Kiitokset minunkin puolestani kaikille paikalle ilmaantuneille!
Härkämäiseen tapaan vähän viivähti ennen kuin koko porukka oli koolla ja samoin ruokailussa vierähti aikaa, mutta sehän ei viihtymistä haitannut millään tavalla. Pöytämme sijainti oli erittäin 12. huonemainen! Samoin sitä kälätystä riitti, mitä jo veikkailinkin, ja aiheetkin olivat varsin syväluotaavia. Nyt en kylläkään muista, saapuiko joku juuri klo 19.30 paikalle?
Voi että mua nauratti siellä Zetorissa, kun etsittiin jeesuksen laukkua. Antoi tanssimaan mennessään sen mulle, lähdin tiskille tankkaamaan ja annoin sen muistaakseni Ajatukselle ja sitten kun palasin, ei hetkeen tiedetty missä se oli. Sitä sitten kovaan ääneen kyseltiin ja haettiin: Hei, missä on jeesuksen laukku?
Hahaa, tuo jeesuksen nimimerkki herätti varmasti lievää kummastusta ulkopuolisten taholta, jos sattuivat keskustelujamme kuuntelemaan.
Tuosta laukusta muuten sen verran, että itse jouduin jättämään sen Kaurisenergialle, koska meidän oli Tiikerililjan kanssa lähdettävä että ehtisimme kotikuljettimiimme, emmekä ehtineetkään enää odotella Synapsin paluuta. Hyvä, jos laukku ei kuitenkaan totaalisesti kadonnut siinä tuoksinassa. :
Myöskin aiemmat kommenttimme "minne jeesus hävisi?", "meni varmaankin vessaan" kuulunevat tässä samaan sarjaan...
Harmi, että Ikitosi (tai siis Kiitos I
), Ave ja Tess jättivät seuramme jo aiemmin, mutta kiva kuin kuitenkin pääsitte mukaan ruokailuun.
Sister of Nightia vähän kaipailtiin mukaan, huhuu - missäs luurasit? Nyt ei päästy pähkäilemään sitä tyttäresi karttaa...
Dissolven ehdotus kuulostaa erittäin hyvältä, mutta valitettavasti saatan itse olla tuolloin juuri reissussa. Asia varmistuu vasta lähempänä, mutta päivää ei minun takiani kannata vaihtaa, ne tulevat paikalle ketkä pääsevät. Ja langattoman netin hyödyntäminen on tosi hyvä idea, hienoa jos dissolve viitsit roudata läppärin mukaan! Se lauantainen paksu Parkerien astro-opuskin tuli tarpeeseen, täytyy todella itsekin laittaa se ostoslistalle.
Theus, olet kyllä hulvattoman hauskaa seuraa - se "henkinen heipparallaa" naurattaa täällä vieläkin...