Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: itkettää  (Luettu 17440 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 01.09.2007 20:59:12 »

en tajua mikä miulla nyt on, ei päässä ajatuksen ajatusta ja vaan itkettää ja itkettää...  Embarrassed Olin Johm macGregorin aurinkoisessa konsertissa, sitten alkoi itku.  idiot2 Ehkä väsymystä, en ole nukkunut hyvin moneen yöhön...

onko mulla kohtalon tovereita?
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #1 : 01.09.2007 21:10:14 »

Tuttu juttu. Minä itken nykyisin aivan kaikkea. Saatan jopa nauraa yhtaikaa sille, että itken ihan sydämeni pohjasta, koska se on niin älytöntä. Elokuvassa hyvä teko, kaunis musiikki, surulliset jäähyväiset, onnistumisen kokemus tai mikä tahansa mihin tahansa tunteeseen vetoava juttu ja meiksi vollottaa silmät turvoksissa. Viimeksi mietin tätä juttua, kun katsoin elokuvaa "pitkä kuuma kesä" ja vollotin ihan sutena, kun pojat (Kalle Päätalo) pääsivät esiintymislavalle ja onnistuivat paremmin kuin olivat osanneet edes kuvitella. Niagaran valuessa poskilla mietin samalla mitä ihmettä minä oikein vollotan ja sitten itkun seassa nauroin maha hytkyen tilanteen koomisuutta. Loppujen lopuksi annan itkun aina tulla ihan loppuun saakka, koska uskon ettei ihminen itke turhan takia ja itku on siis tarpeen. Jotain vanhoja itkemättömiä itkuja ne luullakseni ovat, joten valutnapahan pois ja joskus se sitten loppuu - luulisin.   :Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2 : 01.09.2007 21:18:46 »

Olen minä joskus aatellut, että tuo on joku tasapainottava juttu. Olen koko ikäni ollut oikea viilipytty ja niin Älykäs ja Ajattelevainen ja Faktoihin tukeutuva, että ei jäänyt yhtään kiveä kääntämättä, kun etsin tietoa. Nyt taitaa olla aika tutustua tuohon tunnepuoleen urakalla ja balanssi löytyy, kun nämä Suuret Tunteet on käyty läpi. Vaan totta puhut - ei tätä aina meinaa kestää. Joskus meinaa itkua pukata ihan väärissäkin tilanteissa ja siinä sitä onkin pidättelemistä. Keski-ikä tekee naisen hulluksi.   crazy2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 01.09.2007 23:28:24 »

Minustakin on tullut omalla tavallaan herkempi, mitä pidemmälle henkinen tiedostaminen on mennyt - tai ehkä olen vain päästänyt herkkyyteni esiin pidättelemättä sitä Wink Nyt ihastellaan ja itketään asioita ihan yhtä mahtipontisesti. Viimeksi alkoi itkettää junassa kuukausi sitten, kun kuuntelin erästä suosikkikappalettani. Olen kuunnellut sitä aiemminkin monet kerrat, mutta nyt se alkoi vain jostain syystä itkettää ihan hirveästi. Piti vaihtaa biisiä, etten vollota junassa täyteen ääneen Grin

Minulla on muutenkin ollut tässä kesän loputtua hirmu surullinen fiilis. Koko ajan vähän alamaissa ja ahdistunut, vaikka kaikki on erittäin hyvin. Ehkäpä käyn vain tuolla jossain toisella tasolla läpi jotain, mikä tulee pintaan ahdistuneisuutena tai vastaavasti kroppani hermoilee jostain, joka ilmenee näin. Mene ja tiedä Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 02.09.2007 01:11:53 »

Hormoonit varmaan  Wink
Hyvää yötä ja kauniita unia  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 02.09.2007 12:06:46 »

Rakkauden voimaa ja valoa sinulle!  smitten Itke kun itkettää  Cry ja naura kun naurattaa  Grin Kyllä se siitä...  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6 : 02.09.2007 19:09:32 »

Tänä kesänä olen ollut jopa ylpeä itkuistani... olen herkistellyt koko ikäni, mutta peittänyt ne kärsinyt kovasta palasta kurkussa herkällä hetkellä  Cry Nyt kyynelleet virtaa ja naura raikaa, jos vaan on sellainen tilanne ja saatan tosiaan nauraa sille, että itkettää ja aivan muiden edessä  Shocked
Minulle suuri saavutus  angel
Ja todella elämä on ollut niin kaunista tänä kesänä, että tirauksia on tullut väännettyä jos yhdennentoista kertaa... viimeks täysi kuulla sain päähän piston yöllä koiraa ulos päästäessä, astelin paljain jaloin nurmikolle  smitten SE OLI KYLMÄ ja teki yhtä aikaa niin ihanaa sieluun asti  smitten ja HUOM aivan selvin päin  2funny Siellä sitten muutama kyynel tuli tirautettua ja lopulta oli pakko mennä sulatelemaan varpaita peiton alle  Cheesy
Eipä muuten tule palaa kurkkuun, kun antaa vain tunteen tulla, nousta ja mennä...  Smiley
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #7 : 03.09.2007 13:57:30 »

Minulla on ihan samanlaista herkistymistä. Itku tulee herkästi, etenkin jos hiemankin pahoitan mieltäni. Toisaalta ihan hyvä, mutta toisaalta ei. Esim. ukko on jo kyllästynyt vollottamiseeni ja saattaa vaan ärähtää että mitä tuossa nyt taas on parkumista?! Ja siitäkös sitä taas innostuu ulvomaan kahta kauheammin. Tänään viimeksi oli tommonen tilanne, mutta nyt jostain kumman syystä naurattaa.. Lähinnä oma reagointi.  :Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #8 : 03.09.2007 17:48:08 »

On ollu ihme kesä joo.. Herkässä vaistotilassa monesti ja ihan odottamattomia purkauksia itkuna, karjumisena, nauruna tai muuna vastaavana.... Hauskaa, kaunista ja haurasta! Viime viikonloppuna kavereiden kanssa huudettiin yhteen ääneen yötaivaalle... Ilmeisesti soppakattilan paineet vuotavat niin pääsee uudet tuulet sisälle... Menneisyyden selvittelyä liikenteessä.. Pitää päästä/ä Irti!

 
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 03.09.2007 23:38:12 »



  # JUMALAN LUOMAN TULEE ITKEÄ ja NAURAA #

            # SE = ELÄMÄÄ,  SE #

                # MUUTAKO SE OLISI #

                     t.timo
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 03.09.2007 23:58:41 »





      # KIITOS #

 # MUISTAKAA AINA KIITOS #


  # ANTEEKSI ja ANTEEKSI anto #


    # RAHA ja MANNONA ei ole MITÄÄN #

     
      # VAIN KUN RAKASTAT, olet IHMINEN #

        # vain TODELLINEN RAKKAUS on JOTAIN
             ja todelliseen rakkauteen ihminen ei pysty,
               ainostaan Jumala ja Jeesus sekä pyhähenki.

                 Tämän ja ainoastaan minulle ilmoitti Jumala,
                    "tällä kertaa"
                   jonka sanoman Tekin tulette kuulemaan ja kokemaan

         
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
suonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #11 : 04.09.2007 23:39:00 »


Musta tuntuu että olen viimeisen puolen vuoden aikana itkenyt koko elämäni itkut (uudelleen, olenhan aina ollut aika itkijä Wink )
Välillä niinkin että nousee oikein kiukku, "halvattu soikoon, mä en jaksa itkeä enää!!"
Mutta onkin ollut melkoista aikaa. Kantamaani surua on vaikea ymmärtää, se vain tuntuu roikkuvan sitkeästi mukana.. ei mitään syytä olla suruissaan, mutta syvässä istuu. Eikä se tunnu niinkään "mun" surulta, vaan joltain.. yhteiseltä.. niinkuin sitä itkisi tässä kaikkien yhteisiä itkuja.
Vähäsen olen tajunnut entisten aikain itkijänaisten työn ja osan yhteisössä.
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 05.09.2007 13:37:27 »

      # VAIN KUN RAKASTAT, olet IHMINEN #

        # vain TODELLINEN RAKKAUS on JOTAIN
             ja todelliseen rakkauteen ihminen ei pysty,
               ainostaan Jumala ja Jeesus sekä pyhähenki.

                 Tämän ja ainoastaan minulle ilmoitti Jumala,
                    "tällä kertaa"
                   jonka sanoman Tekin tulette kuulemaan ja kokemaan

Tässä yllä olevassa on jotain tietoisuutemme sellaistakin "vääristymää", joka onkin jo syytä korjailla.  :Smiley

Eli totuutta on ainostaan ja vain se ylin lause ja se, jossa kerrotaan, että tämänkin sanoman se todellinen Luojamme sanoi. Sillä tuo ajatuskuviosi, etteikö ihminen kykene aitoon rakkauteen, on kylläkin todella vanhentunutta. Koska todellakaan se aitoakin aidomman Luojamme sanoma ei koskaan tee kellekään ihmiselle muuta kuin todellisen Rakkautensa tekoja ja tämäkin on sellainen!  Wink smitten




Oletko SOSSU, kun tasapäistät Jumalan ja ihmisen Rakkauden,
niillä = vissi ERO Cheesy

Rakkaudella t.timo  smitten angel angel angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #13 : 05.09.2007 15:16:24 »


Oletko SOSSU, kun tasapäistät Jumalan ja ihmisen Rakkauden,
niillä = vissi ERO Cheesy


Jos on vain Jumala.. Niin sen Rakkaudella ei voi olla eroa minkään kanssa..
Miten Yksi Elämä voisi ollakkaan mistään erillään?
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 05.09.2007 17:15:27 »

Karsee palsta, kaikki jutut päätyy Jumalaan.. 2funny 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: