Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silhei, hei  (Luettu 60019 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Starwind
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 29.08.2007 11:58:58 »

Tässäpä kuvausta  Cheesy Vähän päälle kolmikymppinen jouskarinainen, nousu skorppari, kuu vesimies, mc leijona. Pienen vesimies-pojan yh. Lähdin rankasta suhteesta vuosi sitten.   :Smiley
Riittääkö tämä? 
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 29.08.2007 13:36:16 »

Tässäpä kuvausta  Cheesy Vähän päälle kolmikymppinen jouskarinainen, nousu skorppari, kuu vesimies, mc leijona. Pienen vesimies-pojan yh. Lähdin rankasta suhteesta vuosi sitten.   :Smiley
Riittääkö tämä? 
Heippa Miikkulainen!

Saattaa olla, että olet vähän malttamaton ihmissuhteissasi tällä hetkellä, et malttaisi antaa asioiden mennä omalla painollaan. Sinulla ei kuitenkaan ole välttämättä vielä "turnauskestävyyttä" mitä uuteen suhteeseen tulee. Vanha suhde painaa taustalla   ja elämässä saattaa olla asioita "umpisolmussa". Kannattaa olla avoin ja sanoa kaikki, mitä mielessäsi on, liittyen toisiin ihmisiin. Avoimuus palkitaan, se poistaa painot ja avaa kaikki solmut. Löydä häiritseville asioille oikeat nimet ja sano ne ääneen. Sen sijaan, että tällä hetkellä panostaisit herra Oikean metsästämiseen, (sillekin on oma aikansa..) nyt on enemmänkin aika nauttia itsestäsi; siitä, että olet jättänyt raskaan taipaleen taaksesi ja elämä on siinä suhteessa avoimena edessäsi. Huolehdi hyvinvoinnistasi, kehostasi, kauneudestasi (syksyllä on aina hyvä aloittaa uusia harrastuksia... Wink ) Kohdatessasi miehiä, muista aina tarkistaa että olet "oikealla asialla", ettei jotenkin kompastu samaan naruun. Sen voi testata pian saavuttamallasi sisäisellä tasapainolla - aina kun sinulla on tyyni olo, olet hyvillä teillä.   

Tässä lyhyt katsaus. Tässä nousi jotenkin "häirintä" vähvasti esiin, mikä häiritsee elämääsi? On kuin hiertävä kivi kantapäässä? Se voi olla päätös jota pyörittelet edes takaisin, ihminen, jne.

Saa antaa palautetta, josko yhtään kolahti. Olen aloittelija nettikatsannoissa, joten kiinnostaa tosi paljon kuulla miten katselut pelaa näin.

tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 29.08.2007 13:55:01 »

Hei, Elämänilo.
Pyytelit korttia. Tässä katselmusta:
Katsannossa yleisesti näkyy, että elät vahvasti tunteissasi. Noin ylipäätäänkin tunteet kuljettavat sinua eteenpäin. Sattaa olla, että elämääsi vaikuttaa nyt suuret pyörät, joihin ei käy kajoaminen - ne kuitenkin lupaavat uutta ja hyvää. Tällä hetkellä olet muutosten alla ja elämän ihmeen kokeminen nurkan takana. NÄyttäisit olevan antelias niin tunteissasi kuin materiaalisestikin, se saattaa viedä sinulta joskus liikaa voimia? HUolehdit paljon muista äitihahmon tavoin ja ei:n sanominen voi olla vaikeaa...Uuvut helposti ja se voi heijastua fyysiseen olemukseesi. Voit ammentaa lisävoimia samanhenkisistä ihmisistä, joiden mielestä tunteissasi ja niiden avoimuudessa ei ole mitään ihmeellistä. Toimeliaisuus lienee sinulle myös luontevaa, se pitää liikkeessä ja tuo paljon nautintoa, sitoo maahan.   

Tällaista, kerrohan koekanin tuntemuksista luennan jälkeen!
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 29.08.2007 14:08:41 »

Lainaus
Kannattaa olla avoin ja sanoa kaikki, mitä mielessäsi on, liittyen toisiin ihmisiin. Avoimuus palkitaan, se poistaa painot ja avaa kaikki solmut. Löydä häiritseville asioille oikeat nimet ja sano ne ääneen.

Kohdatessasi miehiä, muista aina tarkistaa että olet "oikealla asialla", ettei jotenkin kompastu samaan naruun. Sen voi testata pian saavuttamallasi sisäisellä tasapainolla - aina kun sinulla on tyyni olo, olet hyvillä teillä.   

Tässä lyhyt katsaus. Tässä nousi jotenkin "häirintä" vähvasti esiin, mikä häiritsee elämääsi? On kuin hiertävä kivi kantapäässä? Se voi olla päätös jota pyörittelet edes takaisin, ihminen, jne.

Heissan Silhei,
kärsivällisyys ei ole parhaimpia puoliani... ja heti, kun vähän alkaa olla tolpillaan, elämässä pitäisi taas tapahtua jotain  Wink
Suorasukainen olen aina ollut, mutta välillä liian ujo sanomaan toisille suoraan omat ajatukseni ja "avaamaan solmut". Kolahti kyllä, koska sen opetteleminen on tärkeää. Olen myös miettinyt (ja epäillyt) mistä tiedän, etten kompastu uudelleen samaan kuoppaan - kiitos, kun puit sen sanoiksi!
Häirinnästä tuli heti mieleen kaksi asiaa, joista toinen on exä ja toinen eräs ihminen, joka on jo vuosia laittanut kapuloita rattaisiin henkimaailman keinoja apuna käyttäen.

Kiitos avusta! Olet oikealla tiellä ja tunnen, että näet paljon.
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Eila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 29.08.2007 16:14:07 »

Jospa minullekkin nostaisit kortit elämääni ja rakkauteen.Kiittäen
Moi,
nostan kyllä! Mutta sitä ennen kerrotko itsestäsi, lyhyt kuvaus riittää. Saatat joutua odottelemaan vastausta, mutta toivottavasti se palkitaan Smiley

Olen tumma,ruskeasilmäinen,43v yh-äiti.Horoskoopis kaksoset ja nouseva merkki rapu.
Ei haittaa vaikka vastaus kestää.Odotan malttamattimana :Smiley
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 29.08.2007 19:22:59 »

Hei keltaruusu!
Mm. elämästä kyselit. Tällaista näkyy:

Olet ehkä muuttanut elämäsi jollain tapaa ja sitä ei moni hyväksy ympärilläsi. Olet antanut itsellesi luvan nauttia elämästä ja alkanut olemaan oman elämäsi herra. Sinulla on hieno yhteys sekä ylä että alapuolellesi, siis henkeen ja maahan. Luovit näiden kahden välissä kuin kala vedessä. Olet ehkä oppinut, että tärkeintä elämässä ON antaminen, vasta sitten saat? Se on helpolta kuulostava toteamus mutta ei olekaan niin helppoa oivaltaa sitä saatika panna käytäntöön! Myös sen ymmärtäminen, että kaikki mitä tapahtuu on hyväksi omalle kasvulle, ottaa aikansa. Olet itse tyytyväinen tällaiseen itsenäisyyteen, sillä olet sitä tavoitellutkin. Jotenkin tuntuu, että sinulla olisi mahdollisuuksia "saavuttaa" vielä enemmän. Esim. jos olet kovin intuitiivinen, älä jätä sitä vain siihen, vaan kehitä kykyjäsi! Jos olet valmis "uhraamaan" kaiken energiasi johonkin minkä itse näet tärkeäksi, tulee sinun vain TOIMIA. Edistyminen tapahtuu pikkuhiljaa ja välillä voi kaikki kadota näkyvistä, mutta luja sitoutuminen auttaa kaiken yli. Ja huh! Kun muistat itseäsi suojata juuri muiden epäilyksiltä yms niin pääset todella tavoitteeseesi, jossa mikään ei sinua estä. Näet, että olet kaikkien kokemiesi jälkeen saavuttanut rohkeutta, jonka avulla oman totuuden puolustaminen on helpompaa.

Kiitos palautteestasi etukäteen!

tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 29.08.2007 19:44:53 »

Heippa vaan Ardith!
Elämän ja työn asioista:

Korttien mukaan oletkin tilanteessa joka on sopusointuinen ja harmoninen muun elämäsi kanssa. Tavallaan kaikki on ihan hyvin, mutta sinulla on ehkä pienoinen vapautumisen tarve, kenties tarvitsisit jotain, ettei sinusta tuntuisi, että elämäsi on liian järjestyksessä. Tiedostat että saavuttamasi elämä on eheää ja vankkaa, ja sinulla on sen takia valtavasti voimaa ja luonteen lujuutta. Joskus voit ehkä vaikuttaa "kylmältä" kun hallitset itsesi niin hyvin. Se saattaa kuitenkin rajoittaa elämästä nauttimista. Jos näin on, tarvitset kunnon "rysäyksen", täydellisen ajattelutavan muutoksen tai muun joka laittaa "elämän uusiksi", tai ehkä nyt ei uusiksi, mutta siten että aurinko pääsisi hieman paistamaan syntyvistä muurinhalkeamista sisään. Se voi myös olla ihminen, joka tulee (tai enemmänkin annat tulla) lähelle elämääsi. Jos kortit mitään suoranaista kehoitusta nyt antavat, niin nämä kyllä sanovat, että anna palaa. Nauti elämästä niin kuin vain voit! Romuta kaikki kahleet jotka lukitsevat sinut rakentamasi linnan torniin  ja juokse ulos aurinkoon. Turha analyyyttisyys korvautuu omalla sisäisella viisaudellasi joka herää eloon kuin kaunein kukka. Tällaisella teolla ei ole kuin ihania, ihania tuloksia!  smitten  Ihana pöytä, symppaan tilannetta!

Kiitos jos viitsit laittaa palautteen. Kuten varmaan luit, olen vielä aloittelija näissä nettikuvioissa, joten kyllä minuakin jännittää kuulla miten korttien viesti menee perille... Shocked
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 29.08.2007 20:48:02 »

Hei keltaruusu!
Mm. elämästä kyselit. Tällaista näkyy:

Olet ehkä muuttanut elämäsi jollain tapaa ja sitä ei moni hyväksy ympärilläsi. Olet antanut itsellesi luvan nauttia elämästä ja alkanut olemaan oman elämäsi herra. Sinulla on hieno yhteys sekä ylä että alapuolellesi, siis henkeen ja maahan. Luovit näiden kahden välissä kuin kala vedessä. Olet ehkä oppinut, että tärkeintä elämässä ON antaminen, vasta sitten saat? Se on helpolta kuulostava toteamus mutta ei olekaan niin helppoa oivaltaa sitä saatika panna käytäntöön! Myös sen ymmärtäminen, että kaikki mitä tapahtuu on hyväksi omalle kasvulle, ottaa aikansa. Olet itse tyytyväinen tällaiseen itsenäisyyteen, sillä olet sitä tavoitellutkin. Jotenkin tuntuu, että sinulla olisi mahdollisuuksia "saavuttaa" vielä enemmän. Esim. jos olet kovin intuitiivinen, älä jätä sitä vain siihen, vaan kehitä kykyjäsi! Jos olet valmis "uhraamaan" kaiken energiasi johonkin minkä itse näet tärkeäksi, tulee sinun vain TOIMIA. Edistyminen tapahtuu pikkuhiljaa ja välillä voi kaikki kadota näkyvistä, mutta luja sitoutuminen auttaa kaiken yli. Ja huh! Kun muistat itseäsi suojata juuri muiden epäilyksiltä yms niin pääset todella tavoitteeseesi, jossa mikään ei sinua estä. Näet, että olet kaikkien kokemiesi jälkeen saavuttanut rohkeutta, jonka avulla oman totuuden puolustaminen on helpompaa.

Kiitos palautteestasi etukäteen!

Kiitos Silhei.Kyllä oikeita asioita sanoit.Juurituollaista elämäni nykyään on.Olen voittanut sellaisen asian,että mitähän muut ajattelevat.Ajatelkoot mitä lystää,menen rohkeasti eteenpäin.
Oikein hyvää syksyä sinulle  smitten
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 30.08.2007 12:01:11 »

Hei AthaMaarit.
Tässä korttien kertomaa:
Kerroit "haikeasta surullisuudesta" ja sarjisprojektista. Pöydän keskeiseksi viestiksi nousi, että "menestyksesi" edessä ovat ainoastaan omat pessimistiset ja negatiiviset ajatukset. Voi olla että tuo haikeutesi on jonkinlaista lannistumista, jonka elämän eri kokemukset ovat aikaansaaneet? Kyllä elämä helposti vahvimmankin saa taipumaan...Työskentelet paljon oman sisäisen maailmasi kanssa, se on selvä, ja siksi on äärimmäisen tärkeää että osaat ohjelmoida alitajuntaasi "oikein" - jos siis tuntuu, että tässä on mitään järkeä, niin pohdi hieman ajatuksiesi valtavaa voimaa. Ne voivat saada ihmeitä aikaan. On jotenkin hämmentävää huomata yhtäkkiä, että todellisuus olikin aivan erilainen mitä olimme siitä ajatelleet...toisaalta se on myös lohdullista. Joskus haaveilee onnesta, mutta sitten onko kuitenkaan valmis sitä ottamaan vastaan?  Tiedät varmaan itsekin taroteista aika lailla, joten jos mietit vaikkapa Maljojen ässää, joka sinulle nousi ikään kuin lupauksena kunhan pyörä pyörähtää ja jokin naksahtaa paikoilleen ja vääränlaiset sumuverhot hälvenevät...melkoisen onnekas immeinen olet!    Smiley

Kerropa sitten miltä kuulosti tämä katselmus! On kivaa saada palautetta kun aloittelija olen. Ja ps. pyysin sinulta "kuvausta" aikaisemmassa viestissä, mutta jotenkin rohkaistuin tässä muutaman katsannon jälkeen katsoa ilmankin antamaasi kuvausta!
tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 31.08.2007 12:30:54 »

Hei silhei smitten

Katsoisitko minullekin, kun ehdit? Ihmissuhteet ja työ/talous mietityttää...

t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #25 : 31.08.2007 12:46:28 »

Hei, minäkin liityn joukkoon, tottakai kun on ennustamisesta kyse!  smitten
Olen hiukan yli 30v. sisältä rohkea, ulkoapäin ujo Kaksonen, aviossa ja kahden ihanan lapsen äiti, ihana on miehenikin.  smitten
Elämäni on ollut nousujohteista, olen mielestäni aika ankaran lapsuuden ja nuoruuden läpikäynyt ja oppinut tulemaan toimeen omillani. Onkin ollut vaikea läksy oppia vastaanottamaan ja luottamaan, oikein olen hangoitellut vastaan kun olin niin sisäistänyt että täytyy pärjätä vain yksin ja omillaan.  uglystupid2
Pikkuhiljaa palailen työelämään, etsin kuitenkin oikeaa ammattia ja virittelen pientä omaa bisnestä. Saisitko näihin tuntumaa?
Positiiviset yllätykset ovat ihania, siksi kysynkin onko korteilla kertoa sellaista?  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
lillian
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 31.08.2007 17:37:26 »

ok, kerronpa jotain: vaalea härkätyttö, tyypillinen härkä Wink
vm-83
tallennettu
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 31.08.2007 18:07:17 »

Hei! Täällä olisi 36-vuotias kolmen lapsen äiti ja pitkään naimisissa ollut maantienruskeat hiukset omaava, keskimääräistä pidempi ja pyöreä nainen. Olotila jonkun aikaa ollut levoton ja haikea... Josko kerkiäisit katsoa korteista tätä loppuvuotta. Kiitellen smitten Keijunkaveri
tallennettu

Minä Olen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 31.08.2007 21:59:20 »

No niin! Jospa mie nyt ehtisin kuvailemaan itseäni eli 24-vuotias omalaatuinen naisihminen, taiteet ja erikoinen musiikki lähellä sydäntä. Henkinen hörhö Grin Valokuvani löytyy "Tässä olen minä"-valokuvaketjun ensimmäiseltä sivulta, jos se yhtään auttaa asiaa.
tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 31.08.2007 22:46:03 »

Unohdin tuossa aiemmin sen kuvauksen itsestäni! idiot2 Olen siis yh-äiti, kaksi lapsista enää kotona, kaksi lapsenlastakin olen jo saanut smitten

Erosta 7 vuotta, yksin olen tämän ajan kulkenut, tahtonutkin kulkea itseäni ehjäksi rakentaen. Henkinen kehittyminen, toivottavasti jopa ihmisten auttajaksi saakka, on tärkeä asia itselleni.

aurinko harka, askendentti neitsyt, kuu+venus+mars rapu

Olisiko tässä edes jotain Smiley

t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: