Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BB-läisten Auringot  (Luettu 74630 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 24.09.2007 00:44:32 »

Noniin, tässä uusien asukkaiden dataa!

Suvi  aurinko kaksoset kuu oinas merkurius harka venus kaksoset mars skorpioni
Niko  aurinko rapu kuu jousimies merkurius kaksoset venus leijona mars kaksoset
Farbod  aurinko harka kuu vaaka/ skorpioni merkurius harka venus oinas mars kaksoset
Tiina H. aurinko neitsyt kuu kalat/ oinas merkurius neitsyt venus leijona mars leijona

Mielenkiintoista, että Nikolla on sama Aurinko ja Kuumerkki kuin Timolla. Veikkaan että Suvi aivan varmasti ihastuu kyllä johonkin, tuo kaksosmaisuus ja oinasmaisuus ja venus kaksosissa kyllä varmaan innostuu...Nikolla olisikin Venus Leijonassa ja Aurinko-Rapu - kävisi kenties Kadille?  Wink Tiinalla tuo leijona/oinaspainotus selittänee sitä ei-neitsytmäistä sosiaalista käytöstä.

Paljon oinasmaisuutta ja kaksosta! Ei kovin yllättävää!

tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Atomi
Vieras
« Vastaus #46 : 24.09.2007 15:29:48 »

Tiina ja Niko ovatkin hipsineet vissiin illan ohjelman jälkeen BB-taloon? Katsoin kuvia tuolta subbarin nettisivuilta ja Tiinasta tulee mieleen se Willow-noita Buffy-sarjasta. Muistaako kukaan? Sellanen pirtsakka mimmi. Saas nähdä millainen on tämä Tiina - osoittautuuko noidaksi.    Smiley 
Eilen kerkisin bongata saapuneiksi Suvin ja Farbodin ja syntyi kyllä hyvä fiilis uusista tyypeistä. Aika näyttää kuinka ryhmäytyminen sujuu uudella porukalla. Mukavaa, että pakkaa on sotkettu, kun alkoi jo tylsistyttää vanha sakki.   :Smiley     Wink

Paljon oinasmaisuutta ja kaksosta! Ei kovin yllättävää!

Kiinnostavaa pohtia suhteita tähtien valossa, vaikka minulta se ei sujukaan noin sujuvasti kuin teiltä muilta. Luen näitä aina mielenkiinnolla. Nyt jäin pohtimaan miksi oinas-kaksospainotus ei ollut yllätys? Kaksonen tietysti on (??) sosiaalinen sielu, mutta oinasko myös?   Undecided
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 24.09.2007 15:42:31 »

Atomi, Oinas on johtava, itsenäinen ja menevä merkki, usein myös aika huomiohakuinen. Oinaat myös usein haluavat uusia ja jännittäviä kokemuksia, haluavat näyttää itselleen ja muille ja lisäksi voivat olla välillä myös harkitsemattomia päähänpistoissaan (mitä johonkin BB:hen ilmoittautuminen monelle onkin). Tunteet tulevat ja menevät (varsinkin jos on Kuu-Oinas mitä tuolla lienee aika paljon) ja ovat myös aika räjähteleviä tunne-elämältään, mitä halutaan tietty johonkin BB:n kaltaiseen ohjelmaan.

Kaksonen on taas sosiaalinen hyrrä, joka usein rakastaa huomiota, uusia ihmisiä ja usein myös mediaa.

Nämä kaksi merkkiä yhdistetään, niin tulee oikein hyvä BB-kandidaatti. Tongue

(Huom, nämä ovat yleistyksiä ja koko kartta pitää ottaa huomioon, puhunkin yleisesti yhdestä merkistä!)
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #48 : 24.09.2007 18:14:30 »

Juu kuu oinaat ja jousimiehet sopisivat mielestäni kuvioon, siis haluavat uusia kokemuksia ja jännitystä  Smiley

Ja mitä riitaan tulee niin olisin kimmottanut kuin heikkomielinen jos Aki oli minun kimppuuni käynyt. Kadi oli yllättävän rauhallinen, itseltäni olisi paukkunut verisuonet päässä ja verenpaine olisi hiponut pilviä ja en taatusti olisi ollut kovin sivistynyt.
En koskaan huuda ihmisille mutta jos minulle huudetaan ja puhutaan rumasti niin suustani pääsee kyllä tiukkaa tekstiä.
Aki perhana  tickedoff
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #49 : 24.09.2007 20:22:52 »

Juu kuu oinaat ja jousimiehet sopisivat mielestäni kuvioon, siis haluavat uusia kokemuksia ja jännitystä  Smiley

Ja mitä riitaan tulee niin olisin kimmottanut kuin heikkomielinen jos Aki oli minun kimppuuni käynyt. Kadi oli yllättävän rauhallinen, itseltäni olisi paukkunut verisuonet päässä ja verenpaine olisi hiponut pilviä ja en taatusti olisi ollut kovin sivistynyt.
En koskaan huuda ihmisille mutta jos minulle huudetaan ja puhutaan rumasti niin suustani pääsee kyllä tiukkaa tekstiä.
Aki perhana  tickedoff

Akilla on tavallisesti luotettavana pidettävien lähteiden mukaan ykköstyypin
diabetes mellitus. Liika insuliini voi johtaa hypoglykemiaan, joka puolestaan
voi olla syynä lievästi irrationaaliseen käyttäytymiseen?

 Huh
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #50 : 24.09.2007 21:34:34 »

Ai, sinne on hiippaillut lisää väkeä? Ihanaa, Ebenian karttapalvelu toimii - suurkiitos, juuri pähkäilinkin, että mitäköhän merkkejä nämä uudet kaksi mahtavat edustaa. Smiley Ja nyt heitä olikin jo neljä! Hyvä, kun perässä pysyy...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #51 : 24.09.2007 21:58:28 »

Eka kertaa seuraan ahkerasti BB:tä ja olen miettinytkin Timon merkkiä.
Söpö,tunteellinen,naisiin menevä.Just juu,tuollaisena minäkin ravut,vastamerkkini tunnen.
Ovat silti niin ihkuja,että saavat paljon anteeksi.Hyviä keskustelijoita ja kuuntelijoita,ainakin ne ravut,jotka minä tunnen. smitten
Nyt Timoa ihailemaan ja talon touhuja! Cheesy
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #52 : 24.09.2007 23:14:22 »

Ihanan aidon oloinen tuo Farbod  ( aurinko harka kuu vaaka/ skorpioni merkurius harka venus oinas mars kaksoset ) Sinänsä merkit tuntuvat itselle oudoille.... mutta jo sain naurut "tyynylakanoista" ja "hoo-moilasena"oloisuudesta. Tietysti varmaankin kulttuuri-taustan erilaisuudesta johtuen, tulee tuo "hoo-moilasena" oleminen.  Grin

Tiina H. tuntui myös hyvin aidolta persoonalta.... pidin näin ensivaikutelmaltaan....(aurinko neitsyt kuu kalat/ oinas merkurius neitsyt venus leijona mars leijona) Itekin olen  kuu kalat Rehdin ja suoran oloinen tyyppi.

Nuo kaksi muuta uutta jäi vielä vähemmän "tutummaksi". Ei vielä mitään erityistä tuntumaa. Tiina on sinänsä hyväksi vähän tuottamaan "haastetta" Maxinelle.... ja muutamalle muulle naiselle siellä... jospa "heräisivät".

Niko on jollain lailla "Eminem" tyyppi.  :Smiley

Noh, Piia on varmaan seuraavaksi äänestyksessä. (Huoh, en ollenkaan jaksa moista ihmistyyppiä. Alusta asti joku tökkinnyt hänessä. On jotenkin sellainen "retorinen", muttei hauskalla tavalla, vaan omaa jotain tunnekylmyyttä ja tai elämän kokemattomuutta... en tiedä.... suu ei liiku artikuloidessa.  Cheesy )

Monia tuntuu Timo tökkivän, vaan minua ei. Minusta hän on kuitenkin ihan aito tyyppi, vaikkakin omanlaisensa ja ikäisekseen mieheksi ihan jees.... Vähän höntti joskus, muttei silti mikään törppö.... Akissakin on enemmän törppöyttä.

Sauli on ihana. Aito. Kuten myös Jarkko. Ja Kadi.
Helistä myös jostain syystä pidän. Tsemmppaa varmaan nyt, kun alkaa tuntea enemmän itsensä "vakiokalustoksi" kun uusia tuli.
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #53 : 24.09.2007 23:28:45 »

Ja mitä riitaan tulee niin olisin kimmottanut kuin heikkomielinen jos Aki oli minun kimppuuni käynyt. Kadi oli yllättävän rauhallinen, itseltäni olisi paukkunut verisuonet päässä ja verenpaine olisi hiponut pilviä ja en taatusti olisi ollut kovin sivistynyt.
En koskaan huuda ihmisille mutta jos minulle huudetaan ja puhutaan rumasti niin suustani pääsee kyllä tiukkaa tekstiä.
Aki perhana  tickedoff

Aivan! Kadi tuskin korotti ääntään, eikä sortunut edes samassa määrin henkilökohtaisuuksiin, kuin Aki. Ei kyllä myöskään antanut tuumaakaan periksi ja minusta se on ihan oikein. Turha riidan haastaminen ja uhoaminen on typerää ja huonoa käytöstä, mutta mielestäni tuossa ei siitä ollut kyse, vaan oman puolensa pitämisestä ja se kuuluu mielestäni jokaisen ihmisen perusoikeuksiin. Vaikka tuo tilanne ja ympäristö tuolla onkin aivan poikkeuksellinen ja kilpailijat tietoisesti asettautuvat sinne mennessään asemaan, jossa joudutaan ottamaan ohjeita ja sääntöjä vastaan ns. ylemmältä taholta, niin keskenään he lienevät täysin tasavertaisia. Kadi on mielestäni hyvin hiffannut tämän, eikä anna siinä kohtaa periksi. Aki teki tuossa hölmön tempun, kun pyrki asettamaan itsensä Kadin yläpuolelle. Olen suoraan sanottuna vähän pettynyt, että muut asukkaat eivät tuon paremmin puuttuneet asiaan ja pitivät ehkä pikemminkin Akin kuin Kadin puolia.

Akin diabetes (joka hänellä tosiaan on) ei liioin riitä minusta perusteeksi moiselle käytökselle. 36-vuotiaan miehen tulisi tuntea itsensä ja perussairautensa paremmin. Jos alkoholin kanssa sokeriarvot heittelee, niin pitänee juoda hillitymmin tai jättää kokonaan tarttumatta pulloon knuppel2

Ehkä eniten tuossa koko jupakassa harmittaa kuitenkin se olematon jälkipuinti. Asia sovittiin parilla sanalla ja pikaisella halauksella, vaikka tapahtuman tiimoilta olisi kannattanut käydä vähän syvällisempääkin keskustelua ja pohdintaa siitä, että mitä siinä oikein lopulta tapahtui ja miksi. Taisi olla alunperinkin suurelta osin väärinymmärryksestä kyse. Kaikkien osapuolien olisi suonut myös tarkemmin miettivän omaa käytöstään siinä tilanteessa ja sen sopivuutta ja oikeutettavuutta. Korpeaa ihan mielettömästi, että Aki ei varmaankaan edes tajua, miten uhkaavasti siinä tilanteessa käyttäytyi ja miten (mielestäni) väärin käytti sitä asemaa, johon BB oli valtuuttanut Piian, ei Akia.

Kenen uskotte näistä uusista saavan eniten nimeämispisteitä? Mie veikkaan Farbodia. Tuntuu, että muut asukkaat vähän vierastavat häntä, vaikka toisaalta myös kehuvat hauskaksikin. Jotenkin tuntuu olevan myös eniten itse hämmentynyt tilanteesta, mutta saa nyt nähdä miten tilanne vielä ehtii muuttua.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #54 : 24.09.2007 23:36:44 »

Niin katsoinpa nyt vielä noita uusien asukkaiden merkkejä (suurkiitos Ebenialle viavannäöstä!). Ehkä Farbodilla Härkänä on vaan vähän tahmea alku. Kun eikös Härät ylipäätään koe pientä epämukavuuden tunnetta uusissa ja oudoissa tilanteissa? Sitten jahka toipuvat ensijärkytyksestä, voivat olla hyvinkin elementissään, eivätkä kerran sopeuduttuaan enää pienistä hätkähdä.

Täytyykin seurailla tota Tellua tarkemmin, että saa mielikuvan tosta kuumerkistä. Itse olen nimittäin  aurinko neitsyt ja  kuu oinas . Luulisi, että kaltaisensa tunnistaisi... :Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #55 : 25.09.2007 00:10:57 »

No jaa,,,Timon eka poka olikin tylsä ja tarrautuvaa tyyppiä.
Vaati valtavasti ja olin iloinen kun lensi ulos.

Helistä pidän.Hänellä on ollut tuo muitten tarkkailu päällä,joka yksin uutena ihan ymmärrettävää.
Nyt alkaa varmaan irrottelemaan ja olemaan enemmän oma itsensä.
Kyllä se vilkas ja seikkailunhaluinenkin Heli sieltä on läpi paistanut.

Uusista oli ehdottomasti mielenkiintoisin se "Fabe".Oli niin hyviä letkautuksia,silloin kun arvaamatta laukaisi jotain. Grin

Voihan Timo olla jonkun mielestä,monienkin,naisten naurattaja.Mutta koska juttu on tiedossa,eikä sitä paljon peittele,niin toisellakin on vastuu.Varsinkin kun tuo on vain peliä,jonka pohjalta itse sitä ainakin katson.
Ketä kiinnostaisi,jos talossa olisivat kaikki peruskilttejä ja samoin toimivia?
Nuo touhut tuo juuri sen ilon katsoa joka ilta.
Saapi tämä mammarainenkin silmäniloa iltoihinsa. Cheesy
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #56 : 25.09.2007 01:17:58 »

Timo kyllä niin ällöttävä naisten naurattaja, jolla aina sama lässytysstrategia, joka näköjään puree jokaiseen naiseen talossa  crazy2. Jos pitäsi miehistä valita niin sale kaikista miellyttävin smitten. Toiseksi Jarkko. Naisista Kadi kaikkein miellyttävin, ei kumartele ketään, eikä varsinkaan akia-pilin esittelijää, 36wee, 200naista miesten miestä buck2
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #57 : 25.09.2007 07:15:12 »

Eihän se tehonnot kuin siihen ekaan,minkä nimeä en enää edes muista.
Ja en pidä lässytyksestä,vaan toiminnan miehistä! Grin
Lässytystä tuli kuunneltua aikanaan,niin että korvista valui. buck2
Joskus silloin tällöin ihan ok,mutta ei edes viikottain mun kanssani.

Sauli on ihanan avoin ja iloinen,mutta miesmakuun noin niinkuin siinä mielessä olisi liian kiltti ja ennalta luettavissa.
Tosi elämä on tietty eri juttu.Nää leikit on tehty vain meitä huvittamaan tai ärsyttämään.Jokaiselle jotakin! Cheesy
tallennettu

Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #58 : 25.09.2007 12:52:31 »

Fiilismittarien mukaan itseasiassa TiinaH alias Tellu on ollut uusista asukkaista se, josta vanhoilla asukkailla on tullut eniten selkeitä mielipiteitä puolesta tai vastaan. Mm Sauli ja Piia olivat muistaakseni nimenneet hänet suosikikseen, kun taas Jarkko ja Aki inhokeikseen. Jotenkin ton perusteella voisin arvella, että Tellun kuu on kuin onkin vielä Oinaan puolella. Tai ainakin mulla on sellainen käsitys, että Kuu-Kalat ei tuo tunne-elämäänsä ihan niin voimakkaasti esille ja on alttiimpi mm. myötäilemään (vai pitäisikö sanoa jopa myötäelämään) muiden fiiliksiä, eikä heistä siksi tule heti kärkeen niin voimakkaita ihastus/vihastusreaktioita, kuin Kuu-Oinaista.

Para ystäväni on muuten  aurinko neitsyt ja  kuu kalat! Taidankin siis jatkossa tarkkailla, muistuttaako Tellu enempi häntä, vai minua :Smiley . Ainakin meidän kahden ystävyksen välinen ero välittömien tunnereaktioiden intensiteetissä on kuin yöllä ja päivällä. Hänestä ei päälle päin voisi ikinä arvata, mitä mielessä tahi sydämessä liikkuu, kun taas minusta sen näkee jo sokeakin. Olen myös paljon äkkipikaisempi ja räjähdysalttiimipi; suutun, rakastun, itken ja ihastun paljon nopeammin ja toisaalta myös menetän mielenkiintoni pikaisemmin. Hän taas lämpenee hitaammin, mutta on toisaalta pitkäjänteisempi ja kerran suuttuessaan pitkävihainen. Toki noita eroavaisuuksia selittää varmasti vastapari nousumerkit. Mulla on nousussa sähäkkä Skorpioni ja hällä taas voimakas ja sitkeä Härkä.

Harmi, kun ei noiden BB:läisten nousumerkkejä tosiaan saa mistään selville...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #59 : 25.09.2007 17:17:12 »

Timo on minunkin mielestäni kyllä niin lässynlässyn pikkupoika etten kyllä tykkää.

Ymmärrän kyllä sairauden mutta mielestäni siitä pitäisi pitää huoli niin ettei tapahdu tuollaista. Itse olen murhanhimoinen nälkäisenä (verensokeri) mutta siksi pidän huolen että ruokaa on aina tarjolla.

Katja, ekalla viikolla ei saa nimetä uusia asukkaita. Luulen että äänestyksessä on Heli ja Kadi..
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: