Tuli mieleen tuosta Helin haastattelusta, kun hän sanoi että ei tule naisten kanssa toimeen, niin olen huomannut että todellatodella monet
-naiset ovat tällaisi! Kaikki tuntemani neitsytnaiset ovat itse pahimpia selkäänpuukottajia eivätkä tule ollenkaan toimeen muiden naisten kanssa, vaan joutuvat todella helposti kinoihin ja riitoihin heidän kanssaan. Onko kohdalleni vain sattunut tällaisia tapauksia vai mitä mieltä olette?
Mi-mi-minäkö...no no, no way
Riidan saan kyllä kehitettyä tarvittaessa tasapuolisesti niin miesten kuin naistenkin kanssa
, mutta erityisen usein ja herkästi otan yhteen nimenomaan miespuolisten henkilöiden kanssa. Periaatteessa kannatan tasa-arvoa, mutta tarkemmin katsottuna taidan olla jopa jonkin asteen femakko :
. Pidän ennemmin naisten kuin miesten puolta ja olen syvästi katkera tämän tyyppisille naisille, jotka niin kovasti koittavat kaveerata äijien kanssa, että sortuvat halveksumaan ja väheksymään kanssasisariaan. Piia esim tuolla on mielestäni tällainen, enkä siksi hänestä pidäkään. Jotenkin minusta tuollainen kielii jopa heikosta itsetunnosta ja omasta naiseudesta. Mikä muu syy naisilla voisi olla kaihtaa toisiaan kuin kateus?
Tunnen myös useita muita Neitsyt-merkin alla syntyneitä naisia (jostain syystä näitä
henkilöitä on kasaantunut elämääni oikein urakalla), enkä ole huomannut kyllä heissäkään tällaista taipumusta
Joten mie väittäisin, että sinulle on vain sattunut huonoa tuuria. Vai onko muillakin saman moisia kokemuksia?
Se on kyllä pakko myöntää, että oikukas olen ja erittäin kriittinen (etenkin itseäni, mutta myös muita kohtaan), tietyllä tapaa myös etenkin alkuun sellainen tarkkailijaluonne. Sellaisenkin voi toki joku tulkita "vittumaisuudeksi", mutta tarkoituksellisesti se ei sitä ole.
Mua vähän harmittaa, kun tuo Farbod vaikuttaa muuten niin hupaisalta kaverilta muuten, mutta on sitten toisaalta kauhean laskelmoiva. Päiväkirjahuoneessa mietiskelee usein parasta strategiaa ja tekee ratkaisuja mm. nimeämistilanteissa paljolti sen perusteella, mikä on hänelle edullisinta pelin kannalta. Viihdyttää myös tarkoituksellisesti katsojia, ts. pitää yhden miehen stand up-showta kameroille jne. Eihän sitä toki kukaan kiellä, etteikö tonne sais myös lähteä ihan tosissaan pelaamaan voitonmaku suussa, mutta itse nautin enempi sellaisten tyyppien katselusta, jotka on tulleet tonne pitämään hauskaa ja hakemaan elämystä. Voi olla, että olen vähän naivi tossa suhteessa
. Eikös Härkiä joskus ole soimattukin laskelmoiviksi ja oman edun tavoittelijoiksi :