Unessani olin miespuolisen henkilön kanssa vaatekaupassa, joka oli ruskeaa puuta, seinällä ikkunoita, mutta kovin pimeää. Tilassa vilahteli muitakin ihmisiä. Me kokeilimme aivan ihania valkoisi rimpsumekkoja, sekä monomaisia valkoisia saappaita joihin ihatuin. Poika siis myös tyttöjen vaatteita.
Sitten äitini oli tulossa kotiin (kauppa vaihtui kodiksi) ja meille tuli kiire saada pojalta vaatteet pois ja laitta ne minun päälleni, koska ne oli naisten vaatteita. Emme ihan onnistuneet, kamala sotku... ja jäimme kiinni. Tästä johtuen menetimme vaatteet ja kengät. Mietin kenkien ostamista, mutta ne maksoivat 234 euroa ja jouduin jättämään ne kauppaan.
Uni hyppäsi sellaiseen tilanteeseen, missä olin sisustamassa huonettani äitini kotona. Muista harmahtavan lilaa ja sinistä huoneessa jossa oli penkit seinällä kiinni. Äitini (tai joku muu nainen jota en unessani kokenut läheiseksi, tosielämässä äitini on läheinen) sanoi: laita huoneeseen hirttosilmukka, se riittää.
Miten analysoisitte unta... itseeni se taitaa liittyä mutta olen sokea viestille.