Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: itkettää  (Luettu 17422 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 05.09.2007 17:22:19 »

Karsee palsta, kaikki jutut päätyy Jumalaan.. 2funny 2funny


Siihen SE vain päätyy, Rakas AV....??
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.2007 17:24:01 »

Niillä ihmisillä jotka näin valitsevat.

Av? Avalon?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 05.09.2007 17:25:22 »


Oletko SOSSU, kun tasapäistät Jumalan ja ihmisen Rakkauden,
niillä = vissi ERO Cheesy

Jos haluat niin voidaanhan tuollekin sanalla eli "SOSSU" tehdä ihan uusikin merkitys alitajuntaamme, sillä toisillehan se onkin ollut "kirosana".  :Smiley

Jotenka kyllä tämän maailmankuvani kuvina olen sellainen, jonka tehtävä on "tasapäistää" jokainen tällä planeetalla tallustava  Wink, koska sehän on ihmisen OMASTA ajattelusta kiinni, mitenkä näitä rakkauksiaankin rajoittavat.

Sillä ainoa muutos tuohon rakkaus-sanaankin tulee siitä, että jokaiselle sen eteen laitetaankin vain se sana "pyyteetön". Koska se tekee siitä sellaista, joka ON kaikille todellisuudessa jo olemassa mutta kaikki eivät sitä itseissäänkään näe vaan kuvittelevat, etteivät sitä ansaitse.

Mutta tarkoituksenahan olikin muutella sanojemme käsityksiä mielellemme uudeksi, jotenka selityksenä sanonkin uuden kuvan tuohon eli se on = "Jo ansaittu" Rakkaus, koska se ON sitä.
Jotenka sen näkemiseen ainakin oma itseni on tänne maan päällee auttajaksi asetettu ja sen tähden kerron näin siitä!  smitten


Kaarina Rakas, olet aivan yhtä "oikeassa" kuin minäkin
poloinen rääpäle.

Rakkautta elämääsi - työllesi myös, ihmiskunnan auttajana  angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 05.09.2007 17:27:58 »


Oletko SOSSU, kun tasapäistät Jumalan ja ihmisen Rakkauden,
niillä = vissi ERO Cheesy


Jos on vain Jumala.. Niin sen Rakkaudella ei voi olla eroa minkään kanssa..
Miten Yksi Elämä voisi ollakkaan mistään erillään?


Tätä "lumoavaa" juttua en ymmärtänyt, toisekseen, pitikökään?

Kiitos kuitenkin mielipiteestä = toivottavasti joskus aukeaa???

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #19 : 05.09.2007 17:41:10 »

Jotain siihen viittaavaa tarkoitin, ettei ihmisen Rakkaudessa ole eroa verrattuna Jumalan Rakkauteen meitä kohtaan.. Kun Hän/Se asuu meissä ollemme Yhtä ja samaa Elämää..

Rakkaus On Rakkautta tapahtuipa/ilmenipä/tuntuipa/mitensitäsittensanoisikaan Se millaisena hyvänsä   smitten  angel


ps: Rakkaudessa Jumala on aina läsnä!  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 05.09.2007 17:44:46 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 05.09.2007 17:48:59 »

Jotain siihen viittaavaa tarkoitin, ettei ihmisen Rakkaudessa ole eroa verrattuna Jumalan Rakkauteen meitä kohtaan.. Kun Hän/Se asuu meissä ollemme Yhtä ja samaa Elämää..

Rakkaus On Rakkautta tapahtuipa/ilmenipä/tuntuipa/mitensitäsittensanoisikaan Se millaisena hyvänsä   smitten  angel


ps: Rakkaudessa Jumala on aina läsnä!  Cheesy


Kyllä näinkin Rakkauden voi ilmaista,
hyvä näin, jotenkin minultakin jästipäältä SEKIN sittenkin aukeni Cheesy

Jumala Rauhaa Sinulle ja Teille kaikille  angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #21 : 05.09.2007 17:58:09 »

 smiley6600

(http://oneyearbibleimages.com/god_bless_you.jpg)
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 05.09.2007 18:12:58 »

Kun ihmisen energiataso nousee (värähtelytaso) hän reagoi helpommin muihin energioihin ja esim tietyllä tasolla värähtelevä musiikki tms voi saada itkun tulemaan.
Silloin olisi itsensä kannalta terveellisempää välttää ns huonoja matalataajuisia energioita/asioita, jotka vetävät omatkin energiat alas ja jopa saattavat vahingoittaa. (esim alkoholi, hevimusiikki, huumeet, agressiiviset ihmiset jne)

On hyvä että tunteet tulevat ulos mutta tietysti niitä täytyy osata hallita/kanavoida oikein etteivät tunteet ala hallita ihmistä ja hänen tekojaan negatiivisessa mielessä. Tunteet ovat osa meitä mutta emme ole yhtä kuin tunteemme! Ne ovat opaskylttejä elämän tiellä. Meidän on hyvä huomioida ne, mutta itse painamme kaasua tai jarrua, eivät kyltit.
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 05.09.2007 18:17:39 »

edellinen vastaus oli siis Ardithille, ei kaikelle sitä seuranneelle rönsylle Wink
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #24 : 05.09.2007 20:09:08 »

Voi ei, minun on ihan pakko kommentoida tuohon hevimusiikkiin liittyen! Cheesy Minulla on nimittäin käynyt niin, että mitä pidemmälle tietoisesti tämä henkinen tieni on mennyt, sitä raskaammaksi hevimusikkimakunikin on mennyt. Nykyään olen tosi nirso hevin suhteen (tosin minulla on erittäin, erittäin laaja musiikkimaku) ja kuuntelen vain bändejä, jolla on nopeaa rummutusta ja pehmeän tumma sävy musiikissa. Mitä nopeampaa ja raskaampaa sen parempi. Olen nimittäin huomannut, että tuollainen musiikki maadoittaa minua ja auttaa rauhoittumaan tunnemylläkän aikana. Tulee aina paljon parempi mieli, kun on maadoittanut hevillä ikävät fiilikset pois! ^___________^ Rummutus on niin alkukantaista, maanläheistä ja silti henkistä, että mikä tahansa nopea ja voimakas rummutus ajaa saman asian. Sen ei siis tarvitse olla pelkkää hevirumpua Cheesy

Kuuntelen muutenkin vahvasti musiikkia aurallani sekä chakroillani.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #25 : 05.09.2007 20:16:55 »

Joo kunnon metalli se vasta nostattaakin värähtelytasoa!!! Oksat pois sano ja naula ohtaan. Mikään tämän maailman ilmiö ei vedä vertoja rumpusykkeen ja kunnon riffittelyn kohottavalle vaikutukselle.

Ja alkoholi sekä 'huumeet' niin.. Niiden avullahan vasta pääseekin uskomattomiin taajuusnosteisiin  Grin

Ainemaailmassa kun täällä henkinä ollaan..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #26 : 05.09.2007 23:15:22 »

Lainaus
Olenkin miettinyt onko järkevää nostaa kortteja kun se on niin hallitsematonta se energiavirta sen jälkeen vaikka itse tilanne on miellyttävä

En tuossa tapauksessa itse suosittelisi korttien nostamista, en ainakaan ilman asiaan kuuluvaa valmistautumista ja kunnollista maadoitusta (muun kuin tupakan avulla Grin)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 06.09.2007 07:36:21 »

Ardith, kiva että ehdit lukea minulle. Ei saisi ottaa noita ihmisten energioita ja tunteita itseensä. Puhdistaudu nyt jollain tavalla. Miten sinä Atha onnistut tekemään sen niin viileän kontrolloidusti? Kun kuitenkin auttaessa pitää jollain tavalla reagoida tunteisiin - tai, eihän sitä tarvitse. Ottaa tapauksena kuin viranomainen tai lakimies. Itse olen myös vähentänyt auttamista, ei niin että itkettäisi, mutta kun ihmisillä on taipumus heittää ongelmansa todellakin sille taholle, joka olisi valmiina auttamaan (mukaan lukien exät), ja kaikilla on kuitenkin sisäänrakennettu oma järjestelmä > tästä johtuu minulla tunne että kaikki esittävät näytelmää, johon minun ei ole pakko reagoida eikä muiden minuun!  Huomasin Ardith että sinulle alkoi tulla hieman raskaita kyselyjä. Valaistunut mestari jaksaa ottaa vastaan ja muuntaa jotenkin ihmeen kaltaisesti niin, ettei itseä väsytä.

Piristystä!  Smiley

**Mitä puhtaampi on antaumus, sitä enemmän Jumalainen Olemus paljastaa itseään. Ei synny mitään ongelmia, ei kerrassaan mitään. Kaikki ongelmat, kaikki vaikeudet katoavat. Ne johtuvat yhteyden puuttumisesta Korkeimpaan.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2007 09:14:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #28 : 06.09.2007 16:10:50 »

Lainaus
Miten sinä Atha onnistut tekemään sen niin viileän kontrolloidusti?

Jaa, hyvä kysymys, en nimittäin tiedä enkä ole edes miettinyt Cheesy Ehkä se liittyy siihen, että minä en kysy vaan pyydän vastausta korkeimmilta tahoilta korttien/riimujen kautta, jolloin minä saan välimatkaa kysyjien lähettämiin energioihin niin, etteivät ne jää pyörimään mukaani vaan ovat lähellä ainoastaan viestin välityksien ajan. Luulisin? Tai sitten osaan ottaa jotenkin tiedostamattani välimatkaa kysyjään niin, ettei tämä pääse minun auraan asti, vaan jää aurani lähelle tutkailtavaksi kysymyksen ajaksi ja antaa sitten tilaa seuraavalle kysymykselle (tai vastaavasti omat auttajani pitävät aurani puhtaana tiedostamattani)?
Ehkä tämä kuuluu sitten jollain tapaa sielunsopimukseenikin, jolloin homma ei tunnu niin raskaalle, kun minun kuuluu nyt tällä hetkellä tehdä tällaista auttamishommaa. Sitähän nyt ei tiedä miten kauan minä sitä teen! Grin Lopetan sitten, kun tuntuu siltä, aivan samoin kuin aloitinkin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 06.09.2007 16:15:56 »

Nimen omaan, neutraalisti.

Vaikka myönnän että itse olen joskus ollut kaikkea muuta kuin neutraali, niin sehän on kuitenkin se helpoin suhtautumistapa kaikkeen. Ah, taisi mennä johtamistentti läpi. Jee.. on niin kauan opiskeluista, ettei osaa oikein arvioida enää, varsinkin teknisiä aineita, mutta kirjoittamista se vaan, vähän eri kuin täällä.  coolsmiley


jää aurani lähelle tutkailtavaksi kysymyksen ajaksi

(http://www.robbreportcollection.com/eBrochure/asset_upload_file179_19783_midsize.jpg)
« Viimeksi muokattu: 06.09.2007 16:20:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: