Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehtymys tiettyyn eläimeen/eläimiin eri aikoina...  (Luettu 29002 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 04.01.2010 22:40:08 »

Tässä vielä kuva Alaskan harmaakarhusta:

http://www.animal.discovery.com/tv/a-list/creature-countdowns/hissy-fits/images/hissy-bear.jpg

Tämmöseen ku törmäis lenkkipolulla.... Kiss
« Viimeksi muokattu: 04.01.2010 22:43:16 kirjoittanut body electric » tallennettu

.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 05.01.2010 00:05:17 »

Kotkat puhuttelevat tällä hetkellä melkoisesti. Jokin niissä vain on.

Tosin tällä hetkellä sydäntä lähellä on tuo kissanpentu, meillä on melkoinen yhteys vaikka se on ollut meillä vasta kaksi päivää. Niinä kahtena päivänä tuo kissa on opettanut minulle enemmän, kuin voin vain kuvitella. Joskus jo mietin onko se tullut perheeseemme vain ja ainoastaan opettamaan minulle hienotunteisuutta toisia ihmisiä kohtaan.

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 05.01.2010 23:52:35 »

Kyllä karhuihin on tottunut, ne ilkeät ihmiset ovat paljon pahempia. Onneksi niitäkään ei elämässä ole.

Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta nettikiusaamisesta, mutta kyllä sitä on paljon nähnyt. Niin ihmisen huonot puolet paljastuvat, kun ei ole kiinnijäämisen vaaraa, joskus on äärettömän vaikeaa ymmärtää toisen ihmisen julmuutta. Mutta kai se täytyy todeta, että niin vain on, me olemme erilaisia ja jos joku ihminen on niin heikko, että alentuu moiseen käytökseen tulee meidän olla tilanteen yläpuolella ja ymmärtää, että sanat eivät osu meihin.

Kyllä se päävamma osittain vielä elää kanssani, mutta toivon tosiaan, että ollaan voiton puolella. Vaikea sanoa, kun ei ole edes viikkoa edellisestä kohtauksesta, mutta vaikuttaa paremmalta. Niin kovin pitkä matka on vielä kuntoutumiseen, mutta se on vain kuljettava.
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #48 : 10.03.2010 21:56:10 »

Minua on kutsuttu puumaksi ja tunnen myös kyseisen eläimen hyvin rakkaaksi. Hirvi on myös sellainen josta pidän. Sitä odotan aina metsäkävelyillä (puumia kun ei Suomessa tallustele  Smiley).
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: