Chandra
|
|
« Vastaus #30 : 19.09.2007 12:24:33 » |
|
Ties minkälaisiin seikkailuihin tuo pöytä teidät johdattaakaan! Jos olisi oikein kiva naapuri,niin siirtäisin hakumatkan jonnekin toiseen kaupunkiin,jolloin ehtisi keskustella mahdollisimman kauan. Mutta kyllä,naapureissa on näitä ihania ja sitten nuo huomion hakuiset,joiden on saatava joka asiassa pistää hanttiin,on kai vain syytä jättää sen koommin huomioimatta. Ehkä ovat yksinäisiä,eivätkä uskalla kommunikoida muuten. En oikein usko,että kukaan haluaisi ehdoin tahdoin vaikean,uteliaan ja juoruilevan mainetta itselleen. Sääli,sillä hekin voisivat saada niin paljon toisenlaisella käytöksellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #31 : 06.10.2007 21:33:16 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.10.2007 21:55:34 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #32 : 06.10.2007 21:48:58 » |
|
Hei Ystäväin Sainpa uudet naapurit alakertaani
Tupareita eilen viettivät - ei ennakkoilmoitusta tmv. Kävin sanomassa pari kertaa kauniisti keskustellen; "Te haluatte pitää hauskaa ja minä haluan mennä nukkumaan, hieman ristiriitainen tilanne vai mitä". Rymistelevät ja paukuttelevat ovia, kun käyvät ulkona tupakalla. - ovikello ei toiminut, joten kaverit hakkasivat ovea
Taloyhtiömme on niitä ns. vanhanajan taloja, joissa kaikkuu rappukäytävien kautta kaikki meteli. Yötunneilla juhlat kiihtyvät
Käyn jälleen 01.30 ilmoittamassa, että nyt musiikki pois päältä ja metelin on loputtava nyt just. Sanoin myös soittavani poliisit seuraavalla kerralla
Asunnosta tulee eteeni nuori miehen alku, joka alkaa puhumaan minulle; "lainopillisesti katsottuna asunnosta saa kuulua ääniä tiettyyn kellonaikaan ja ...... ". Lopulta joudun soittamaan 02.30 poliisit paikalle - kävin laittamassa kiven oven väliin Puolisen tuntia meni poliiseiltakin saada koko porukka pihalle - poliisien lähdettyä kolme tuli takaisin
Onneksi menivät nukkumaan
Ihanaa, kun hiljeni ************
Aamulla kello 05.10 herään jälleen kovaan musiikkiin ja metelöintiin. Soitin unenpöpperöisenä jälleen poliisit, koska oletin, että pojat aloittivat uudet bileet
Ei kun kiveä laittamaan oven väliin, jolloin huomaan että metelöinti tulikin viereisestä rapusta - uusia asukkaita myös siellä - asunnossa oli ikkunat apposen auki ja musiikki kuului kauas - väkeä ramppasi tupakille ja sisälle Alakerran naapurin mies lähti juuri töihin ja sanoi heränneensä meteliin - sainpa ainakin todistajan tähän toisen rapun tapaukseen Samalla hetkellä saapuikin poliisipartio paikalle - ilmoitin heille uuden kohteen
Hetken päästä on hiiren hiljaista Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #33 : 07.10.2007 09:46:06 » |
|
Huomenta Elämänilo! Heitin tuon ajatuksen ystävästäsi leikkimielellä,en tosissani. Luulenpa,että olisit niitä ihmisiä myös,joista rakastumista ei voisi olla aistimatta. Vahvasti tunneihmisenä tuo näkyisi melko pian kirjoituksissasi ja tuskin sitä salaisitkaan. Harmi että uudet naapurit kuuluvat tuohon häirikkökastiin. Meidän bilettäjät ovat muuttaneet sisälle ja nykyisin naapurini näkyvät lähtevän itse vkl:na liesuun. Uroskoira on leikattu ja hommaavat koirille lapsenvahdit,joten isännöitsijä on kai sittenkin ilmoittanut heille valituksista. Hyvä sekä asukkaiden,että koirien kannalta. Meillä siis vallitsee rauha talossa. Soittele vaan sinnikkäästi poliisit paikalle.Asiaan kannattaa tarttua heti,niin kuin olet tehnytkin.Huomaavat pian,ettei asunto sovellu läpi yön bilettämiseen ja siirtyvät muualle. Toivottavasti rauha palaa taloosi pian! Ai niin,nyt sinulla on kyllä niin itseäsi kuvaava avataara,että!Tämä vain minun näkemykseni,mutta jotenkin siitä tuli hyvälle tuulelle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #34 : 07.10.2007 11:07:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #36 : 28.10.2007 15:08:30 » |
|
Matkani huumasta vielä pitänee antaa kiitokset suomalaisista naapureistani tuolla Kreetalla. Lomahotellissahan asui pelkästään suomalaisia perheitä lapsineen. Voi miten ihania naapureita, fiksuja, eivät molskineet akkunamme alla olevassa uima-altaassakaan liian aikaisin! Koskaan ei kuulunut riitelyjä, ei kinaa, ei huutoja, ei valituksia, ärtymystä jne. Pelkkiä onnellisia tyytyväisiä ihmisiä, jopa miehetkin! Paljon nähnyt ystäväni heittikin, että ovat varmaan pohjoissuomalaisia perheitä, kun ovat noin rauhallisia ja tyytyväisiä. Liekö nyt aivan noin? Mutta olen kuullut että matkankin voivat hankalat naapurit pilata.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 08.11.2007 20:52:27 » |
|
Ketuttaa jo nyt niin perkuleesti ennen kuin edes ehdin aloittaa koko kirjoitustani! Itse asun kerrostalossa, ja haluan elää sillä periaatteella, että jokainen pitäkööt huolen omista asioistaan. En halua tutustua naapureihin, saatan olla tervehtimättä, koska olen uppoutunut niin omiin asioihini ja haluan olla kotiympäristössäni rauhassa. Olen näiden 2,5 vuoden aikana huomannut vaikka kuinka paljon valitettavaa tästä taloyhtiöstä, mutta en ole jaksanut vaivautua valittamaan, ja ymmärrän, että elämisestä lähtee ääniä. En oikein edes tiedä ketä täällä asuu, kun en paljon ihmisiä kyttäile , mutta nyt lähiaikoina on ilmestynyt tosi paljon valituksia ilmoitustaululle kaiken maailman asioista (osa ihan ok, osa taas menee ihan yli). No, kun tänään tulin yliopistolta oli ulkolasioveen tullut lappu, jossa luki vihaisesti, että naapuri kuuntelee big brotheria isolla äänellä. Tunsin piston sydämmessäni, kukapa nyt ei bb:tä katsoisi ;)Tulin silti tosi kiukkuiseksi, sillä vietämme avokkini kanssa aikaa todella vähän kotona. Itse olen menossa yleensä yli puolet päivästä, ja bb on ainoa asia, jota nyt kotona ehdin tv:stä katsoa. Kiukuspäissäni( ) olen nyt tässä kirjoittanut hieman sarkastista 20 kohdan valituslistaa näiden 2,5 vuoden ajalta ja suunnittelen pistäväni sen ilmoitustaululle. Listan viimeinen lause on "-TE, JOTKA VALITATTE JOKA ASIASTA, MUUTTAKAA KORPEEN ASUMAAN!!!". Nyt kiukun hieman laannuttua mietin, että kannattaakohan tämä ja pahentaako tämä vain asiaa, mutta tuntuu epäoikeudenmukaiselta, että varsinkin nuoria kytätään tarkasti ja omat virheet katsotaan läpi sormien. Muutenkin yltiöpäinen valittaminen saa nuppini kiehumaan. Kyllä kai nuille valittajillekin pitäisi laittaa luu kurkkuun. Ihan kuin ei olisi tärkeämpiäkin asioita mietittävänä. Ja jos joku asia häiritsee, voisi tulla puhumaan asiallisesti suoraan päin naamaa eikä jättää nimettömiä viestejä keskelle ulko-ovia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #38 : 08.11.2007 21:48:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #39 : 08.11.2007 22:05:48 » |
|
Ou jesh jesh. Odota kun törmäät saksalaisiin perheisiin... Olin hotelli kompleksissa jossa toinen hotellirakennus oli täynnä saksalasia perheitä He ovat kova äänisiä sotkijoita. Ja mielikuvituksettomia. Vanhemmat vetävät kaljaa altaalla ja lapset meuhkaa... Ja eikä siinä kaikki, saksalaisille matkailijoille on järjestetty päiväohjelma joka pauhaa kaijuttimista, samanlaisen joka päivä ja niin kovaa kuin tuutista lähtee. Ja sitten vielä riitelevät huutaen toisilleen kun muuten ei kuule mitään.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
|