Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: irtautuminen ruumista  (Luettu 3707 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 26.08.2007 18:16:31 »

Osaakohan joku kertoa mitä seuraavat unet tarkoittavat: Smiley

Jossakin vaiheessa kun minulla oli aika paljon mieli maassa näin unta, että keskustelin jonkinlaisen usvan keskellä henkilöiden kanssa. Ne henkilöt olivat jotenkin korkeaarvoisia, enkä muista nähneeni heitä kunnolla. Etenkin yksi henkilö antoi joitakin neuvoja minulle, mutta en muista niitä herättyäni. Oloni oli tämän unen jälkeen hyvä ja energinen.

Toisella kertaa näin unessa, kuinka heräsin,mutta makasin sängyssä. Joku hymyilevä henkilö pyysi minua tuleman mukaan. Hän pyysi minua nousemaan luokseen johonkin valoisaan mikä oli yläpuolellani. Muistan pelänneeni unessa, vaikka henkilö oli rauhallinen ja turvallisen oloinen. Käänsin kylkeä ja yritin unessa nukkua uudelleen. Tämä henkilö (ulkonäköä en muista) hyväksyi sen ja jotenkin ilmoitti minulle, että tulen ehkä sitten mukaan kun sen aika on. Tuo uni sai minut jotenkin pelästymään. Olen lukenut noita juttuja, kun ihmiset ovat kertoneen tuntojaan kun ovat olleet kuolemassa  ---> irtautuneet ruumistaan, jonkin mukaan. Eli mitäköhän tu uni tarkoitti? Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.08.2007 19:03:31 »

Luulen, että opas tuli hakemaan sinua ja olisi halunnut näyttää/kertoa sinulle jotain, mutta koska et halunnut lähteä, hän ei myöskään pakottanut sinua mukaan. Korkeammat henkiolennot kunnioittavat suuresti vapaata tahtoamme.

Kun opas seuraavan kerran tulee hakemaan sinua, mene rohkeasti mukaan! Mitään pelättävää ei ole etkä sinä ole kuolemassa. Ruumiistaan voi irrota ilman kuolemistakin niin kauan, kunhan vain hopeinen lanka sielun ja ruumiin välillä on ehjä. Sen hajottua me kuolemme lopullisesti. Nimimerkillä "Ruumiistaan useasti irronnut" Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 26.08.2007 22:12:01 »

Kovin tutun oloisia olivat kokemuksesi...  :Smiley Ja jostain syystä tuli mieleen valkoinen veljeskunta. Tässä lyhyesti lainausta siitä mistä on kyse:

"Suuri Valkoinen Veljeskunta koostuu lännen pyhimyksistä ja idän mestareista, jotka ovat yhtyneet Jumalaan ja muodostavat taivaan joukot, sekä heidän oppilaistaan maan päällä. Valkoinen ei viittaa rotuun vaan heitä ympäröivään valkoisen valon auraan."

Olen Athan kanssa samaa mieltä, että ei tarvitse pelätä vaan mene rohkeasti mukaan seuraavalla kerralla.  Wink  angel
tallennettu
jana maria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 26.08.2007 22:45:57 »

olen kerran irroittautunut ruumiistani. siihen aikaan omistin parvisängyn, mutta nukuin sen alla. hymyilevä haamu kaarsi parven yläpuolelta, mielestäni ollessani vielä valveilla. kauhistuin näkemääni, mutta haamu jatkoi liitoaan ja sippsi minut. samaan aikaan koin eksoottista nautintoa ja siirryin ihan muuhun olotilaa. sitä todellisuutta en pysty sanoin selittämään. herättyäni olin edelleen ioinen ja se tunne säilyi jonkin aikaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: