24.08.2007 17:37:07 »

Ei voi muuta sanoa kuin, että jos jotkut asiat eivät kerta kaikkiaan toteudu alemmista ja ylemmistä toiveista huolimatta, sen asian on PAKKO saada olla rauhassa. Nyt on toiminut 6 ja 10 huone, niin ne sitten. Ja 11, 12.. täytyy sanoa että minulla on loistava kaurisystävätär, joka osaa sanoa napakoita mielipiteitä esmes suhteista ja on aina vapauttavaa päätyäkin puhumaan matkoista. Hän käy usein Toscanassa ja sitä hallitseepi  jousimies .

Tuscany, Celtica, and Spain, are connected with Sagittarius and Jupiter; and their inhabitants are lovers of freedom, simplicity, and elegance.

Countries/cities ruled by Sagittarius include Australia, France, Hungary, Tuscany Italy, Sheffield England, and the Vatican – to name a few. Sagittarius sun signs/ascendants will feel as though a heavy weight is being lifted from your shoulders.

Sinulla on timo joitain oivalluksia, mutta vähän liika jyrkkiä mielipiteitä, ei noin voi sanoa. Mitäs väliä sillä on kirjoitellaanko nicillä. Sitä laajemmin haluaa keskustella, mitä paremmin yksityisyys on salattu  - toistaiseksi. Sitten jos on aika suuremman julkisuuden, teen sen. Olen monasti, ei vain täällä, oppinut yksityisyyden/julkisuuden merkitystä. Ihan tiedotusvälineiden, radion ja lehtienkin kanssa +tv ja film. Kiss

Eli annetaan sitten ap ja proge ja kaarten sun muiden puuhastella, minä kans.. koetetaan olla yhteistyössä niiden kanssa.  Wink Jossain vaiheessa lähdin tutkimaan mitä Saturnus tekee, panin siihen paljon energiaa. Sitten kun huomasin että se ei olekaan ainoa vaikute kakkosessani tulevan kauden aikana, vaikutti taas siltä että pitäisi ymmärtää eri karttojen päällekkäisvaikutukset. Siis joko elän ja toimin tai ryhdyn ammattiastrologiksi.  2funny Sven Stenberg on hauskan viileä tyyppi, pitäisi olla sellainen. En tiedä mistä tuli mieleen.. no ei sentäs.  Cool

(http://www.hot-screensaver.com/wp-myimages/big-swimming-pool.jpg)
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 18:18:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 24.08.2007 19:20:40 »

Jaahas, vai "souli" = taas niin varma itsestään,
ei pelkää edes kuolemaa, eihän Sulla sitten mitään
hätää olekaan Cheesy

Luulin, kun olit niin "allapäin" Cheesy

t.timo

angel smitten skorpioni
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 25.08.2007 07:56:29 »

Hmm.. tuleeko taas tilanne että kemiat ei kohtaa.. toki voin olla silloin tällöin hieman allapäin, mutta kun kerran asiat on, näin on. Mitä surra turhia.. onhan se vähän niinkuin asian ottaa.

Kuolemaa? Mikä tässä oli kuolemaa, oliko se skorpparin tulkintaa?? Minäkin luulin, että sinä autat jotenkin.. tuli sellainen käsitys tuolta kanavointiketjusta..  Smiley

Yhä vähemmän itsestään kertomista, yhä enemmän neutraaleja kysymyksiä, neutraaleja vinkkejä, teoreettisia + astrologisia asioita, tämä olkoon linja.. yhä enemmän yksityisyyttä.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 08:06:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 25.08.2007 08:07:37 »

Juuri tällä tavalla autan. en hypistelemällä, vaan ravistelemalla,
ajan "karhut" pesistään pois, kun ovat jääneet sinne piilosille =
liian kauaksi aikaa, Teillä = liian monta persoonaa ja nimeä -
siis yksillä ihmisillä = muistatteko aina "kuka" olette?

t.timo angel smitten skorpioni
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 25.08.2007 08:14:32 »

Tuota, en oikein koe tulevani "autetuksi" ??

Ei minua haittaa niceillä leikki, tässä ketjussa oli kyse siitä miten astrologia vaikuttaa elämään. Tai onnellisuuteen, tai kumpi seuraa kumpaa. Voidaan jutella myös yv, jos sitten olisi parempaa ymmärrystä.. ? Paitsi että lähdemme kohta rats. kisoihin.  coolsmiley

Jos "minä"kuvaani kyselet, nykyinen nic kuvaa sitä aika hyvin. Sielun seikkailu aineen maailmassa, kotipaikkana henki. Ja katson eri elämät eri rooleina, jolloinka roolissa ei ole mitään pysyvää, paitsi sielu.

Irritability on August 25 will stand in the way of true communication and sharing. A Full Moon Lunar Eclipse in Pisces on August 28 will bring up past issues that you will have to face in order to move on. Analyze what has gone on before, and be willing to look within.

« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 08:47:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: