Kiitos, saturnalia, myötäelämisestä
Astrologien mukaan kyseessä ovat 'avautuvat sekstiilit' jotka tekevät elämästä tiukasti kohtalonomaisia, on vain kestettävä (älkää nyt tämän takia kommenttiani poistako vaikka hieman lipesin astrologian puolelle!!)
Voin kertoa, että tällainen "vihkimysjakso" voi kestää vuosikymmeniä (kuten minun tapauksessani). Koska sielutasolla on tehty valinta itse on turha urputtaa. Mankelin läpi on vain mentävä, sillä toinen vaihtoehto on itsetuho ja jatkaminen seuraavassa elämässä. Toistaiseksi olen hengissä, josko elämän ehtoo olisi valoisampi
Ihminen ei KOSKAAN lakkaa uskomasta ja toivomasta!!
Kiitän vain Suurta Henkeä että en tiennyt 21 vuoden vihkimykseen lähtiessäni -ainakaan tietoisesti-, mihin vuosien varrella joudun, silä olisin heittänyt pyyhkeen kehään aivan varmasti, ei kukaan ihminenkestä sellaista jos etukäteen tietää mitä tulee tapahtumaan. Ihminen elää toivosta, olkoonkin että korkeampi minämme tietää kyllä mihin ollaan menossa.
Lapsena tosin olin selvänäköinen niin paljon, että toivoin jo pikkutyttönä ainakin lapsuuden ja nuoruuden olevan jo ohi, sillä 'tiesin' elämäni olevan haastavaksi suunniteltu. Vasta näin paljon vanhempana olen saanut astrologeilta tietää, että kaikki on kyllä ollut karttaan piirrettynä. Olen todella kiitollinen että en ihan kaikkea tiennyt nuorempana.