Itse aurinko-Skorpioni, Pluto Skorpionissa 1.huoneessa yhtymässä Askendanttiin ja Saturnukseen (lisäksi
,
).
Aikamoinen elämä on ollut, ja kiitollinen olen että yhä hengissä. Itsellä vaikutus on kai selvimmin näkynyt mielenterveysongelmina (kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö) jotka ovat sitten heijastuneet myös ihmissuhteisiin. Olen luonteeltani 'ripustautuja' ja yritän omia toisen täysin itselleni, mustasukkaisuus on toinen nimeni vaikken siitä ylpeä olekaan. Minäkuvani on rikkonainen, osittain huonon äitisuhteen takia (hänkin henkisesti epävakaa, ei diagnosoitu).
Työelämässä minun on ollut helppo kietoa erityisesti miespuolisia kollegoja pikkusormeni ympärille olematta mitenkään vihjaileva tai päällekäyvä. Minun on helppo antaa itsestäni pätevä kuva, vaikka todellisuudessa olisin täysin pihalla ja sisältä aivan hajalla. Korttitalo ei ole vielä sortunut, ehkä sekin aika vielä tulee.
Ihmissuhteista olen sanonut itseni "irti", viimeisin suhde jätti todella syvät haavat. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, uskon että kyseinen mies oli "se Oikea", niin vahvasti kolahti meikäläiseen jo ensi tapaamisella. Kyseinen herra X kantaa myös melko synkkää menneisyyttä - alkoholisoitunut ja väkivaltainen isä, epäturvallinen lapsuus, myöhemmin nuoruudessa/aikuisiällä paljon päihteiden väärinkäyttöä. Hänellä
,
1.huoneessa
(lisäksi
,
,
) Synastriakartalla
molemminpäin, lisäksi
ja
eli jotain karmista kieltämättä pelissä...