Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: valkoisia vaatteita pimeässä kaupassa  (Luettu 3923 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 24.08.2007 11:45:32 »

Unessani olin miespuolisen henkilön kanssa vaatekaupassa, joka oli ruskeaa puuta, seinällä ikkunoita, mutta kovin pimeää. Tilassa vilahteli muitakin ihmisiä. Me kokeilimme aivan ihania valkoisi rimpsumekkoja, sekä monomaisia valkoisia saappaita joihin ihatuin. Poika siis myös tyttöjen vaatteita.

Sitten äitini oli tulossa kotiin (kauppa vaihtui kodiksi) ja meille tuli kiire saada pojalta vaatteet pois ja laitta ne minun päälleni, koska ne oli naisten vaatteita. Emme ihan onnistuneet, kamala sotku... ja jäimme kiinni. Tästä johtuen menetimme vaatteet ja kengät. Mietin kenkien ostamista, mutta ne maksoivat 234 euroa ja jouduin jättämään ne kauppaan.

Uni hyppäsi sellaiseen tilanteeseen, missä olin sisustamassa huonettani äitini kotona. Muista harmahtavan lilaa ja sinistä huoneessa jossa oli penkit seinällä kiinni. Äitini (tai joku muu nainen jota en unessani kokenut läheiseksi, tosielämässä äitini on läheinen) sanoi: laita huoneeseen hirttosilmukka, se riittää.  Huh

Miten analysoisitte unta... itseeni se taitaa liittyä mutta olen sokea viestille.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 24.08.2007 17:59:48 »

Pimeys valo!

sinun piti ottaa toiselta vaatteet - vaikuttaa hyvältä ja viattomalta?

harmaa huone - koet hyvän ja pahan samanarvoisina, mutta sinua syytetään siitä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 25.08.2007 14:42:09 »

No sitä en sinuna kovasti kelailisi, jos joku kiinnostaa, mitä laitonta siinä on.

Sen sijaan tiedätkö mitä tunnet ketäkin kohtaan?  Wink
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 15:21:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 25.08.2007 18:12:23 »

Sopot valkoiset vaatteet edustavat feminista puolta itsestasi ja samoin sininen vari ja lila taas edustaa mystista puolta itsestasi, mutta tuliko aitisi realistisena ihmisena pistamaan jalat maankamaralle, joka edustaa realista itseasi. Mielestani myos luku 234 edustaa jotain lukua jonka sinun pitaisi tietaa.
tallennettu
poppi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 26.08.2007 17:45:05 »

Minulla tulee mieleen valkoisista vaatteista hääpuku. Ja kiireellisestä vaatteidenvaihdosta äidin takia jonkinlainen häpeä. Puodin hämärä valaistus tukee myös tuota häpeän ajatusta. Joudutko kieltämään jonkun tärkeän osan itsestäsi? Ehkä sen mitä tuo miespuolinen henkilö sinussa edustaa?
Voisiko uni viitata siihen, että sisustaminen äidin kodissa (ehkä äidin arvoihin tai ajatuksiin sitoutuminen) on raskasta melkeimpä hirtehisiin ajatuksiin asti.
Jokaisenhan meidän tulee löytää oma tapamme tehdä asioita. Vanhempien odotuksista on pakko irtautua, jotta voi kasvaa omaksi itsekseen. Se voi olla hyvinkin vaikeaa varsinkin kun vanhempiin on lämpimät välit, eikä heidän mieltään tahtoisi pahoittaa. Ei ole harvinaista että ihminen huijaa itseään mieluummin kuin loukkaa läheisiään (kokemusta on  Embarrassed). Muista kumminkin että vain sinä voit tietää mitä unesi merkitsee.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: