Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkin vaikutus  (Luettu 5865 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« : 22.08.2007 14:07:04 »

Moikka Smiley

Kertokaapa Te viisaat astrolijat, milloin oikeastaan nousumerkin vaikutus alkaa. Luin vuosia sitten jostakin, että Nousevilla Ravuilla se itsenäinen ja perhekeskeinen elämä alkaisi vasta 3-kympin tienoilla. Huolehtivana Neitsyt-naisena elämäni on kuitenkin ollut aina hyvin perhekeskeinen, vaikkei omista lapsista ole ollut tietoakaan. Muuten kyllä ystävien kesken, etenkin kakslahkeisten porukoissa olen ollut se huolehtiva "äitihahmo" Wink

Tosiaan kavereita minulla on monia, mutta tosi ystävien joukossa on kuitenkin enemmän niitä kaksilahkeisia. Olenko kenties joku äidillinen mangneetti, kun seurustelu tuntuu aina lopahtavan, kun luonteestani tulvahtaa tämä huolehtijan rooli päälle? Juuri tällä hetkellä verkossani on ihanan herkkä Kalat-mies, joka on myös Nousu Rapu. Onko mitään mahkuja siis onnistua? Toisinaan nimittäin tunnen, että tämä herra on jokseenkin hämillään minusta ja tekemisistäni, eikä oikein tiedä, kuinka lähestyisi minua.   Smiley smitten

Siispä osaako kukaan tulkita karttani perusteella tätä omistautumistani tälle huolehtimiselle ja jokseenkin kompastelevalle rakkaudelle Undecided

Jos joltakulta liikenee vinkkiä, niin kertokaa!! Kiitos.

Aurinko - Neitsyt
Kuu - Kalat
AC - Rapu
Merkurius, Venus, Mars, Pluto - Vaaka
Jupiter - Kaksoset
Saturnus - Leijona
Uranus - Skorpioni
Neptunus - Jousimies


tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 22.08.2007 14:43:49 »

Minä olen aina ollut huolehtija, lapsesta saakka ystävät ja eläimet ovat saaneet tuta huolenpitoni  Smiley
Kuitenkin vasta kun täytin 20.v alkoi ravun piirteet tulla enemmän esiin ja jo hiukan kauhistellen odottelen että minkälaiseksi muodostun lopulta. Sen verran paljon veressäni on huolehtijaa  :Smiley

Neitsyenä tosiaan olet jo muutenkin sellainen  Smiley Miehelläni on toisinpäin, hän on rapu ja nouseva neitsyt ja kyllä saan kokea hellää huolenpitoa esimerkiksi sairaana  Smiley
Sanoit että sinulla on kiikarissa nousurapu mies, aurinko kalat. Miksipä ei onnistuisi, olette molemmat nousurapuja ja hän kala joka taas on sinun kuumerkkisi. Näyttäisi ihan hyvältä  Smiley Rapumiehet kiintyvät yleensä naisiin joista löytyy "lämpöä" ja luulisin sinun olevan sellainen  Wink
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 23.08.2007 11:33:18 »

Minä olen aina ollut sitä mieltä, ettei nousumerkillä ole mitään mystistä vaikutusaikaa joka yhtäkkiä alkaisi tiettynä aikana. Sehän on osa syntymäkarttaamme - siis meitä - siinä missä kaikki muutkin tekijät. Toki monesti sanotaan, että "vaikutus" vahvistuisi joskus kolmekymppisenä, mutta ehkä sillä on tekemistä myös sen kanssa, että sen ikäisenä alkaa itsetuntemuskin olla jo melko hyvä.

Itse ainakin näin jälkikäteen tunnistan itsessäni nousu-Kauriin hyvin, kun ajattelen itseäni lapsena. Smiley

Teillä Kalat-miehen kanssa tuntuu olevan paljon yhteistä kartoilla, kuten Artemiskin jo totesi. Onnea suhteellenne!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 23.08.2007 12:04:53 »

Nousumerkkihän kertoo myös ulkoisesta olemuksestamme, ja tästä syystä nousumerkki vaikuttaa kyllä syntymästä kuolemaan.

Itsekin olen nousu-Rapu ja näin nelikymppisenä voin todeta, että olin jo ihan lapsesta asti rapumainen - herkkä, ujo, tunteellinen ja hyvin tarkka aistimaan muiden ihmisten tunnetiloja (tämä ominaisuus tuntuu olevan erittäin yleinen nousu-Ravuille). Äidillinen huolehtija en ole koskaan ollut enkä sellaiseksi taida tullakaan. Monet ovat kyllä yrittäneet väkisin vääntää minut sellaiseksi.  crazy2

Omalla kohdallani suuret kriisit kolmenkympin kieppeillä ovat vähentäneet huomattavasti nousumerkin vaikutusta ja muistutan nykyään enemmän Aurinko-ja  Kuu-merkkejäni sekä aivan erityisesti hallitsevaa merkkiäni.

Sinullahan nousumerkin lisäksi Aurinko ja Kuu ovat muita huomioivissa merkeissä ja muutenkin persoonalliset planeetat ovat varsin ihmisystävällisesti sijoittuneet. Liekö tuo ihmekään, että olet huolehtivainen tyyppi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 23.08.2007 12:07:26 »

Aina olen pitänyt kauneudesta ja harmoniasta ja valuutasta, niin että eipä se kai ole yhtäkkiä esiin pamahtanut.. myös toisen nousuvaa+ an kanssa oli harmonista, paitsi että siinä oli se scorpio. Joku on tosin kuvannut kehittyneitä skorppareita - ja että noususkorppareissa ominaisuudet olisi kärjistyneitä.. eräällä nousukauriilla on työssä kunnianhimoa, aina ollut. Tai eräillä.

En oikeastaan tiedä kuin 3 tutun nousumerkin varmasti! Eikun neljän.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #5 : 23.08.2007 13:29:25 »

Nousumerkkihän kertoo myös ulkoisesta olemuksestamme, ja tästä syystä nousumerkki vaikuttaa kyllä syntymästä kuolemaan.

Itsekin olen nousu-Rapu ja näin nelikymppisenä voin todeta, että olin jo ihan lapsesta asti rapumainen - herkkä, ujo, tunteellinen ja hyvin tarkka aistimaan muiden ihmisten tunnetiloja (tämä ominaisuus tuntuu olevan erittäin yleinen nousu-Ravuille). Äidillinen huolehtija en ole koskaan ollut enkä sellaiseksi taida tullakaan. Monet ovat kyllä yrittäneet väkisin vääntää minut sellaiseksi.  crazy2

Omalla kohdallani suuret kriisit kolmenkympin kieppeillä ovat vähentäneet huomattavasti nousumerkin vaikutusta ja muistutan nykyään enemmän Aurinko-ja  Kuu-merkkejäni sekä aivan erityisesti hallitsevaa merkkiäni.

Sinullahan nousumerkin lisäksi Aurinko ja Kuu ovat muita huomioivissa merkeissä ja muutenkin persoonalliset planeetat ovat varsin ihmisystävällisesti sijoittuneet. Liekö tuo ihmekään, että olet huolehtivainen tyyppi.

Minä taas lapsena ja teininä olin hyvin "ei rapumainen", ellei tuota huolenpitoa oteta huomioon. Olin loppujen lopuksi hyvin oinasmaisen minä-henkinen, tosin nuorena monet varmaan luulevat olevansa maailman napa  Wink En myöskään ollut ujo tai herkkä, päinvastoin, olin neiti suorasuu joka ei ujostellut paljoakaan ja uskalsi sanoa kelle vain mitä vain. Toisin on nyt, olen nyt vieraiden seurassa ujo alkuun, olen superherkkä ja yritän parhaani mukaan ottaa muitakin huomioon, tosin joskus huonolla menestyksellä... Ja nykyään sanon suoraan vasta kun tunnen ihmisen niin hyvin että tiedän ettei hän hirmuisesti loukkaannu. Sen suorapuheisuuden tahtoisin kyllä jossain määrin takaisin. Nykyään joudun jopa pomputelluksi kun en uskalla sanoa suoraan, ärsyttää!
tallennettu
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #6 : 23.08.2007 14:35:57 »

Hei ja kiitos kaikille etenkin Artemikselle, Ajatukselle ja Lillille kannustuksesta sekä kauniista sanoista  Smiley

Totta tosiaan kun ajattelee ja kun oppii tuntemaan itsensä, niin huomaa, että itsetuntemuksen kautta tuntee tuon nousumerkin vaikutuksen jo ennen kolmeakymmentä ikävuotta.

Sen vain olen huomannut, kun tähän Nousevaan Rapu herraan olen tehnyt tuttavuutta, niin kylläpä vaatii pitkää pinnaa ja valtavaa ymmärrystä, että pysyy perässä. Meininki on vaihtelevan mutkikasta. Lähelle pääseminen kestää ja rapuherra itsessään saattaa olla hitaasti syttyvä, mutta pidemmällä tähtäyksellä varsin hellä,  rakastava ja huomiotava antava smitten Jokseenkin tunnistan tai siis alan vasta hahmottamaan käyttäytymismallin itsessäni tuon toisen ihmisen kautta. Muutoin en ole tullut ajatelleeksikaan asiaa muiden tuntemien (aurinko)rapujen kanssa.   :Smiley Wautsi wau  Wink

tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #7 : 29.08.2007 08:46:33 »

Hei Ginger,

henkisessä astrologiassa sanotaan, että kuu merkki kuvastaa kotia ja sitä mistä tulemme, aurinko merkki sitä mitä olemme ja nousumerkki sitä mihin tämän elämän aikana kehitymme. Siis merkin piirteet tulevat voimakkaammin esille. Monilla se suurempi muutos tapahtuu kolmenkympin kieppeillä, joka muuten osuu myös saturnuksen paluun kanssa yksiin... ja saturnushan tarkistaa, että oletko oppinut niitä läksyjä, mitä olet tullut opettelemaan.
Mikään ei kuitenkaan ole niin yksiselitteistä, että pelkän kuu-, aurinko- ja nousumerkin kautta pystyisi luettelemaan omat piirteensä. Myös niiden aspektit muihin planeetoihin vaikuttavat ominaisuuksien ilmenemiseen ihmisessä.
Äkkikatsomalta sinulla näyttäisi olevan aika suma vaa'assa ( merkurius venus mars pluto). Venuksen ja marsin suhde toisiinsa vaikuttaa myös parisuhteeseen ja jos pluto on niihin yhtymässä, niin sitten siellä on jotain opittavaa, jonka tulet tässä elämässä myös oppimaankin (plutolla on semmoinen vaikutus). Merkurius vaa'assa viittaa siihen, että osoitat rakkauttasi verbaalisesti. Mutta mutta, kuten sanottu, niin pitäisi tietää tarkemmin noista aspekteista...
Huonolta tilanne ei kuitenkaan näytä!  Smiley
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: