Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto ja ihmissuhteet  (Luettu 10674 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« : 25.08.2007 23:08:07 »

Helou,

Mua on alkanut mietityttää pluton vaikutus ihmissuhteissa. Itselläni kun se on tismalleen Deskendentillä.

Tuntuu, että intiimeistä suhteista tulee helposti aikamoisia tahtojen sotatantereita! Olen itse voimakasluontoinen ja vedän puoleeni voimakkaita persoonia. En tahdo luovuttaa kontrollia itseltäni ja tästä tulee helposti ongelmia.

 askendentti on siis oinaassa, mutta kuumerkkini on  vesimies ja pinnallisemmissa ihmissuhteissa olen aika vesimiesmäinen, tasapuolinen, objektiivinen jne. Toisaalta, liekö syy juuri tuossa plutossa sitten, ihmiset, ventovieraatkin, tuntuvat mielellään valitsevan minut agressioidensa kohteeksi.
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2007 23:09:06 »

Tässä vielä kartta.
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #2 : 26.08.2007 13:11:38 »

Toisaalta, liekö syy juuri tuossa plutossa sitten, ihmiset, ventovieraatkin, tuntuvat mielellään valitsevan minut agressioidensa kohteeksi.

Mosquito, olen miettinyt ihan samaa. Itselläni on  askendentti pluto ja joskus tuntuu siltä, että tahtomattani aiheutan voimakkaita (aggressiivisia) tunnereaktioita ihmisissä. Mielestäni olen pääasiassa miellyttävä muita ihmisiä kohtaa, mutta olenkin huomannut, että pluton vaikutusta pitää opetella "säätelemään" ihmisten parissa. Pääasiassa yritän pitää "plutonikko"energian matalalla jos huomaan, että kanssani herkempiä ihmisiä. Veljelläni on sama asetelma kartallaan ja hänen ei tarvitse kuin kävellä kadulla, kun alkaa vetämään kaiken maailman hulluja ja sekopäitä puoleensa.

En tiedä onko tämä asetelma kirous vai rikkaus Wink Onneksi itselläni hieman pehmentävät nousuvaakani, missä lymyilee myös jupiter. Ainakin toivon niin.
Lähimmät ystäväni ja avomieheni ovat kaikki sen verran vahvaluontoisia, että pluton energiat ovat heidän kanssaan ns. lepotilassa :Smiley Tavallaan luovuttaa sen kontrollin vapaehtoisesti läheisimmilleen, mutta tuntemattomien kanssa se onkin jo eri juttu.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3 : 26.08.2007 14:05:20 »

Läheisellä naistuttavallani on Pluto 1.huoneessa, muistaakseni ihan  askendentti:n tuntumassa, varmuudella en kyllä muista. Hänestä olen havainnut ainakin, että hänellä on jotenkin valtaa ympäristöönsä... Miten sen nyt selittäisi... Saa ihmiset, vieraatkin, helposti tottelemaan itseään. Tosi vahva energia! Ja mies on kyllä vähän tossun alla... buck2
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.08.2007 18:28:21 »

Sehän siinä Plutossa on, että jos se on kartalla näkyvästi aspektoitunut, niin ihmissuhteet tahtovat muodostua sen mukaiseksi. Jotkut plutonikot ovat lempeitä ja rauhaa rakastavia ihmisiä, mutta voivat tahtomattaan joutua ympäristöön, jossa yritetään alistaa, käyttää hyväksi, manipuloida, kontrolloida, pahoinpidellä tms. Alistuminen ja nöyrtyminen on tässä tilanteessa tuskin kunnon plutonikon ensimmäisenä mieleen tuleva vaihtoehto.  :Smiley Jonkinlainen konflikti on ennemmin tai myöhemmin edessä.

Itsekin olen saanut osakseni mitä törkeintä kohtelua ja sitä on saanut ihmetellä, että vedänkö minä vain puoleeni kaikkia m..kvisteja vai onko tällainen käytös yleistymässä muutenkin. Sitten jos annan hieman tulisempaa palautetta huonosta käytöksestä, niin ihmetellään kiivasta luonnetta ja todetaan, että miehet pelkää tuommoista.  crazy2

Itsellä
aurinko aspect_squ pluto uranus
 kuu aspect_tri pluto
 merkuriuspluto
 mars aspect_ssx pluto
 jupiter< pluto
 neptunus aspect_sex pluto
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #5 : 26.08.2007 18:40:02 »

Minusta nuo kirjoituksenne kuulostaa myös itselle hyvin tutuilta. Sitä en osaa silti tulkita, onko minun kartallani tuo pluto jotenkin sillä tapaa "asettunut", että voisi olla samaisesta vaikutuksesta kyse  Huh

Minulla on  pluto  neitsyt 8.huoneessa ja
 pluto aspect_squ askendentti
 pluto aspect_opp kuu
 pluto aspect_tri aurinko
 pluto aspect_opp venus
 pluto aspect_opp chiron
 pluto aspect_con uranus
 pluto aspect_sex neptunus
eli muutama ..  Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2007 20:47:11 »

Ex-ystävälläni on  pluto  aspect_con  aurinko. On hyvin vaativa ihmissuhteissa, haluaa olla se pomo ja hallita toista. Lievästi kai narsistinen, ei tunne että hänessä on ikinä mitään vikaa. Joten siis entinen ystävä... :Smiley Toisaalta taas lankeaa miehiin jotka mm.hakkaavat ja vievät rahat tms. Todella vaikea luonne.

Muoks. Itsellä  pluto  aspect_con  venus vaa'assa 6.huoneessa. Suhteessa pitää olla tunnetta ja syvyyttä! Itse en ole väkivaltaan törmännyt miessuhteissa, onneksi.
 pluto myös  aspect_opp jupiter ja  aspect_tri  kuu.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2007 20:55:28 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #7 : 28.08.2007 10:38:39 »

Jotkut plutonikot ovat lempeitä ja rauhaa rakastavia ihmisiä, mutta voivat tahtomattaan joutua ympäristöön, jossa yritetään alistaa, käyttää hyväksi, manipuloida, kontrolloida, pahoinpidellä tms.

Tämä kuulostaa tietysti myös nousu-Skorpparien läksyltä, usein hekin tuntuvat "vetävän puoleensa" hyvin vaikeita tilanteita ja ihmisiä. Plutohan akseleilla tai yhtymässä aurinkoon/kuuhun on symbolisesti melkein sama, kuin jos merkki olisi Skorppari. Sitäkin kautta voi miettiä asiaa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 28.08.2007 10:43:39 »

Lilliii... sama juttu kuin ennenkin... sen voi lopettaa.. nimim. oiva esimerkki aiheesta.. onko tässä kyse asenteesta? Jos uskoo, että tulee manipul. kokemuksia, niitä tulee. Minulla yleensä ei, ELI  askendentti skorpioni mies vahvisti säännön. Eli en pitäisi tätä standardina saati sellaisena, mitä sietäisin. Kappas Ajatus, minä kun en ymmärtänyt nousu- skorpparin "juttua", hän suuttui ja puolusti asioittensa=ongelmatilanteidensa tärkeyttä > identiteetti. Sen pitemmälle en jaksa Plutoilua ymmärtää.

Pluto taisi olla 11 huoneessa radixillani.

nimim  askendentti vaaka
« Viimeksi muokattu: 28.08.2007 14:24:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #9 : 28.08.2007 11:02:11 »

Tämä kuulostaa tietysti myös nousu-Skorpparien läksyltä, usein hekin tuntuvat "vetävän puoleensa" hyvin vaikeita tilanteita ja ihmisiä. Plutohan akseleilla tai yhtymässä aurinkoon/kuuhun on symbolisesti melkein sama, kuin jos merkki olisi Skorppari. Sitäkin kautta voi miettiä asiaa. Smiley
Tämä on ihana ja vapauttava ajatus yhdistettynä ketjuun "pimeät voimat hoidoissa". Lukiessani tätä Pluto-ketjua olen monesti miettinyt, että oma Plutoni MC:llä 10. huoneessa saattaa vaikuttaa niin, että työelämäni on täynnä hyvin voimakkaita ihmissuhteita ja ristiriitatilanteita. Olen joskus jopa sanonut elämäntehtäväkseni olla hyvän ja pahan tasapaino eli rauhantekijä. Kaiken lisäksi skorpparinousuisena vedän siis näitä tilanteita ja psykopaatteja puoleeni.  crazy2

Yhdistettynä keskusteluun jokaisen omasta vastuusta voinen jatkossa vain todeta kaikille, että katsokaa peiliin älkääkä tulko minun luokseni vaikka töissä joku kiusaa tai taas on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti. Minä tiedän, että valta on turmellut koko systeemin ja vallankäyttö on tosi julmaa, mutta eihän se loppupelissä olekaan minun ongelmani. Olen minä monesti miettinytkin miksi näitä tilanteita minun elämässäni riittää, mutta itse asiassa mullahan menee ihan kivasti kun vaan lakkaan puolustamasta toisten oikeuksia. Olen tähän saakka kuvitellut, että heikompia pitää puolustaa, mutta toisessa ketjussa vaaditaan ottamaan kaikesta vastuu ihan itse eli teen karhunpalveluksen yrittäessäni jeesata. Plutoko se on tämän nyt minulle opettanut, kun olen päätäni hakannut seinään työmaailmassa. Huomaan, että ymmärrykseni työelämän vaikeuksia kohtaan on nyt parempi ja tunnen suorastaan vapautuneeni vaikeista ihmissuhteista sillä sektorilla. Kiva palata lomalta töihin ensi viikolla.    coolsmiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 28.08.2007 11:28:19 »

Miehelläni on pluto täsmälleen askendantilla neitsyessä ja hän ei kyllä aiheuta juurikaan negatiivisia viboja ihmisissä, päinvastoin hän on hyvin pidetty ja kaikki ystävät ovat aina pyytämässä häneltä apua kaikessa.
Hän on melko rauhallinen tyyppi mutta suuttuessaan pelottava, ja harva sitä voi kuvitella sillä hän on niin leppoisa yleensä  Smiley Ja harvoin hän raivostuukaan, paitsi ehkä liikenteessä  Cool
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #11 : 28.08.2007 19:23:12 »


..Olen joskus jopa sanonut elämäntehtäväkseni olla hyvän ja pahan tasapaino eli rauhantekijä. Kaiken lisäksi skorpparinousuisena vedän siis näitä tilanteita ja psykopaatteja puoleeni.  crazy2


Hei Atomi, samoja teemoja meillä, minäkin olen noususkorpioni, jolla Pluto MC:llä. Mielenkiintoinen tuo ajatuksesi rauhantekijän roolista, vähän samantapaisia tuntemuksia. Tosin matka siihen on ollut pitkä ja kuoppainen (lievästi ilmaistuna).
Eräs astrologi analysoi tätä kuviota siten, että kanssaihmiset voivat peilata rajustikin omia pimeitä puoliaan näkyvissä olevasta plutostani. Ilman, että provosoin tai teen yhtikäs mitään. Tiukoissa paikoissa taidan olla parhaimmillani, ja kaaoksen keskellä alitajuisesti osaan toimia hermostumatta. Onko sinulla näin?
Samainen astrologi ehdotti, että perustaisin Kabuliin vaikkapa Discon  Grin

Työelämään tämä selkeimmin näyttäisi liittyvän. Viimeisimmässä työtehtävässä minut sijoitettiin kahden taistelevan henkilön väliin rauhoittamaan tilannetta. Nyt he voivat jo puhua keskenään, kun käyvät pakolliset keskustelut puolueettomalla maaperällä, minun työhuoneessani. Muut työkaverit on ihmeissään, eikö moinen stressaa. Täytyy sanoa, ettei haittaa vähääkään.

Alan pikkuhiljaa hyväksyä tämän kuvion, en perusta sitä Discoa (ainakaan vielä!), mutta olen siirtymässä sellaiseen tehtävään työssäni, jossa olen tekemisissä syrjäytyneiden ja elämässä kolhiintuneiden henkilöiden kanssa. Erittäin haastavaa, mutta ah, niin palkitsevaa. Plutoa parhaimmillaan.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #12 : 29.08.2007 02:19:24 »


..Olen joskus jopa sanonut elämäntehtäväkseni olla hyvän ja pahan tasapaino eli rauhantekijä. Kaiken lisäksi skorpparinousuisena vedän siis näitä tilanteita ja psykopaatteja puoleeni.  crazy2


Hei Atomi, samoja teemoja meillä, minäkin olen noususkorpioni, jolla Pluto MC:llä. Mielenkiintoinen tuo ajatuksesi rauhantekijän roolista, vähän samantapaisia tuntemuksia. Tosin matka siihen on ollut pitkä ja kuoppainen (lievästi ilmaistuna).
Eräs astrologi analysoi tätä kuviota siten, että kanssaihmiset voivat peilata rajustikin omia pimeitä puoliaan näkyvissä olevasta plutostani. Ilman, että provosoin tai teen yhtikäs mitään. Tiukoissa paikoissa taidan olla parhaimmillani, ja kaaoksen keskellä alitajuisesti osaan toimia hermostumatta. Onko sinulla näin?
Samainen astrologi ehdotti, että perustaisin Kabuliin vaikkapa Discon  Grin

Työelämään tämä selkeimmin näyttäisi liittyvän. Viimeisimmässä työtehtävässä minut sijoitettiin kahden taistelevan henkilön väliin rauhoittamaan tilannetta. Nyt he voivat jo puhua keskenään, kun käyvät pakolliset keskustelut puolueettomalla maaperällä, minun työhuoneessani. Muut työkaverit on ihmeissään, eikö moinen stressaa. Täytyy sanoa, ettei haittaa vähääkään.

Alan pikkuhiljaa hyväksyä tämän kuvion, en perusta sitä Discoa (ainakaan vielä!), mutta olen siirtymässä sellaiseen tehtävään työssäni, jossa olen tekemisissä syrjäytyneiden ja elämässä kolhiintuneiden henkilöiden kanssa. Erittäin haastavaa, mutta ah, niin palkitsevaa. Plutoa parhaimmillaan.


Voi työelämä kerrassaan! Kuten kartallani edellisellä sivulla näkyykin, niin MC:lläni ovat yhtymässä Mars ja Aurinko, jotka puolestaan neliöivät sekä  askendentti:n että  pluto:n kanssa. HUHHUH Teen thank god aika itsenäistä työtä, ei ole mitään hiostavaa hierarkiaa tai ahdistavaa auktoriteettia, se lienee syy miksi valtava energiani ilmenee enimmäkseen positiivisena työjutuissa. Muistan kyllä vielä elävästi mm. kouluajat ja ne ryhmätyöt!!! Puhumattakaan eräistä opettajista, jotka ottivat minut silmätikukseen. Ala-asteella heti ekalla luokalla luokanopettajan elämäntehtävä tuntui olevan minun lannistaminen, josta pluton, marsin ja saturnuksen hallitsema lapsi tietysti innostui   Cheesy Oikeasti oli kyllä aivan kamalaa! Opettaja piinasi minua, ja kaikki mitä tapahtui oli minun vikaani, vaikken olisi ollut mitenkään osallisena, ja jos mitään ei tapahtunut niin sitten opettaja kyllä keksi jotain. Manipuloi vahnempiani, muita opettajia jne. vielä ajattelemaan minusta vaikka mitä. Vanhempani olivat aika sekaisin sen suhteen, ketä pitäisi uskoa ja kun sitten halusivat, että minut siirrettäisiin rinnakkaisluokalle, niin opettaja ei ehdottomasti suostunut! Lopulta piti sitten vaihtaa koulua...  Wink...ELi kolmannesta luokasta ala-asteen loppuun menikin sitten auvoisasti! Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi tietty kiva tietää ko. opettajan merkit.

Yläasteella mulla oli aika vahva murrosikä päällä eli ei mikään ihme että konflikteja tuli niin opettajien kuin luokkakavereittenkin kanssa. Voisin kuitenkin sanoa, että ne oli ehkä keskivertoa hieman voimakkaampia  Wink Noina vuosina tuli mm. välitunnilla pari kertaa saatua turpiin (tytöille ei kai niin tavanomaista) , ja aloin myös vetää puoleeni seksuaalisia ahdistelijoita niin ikätovereista kuin keski-ikäisistäkin... onneksi mitään vakavaa ei päässyt sattumaan, mutta tuntui kyllä että teini-ikä tuli elettyä aikamoisessa sotatilassa ulkomaailman kanssa! buck2 knuppel2 idiot2 tickedoff uglystupid2 Cool Shocked

Muutenkin tuntuu, että jotta olen päässyt toteuttamaan niitä juttuja joita olen todella  halunnut tehdä, on ensin pitänyt taistella jotain ihmistä vastaan. Sitten kun on taistellut haluamansa puolesta niin on onneksi mennyt hyvin.

Nykyään kun on teinihormonit jo tasoittuneet, tulen yleensä ihmisten kanssa ihan mukavasti toimeen, tuttavapiiri on laaja ( kuu vesimies). Rakkaussuhteet ovat olleet intensiivisiä, ensin sulaa intohimoa, sitten intohimoista konfliktia, sitten lopullinen tulivuorenpurkaus ja se siitä. jostain kumman syystä olen melkein kaikkien exien kanssa myrskyn laannuttua pystynyt olemaan ihan ok-väleissä. ei paljon pidetä yhteyttä, mutta väleissä ollaan kuitenkin.

Pari kertaa olen saanut osakseni myös täysin satunnaista katuväkivaltaa, jostain vaan tullut joku hullu kimppuun! idiot2 Shocked knuppel2 Onneksi ei pahempia vammoja kuitenkaan tullut...

Että sellasta!
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #13 : 29.08.2007 13:52:41 »

Mulla on taipumusta vetää ympärilleni ihmisiä joilla on erityisesti kaikkea kahnausta/mutkia elämässään.. tyyliin mielenterveyshäiriöitä tai muuten vaan hankaluuksia löytää paikkansa elämässä.

 :
tuossa meillä on jotain yhteistä. Matkani varrella olen kyllä oppinut sen ettei kyseisiin ihmisiin kannata todellakaan satasella luottaa.. Jonkinlainen petos/pettymys sieltä aina tulee. Mutta ei se ole peruste hylätä tyyppejä vaan olla tukena hiukan toisella tavalla. Minulla on oma elämä johon he eivät pääse enää ihan samaan tyyliin mukaan kuin silloin kun olin vielä lapsi....

Aspekteja on
 pluto  aspect_sex  aurinko
 pluto  aspect_sex  mars
 pluto  aspect_sex  neptunus
 kuunsolmu  aspect_con  pluto , huone 11  vaaka
 pallas  aspect_ssx  pluto
 juno  aspect_sex  pluto

Huomion arvoista on se että aurinko ja neptunus muodostaa yhtymän ja myös juno kuuluu tuohon ryppääseen. Ja pluton ollessa   aspect_sex sekä  mars että  aurinko (ja näin myös siis  neptunus) kun  mars  aspect_tri  aurinko, ovat planeetat ns. pikkukolmiossa.... Mitä ei ikävä kyllä ole huomioitu sisäisessä soturissani lainkaan. Vain eräs toinen pikkukolmio. Mikä on sinänsä harmi koska olen koittanut jo pitkään purkaa tuota pluton vaikutusta enkä ihan ole vielä saanut siitä kiinni! Mutta ehkäpä piakkoin.

Ja Elwynille: Vilkaiseppa tuota aspektilistaani... Meillä löytyy yhteneväisyyttä.. Vaikka planeetat ovatkin eri huoneissa.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2007 11:02:30 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #14 : 29.08.2007 22:20:07 »

Itse aurinko-Skorpioni, Pluto Skorpionissa 1.huoneessa yhtymässä Askendanttiin ja Saturnukseen (lisäksi  aspect_sex neptunusaspect_squ keskitaivas).

Aikamoinen elämä on ollut, ja kiitollinen olen että yhä hengissä. Itsellä vaikutus on kai selvimmin näkynyt mielenterveysongelmina (kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö) jotka ovat sitten heijastuneet myös ihmissuhteisiin. Olen luonteeltani 'ripustautuja' ja yritän omia toisen täysin itselleni, mustasukkaisuus on toinen nimeni vaikken siitä ylpeä olekaan. Minäkuvani on rikkonainen, osittain huonon äitisuhteen takia (hänkin henkisesti epävakaa, ei diagnosoitu).

Työelämässä minun on ollut helppo kietoa erityisesti miespuolisia kollegoja pikkusormeni ympärille olematta mitenkään vihjaileva tai päällekäyvä. Minun on helppo antaa itsestäni pätevä kuva, vaikka todellisuudessa olisin täysin pihalla ja sisältä aivan hajalla. Korttitalo ei ole vielä sortunut, ehkä sekin aika vielä tulee.

Ihmissuhteista olen sanonut itseni "irti", viimeisin suhde jätti todella syvät haavat. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, uskon että kyseinen mies oli "se Oikea", niin vahvasti kolahti meikäläiseen jo ensi tapaamisella. Kyseinen herra X kantaa myös melko synkkää menneisyyttä - alkoholisoitunut ja väkivaltainen isä, epäturvallinen lapsuus, myöhemmin nuoruudessa/aikuisiällä paljon päihteiden väärinkäyttöä. Hänellä  askendentti skorpionipluto vaaka 1.huoneessa  aspect_con  askendentti (lisäksi  pluto aspect_sex aurinkoaspect_squ marsaspect_sex keskitaivas) Synastriakartalla  pluto  aspect_con  askendentti molemminpäin, lisäksi  venus aspect_con mars ja  kuu aspect_con chiron eli jotain karmista kieltämättä pelissä...
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: