Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ardithin tarotpalvelu  (Luettu 52934 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Eila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #75 : 22.11.2008 14:55:38 »

Hei.Katsoisitko minulle rakkauteen ja mitä nyt näkyykin.Kiitos smitten
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #76 : 25.11.2008 14:19:43 »

Soitin ennustaja/selvännäkijälle joka katsoi korteista (ilmeisesti tarot). Sanoi että tilanteeni lähikuukausina rakkausrintamalla on hyvin sekava. Pitkän päälle hän ei pystynyt sanomaan mitään konkreettista. No joo. En pidä häntä huonona sillä hän näki minut aivan uskomattoman hyvin!!!  Se mukamas sekava rakkaustilanne jäi vähän vaivaamaan mieltäni koska olen kyllä sinkku enkä ole ajatellut "sekoilla" .... Ei ole kuulunut tapoihini ja ikääkin on ihan tarpeeksi.  angel

Joten olisin tosi kiitollinen jos saisin tähän vähän selvemmän vastauksen. Nyt kun en käsittänyt mitä ennustaja meinaisi, siis sitä että sekoilenko pikkujouluissa vai onko minulla sekava tilanne päällä (ajattelen paljon exää)?? Saamari kun se sanoi että joku mies pomppii sen korteissa jatkuvasti muttei hän sanonut mitään muuta...

Kiitos!

tallennettu
pilkkis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #77 : 26.11.2008 22:34:55 »

Minua kiinnostaisi tietää että löytyisikö korteista vastausta minua kaihertavaan pulmaan, eli mitä ihmettä sitä pitäisi ruveta tekemään isona  Shocked?

Ja jos samaan saa vielä esittää toisen kysymyksen niin tahtoisin kortin nykyisyydelle  :Smiley

Kiitos  smitten
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #78 : 27.11.2008 09:36:19 »

Heips! Jaksaisitko minulle nostaa korttia? Parisuhteen jatkuminen askarruttaa, onko meillä tämän nykyisen kanssa tulevaisuutta pariskuntana, vai eroavatko tiemme?

Kiitos kovasti kun teet tätä!  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #79 : 28.11.2008 23:01:27 »

Kiitos Saturnalia!

angel

Ihan konkreettisesti ollaan suunniteltu matkaa jouluksi, toivottavasti myös parisuhteeseen liittyen...
Ja toivottavasti tuota rakkautta tulee kilo kaupalla  smitten smitten smitten

tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #80 : 17.02.2009 10:42:57 »

Hei Saturnalia!
Palasin vielä asiaan ja pyytäisin vilkaisemaan vaihtoehtojani. Sotatanner jyrisee ja on vaikea taistella, kun en tunne tällaista tapaa puolustautua. Vastassa on isot asiat ja vahvat ihmiset, mutta en osaa vieläkään laittaa hanskoja naulaan ja luovuttaa. Onko tässä mitään mieltä jatkaa taistelua? Vaihtoehtoja asioiden etenemiseen on aina useita, mutta mikä olisi nyt sopiva tapa edetä? Vai luovuttaminenko on vastaus? Saako paha koskaan palkkaansa vai jatkuuko vääryys vielä seuraavat kymmenen vuotta?

Neuvon puutteessa Posti     Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #81 : 18.02.2009 07:53:18 »

Huomenta Ardithin,

Saisinko minäkin kortin työrintamalle mutta ennen kaikkea suhteelle  Embarrassed
En enään tiedä mitä tehdä suhteen kanssa luovuttaako ..

aava1
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #82 : 18.02.2009 21:56:37 »

Toivottavasti sinulla on hieno reissu, tahtoo kanssa  Wink

Kunhan kotimaahan palailet ja löydät aikaa, katsastatko minullekin - työrintamalle ja suhteelle, jos saisi suuntaa mihin edetä?

Jos vain ehdit - olen tietysti erittäin kiitollinen
Alva smitten
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #83 : 03.03.2009 10:40:53 »

Dear Posti,
terkut Amazonilta, katton sulle kortteja kun palaan Suomeen! Paciencia! :X

Nou hätä! Lomaile rauhassa.  Smiley Sodat ei lopu päivässä eikä viikossa, joten mulla on kyllä aikaa odotella vinkkejä viikoksi.  Huh    knuppel2   Wink
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #84 : 11.03.2009 12:41:27 »

Tulen tänne jonon jatkeeksi. jospa kortteja rakkauteen nostaisit, yksin olen.
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #85 : 11.03.2009 15:07:27 »

Korttia pyytäisin työhön, parisuhteeseen ja terveyskin kiinnostaisi. Vaikeata tuntuu nyt olevan, vaan miten jatkossa?
Kiitos Smiley
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #86 : 18.03.2009 23:01:52 »

Hei Saturnalia!

Voitko nostaa kortin minulle ja eräällä miehelle... Eli rakkausasioita.. Olen palavasti ihastunut häneen ja hän pyörii koko ajan mielessäni... Hänestä ei vaan saa selkoa Sad
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #87 : 22.03.2009 19:45:32 »

Smiley Olet siis täällä taas, kivaa!
Minä olen nyt uskaltanut hyppyni työelämän suhteen tehdä ja vain tuntematon on edessä...Miltä vaikuttaa? (Olin kysymyksineni tuolla 1. sivulla joskus).

Hei!

Muillekin tiedoksi, että ajattelin nyt kokeilla semmoista tekniikkaa, että nostan ensin suuren arkanan kortin ja jos tuntuu sille niin avustan pienen arkanan kortilla  Smiley

Kortiksi sinulle nousi Onnenpyörä. Se tarkoittaisi sitä, että elämän muutokset on pakko hyväksyä ja tilaisuuksiin on tartuttava ajoissa. Toisinaan vastoinkäymiset ovat yhtä tärkeitä kuin onni ja menestys.

Kaveriksi nousi sauvojen voitto. Se kuvastaa palkintoa tehdystä työstä tai ainakin voiton sanomaa.
Kertoo myös ryhmätyöstä ja vastuullisesta henkilöstä, joka saa palkintonsa.

smitten

Kiitos tuplasti!  Cheesy
Kysymyksestäni on aikaa ja nyt osaan itsekin kastoa kysymystäni pidemmälle-näyttäisi siltä että totta livertelet. Hyppy kannatti mutta kesken on vielä projektini...Etenkin tuo "Kertoo myös ryhmätyöstä ja vastuullisesta henkilöstä, joka saa palkintonsa."-kohta kolahti.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #88 : 23.03.2009 13:27:36 »

Hei  :Smiley
Jos sinulla aikaa olisi, niin nostaisitkos minullekin kortin/kortit?
Mielessäni jyllää rakkauteen/rakastamiseen liittyvä asia. Hämmennystä ja intohimoa...
Kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: