Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihanin muistosi kautta aikojen  (Luettu 3573 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 25.08.2007 20:22:18 »

Kaikilla meillä on ihania kokemuksia, joista jää muistoja, jotka lämmittävät pitkään. Mikä on Sinulle mieleen jäänyt kokemus, jonka muistat pitkään?

Minulle sattui yksi merkittävä kokemus ollessani 17-vuotias. Olin jo silloin jääkiekkofani, ja suhteiden avulla pääsin sisään ravintolaan ystäväni kanssa. Olin koko viikon hehkuttanut ystävälleni erästä pelaajaa, joka oli ostettu NHL:stä vahvistamaan joukkuetta (ja joka oli pelannut loistavasti).

No, olin tulossa ystäväni kanssa ravintolan vessasta, kun vastaan tuli tuttu kaveri. En ensin huomannut, mutta ystäväni sanoi että tuossahan se nyt on! Ja totta tosiaan, tuo sama pelaaja oli ravintolassa (vakiopaikka  Wink) ja tuli juuri silloin vastaan. Kaiken lisäksi tanssilattialla alkoivat juuri hitaat, ja onnistuin saamaan tuon idolini tanssimaan.

Se oli IHANAA.  smitten Harmi vaan kun oli sen verran kova meno päällä, etten muista mistä juteltiin silloin...

Vuosien jälkeen muistan tuon tapahtuman, ja saan siitä hyvän mielen.

Entä muut. Mitä vastaavia kokemuksia teillä on?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 26.08.2007 15:41:48 »

Niitä on niin montaa erilaista, mutta vahvinpia on varmaan omien pelkojensa voittamisen tunteet..mulla on esim. todella voimakas ahtaanpaikan kammo. En voi nukkua seinäänpäin tai kainalossa jne kun "tukehdun" Embarrassed.
Olen kuitenkin jo 2 kertaa voittanut itseni: kerran savusukeltanut ja kerran laitesukeltanut thaimaassa. Mahtavia tunteita, kieltämättä.
Niihin aina palaan kun tulee en-pysty-tunne  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 26.08.2007 15:48:11 »

Kun sain vastasyntyneen lapseni massuni päälle (oltuaan siellä sisällä ~9kk Wink ja hän siitä rintaruokaa hamuamaan ja sitten leikkasin napanuoran naps,naps,naps.
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #3 : 26.08.2007 16:14:01 »

Voi Kaurisenergiaa mitä kysytkään!  smitten Ihania muistoja on niiiiiin paljon!

Unohtumaton on se hetki, kun tunnistin rakkaaksi käyneen sieluperheeni jäsenen hänen äänestään...   (http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/h030.gif) 

Pappani hautajaisiltana lojuin saunan terassilla kylpyammeessa (aiheen vierestä, on muuten maailman paras keksintö laittaa kylpyamme saunan terrassille) katsellen taivasta. Se oli synkkä ja pimeä; sateen saattoi tuntea tulevan hetkenä minä hyvänsä. Pilvimassaa katsellessani ajattelin, että minkäköhän pilven reunalta pappa mahtaa nyt meitä kurkkia... Ja siinä samassa taivaalle aukeni kirkas kohta, josta auringonsäteet pääsivät heijastumaan suoraan ammeen veteen!  smitten
"Täällähän minä, morjensta vaan, tyttöseni!"  (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a040.gif)


Eikä tämä tarkoita sitä, että lasten syntymät olisivat yhtään sen "himmeämpiä" muistoja; ihania hetkiä on niistä jokainen ollut.  (http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e100.gif)

tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: