Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kateelliset neitsyt-ihmiset  (Luettu 36735 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #45 : 01.10.2007 18:08:02 »

Oma tuntuma, kun tunnen läheisest mm. tuplaneitsyen:
Parhaimmillaan avuliaita, viehättäviä, uskollisia, tunnollisia, sydämellisiä, romanttisia, uhrautuvia...

Pahimmillaan, esim. turhautuneina ja jos itsetunto on jostain syystä huono:
Neuroottisia, ylikriittisiä, todella ilkeitä sanoissaan (siis analyyttiyys katoaa kokonaan kun puolustautuvat), saamattomia marttyyreitä, jotka löytävät syyn aina muista kuin itsestään, loukkaantuvat erittäin helposti ja ovat ylpeitä, pitkävihaisia...

Jälkimmäiset ominaisuudet ovat kieltämättä ristiriidassa osin ensimmäisten kanssa, mutta näin olen siis kokenut. Neitsytmies esim. on parhaimmillaan luotettava ja tunnollinen, pahimmillaan taas tyrannimainen siivousintoilija ja useimpia naisia paljon pahempi nalkuttaja Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 02.10.2007 10:28:49 »

en tiedä liittyykö tämä sinänsä neitsyitten mukamas kateellisuuteen mitenkään,mutta huomionarvoinen asia,joka astropäivien pienellä otannallakin tuli todistettua,että neitsyt kantaa kaikkein eniten koruja,
itse liittäisin tämän tietyn arvokkuuden ja aseman esilletuomiseen,
aivan kuten kansallispukujen asusteet (tykkimyssy,nauhat)ilmaisevat naisen aseman yhteisössä ja kaikki korut ovat myös esillä ja mukana kertomassa asemasta,
elämän "sato" kaikkien nähtävillä,
Manninen mainitsi neitsyen myös kenkäfriikiksi,
jos naisellisia elementtejä on,niin sitten niitä on paljon,
materian paljous näkyy ulospäin, merkurius,
konkreettisesti,ei sanoina kuten kaksosilla
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #47 : 02.10.2007 13:29:47 »

Höpsistä, Nikki!
Ei päde täällä ainakaan. Sillä tosin on suuri merkitys, mitä asuja ja koruja yhdistelen, mut vähempi parempi. Käytän yleensä vain yhtä suurta ja vahvaa kaulakorua - asusta taas riippuu voinko käyttää mitään muuta esim. korvakoruja, vaikka kuuluisivatkin ko. kaulakoruun.
Joskus yhdistelmä voi olla myös näyttävä vyö ja rannerengas.
Tärkeintä on, että kaikki saadaan sopimaan yhteen, jos näin ei käy, joutuu sopeutumaan vajavaisuuteen.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 02.10.2007 14:44:08 »

höpsistä nousuvaaka..
tuota aattelinkin ettei se päde pelkästään  aurinko neitsyt
systeemillä,jotakin muutakin tarvitaan,
ehkä  venus leijonan puolella?
eikä se ollut minun keksimää,
astrologin huomio monilta tapaamisilta.....
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #49 : 02.10.2007 15:23:07 »

 venus leijona ei kyllä sinällään koruja käytä -
ei tarvetta korostaa näkyvyyttään :Smiley

Neitset aurinko + oinas harka tai jopa kauris -
kruunupäistä statuksenhakua? Huh

"rumat ne koruilla koreilee" uglystupid2
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #50 : 02.10.2007 16:04:39 »

En kyl tosiaan niele tota korujuttuu. Musta korut ei liity mitenkään neitseisiin. Mulla sentään suurin osa ihmisistä joiden kanssa olen ollut tekemisissä on neitsyitä ja yleensä kaikki neitsyet näyttää joltain siivoojilta (vaikka ne olis jotain professoreja) itsensä koristelemisesta kun ei ole mitään terveydellistä tai muuta hyötyä. Niistä vapaaehtoilijoistakin vain yksi neitsyt haluaa koristautua - nimittäin yks homomies. Härkä ehkä voi näyttää omaisuuttaan ylläänkin, kuten esim. mun ex-ex-härkä, joka piti myös kumppaniaan kaikkine luonteenpiirteineen omana omaisuutenaan - ja silloinhan minä tietenkin mukauduin hänen makuunsa ja peilasin hänen todellisuuttaan.
Syystä tai toisesta, mä kyllä liittäisin koristautumisen myös leijonaan ja leijonan haluun näkyä. Oikeestaan jos mun pitäis arvata jonkun korujen kantajan  aurinko merkki, niin järkeilisin leijonaksi.
Sanoisin koruista  leijona näkymisenhalu,  harka omistaminen
jos  neitsyt käyttää jotain korua, se voi olla badge jolla osoitetaan joku mielipide tai kalevalakoru. jolla osoitetaan rakkaus historiaan, tai lähiseudun käsityöläisen primitiivinen koru, jolla osoitetaan, että tuetaan lähituotantoa PK-yrityksiä ym. tai sitten se voi liittyä uskontoon tai raamattuun tai terveyteen (Valio, tuen AIDSin vastaista työtä ym.)
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
selkälokki
Vieras
« Vastaus #51 : 02.10.2007 16:09:09 »

Minä tiedän kaksi neitsytmiestä, jotka molemmat käyttävät paksua kultaista panssariketjua...Ja isot sormukset, tosin en tiedä heidän muuta karttapainotustaan. Naispuolisissa en silmiinpistävää ole huomannut, yleensä kylläkin kaikki tuntemani neitsyet ovat olleet hyvin huoliteltuja.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #52 : 04.10.2007 17:39:11 »

Minun tuntemani kaksi neitsytnaista ovat todellakin korunkantajia, monin sormuksin ja kaulakoruin. Ja huoliteltuja - ehdottomasti.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #53 : 04.10.2007 18:35:08 »

Minä käytän paljon koruja ja rakastan niitä ja minä olen askendentti harka Tämän härän merkin yhdistäisin itse tuohon oman naisellisuuden ja sensuellisuuden korostamiseen, en neitsyttä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #54 : 04.10.2007 19:02:50 »

Minä olen kanssa aurinko neitsykäinen, ja tunnustan olevani kateellinen. Tigrinum hyvin sanoikin, mitä ajattelen itse, että neitsyen perfektionismi tekee hänestä kateellisen. Kun ei meinaa oikein itelleen riittää, niin aletaan naapurin puolta katselemaan.  Wink

Mutta muutoin olen kyllä aikasta herkkä ja lämmin ja haluaisin kaikille hyvää. Niille ihmisille joista oikeasti välitän, olen uskollinen ja puolustava ystävä ja kumppani, jonka puoleen voi aina käätyä oli hätä mmikä hyvänsä. Kiukuspäissäni saatan  mennä täysin holtittomaksi ja päästellä suustani melkoisia sammakoita. Lips Sealed Sanan miekalla sivalletaan niin että raikuu, ja pitkävihainenkin tunnustan olevani. En anna anteeksi kovin helposti, vaan saatan jopa heittätyä marttyyriksi. sinänsä raivostuttava piirre, mutta minkäs teet...  Undecided Mutta pahansuopa en missään tapauksessa ole.l

Lisäksi tuo mustavalkoisuus on hyvin tuttua. Asiat tuntuvat helposti olevan joko tai. Siinäkin kai pyrkii jonkinlaiseen perfektionimiin ja minimaalisuuteen, yksinkertaiseen ja loogiseen...  :Smiley

Ja rehellinen pitää olla. Muuten ei tämän työtn kanssa pärjää, itsekin kun siihen pyrin ja odotan sitä myös muilta.  Wink
« Viimeksi muokattu: 04.10.2007 19:31:29 kirjoittanut Tulikukka » tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #55 : 04.10.2007 19:09:24 »

TUOSTA TUNNUSTUKSESTASI PITÄIS KYLLÄ ITSE KUNKIN OTTAA MALLIA!

 smitten smitten smitten

Heh. Loistavaa. Ja eivät au-neitsyet taida olla ihan yksin tuollaisia... Itellä on MC neitsyessä ja  saturnus samoin huoneessa 9.... Niinpä niin. Aika katsoa peiliin!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Routasydän
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #56 : 07.10.2007 18:16:55 »

Itse en tunnista itsestäni kateellisuuteen viittaavia merkkejä joku toinen tietenkin voisi nähdä toisin Smiley

Olen liiakin sympaattinen ja empaattinenkin ihminen ja se minua monesti ärsyttää, en voi ohittaa mitään tai minun on todella vaikea sanoa ei kenellekkään ellei motiivi siihen ole todella painava. Tunnustan olevani monessa asiassa melko musta-valkoinen, mutta kuitenkin joustava. Tunnen äärimmäisen paljon huonoa omaatuntoa jostain aivan täysin pienistäkin jutuista.

En tiedä miksi minun on vaikea saada mitään aloittamaani loppuun asti ja kiinnostukseni kohteet vaihtelevat todella nopeasti. Harrastukset vaihtuvat vuoden parin sykleissä ja koulun penkillä en viihdy kuin vuoden pari kerralla sit taas kiinnostus loppuu ja vaikeeta taas aloittaa sama homma kun se pitäs viedä loppuun. Työelämässä taas olen todella erilainen, viihdyn melkeimpä missä tahansa työssä kunhan motivaatio on kohdallaan ja minulla on pakon omainen tarve kehittyä. (sama koskee melkeimpä mitä tahansa teenkin) En ole montaa kertaa sanonut ei työelämässä kun minua on esim. pyydetty mitä tahansa tekemään mikä ei välttämättä kuulu toimenkuvaanikaan.

Yli kaiken inhoan epäoikeudenmuikasuutta ja ehkä juuri sen takia olen monesti katkera. Esim jokin minua kiinnostava ja siihen huimat määrät resursseja tuhlaamani asia menee pieleen (on se sitten aineellinen tai aineeton asia) katkeroidun helposti.Voisikohan muut tämän sitten ymmärtää kateellisuutena?

Rakastan huumoria ja minulla on todella "halvat huvit" siinä missä minä nauran kippurassa jollekkin jutulle puolisoni katselee minua kulmien alta kysyvästi  Grin. Rakastan  logiikkaa ja pohdintaa ja analysointia. Oivaltaminen ja jonkin asian ratkaisemin tuovat minulle suurta tyydytystä Tongue

Raha-asioissa olen aivan liian höveli jostain täysin käsittämättömästä syystä, esim baari reissun jälkeen olen varmasti taas juonut kaikki rahani ja tarjonnut kaikille ystäville miljoonat drinkit ja laskut jää maksamatta grr.

Haluasin todella opetella olemaan tarkempi raha-asioissa ja antamaan sille enemmän arvoa. Minun pitäisi olla paljon ahneempi sen suhteen, mutta jotenkin minulle aina riittää kun juuri ja juuri selviää ja rahaa pitää jakaa joka pummille kun omatunto kolkuttaa jos ei anna rahaa vaikka täysin tietää mihin he sen heti käyttävät Embarrassed Embarrassed

Sitä en tiedä mikä ihme minut veti tänne foorumeille näistä höpöttämään, ehkä juuri se tarve kehittyä ja oppia tuntemaan itsensä paremmin  Huh

Kartta liitteenä:
« Viimeksi muokattu: 07.10.2007 19:56:43 kirjoittanut Routasydän » tallennettu

aurinko  neitsyt
 kuu  kalat
 askendentti  kaksoset
 merkurius  vaaka
 venus  leijona
 mars  skorpioni
 
 Metalli - Apina
 Punainen Resonoiva Maa
Routasydän
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #57 : 07.10.2007 20:56:46 »

Laitanpa vielä kultani kartan jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo 7 vuotta. Todellinen sielun kumppani jonka kanssa on helppo olla. Olemme kuitenkin monella aluella hyvin erilaisia mutta toisiamme täydentäviä ehkä sen takia tämä on toiminut. Hän on juuri se joka pakottaa viemään asiat loppuun asti hiitasti, mutta varmasti. On kyllä monessa asiassa järkkymätön joka välillä ärsyttää kun tuntuu, että itse saa aina joustaa. Hänelle se annettaakoon anteeksi Wink. Hän osaa myös olla äärimmäisen hidas kaikessa mitä tekee annettakoon sekin taas anteeksi sillä hän sentään tekee loppuun asti mitä ikinä aloittaakaan  Grin

Hän on myös äärimmäisen antelias ja hemmottelee lahjoilla aika useasti, itse en tee sitä läheskään yhtä usein vaikka pitäisi. Hän syyllistyy kyllä samalla tavoin tuhlailuun ollessaan todella antelias ja tarjoaa illat kavereilleen, mutta saa myös silti laskut maksettua ajallaan toisin kuin minä Grin. Hän tosin murehtii rahasta äärettömän paljon kun minusta se tuntuu monesti täysin tarpeettomalta, tai en siihen viitsi tuhlata ajatuksiani Smiley

Eli hän on: 
aurinko  harka
 kuu  rapu
 askendentti  vaaka
 merkurius  harka
 venus  harka
 mars  harka


tallennettu

aurinko  neitsyt
 kuu  kalat
 askendentti  kaksoset
 merkurius  vaaka
 venus  leijona
 mars  skorpioni
 
 Metalli - Apina
 Punainen Resonoiva Maa
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #58 : 08.10.2007 00:13:11 »

No, onhan härkäpää!
Kirjoitin blogiin tos just härkätarinaa, jos ny kiinnostaa.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #59 : 08.10.2007 10:18:59 »

Miten ihanasti analysoitkaan itseäsi Routasydän! Tutkin karttaasi, ja kertomasi asiat ikäänkuin loksahtivat kohdalleen myös astrologisessa mielessä. En malttanut olla analysoimatta lyhyesti  coolsmiley

Olen liiakin sympaattinen ja empaattinenkin ihminen ja se minua monesti ärsyttää, en voi ohittaa mitään tai minun on todella vaikea sanoa ei kenellekkään ellei motiivi siihen ole todella painava.

 kuu kalat tekee tunteistasi herkät ja intuitiiviset, ja voimistaa myötäelämisen kykyäsi. Tyypillinen  neitsyt on oman kokemukseni mukaan auttavainen jo itsessäänkin, mutta yhdistettynä vastamerkkiinsä tunnepuolella, tulee mukaan myös syvyyttä ja tunneherkkyyttä. 

Tunnustan olevani monessa asiassa melko musta-valkoinen, mutta kuitenkin joustava. Tunnen äärimmäisen paljon huonoa omaatuntoa jostain aivan täysin pienistäkin jutuista.

Sinulla ovat  aurinkoaskendentti ja  kuu muuttuvissa merkeissä; sieltähän sitä joustavuutta! Tietynlainen musta-valko -ajattelu lienee tyypillistä aurinkomerkillesi, mutta karttasi ei missään nimessä ole kovin dogmaattisen ihmisen kartta. Tasapainottajia löytyy yllinkyllin.

En tiedä miksi minun on vaikea saada mitään aloittamaani loppuun asti ja kiinnostukseni kohteet vaihtelevat todella nopeasti.

Kuulostaa niin nousu-kaksoselta  Cheesy 

Työelämässä taas olen todella erilainen, viihdyn melkeimpä missä tahansa työssä kunhan motivaatio on kohdallaan ja minulla on pakon omainen tarve kehittyä.

Eikä ihme! 6. huone painottuu kartallasi sekä kokonsa että sisältönsä puolesta. Työn merkitys on suuri ja planeettojen paljous antaa monipuolisuutta. Huoneen kärjellä on rohkea ja kunnianhimoinen  leijona. Ja kun vielä MC:sikin on ahkerassa ja eteenpäin pyrkivässä  kauris:ssa, ja aurinkomerkkisi on luonnostaankin työteliäs ja tunnollinen... Pelkäänpä pahoin, että olet työnantajan unelma  Wink

Yli kaiken inhoan epäoikeudenmuikasuutta ja ehkä juuri sen takia olen monesti katkera. Esim jokin minua kiinnostava ja siihen huimat määrät resursseja tuhlaamani asia menee pieleen (on se sitten aineellinen tai aineeton asia) katkeroidun helposti.Voisikohan muut tämän sitten ymmärtää kateellisuutena?

Hmmm... Minustakin tuntuu kyllä tuolta. Uskoisin kuitenkin, että aurinko neitsyt kokee epäonnistumiset ihan erityisen voimakkaasti juuri itsekriittisyytensä vuoksi. Eipä silti, epäonnistuminen on rankkaa, ja mitä tärkeämpi asia ja mitä enemmän resursseja, sitä rankempaa  buck2

Rakastan huumoria ja minulla on todella "halvat huvit" siinä missä minä nauran kippurassa jollekkin jutulle puolisoni katselee minua kulmien alta kysyvästi  Grin. Rakastan  logiikkaa ja pohdintaa ja analysointia. Oivaltaminen ja jonkin asian ratkaisemin tuovat minulle suurta tyydytystä Tongue

 aurinko neitsytaskendentti kaksoset  smitten  Molemmat analysoivat ja elävät voimakkaasti päässään,  neitsyt käytännöllisempänä,  kaksoset enemmän ajatuksen tasolla. 

Ja  neitsyt:n huumorintajuhan on verraton  2funny

Raha-asioissa olen aivan liian höveli jostain täysin käsittämättömästä syystä, esim baari reissun jälkeen olen varmasti taas juonut kaikki rahani ja tarjonnut kaikille ystäville miljoonat drinkit ja laskut jää maksamatta grr.

2. huone viittaa raha-asioihin, ja mitäpä sen kärjeltä löytyykään...?  kaksoset

Erityisesti nuo ystävät saattavat olla melkoinen rahareikä, koska  askendentti kaksoset viihtyy hyvässä seurassa ja  kuu kalat on kiltti kaikille  :Smiley  Jos haluat hillitä rahan käyttöäsi, apuja löytyy onneksi järjevästä aurinkomerkistäsi, joka mielellään säästäisi vaikka piheyteen asti. Ääripäiden välissä onkin sitten se kultainen keskitie  Cool
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: