Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehtymys tiettyyn eläimeen/eläimiin eri aikoina...  (Luettu 29035 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Magia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 28.08.2007 19:57:26 »

Miulle delfiinit on ollu aina lähellä sydäntä. Samoin olen aina tykännyt magnusteista. Pienenäkin leikin, että olen magnusti ja rakensin majan ja siellä elin magnustielämää. Joskus olin myös leijona, ja menin "juomapaikalle lipittämään vettä" kulhosta.  Grin

Kissoja meillä on ollu aina melkein lemmikkeinä. Ja koira kerran.

Delfiini on silti se ylitsemuideneläin minulle. Smiley
tallennettu

Neitsyt

Nouseva Vesimies
Aurinko Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Neitsyessä
Venus Vaa'assa
Mars Jousimiehessä
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 09.04.2009 07:46:57 »

Ihana aihe. Nosta siis ylös smitten

Minun lapsuuteen on aina jollain tapaa kuulunut koiria. Meillä kotona ei ollut lemmikkejä, mutta niitä oli sitten mummolassa, kavereilla ja naapurissamme. Olen aina tykännyt koirista, yli kaiken. Mummolan suomenpystykorva oli mulle kuin mikäkin paras ystävä. Halasin sitä usein. Muistan kuinka se värisi kylmästä pakkasella ulkosalla; menin sen luo ja halasin oikeen tiukasti sanoen sille: "älä pieni palele". Kun tuo koira sitten kuoli, niin muistan kuinka juoksin mummolassa erästä polkua pitki huutaen "Nappee, Nappee" ja sydäntä viilsi samalla kuin puukkoa olisi väännetty sydämmessä. En saanut muuta vastausta kuin oman ääneni kaiun metsästä Cry

Avara Luonto on sitten sellainen ohjelma, minkä katson aina kun muistan, niin lauantai-iltaisin teeveestä. Pidän todella paljon esim urosleijonista mm (ulkonäön takia = upea harja), geperdeistä, delfiineistä, kotkista, sudeista myös; upeita jolkuttelioita... smitten

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 09.04.2009 15:27:00 »

^kiva kun nostit  Smiley

Itselleni on käärme sellainen otus, joka on kulkenut mukana aivan pienestä pitäen, ja luultavasti se on eläinoppaani #1. Kiehun raivosta aina kun joku sanoo lahdanneensa käärmeen, vaikkakin olisi ollut omalla pihalla. Hassusti myös aurinkomerkkiini skorpioniin liitetään käärme.

Varis tuli seuraavaksi ja nyt varis näyttää "kehittyneen" korpiksi.
Koira on myös ollut hyvin tärkeä eläin minulle, mutta pidän villejä eläimiä tärkeämpinä siksi, että kun ne yrittävät sanoa jotain ja ottavat kontaktia ihmiseen, ne tekevät sen tavallaan villin luontonsa vastaisesti.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 09.04.2009 16:10:09 »

Hmm, tällä hetkellä ei ole mitään viehtymystä mihinkään eläimeen..  Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 09.04.2009 16:28:21 »

Hassua, Eileithyia. Onko sulla jotenkin vuodenajasta sitten riippuvainen tuo eläinkaipuu?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #20 : 10.04.2009 06:52:12 »

Olen aina kokenut viehtymystä suuriin hailajeihin ja toisaalta albatrosseihin. Joku meriteema tuossa selvästi on.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 10.04.2009 08:00:51 »

Kolme Pientä Söpöläistä  smitten

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 10.04.2009 13:55:19 »

Hassua, Eileithyia. Onko sulla jotenkin vuodenajasta sitten riippuvainen tuo eläinkaipuu?

Ei ole. Tämäpä perin kummallista.. Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 22.04.2009 10:45:37 »

Aika outoa, Eileithyia. Miksi eläinrakkaus katoaa sitten?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 23.04.2009 07:40:12 »

Aika outoa, Eileithyia. Miksi eläinrakkaus katoaa sitten?

Ei se eläinrakkaus mihinkään ole kadonnut  Cheesy vaan.. En vain tunne sellaista vetoa/viehtymystä mihinkään tiettyyn eläimeen, kuten olen tuntenut koiriin, susiin, tai niinkuin tässä jonkin aikaa sitten kissoihin.. Minulla ei ole enää lempieläintäkään. Hö. Onko mun henkioppaat hyljäneet mut vai mitä?  Shocked uglystupid2  Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 23.04.2009 07:59:02 »

Eikä, Eileithyia! Tuntuu oudolta Cheesy

Ookko sää kadottanut ittesi jonnekin kevään taivaantuuliin? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
epona
Vieras
« Vastaus #26 : 23.04.2009 08:14:17 »

Todella ihana aihe tosiaan!  smitten

Joku mainitsi albatrossit ja muistin yhtäkkiä miten kiintynyt olin niihin joskus 10 vuotta sitten, ylä-aste iässä. Puhuin aina niistä kovin kunnioittavaan sävyyn - minusta oli jotenkin hirveän koskettavaa, että nämä linnut valitsivat yhden partnerin ja pysyivät sitten tämän rinnalla koko loppuelämän: Smiley Ja hei - kyse on siis linnuista.

Ala-asteella tunsin aivan mieletöntä vetoa pandoihin. Minulla oli siihen aikaan sellainen panda - nallekarhu, joka oli pehmoeläimistäni aivan paras. Näin sittten joskus luontodokumentin pandoista, jossa kerrottiin, että eläin on uhanalainen, koska bambumetsiä, niiden elinaluetta hakattiin pois niin tiheään tahtiin - AI sitä tuskaa. Itkin pandan vuoksi monet illat.  Sad

Olin nuorempana aivan toivoton heppahullu ja luinkin jostain lehdestä taannoin artikkelin ratsastusterapiasta. Artikkelin nimi oli osuvasti "hevosen avulla itsehillintää."

Koiria meillä on aina ollut ja se on minulle myös rakas eläin.

Eläinoppaanani on on viimevuosien aikoina ollut mm;

yksisarvinen,
kotka,
karhu,
peura ja
viimeisin yllättävä - leijona. En vielä oikein ymmärrä, mitä opetettavaa sillä minulle on. Tämä antaakin aihetta meditoida hetken aiheen parissa.

Olen erittäin eläinrakas ja pidän kaikista eläimistä riippumatta siitä ovatko ne suloisia vai suoloisen rumia Smiley On kuitenkin yksi eläin, josta en jostain käsittämättömästä syystä oikeastaan pidä, nimittäin kissa.
ärsyttävä otus.

Muistuttaneekohan liikaa itseäni?  Undecided

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 23.04.2009 08:18:22 »

epona: Kissoista en myöskään minä pidä. Varmaan juuri siksi, että ne ovat joskus niin raivostuttavanlaisia sähisiöitä, raapivat ja hyppelehtivät sinne tänne.

Että jossain määrin muistuttaa minua itseäni. En vain raavi ketään, jos en sitten leikkimielellä Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 24.04.2009 09:28:01 »

Eikä, Eileithyia! Tuntuu oudolta Cheesy

Ookko sää kadottanut ittesi jonnekin kevään taivaantuuliin? Wink

Emmä vaan tiedä, vai liittyykö tämä sitten tähän muutokseen joka on tulossa. Kun siirryn kokonaan uuteen vaiheeseen elämässäni, vuosi 5 numerologisesti menossa. Onko sieluni tavallaan tyhjiössä odottamassa uutta elämää ja uusia oppaita? Kaikki vanha poistuu, mukaanlukien vanhat oppaat?

Hmm tai ehkä ne ovat opettaneet minulle jo kaiken, ehkä en tarvi niitä enää?
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 24.04.2009 12:45:53 »

Koira, iso sellainen. Vähän kuin leijona. Olen todella viehtynyt isoihin, pitkäturkkisiin ja näyttäviin koiriin. Ihastuin tässä taannoin erääseen leopentuun; se omaa sellaisen upean tummanbeigen leijonanmaskin. Ja se kumea haukunta. TYKKÄÄÄN!! smitten smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: