Minäkin hyppään tänne jonon jatkoksi, pääset treenaamaan taas vanhoja taitoja kunnolla
Kiirettä vastaamisen ei ole! ^________^ (ja mukavaa olla välillä itsekin kysyjänä
)
Elikkäs, kysyisin tuohon sarjisprojektiini liittyen korttia. Kustannusyhtiön päätoimittajalla on kova kirie enkä vieläkään ole saanut palautetta sarjakuvan juoneeni liittyen. Päässä riisteilee (Kuu Rapuna ja Nousu Kauriina) hirveästi kaikkia kamalia ajatuksia sarjakuvaan liittyen, kuten ehkäpä kustannusyhtiö hylkää koko ajatuksen (vaikka ajatus julkaisuun tuli heiltä, ei minulta), sarjis ei myy, hukkaan inspiksen, alan potea puhtaan paperin kammoa, en saa tarinasta iskevää, turaan piirrokset ihan pilalle viimeistään tussausvaiheessa, joudun jatkuvasti uusimaan luonnoksia kustannusyhtiölle mieleiseksi JNE JNE JNE!
En tse pysty nostamaan täysin totuuden mukaista korttia, kun pää on niin täynnä noita kauhuskenaarioita, joten ulkopuolisen kommentti asiaan olisi ihanaa. Yleinen kortti siis vain tälle asialle. ^______________^ Itse olen saanut taroteilta vastaukseksi silloin heti, kun sain yhteydenoton kustannusyhtiöltä, että minun tulisi kirjata kaikki ideat paperille sitä mukaa, kun niitä tulee (joka on toiminut erittäin loistavana neuvona!)