Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juhlat lähestyy, mutta eikö ole syytä juhlia? Miksi en ole elämänhaluinen?  (Luettu 4100 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
1ritva
Vieras
« : 29.08.2007 21:14:57 »

Täytän lokakuussa 50 vuotta.

Mielialani menee ylös ja alas, kun toisaalta haluaisin juhlistaa + järjestää pienet juhlat, mutta samalla on huoli erinäisistä asioista.

Kieltämättä ajatuksissani käyn läpi menneitä aikoja, lapsuuttani ym.

Olen terapiassa ollut melkein 2.5 vuotta kahdesti viikossa ja minun pitäisi jo hymyillä ja toki välillä niin teenkin.

Olisi edessä ehken työhön paluu tai sitten ei?? Omat voimat pitäisi arvioida?  Mä oon vaan niin puhki.

Mitä arvelette tästä kaikesta??

Kiitos

Olen syntynyt 21.10.1957, klo 05:35 Helsingissä

« Viimeksi muokattu: 30.08.2007 08:25:14 kirjoittanut 1ritva » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 02.09.2007 14:46:32 »

Hmmm, äidilläni oli noihin aikoihin samanlaisia fiiliksiä.

Toivottavasti joku osaisi vastata. Tekeeköhän joku planeetta kepposiaan 50.v tienoilla?
tallennettu
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2007 15:05:21 »

En noista tähtijutuista tiedä, mutta kuulostaa vaihdevuosilta. Smiley Normaalijuttu. Ja sopii juuri tuohon ikään. Itselläni joskus pahat PMS-oireet ennen kuukautisia ja niitä voi varmaan vähän verrata noihin vaihdevuosiin.

Ihan tuollaista luontaista apua voisi olla välttämättömistä rasvahapoista (voivat vaikuttaa estrogeenin kaltaisesti), B6 (+muut b-ryhmän vitamiinit), C- ja E- vitamiinit ja tietty flavonoiditkin voivat auttaa.

Ja sittenhän on noita soijavalmisteita, pellavansiementuotteita yms. <--- niistä saa joitakin "yhdisteitä" jotka muuttuvat elimistössä estrogeenin kaltaiseksi aineeksi. smitten
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.2007 18:37:30 »

50 ikävuoden tienoille sijoittuu Saturnuksen neliö syntymäkartan Saturnukseen; tutkin karttaasi ja tämä transiitti näyttäisi pian olevan tulollaan  Wink  Tämä vaihe on yksi Saturnuksen elämänkouluista, jolloin pitäisi pysähtyä kuuntelemaan sisintään, pitää huolta itsestään ja uskoa tulevaisuuteen. Saturnus ei ole paha, mutta se voi olla kuluttava. Se pistää käymään läpi mennyttä, analysoimaan tätä hetkeä ja kasvamaan ihmisenä. Oikeastaan pidän sitä melko tervehdyttävänä; vaikeuksien kautta voittoon -tyyliin  Smiley

Tällä hetkellä Saturnus on yhtymässä Plutoon, joten ruovit elämääsi pohjamutia myöten. Juuri siitä tuossa kerroitkin!

Lainaan tähän Raimo A. Nikulan tekstiä Saturnuksen transiiteista:

"Aktiivisten Saturnus-transiittien aikana voi keskittyä syventämään itsetuntemustaan ja sosiaalisia velvoitteitaan ja määrittelemään tarkemmin omat kyvyt ja puutteet. Oman uran edistäminen ja oman aseman muutokset voivat olla ajankohtaisia. Vältettävä asioiden hautomista, synkkyyttä ja pessimismiä. Kanavat ulkomaailmaan ja ihmisiin pitäisi pitää kunnossa ja yrittää luoda järjestystä asioihin. Yksipuolista työskentelyä ja itsensä kuluttamista pitäisi välttää ja suoda aikaa ulkoiluun ja terveyden kohentamiseen."

Pienimuotoiset synttärijuhlat voisivat piristää kivasti, joten kutsu toki ainakin lähimmät ihmiset ympärillesi, jos vain yhtään siltä tuntuu  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: