Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silhei, hei  (Luettu 60131 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #60 : 04.09.2007 21:32:49 »

Kiitos, osui oikeaan. Oikeastaan kertoivat sen, jonka jo tiesinkin. Nyt kun keksisin, että mihin asiaan vai liekö kaikkiin tuo pätee Smiley
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #61 : 05.09.2007 13:29:10 »

Hei Silhei,
tämä jäi välistä. Ehditkö katsoa korteista?
Lisään myös kysymyksen rakkaudesta: mielessäni on eräs tumma mies. Tuleeko meistä tässä elämässä pari?

Hei,

kysymykseni liittyy taloudelliseen tilanteeseeni - onko siihen tulossa kohennusta lähiaikoina? Vähän samoja asioita liipaten mietin myös työkuvioitani ja yritän löytää vastausta kysymykseen, mitä tehdä ensi vuonna? Vaihdanko alaa? Opiskelenko? Perustanko oman yrityksen?

Terveisin
Miikkulainen
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #62 : 05.09.2007 20:21:22 »

Hei.
kysyjien määrä alkaa vähän ahdistamaan joten pakko pitää hetken tauko luennoissa. En koskaan tiedä etukäteen, milloin pääsen nostelemaan kortteja ja menen jonoissa ihan sekaisin kun pienellä vapaahetkellä yritän jotain ehtiä katsoa...enkä ehdi kaikille koskaan vastata. Täsmäkysymykset kannattaa esittää jonnekin toisaalle, koska katson mieluiten näin alussa ihan yleistä tilannetta. Ilmoittelen sitten taas kun voin viestitellä paremmin. Kiitos kuitenkin kaikille harjoitusalustaa tarjonneille tähän saakka!

Smiley
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #63 : 05.09.2007 23:30:38 »

Pahoittelen, että etuilin jonossa!
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #64 : 06.09.2007 17:44:50 »

Hei! Näkisitkö mitään erityisempiä muutoksia lähitulevaisuudessani? Ehkä eniten pohdituttaa ihmissuhteet. Rakkaus/ystävyys.
19-vuotias, vaalea, sinisilmäinen, pitkähkö ja sinkkunainen Smiley Härkä on horoskooppini.
<- Epämääräisen omakuvani näet tuosta

Hei, jäinkös mie vahingossa välistä, vai etkö saanut mistään kiinni Smiley Omalla katselmuksellani ei kiirettä ole, kunhan vain tahtoisin varmistaa. Aikasi ota vain, ei se katselmuksien teko turhan helppoa ole! Smiley
Yleinen katselmus kelpaapi ehkä nyt paremmin, ihmissuhdekysymyksiin löytyi yllättävät vastaukset ihan elämästä itsestään Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #65 : 07.09.2007 18:32:35 »

Katsoisitko minullekin kortteja?

Olen 25-vuotias perheellinen kauris. Perustanut yrityksen keväällä ja harrastan hevosia. Ei varsinaista aihetta.

Kiitos etukäteen.
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #66 : 07.09.2007 18:34:17 »

Ai niin, eikä ole kiirettä vastauksella.  Smiley

Sitten kun ehdit ja jaksat.  smitten
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #67 : 10.09.2007 10:03:13 »

Hei Cheva.
Tien päällä taas...aloittelen rauhallisesti ja katselen silloin kun ehdin ja niille joista tulee tunne, että voin katsoa.
Noh, sinun asioihin. Korttien mukaan:
Sinulla on nyt energiaa asioihin, liekö syksy tuonut tullessaan lisäpotkua. Voit nyt ottaa isojakin askeleita elämässä, sillä draivia riittää. Muutenkin kortit kertovat uudesta alusta ja voimakkaasta eteenpäin menosta. Tutkaile sisintäsi, luota omaan energiaasi ja seuraile "merkkejä" niin kuljet vääjäämättä oikeaan suuntaan. Näyttäisi siltä, että sinulla olisi luontaista johtajankykyä, voit siis raivata tietä helpostikin niin halutessasi. Muistathan varoa ettet jyrää ketään innostuessasi. Samoin tässä muutoksen tuulahduksessa muista päivittää oma näkökantasi, ettei pääse jämähtämään "oikeaan totuuteen". "Kaikki on armoa" - ajatus auttaa sitten, kun alkaa päitä putoilla... Wink

Kaunista syksyä!
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #68 : 10.09.2007 10:16:57 »

Heippa Vehmis.
Hevosihmiset ovat usein lujaluonteisia, niin taidat sinäkin olla  Smiley Saatat nyt olla tilanteessa, jossa "ulkoinen" lujuutesi asetetaan kyseenalaiseksi - vain siksi, että löytäisit lujuutta myös sisältäsi. Tarkkaile erityisesti nyt uniasi. Sisältäsi on kumpuamassa alitajuista energiaa, joka alkaa kiinnostaa sinua ja vie sinua eteenpäin. Tiedostatkin ehkä, että tällä hetkellä sinua kiinnostaa laajentaa rohkeuttasi edelleen. Tällä valtavalla energialla on kuitenkin mahdollisesti kääntöpuolensa, kuten peilillä, kurkkaa välillä mitä sisäinen äänesi sanoo - se varoittaa sinua aina kun pinta on läikähtämässä yli - ehkä jokin tilanne on yllättäen tuottanut sinulle pettymyksiä ja se kaipaa myös huomiotasi. Nyt sinun tulisi ehkä sitoutua kaikilla tasoilla työskentelemään, puurtaa velvollisuudentuntoisesti eteenpäin. Ota kaikki vastaan, anna kaikkesi. Näin tulet ymmärtämään voimasi ja pysyt itsessäsi selkeänä ja rauhallisena. Jokin sisäisen rauhoittumisen viesti tässä kenties piilee.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #69 : 10.09.2007 14:02:39 »

Heipsan! Oletkohan unohtanut minut kokonaan? Vai oliko se terveysjuttu liian iso haaste? Voit kyllä vaihtaa sen vaikka sosiaaliseen elämään eli ystäviin, jos et halua kokeilla terveyskatselmusta.   Smiley
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #70 : 10.09.2007 18:38:22 »

Kiitos Silhei!

Tarkkaile erityisesti nyt uniasi. Sisältäsi on kumpuamassa alitajuista energiaa, joka alkaa kiinnostaa sinua ja vie sinua eteenpäin.

Olen jo n. 3 viikon ajan nähnyt todella paljon unia. En vain harmikseni muista niitä aamulla.  Sad Unet tulivat aivan ykskaks, sitä ennen en juurikaan unia nähnyt. Olenkin ajatellut yritetäänkö minulle viestittää jotain...

Tällä valtavalla energialla on kuitenkin mahdollisesti kääntöpuolensa, kuten peilillä, kurkkaa välillä mitä sisäinen äänesi sanoo - se varoittaa sinua aina kun pinta on läikähtämässä yli - ehkä jokin tilanne on yllättäen tuottanut sinulle pettymyksiä ja se kaipaa myös huomiotasi.

Sattuipa sopivasti. Tänään tuli todellinen pettymys kun iso työkeikka peruuntui. Sillä olisi ollut suhteellisen suuri merkitys tällä hetkellä.
Muutenkin pelottaa kun starttirahakausi on loppumaisillaan, että mitenkä sitä oikein pärjää omillaan. Mutta olen ajatellut että maailmankaikkeus kyllä pitää huolen, pyyntö on esitetty...  Wink

Kaikenkaikkiaan minua siis yritetään saada löytämään vastaukset ja voima sisältäni, vai ymmärsinkö oikein?
Olen kovasti yrittänyt kuunnella itseäni saada vastauksia. Alitajunta sanoo että kaikki on hyvin, mutta sitä on niin vaikea uskoa varsinkin kun tulee takaiskuja ja tili näyttää aivan jotain muuta kuin pitäisi.
Välilä tuntuu toivottamalta, mutta onneksi se on lyhytaikaista.  Smiley

Iso kiitos vastauksestasi, se laittoi taas miettimään asioita ja katsomaan hieman eri vinkkelistä.  smitten
Jos tulee vielä jotain vinkkiä niin otan kiitollisena vastaan.

tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #71 : 10.09.2007 20:30:36 »

Heippa Atomi.
Yksityiskohtaiset kysymykset (kuten jokin tietty suhde; työ tai terveys) on joskus vaikeita, joidenkin kohdalla kuitenkin esim. työ ja rakkauskysymykset avautuu helpommin, sinun kohdalla ei. Kaiken lisäksi koko pöytä levisi maahan kun jouduin kikkailemaan koneen kanssa ja sekoitin pöytäsi jokseenkin kokonaan...Katson ihan yleisnäkymää miten suinkin pystyn. Voi olla että koko pöytä taitaa kuvata sinua. Kuvailit itseäsi jos en väärin muista jotenkin tylsänä tai tavallisena mutta kyllä sinusta elämänpaloa löytyy. Olet aika peloton tapaus, vähän kiihkeä luonne, näytät rakkautesi avoimesti ja olet optimistinen enemmän kuin valittelija. Kortit eivät tässä ainakaan näytä mitään suurta ahistusta tai ristiriitaa elämässäsi. Enemmänkin kertovat kyvystäsi nauttia elämästäsi, olet voimakastahtoinen. En tiedä, oletko etsimässä jotain vai "naatiskeletko" vain? Koko sinulle noussut korttipöytä on väriltään oranssi. Ehkä kannattaa viilentää välillä sukeltamalla siniseen, miten esimerkiksi pukeudut? Tuli mieleeni että voit vaikuttaa itseesi paljon sillä, minkä värisiin vaatteisiin pukeudut. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Jos sinussa heräsi nyt jotain tämän pohjalta, kerro ihmeessä! 
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #72 : 12.09.2007 14:37:13 »

... Kaiken lisäksi koko pöytä levisi maahan kun jouduin kikkailemaan koneen kanssa ja sekoitin pöytäsi jokseenkin kokonaan...
... Olet aika peloton tapaus, vähän kiihkeä luonne, näytät rakkautesi avoimesti ja olet optimistinen enemmän kuin valittelija...
... En tiedä, oletko etsimässä jotain vai "naatiskeletko" vain? Koko sinulle noussut korttipöytä on väriltään oranssi... 
Tuo "pöytä levisi maahan" on kuin story of my life.   2funny     Grin  Noin käy hyvin monelle, joka katsoo minulle kortteja. Sen vuoksi en usein pyydä neuvoja muilta tai käy selvänäkijöiden vastaanotolla. Luulen, että yläkerran sakki haluaa yhä opastaa minua luottamaan vain oman sydämeni ääneen. Senpä vuoksi sitten mieluiten juttelen itse oppaiden ja enkeleiden kanssa.  Wink

Peloton on hauska kuvaus, koska itse usein ilmaisen sen yksinkertaisuutena. Ympäristö puolestaan kuvaa minut pelottavana.   Grin   Minulle asiat eivät ole mitään elämää suurempia juttuja vaan ainoastaan asioita, joille joko pitää tehdä jotain tai sitten ne pitää vaan tiedostaa ja hyväksyä. Pomot ei aina oikein ymmärrä sitä, ettei uhkailu saa minua vapisemaan. Minä vain näen asiat niin yksinkertaisina. Maailma etenee joka tapauksessa koko ajan, joten näitä minun elämäni pieniä asioita ei kannata itse pelätä.    knuppel2

Oranssia tosiaan pukkaa koko ajan. Olen löytänyt sen vasta pari vuotta sitten ja nyt olisi kiva saada oranssia enemmänkin. Muutoinkin olen kaivannut raikkaita värejä juuri vaatteisiin aivan eri tavalla kuin aikaisemmin, mutta en usein löydä kaupasta juuri oikeita puhtaita sävyjä. Olet varmasti oikeassa, että minun pitäisi laajentaa väriskaalaa eikä nipottaa oikeiden sävyjen kanssa. Tuo oranssi vaan on niin ihana väri.   Cheesy

Kiitos sillhei katselmuksesta. Oikein hyvin se sinulta onnistuu, joten anna mennä vaan edelleen. Muista vaan aina ensin huolehtia omasta jaksamisestasi, niin tuot iloa hyvin monien elämään.    smitten
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #73 : 12.09.2007 14:42:19 »

Mainiota, Atomi! Olinkin todella "helisemässä" korttiesi kanssa, mutta juuri tuollainen sinun ajattelinkin olevan, kiitos tosi paljon palautteestasi!
Ihana PYHÄ yksinkertaisuus!!! smitten
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #74 : 12.09.2007 15:09:05 »

Hei Silhei!

Katsoisitko minullekin? Vaikkapa parisuhde -saralla.

Olen 35-vuotias ristiverinen vaakanainen, mies vaalea 3kymppinen skorppari tai jouskari (syntynyt juuri merkkien vaihdon aikana). Olemme tunteneet kauan aikaa, tunteet tulivat muutama kuukausi sitten.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: