Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ristiäiset+hautajaiset häämarssilla?  (Luettu 2590 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.09.2007 18:54:29 »

Ensin oli kauhea kiire ehtiä juhlapaikalle, kyseessä oli jonkun ristiäiset ja minulla oli valkoinen "röyhelö"mekko päällä. Paikalle saapuessani huomasin että muut olivatkin pukeutuneet mustaan ja olivat totisia. Vähän ihmettelin mutta näin äitini ja menin hänen viereensä jutustelemaan. Kysyin että miksi muilla on mustaa päällä, ja äitini vastasi että kun on hautajaiset. Samalla huomasin että minulla oli eri kengät kuin olin alunperin laittanut jalkaani ja äidilleni tätä naureskelin että onpa taianomaista kun kengätkin vaihtuu vaikkei vaihdakaan. Kengät vaihtuivat siis mustista maihareista ruskeisiin sandaaleihin. Paikka missä olimme ei ollut kirkko, vaan joku muu. Oli valoisaa ja käytävälle jonka varrella seisoimme oli levitetty punainen pitkä matto. Odotimme jotain saapuvaksi.. eli häät tuli siinä vaiheessa mieleen. Uni loppui siihen.

Oli aivan mahtava uni jotenkin, sai hyvälle mielelle ja kaiken kukkuraksi meinasin myöhästyä töistäkin kun halusin katsoa unen loppuun näemmä  Grin. Jotain osaan aavistaa mitä tämä uni voisi merkitä mutta hmm...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: