Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ardithin tarotpalvelu  (Luettu 52919 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 07.11.2008 18:00:44 »

Nii ja mulle!

Vaikkaaaa... Öööö.. Ensi vuoden alkupuoliskolle.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 07.11.2008 18:06:23 »

Hei!

Minä haluaisin kuulla työasioista!

Kiitos ja  smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 07.11.2008 18:42:49 »

Oih: Asunnon myynti?  Sad Uusi mies piankin?Huh  angel  Se uusi työ jonka pitäisi alkaa vuodenvaihteessa?  Huh
Talousasiat noin ylipäätään? Ihan pakollisia rahareikiä olisi kamalasti... tickedoff

Kii-tos!
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 07.11.2008 21:19:06 »

Okei...
-Meneekö entinen asunto vihdoin kaupaksi?
-Intuitiivisesti odotan uutta miestä tulevaksi, onko tulossa piankin? Olisiko ulkomaalainen vai suomalainen?
-Vuodenvaihteessa pitäisi alkaa iso työprojekti, onnistuuko?
-Talousasiat näyttävät tällä hetkellä aika kaoottisilta. Muuttuuko tilanne paremmaksi, työn kautta kenties tai muuten?

Kiitos Smiley)))))
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 07.11.2008 22:16:31 »

Kiitos, noin minäkin asiani näen. Osaamista ei puutu, yrittämisestä puhumattakaan,  mutta on ollut niin hirveän paljon ja tosi kauan epäonnea kaikessa (rankkaa kohtalonomaisuutta, 'oman onnensa seppä' ei ole enää aikoihin ollut kohdallani totta), että olen muuttunut kuin tytöksi tositapahtumiin perustuvassa kauhukirjassa "Perfect victim": Tyttö kaapattiin, häntä pidettiin laatikossa sängyn alla ahtaassa ja pimeässä laatikossaja kun hän sieltä pääsi (muuallekin kui kaappaajien seinälle pää alaspäin ruoskittavaksi) niin hän ei enää osannut/halunnut/ymmärtänyt paeta kohtaloaan Smiley Karu esimerkki, mutta kuvaava.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #50 : 08.11.2008 00:23:33 »

No viskos mua työkortilla Smiley Haen töitä tällä hetkellä, miltäs näyttää?  Smiley
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 08.11.2008 12:39:00 »

Kiitos, saturnalia, myötäelämisestä  smitten
Astrologien mukaan kyseessä ovat 'avautuvat sekstiilit' jotka tekevät elämästä tiukasti kohtalonomaisia, on vain kestettävä (älkää nyt tämän takia kommenttiani poistako vaikka hieman lipesin astrologian puolelle!!)

Voin kertoa, että tällainen "vihkimysjakso" voi kestää vuosikymmeniä (kuten minun tapauksessani). Koska sielutasolla on tehty valinta itse on turha urputtaa. Mankelin läpi on vain mentävä, sillä toinen vaihtoehto on itsetuho ja jatkaminen seuraavassa elämässä. Toistaiseksi olen hengissä, josko elämän ehtoo olisi valoisampi Smiley Ihminen ei KOSKAAN lakkaa uskomasta ja toivomasta!! crazy2

Kiitän vain Suurta Henkeä että en tiennyt 21 vuoden vihkimykseen lähtiessäni -ainakaan tietoisesti-, mihin vuosien varrella joudun, silä olisin heittänyt pyyhkeen kehään aivan varmasti, ei kukaan ihminenkestä sellaista jos etukäteen tietää mitä tulee tapahtumaan. Ihminen elää toivosta, olkoonkin että korkeampi minämme tietää kyllä mihin ollaan menossa.

Lapsena tosin olin selvänäköinen niin paljon, että toivoin jo pikkutyttönä ainakin lapsuuden ja nuoruuden olevan jo ohi, sillä 'tiesin' elämäni olevan haastavaksi suunniteltu. Vasta näin paljon vanhempana olen saanut astrologeilta tietää, että kaikki on kyllä ollut karttaan piirrettynä. Olen todella kiitollinen että en ihan kaikkea tiennyt nuorempana.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #52 : 08.11.2008 13:32:50 »

koska sain juuri mentorilta kehuja bisneksissä, ei tule muuta mieleen kuin saturnus jarru huoneessa 11, tosin sillä taitaa olla kolmioita, ja 3-huone on varsin positiivinen, siellä on jopa aurinko (neuvottelut). eli esteitähän ei pitäisi olla.. oh well heh

Saturnalia saa nostaa yleiskortin suhde/bisnesmaailmaani  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #53 : 08.11.2008 16:47:50 »

Kiitos minulla haku kahteen tai oikeastaan kolmeen vaki paikkaan menenkö ulos nykyisestä paikasta ja otan uusia haasteita vastaan . angel
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 08.11.2008 17:08:30 »

Heippa taas pitkästä aikaa,
olen tehnyt sitoumuksen toiseen ihmiseen (romanttisen sellaisen), nyt kysynkin, miltä näyttää, onko edessä olevat haasteet kuinka helposti selätettävissä. Haasteita: sidokset muihin ihmisiin, melkoinen ikäero, sama työpaikka. Kiitti, kerro jos kortit antaa vinkkejä.

Abyatur  smitten
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #55 : 08.11.2008 18:01:35 »

Hei Saturnalia,

voisitko nostaa korttia minullekin. Terveys kiinostaa erityisesti tällä hetkellä ja ainahan tulevaisuus on kiinnostava muutoinkin. Tällä hetkellä tapahtuu paljon.

Posti  Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #56 : 08.11.2008 21:10:44 »

Smiley Olet siis täällä taas, kivaa!
Minä olen nyt uskaltanut hyppyni työelämän suhteen tehdä ja vain tuntematon on edessä...Miltä vaikuttaa? (Olin kysymyksineni tuolla 1. sivulla joskus).
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #57 : 08.11.2008 23:25:20 »

Nostaisitko minullekin kortin  smitten

Terveyteen ja parisuhteeseen liittyen
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #58 : 09.11.2008 00:53:58 »

Heips!

Saisinkos minäkin korttia vaikkapa rakkausasioihin, ku aina tuntuu ne tökkivän  Undecided

Limis  smitten
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #59 : 09.11.2008 14:16:39 »

Hei!

Nostaisitko kortteja minullekin? Työelämään (työpaikan jatko vielä epävarma) ja rakkauselämään (tuorehko seurustelu) toivoisin näkymiä.

Kiitos  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: