Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ardithin tarotpalvelu  (Luettu 52930 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 29.08.2007 17:54:45 »

... Tarot-korttien nostoa minäkin!

Olen joskus muille nostellut, mutta lopetin vuosia sitten ja nyt kun muutkin täällä nostelevat ja innokkaita harjoituskavereita on, niin mikä ettei.

Ja elekää LIIAN vakavasti ottako, alan nyt harjoitella vasta. jee.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.11.2008 21:28:52 kirjoittanut Saturnalia » tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 29.08.2007 18:01:30 »

Hyvä  Wink

Ennätinpä ekaksi koekaniiniksi.
Mitäpä sanoisit terveydestäni:
Mikä minulle olisi hyväksi? Miten saisin energiani ja jaksamiseni parempaan suuntaan?
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.08.2007 18:01:43 »

no nostaisitko kortin minulle siitä mitä sanotaan uutta työtäni ajatellen?  smitten

ja harjoitushan se mestarin tekee  smitten
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #3 : 29.08.2007 18:10:24 »

No kas, käyn minäkin "jonoon"...
Alueena voisi olla vaikka.... voi, vaikeaa valita, kun on montaa uutta juttua.... Noh, vaikkapa suhde mieheen...
Kiittäen  Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 29.08.2007 18:30:53 »

Oi ku kiva! Smiley

Minä liityn letkan jatkoksi ja kysyisin rahatilanteestani. Onko mokomaan katastrofiin tulossa muutosta?

Ehkä minäkin joskus uskaltudun kortteineni vastailemaan ku kerran muutkin...  :Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 29.08.2007 18:36:03 »

smitten Hei, minäkin tahdon mukaan!!!!
Mikä olisi se elämäni työ mihin sitten rupeaisin, kolkyt mennyt rikki jo "ajat sitten" ja yhä tässä vaan ihmetellään ja hiotaan vanhaa jo ennestään sileää... Sad
Kiits!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Abyatur
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 29.08.2007 19:30:33 »

minäkin voin jälleen kokeilla...

Tällä kertaa kysyn, mitä kortit sanovat yhdestä "keksinnöstäni", toimiiko se odottamallani tavalla? Tuoko se muassaan terveyttä ja muuta runsautta?

lämmin kiitos jo etukäteen,

Abyatur  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #7 : 29.08.2007 20:39:54 »

No kokkeillaan  laugh
Siis: Työasiaa?
t. Ippuska
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Eila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 29.08.2007 20:49:32 »

Hei.Minullekin voisi nostaa tarot kortteja. Smiley
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 29.08.2007 20:51:18 »

Hei.Minullekin voisi nostaa tarot kortteja. Smiley
[/
quote]

Jäi aihepyyntö pois.Vaikkapa rakkauteen ja kotiin.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #10 : 29.08.2007 20:55:02 »

Mulla yksi juttu mielessä...  Sille! Cheesy

smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 29.08.2007 21:34:48 »

Minäkin hyppään tänne jonon jatkoksi, pääset treenaamaan taas vanhoja taitoja kunnolla Cheesy Kiirettä vastaamisen ei ole! ^________^ (ja mukavaa olla välillä itsekin kysyjänä Grin)

Elikkäs, kysyisin tuohon sarjisprojektiini liittyen korttia. Kustannusyhtiön päätoimittajalla on kova kirie enkä vieläkään ole saanut palautetta sarjakuvan juoneeni liittyen. Päässä riisteilee (Kuu Rapuna ja Nousu Kauriina) hirveästi kaikkia kamalia ajatuksia sarjakuvaan liittyen, kuten ehkäpä kustannusyhtiö hylkää koko ajatuksen (vaikka ajatus julkaisuun tuli heiltä, ei minulta), sarjis ei myy, hukkaan inspiksen, alan potea puhtaan paperin kammoa, en saa tarinasta iskevää, turaan piirrokset ihan pilalle viimeistään tussausvaiheessa, joudun jatkuvasti uusimaan luonnoksia kustannusyhtiölle mieleiseksi JNE JNE JNE!

En tse pysty nostamaan täysin totuuden mukaista korttia, kun pää on niin täynnä noita kauhuskenaarioita, joten ulkopuolisen kommentti asiaan olisi ihanaa. Yleinen kortti siis vain tälle asialle. ^______________^ Itse olen saanut taroteilta vastaukseksi silloin heti, kun sain yhteydenoton kustannusyhtiöltä, että minun tulisi kirjata kaikki ideat paperille sitä mukaa, kun niitä tulee (joka on toiminut erittäin loistavana neuvona!)
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 29.08.2007 22:28:35 »

Oletankin itse olevani itseni pahin ongelma eli yritän työstää ajatuksia . . .

Kiitos, sinä ihana ihminen  smitten

tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 30.08.2007 06:54:26 »

smitten Hei, minäkin tahdon mukaan!!!!
Mikä olisi se elämäni työ mihin sitten rupeaisin, kolkyt mennyt rikki jo "ajat sitten" ja yhä tässä vaan ihmetellään ja hiotaan vanhaa jo ennestään sileää... Sad
Kiits!

okra, hiukka vaikea kysymys mutta katsotaan.
Eli ensimmäinen noussut kortti on maljojen kutonen. Siinä kehotetaan nauttimaan elämästä, heittäytymään hetkeen, ikään kuin avautuisit elämälle.

smitten Cheesy Saattaapa olla hyvinkin totta, olen vähän arka luopumaan siitä taatusti varmasta (esim. työnsuhteen roikun vakkaripaikassa) ja hyppäämään epävarmaan....
Samanlaista viestiä on tullut muiltakin katsojilta, että kaipa se täytyy pikkuhiljaa alkaa uskoa!!!!
Kaveriksi nousi miekkojen seiska eli turhautuminen... ja suora lainaus: "peloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Herää jo näkemään mitä todella tapahtuu!"
Tulkitsisin tämän siten, että sinua ehkä rajoittaa pelko. Ehkä tarvitsisit aimo annoksen rohkeutta jättää vanha taakse ja suunnata uusille urille. Eli ikään kuin alitajuiset pelkosi sumentaisivat ajatuksesi, vaikka todellisuudessa kaikki sujuisi oikein hyvin.

Rohkeutta, nainen!
Mieti, mitä haluat ja tee se!

tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 30.08.2007 07:08:58 »

Miikin liittyy loukon jatkoksi.. Vastaa, kun kerkeät.  Wink

Hmm..