Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Odotus toisten käytöksestä ei tule toteen  (Luettu 9616 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #15 : 24.08.2007 12:28:15 »

Heips,

Muutama ajatus tähän. Olen lukenut myös Antonio de Melloa; Havahtuminen. Hyvä kirja ja ah niin totta, joskin näin naisena koen sen kovin yksipuolisesti miesvoimaiseksi,
MUTTA sitten olen mieltynyt myös Joseph Murphyn; Alitajuntasi voima, samoin kuin Annastiina Wrethammarin; Ajattele elämäsi hyväksi. Näissä kahdessa viimeksi mainitussa on juuri asiaa siitä kuinka muihin voi vaikuttaa.

Olen lukenut Amerikkalaisesta tutkimuksesta, jossa kahteen luokkaan sijoitettiin oppilaita joiden lahjakkuutta oli testattu. Opettajalle, jonka luokkaan oli kerätty nk. ei niin lahjakkaat lapset, sanottiin, eli suomeksi sanottuna valehdeltiin, että sinulla on nyt luokassasi kaikki huippulahjakkaat lapset. Kun tämä opettaja oikeasti uskoi asian näin olevan, hän näki lapset älykkäinä ja lahjakkaina ja sellaisia heistä sitten tuli.

Tässä sitä vapaata valintaa taas on erilaisista maailmoista ja eikun kokemuksia hankkimaan. Smiley
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #16 : 25.08.2007 11:56:32 »

Riemastuin kovin, Avecmoi, viestistäsi, sillä ainoa asia, joka Mellossa on "häirinnyt", on maskuliinisuus. Ihana löytää joku, joka kokee samoin.  smitten

Olen kokenut, että Dalai Laman kirjoitukset tasapainottavat Melloa... Siis tuovat sitä feminiinistä energiaa - mikä tietysti ajatuksena on hieman hassu... Puhuvat kyllä ihan samoista asioista! Kuten muuten kaikki Zen-kirjallisuuskin...

Kiitos kirjavinkistä; tuo jälkimmäinen on minulle ihan uusi. -ja SE on aina ilahduttavaa.  Smiley

Valoa teille kaikille.  smitten

Venny

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #17 : 25.08.2007 16:57:39 »

Minakin olen lukenut Josepf Murpfyn Alitajunnan voima-tosi hyva kirja
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: