Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BB-läisten Auringot  (Luettu 74578 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #60 : 25.09.2007 18:20:39 »

Kiitos Ebenia selvityksestä!   smitten  En ole ajatellut, että oinaisiin liitetään halu näyttää itselleen ja muille ja olla esillä. Olen vaan mieltänyt sanonnan "oikukas oinas", joka viittaa noihin harkitsemattomuuteen ja tunnevaihteluun.   Smiley  Vaikka oinaasen ja muihin sarvipäihin liitetäänkin tuo johtamisen meininki, niin ymmärrän TODELLA hyvin miksi kauriista on pula BB-talossa.   knuppel2   2funny 

Tänään varmaan jo näkee telsussa noita uusiakin kasvoja. Eilen en kerennyt töllön ääreen oikealla hetkellä. Aikasemmin tulleista edelleen Jarkko ja Sauli on ykkösiä, mutta heikointa lenkkiä on jo vaikeempi valita. Kadi on ehkä pohjanoteeraus, koska laiskottelee ja elvistelee pelkästään eli kuvittelee olevansa 24/7 prinsessa talossa.  Angry  Helistä en oikein ole mysökään tykänny, mutta luulen hänen kärsivän aika tavalla siitä, kun tuli taloon uutena yksin. Nyt jos hän onnistuu sopeutumaan tähän uuteen ryhmään, niin ihan kiva likkahan hän muutoin on. En osaa edes kuvitella ketkä ovat häätöäänestyksessa ensi sunnuntaina, mutta tiedän että Jarkko ja Sauli ne eivät ole.  Wink
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #61 : 26.09.2007 14:43:34 »

Katja, ekalla viikolla ei saa nimetä uusia asukkaita. Luulen että äänestyksessä on Heli ja Kadi..

No niinhän se taisi olla viime kaudellakin. Tavallaan epäreilua, kun mielestäni ovat jo etuoikeutettuja muutenkin, kun saavat hypätä ikään kuin kesken kaiken peliin ja kuitenkin kilpailla yhtä lailla voitosta kuin alusta asti mukana roikkuneet. Toisaalta on ihan ymmärrettävää, että uusille halutaan antaa vähän sopeutumis- ja tututstumisaikaa, ettei olisi niin ilmiselvää, että vanhat ja jo toisiinsa tottuneet kilpailijat heti äänestäisivät heidät pois. Jotenkaan en kuitenkaan edes usko, että nimeämispisteitä keräisivät vain uudet tulokkaat, vaikka heitä voisikin äänestää. Moni vanhoista asukkaista varmaan pitää muutosta ja uusia naamoja ihan positiivisena ja virkistävänäkin asiana ja antaa ennemmin miinuspisteensä sellaisille vanhoille asukkaille, joiden naama on käynyt jo ärsyttämään. Fiilismittareidenkin mukaan hymy- ja murtunaamoja annetaan kuitenkin edelleen enimmäkseen alkuperäisen poppoon jäsenille, koska uusista ollaan vasta muodostamassa käsitystä.

Ehkä hyvä kompromissiratkaisu olisi sellainen, että ensimmäisellä viikolla uusien asukkaiden saavuttua ei olisi nimeämisiä ollenkaan. Tai mikä vielä parempi; olisi nimeämiset, mutta ei äänestyksiä, vaan sen sijaan asukit yllätettäisiinkin näyttämällä heille nimeämispisteet perusteluineen televisiosta! Se voisi kuumentaa mukavasti tunteita, kun ihmiset saisivat kuulla totuudenmukaisesti, mitä toisistaan ajattelevat Grin . Siinä voisi olla pientä konfliktin siementä kerrakseen...

Mutta koska ohjelman tuotantotiimi haluaa taatusti jokaisen pennin irti äänestyksiin osallistuvilta katsojilta, niin tottahan toki äänestys on joka ikinen viikko Angry

Taisi tosiaan olla vaan pientä alkukankeutta Farbodilla. Eilistä koostetta kun katsoin, niin hyvinhän hän jo näytti rentoutuneen ja hyvällä tilannekomiikallaan antaa varmasti jatkossakin mehevät naurut niin kanssa-asukkaille kuin katsojillekin, että tuskin ainakaan kovin äkkiä tulee nimetyksi. Pikemminkin vois olla, että tuo Tiina alkaa jossain vaiheessa nyppimään, ainakin pari kundia on jo toistuvasti nimennyt hänet inhokikseen.

Jos pelkät vanhat asukkaat antaisivat nimeämispisteitä, niin veikkaisin myös Kadin ja Helin joutuvan äänestykseen. Mutta nyt kun siellä on neljän uuden asukin pisteet sotkemassa pakkaa, saattaakin olla toisin. Esim Niko on nimennyt Kadin suosikikseen ja voi olla, että Kadi on parantanut osakkeitaan myös vanhojen asukkaiden joukossa olemalla aikaisempaa aktiivisempi. Itse toivoisin, että äänestykseen joutuisivat Aki ja Heli, mutta luulen, että todennäköisempi vaihtoehto on kuitenkin tuo Artemiksen vaihtoehto...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #62 : 26.09.2007 18:50:29 »

Lainaus
Ymmärrän kyllä sairauden mutta mielestäni siitä pitäisi pitää huoli niin ettei tapahdu tuollaista. Itse olen murhanhimoinen nälkäisenä (verensokeri) mutta siksi pidän huolen että ruokaa on aina tarjolla.

mitä ihmettä?  Shocked

Eli siis ymmärrän kyllä että Akin diabetes voi saada hänet käyttäytymään agressiivisesti jos verensokeri laskee liian alas. Mutta hänen pitäisi pitää huoli ettei niin pääse käymään.
Itse olen nälkäisenä todella äkäinen (murhanhimoinen  Wink ) sillä verensokerini laskee hyvin nopeasti. Saan sellaisia tärinäkohtauksia välillä vaikka olenkin lääkärin mukaan ihan terve. Verensokerin lasku saa minutkin kiukkuiseksi, mutta siksi kannan yleensä jotain sokeripitoista mukana etten pura kiukkuani muihin ihmisiin.

tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #63 : 27.09.2007 10:32:11 »

En minäkään tiennyt Akin diabeteksesta, mutta totta on että matala verensokeri saa tekemään hullutuksia. Joskus luin yhtä elämäkertaa, jossa diabetesta sairastanut ope oli riisuutunut kesken oppitunnin. Muitakin ihan sekopäisiä juttuja ihmiset tekee matalan sokerin kourissa. Minullakin on ´lisence to kill´-kortti, jos en saa syödä säännöllisesti.   crazy2  Ehkä Akille sattui sitten vahinko tuossa diabeteksen hoidossa, kun talossa on tavallista hankalampi hallita oman syömisen ja liikkumisen tasapainoa. En tiedä - vaikeeta arvioida.  Undecided

Luulen että äänestyksessä on Heli ja Kadi..

Artemis sen sitten tiesi etukäteen.  Smiley  Mehän voitas ruveta testailemaan omia selvänäkijälahjoja täällä. Artemiksella olis nyt jo yksi tähti taulussa.  Wink Tässä se nähdään, kun kauris osallistuu keskusteluu, niin näin siinä käy - pisteitä heti jakelemassa.   Embarrassed  Minä menenkin takaisin nurkkaan.... 
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 27.09.2007 14:36:16 »

Nyt on sitten selvinnyt että Akilla on jopa 5 rikostuomiota historiassaan ja BB tutkii että pitäisikö Aki heittää ulos sen perusteella...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #65 : 28.09.2007 11:44:07 »

Osuin siis oikeaan  Smiley
Ja uloshan lähtee Heli.

Seuraava äänetys onkin hankalampi "ennustaa" sillä uusia on joukossa. Luulen että ainakin joku uusista on sitten äänestyksessä. Jännä on nähdä ovatko vanhat yhtenä rintamana äänestämässä vain uusia ulos ja uudet vanhoja vai sekoittuuko pakka.

Kadi saattaa hyvinkin joutua seuraavaankin äänestykseen Helin lähdettyä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #66 : 28.09.2007 11:51:17 »

Lisäisin vielä että Sauli tulee voittamaan  Wink Katsotaan osuuko oikeaan  Grin
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #67 : 28.09.2007 23:30:11 »

Mä toivon, että Heli lähtee nyt. Pelkään, että Kadi on seuraavassakin äänestyksessä. Ja olen äärettömän ilahtunut, jos Sauli voittaa. Sauli, jos kuka, on mielestäni voiton ansainnut; hyväntuulinen, söpö, hauska ja viihdyttävä yhteishengen nostattaja.

Uusista mieleisimmät ovat TiinaH ja Niko, vaikka iloitsen myös siitä, että Kadi näyttää saaneen Suvista liittolaisen ja hengenheimolaisen.

Jännä nähdä, miten Akin poistuminen tulee vaikuttamaan porukan dynamiikkaan. Aki on kuitenkin ollut mielestäni melko näkyvä henkilö, niin hyvässä kuin huonossakin mielessä.

Anteeksi spoilaus, mutta pakko kysyä, että kenet luulette Kadin valitsevan seuraavaan äänestykseen? Hänhän sai BB:ltä tällaisen tehtävän tänään vastattuaan punaiseen puhelimeen. Olisin aikaisemmin sanonut, että Akin valitsee, mutta nyt en oikein tiedä...Helin (kannattaako, kun saattaa pudota jo nyt) vaiko ehkä Timon?
tallennettu
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #68 : 29.09.2007 01:13:09 »

Timohan sillä (Kadilla) inhokkina on tuossa ollut mutta jos neiti osaa pelata ja haluaa sotkea pakkaa niin laittaa varmaan Piian tai Maxinen äänestykseen... Niissä on vielä saumoja tiputtaa ehkä, toisin kuin Timossa, Jarkossa saati Saulissa. Oma suosikki kyl on Piia joten toivotaan ettei joudu häätöön  Sad.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #69 : 29.09.2007 16:33:47 »

En pidä Piiasta. Hänellä on liiallinen pätemisen tarve. Hän on liian teennäinen...jotenkin. Kadi sentään on aito. Sitä vaan vähän jäin miettimään, että miksi Heli otettiin taloon, eikö hänen rikoksistaan tiedetty kuitenkin etukäteen? Ja Aki heitetään ulos...kai se on rehellisyys-luottamus kysymys. BigBrotherin pitää pystyä luottamaan asukkaisiin. Vähän sotilaallista kuria se BigBrother kyllä pitää. Asukkaiden kännisekoilut ovat kyllä aika ala-arvoisia välillä...Timosta pidän osittain, osittain en. Söpö hän ainakin on. Tiina H. vaikuttaa vähän huomionkipeältä..."kamalaa, kun Timo ei huomaa häntä". Tässä minun kommentit... Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #70 : 29.09.2007 16:36:44 »

Mä toivon, että Heli lähtee nyt. Pelkään, että Kadi on seuraavassakin äänestyksessä. Ja olen äärettömän ilahtunut, jos Sauli voittaa. Sauli, jos kuka, on mielestäni voiton ansainnut; hyväntuulinen, söpö, hauska ja viihdyttävä yhteishengen nostattaja.

Uusista mieleisimmät ovat TiinaH ja Niko, vaikka iloitsen myös siitä, että Kadi näyttää saaneen Suvista liittolaisen ja hengenheimolaisen.

Jännä nähdä, miten Akin poistuminen tulee vaikuttamaan porukan dynamiikkaan. Aki on kuitenkin ollut mielestäni melko näkyvä henkilö, niin hyvässä kuin huonossakin mielessä.

Anteeksi spoilaus, mutta pakko kysyä, että kenet luulette Kadin valitsevan seuraavaan äänestykseen? Hänhän sai BB:ltä tällaisen tehtävän tänään vastattuaan punaiseen puhelimeen. Olisin aikaisemmin sanonut, että Akin valitsee, mutta nyt en oikein tiedä...Helin (kannattaako, kun saattaa pudota jo nyt) vaiko ehkä Timon?

Luulen että Kadi voisi vanhoista valita Timon. Mikäli Kadi valitsee jonkun uusista niin se on Niko tai Tiina.
Joten sanon Niko, Tiina tai Timo.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #71 : 30.09.2007 16:45:53 »

Mä uskon, että Kadi nimeää äänestykseen jonkun vanhoista. Luultavasti Timon, kun Heliä ei nyt edes saa nimetä. Mahdollisesti jopa Piian...vai olisko toi jo ihan toiveajattelua :Smiley.

Vanhat asukkaat varmaan toivovat ja ehkä jopa odottavatkin Kadilta solidaarisuutta ja Kadi lienee jopa itse tietoinen moisista odotuksista ja "velvoitteista". Kuitenkin Kadi itse on useaankin otteeseen kehunut uusien asukkien tuoneen taloon ja eritoten hänelle henk.koht. valtavasti lisää energiaa. Hän on myös sanonut viihtyvänsä/tulevansa juttuun paremmin näiden uusien kanssa, joiden kokee olevan enemmän hänen tyylisiään tyyppejä. Erityisen hyvin näyttää tulevan juttuun Suvin kanssa (molemmat ovat mm. valinneet toisiaan suosikeiksi fiilismittarissa) ja myös Nikon on kertaalleen nimennyt suosikikseen. Farbodinkin kanssa tuntuu koosteiden perusteella juttua riittävän.

Jos Kadi kuitenkin päätyy valitsemaan jonkun uusista vanhojen sijaan, uskon hänen tekevän sen sosiaalisen paineen alla; koska muut olettavat hänen tekevän niin, ei niinkään siksi, että itse haluaisi. Koska kyse on Kadista, uskon hänen kuitenkin toimivan oman päänsä mukaan muiden odotuksista huolimatta.
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #72 : 30.09.2007 19:08:47 »

siis näittekö eilen, kun se tumma poika en nyt muista nimeä, LEVITOI?!

No sitä mäkin hiukan tsiikailin, että mitä tuo mies oikein tekee.... (?)
 Cheesy En oikein uskonut silmiäni...  Shocked
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #73 : 30.09.2007 19:13:59 »

Niin kyseessähän on Farbod.  Mielenkiintoinen persoona jo ollut muutenkin. Toivottavasti pysyy talossa pitkään.
Harmittaa, että Heli ja Kadi ovat äänestyksessä, molemmista pidän. Toisaalta Kadi voisi tippua. Ihanaa, että Heli saa Suvin tunteita kohisemaan.  Wink Suvista en niinkään pidä, enkä Piiasta. <- teennäinen, piilotaktikoija, tekohyvä-tyyppi...  Angry
Niin tuo Maxine on toisaalta "turha" hahmo siellä.
Toivottavasti Kadi siis valitsee Piian tai Maxinen.

« Viimeksi muokattu: 30.09.2007 19:19:38 kirjoittanut Tsuippaduippa » tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #74 : 30.09.2007 19:18:53 »

Tekikös se poju samalaisen levitoinnin kun kuvassa jonka tänne paiskasin aikaa sitten. Eihän se totta ollutkaan vaikka livenäkin saisin teitä huijattua, ainakin useimpia   Wink
 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: