Miten ihanasti analysoitkaan itseäsi Routasydän! Tutkin karttaasi, ja kertomasi asiat ikäänkuin loksahtivat kohdalleen myös astrologisessa mielessä. En malttanut olla analysoimatta lyhyesti
Olen liiakin sympaattinen ja empaattinenkin ihminen ja se minua monesti ärsyttää, en voi ohittaa mitään tai minun on todella vaikea sanoa ei kenellekkään ellei motiivi siihen ole todella painava.
tekee tunteistasi herkät ja intuitiiviset, ja voimistaa myötäelämisen kykyäsi. Tyypillinen
on oman kokemukseni mukaan auttavainen jo itsessäänkin, mutta yhdistettynä vastamerkkiinsä tunnepuolella, tulee mukaan myös syvyyttä ja tunneherkkyyttä.
Tunnustan olevani monessa asiassa melko musta-valkoinen, mutta kuitenkin joustava. Tunnen äärimmäisen paljon huonoa omaatuntoa jostain aivan täysin pienistäkin jutuista.
Sinulla ovat
,
ja
muuttuvissa merkeissä; sieltähän sitä joustavuutta! Tietynlainen musta-valko -ajattelu lienee tyypillistä aurinkomerkillesi, mutta karttasi ei missään nimessä ole kovin dogmaattisen ihmisen kartta. Tasapainottajia löytyy yllinkyllin.
En tiedä miksi minun on vaikea saada mitään aloittamaani loppuun asti ja kiinnostukseni kohteet vaihtelevat todella nopeasti.
Kuulostaa
niin nousu-kaksoselta
Työelämässä taas olen todella erilainen, viihdyn melkeimpä missä tahansa työssä kunhan motivaatio on kohdallaan ja minulla on pakon omainen tarve kehittyä.
Eikä ihme! 6. huone painottuu kartallasi sekä kokonsa että sisältönsä puolesta. Työn merkitys on suuri ja planeettojen paljous antaa monipuolisuutta. Huoneen kärjellä on rohkea ja kunnianhimoinen
. Ja kun vielä MC:sikin on ahkerassa ja eteenpäin pyrkivässä
:ssa, ja aurinkomerkkisi on luonnostaankin työteliäs ja tunnollinen... Pelkäänpä pahoin, että olet työnantajan unelma
Yli kaiken inhoan epäoikeudenmuikasuutta ja ehkä juuri sen takia olen monesti katkera. Esim jokin minua kiinnostava ja siihen huimat määrät resursseja tuhlaamani asia menee pieleen (on se sitten aineellinen tai aineeton asia) katkeroidun helposti.Voisikohan muut tämän sitten ymmärtää kateellisuutena?
Hmmm... Minustakin tuntuu kyllä tuolta. Uskoisin kuitenkin, että
kokee epäonnistumiset ihan erityisen voimakkaasti juuri itsekriittisyytensä vuoksi. Eipä silti, epäonnistuminen
on rankkaa, ja mitä tärkeämpi asia ja mitä enemmän resursseja, sitä rankempaa
Rakastan huumoria ja minulla on todella "halvat huvit" siinä missä minä nauran kippurassa jollekkin jutulle puolisoni katselee minua kulmien alta kysyvästi
. Rakastan logiikkaa ja pohdintaa ja analysointia. Oivaltaminen ja jonkin asian ratkaisemin tuovat minulle suurta tyydytystä
+
Molemmat analysoivat ja elävät voimakkaasti päässään,
käytännöllisempänä,
enemmän ajatuksen tasolla.
Ja
:n huumorintajuhan on verraton
Raha-asioissa olen aivan liian höveli jostain täysin käsittämättömästä syystä, esim baari reissun jälkeen olen varmasti taas juonut kaikki rahani ja tarjonnut kaikille ystäville miljoonat drinkit ja laskut jää maksamatta grr.
2. huone viittaa raha-asioihin, ja mitäpä sen kärjeltä löytyykään...?
Erityisesti nuo ystävät saattavat olla melkoinen rahareikä, koska
viihtyy hyvässä seurassa ja
on kiltti kaikille :
Jos haluat hillitä rahan käyttöäsi, apuja löytyy onneksi järjevästä aurinkomerkistäsi, joka mielellään säästäisi vaikka piheyteen asti. Ääripäiden välissä onkin sitten se kultainen keskitie