Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helsingin astroilijoiden pikkupikkujoulut 27.10.  (Luettu 60454 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 03.09.2007 19:19:06 »

Pääkaupunkiseudun astroilijat,

Niin se syksy saapui Helsinkiin, illat pimenee, ja mikäs onkaan hauskempaa kuin pohdiskella näitä "hömppäjuttuja" kynttilän valossa!

Tapaaminen siis la 27.10. Paikka Helsingin keskustan tuntumassa, aloitus n. klo 18-19 ja ohjelmassa astrologista jutustelua, kenties muutakin. Toiveita saa esittää!

Paikalla ainakin Ajatus meikäläisen lisäksi.

Ketä kiinnostaa tulla mukaan? Toiveita teemasta ja ilmoittautumisia tänne!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 04.09.2007 09:03:35 »

Jep, mukana ollaan. Smiley Tarkoitus tosiaan olisi viettää rento ja mukava ilta astrologiasta höpisten, mahdollisesti jossain paikassa josta saa hyvää ruokaa (toive)... Cheesy

Samana viikonloppuna on muuten Helsingissä Kirjamessut, niin että kauempaakin tulevat voivat vaikkapa yhdistää nämä kaksi tapahtumaa toisiinsa. Wink Messujen yhteydessä Messukeskuksessa myös Viini, ruoka & hyvä elämä -tapahtuma.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2007 18:33:31 »

Jep, mukana ollaan. Smiley Tarkoitus tosiaan olisi viettää rento ja mukava ilta astrologiasta höpisten, mahdollisesti jossain paikassa josta saa hyvää ruokaa (toive)... Cheesy

Toivoit hyvää ruokapaikkaa. Jaa, kenties toiveesi käy toteen, sillä näillä näkymillä kukaan ei ole vastustanut joten enköhän huomioi toiveesi...  Grin

Eli hyvää ruokaa ja hyvää seuraa piisaa! Jos muita ei tule, niin katsotaan toisille progressiot ja tulkitaan niitä...  Sitten pelataan räsypokkaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 07.09.2007 10:11:14 »

Voi... En pääse, sillä tuolloin olen Egyptissä. Vaikka mielellänihän minä sielläkin...  Cool
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 07.09.2007 18:50:46 »

Yeah, Ardith! See you!  Smiley

Rakkauden valo, nyt muistinkin että kerroitkin viimeksi noista matkasuunnitelmistasi. Harmi kun sattui nyt samaan aikaan, mutta tule mukaan sitten seuraavalla kerralla.
Ja hyvää matkaa! Nauti kulttuurista!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 07.09.2007 20:41:25 »

Voi... En pääse, sillä tuolloin olen Egyptissä. Vaikka mielellänihän minä sielläkin...  Cool

Minäkin olen tuolloin Japanissa. Sad Kyllä harmittaa!  Cry
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 07.09.2007 20:45:27 »

Voi... En pääse, sillä tuolloin olen Egyptissä. Vaikka mielellänihän minä sielläkin...  Cool

Minäkin olen tuolloin Japanissa. Sad Kyllä harmittaa!  Cry

Japanissa!  :Smiley

Älä harmittele, nauti ihmeessä jos noin pitkälle pääset! Kyllä näitä miittejä tulee jatkossakin...

PS. Miksi olet Japanissa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #7 : 07.09.2007 22:00:40 »

Joo, mä tulen kanssa!  Cheesy Sillä varauksella tosin, että raaskin ja voin jättää tuon pikku tytön isänsä huomaan siksi aikaa. Pitää vaan lypsää maitoa varastoon sitten...
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.09.2007 22:07:23 »

Voi... En pääse, sillä tuolloin olen Egyptissä. Vaikka mielellänihän minä sielläkin...  Cool

Minäkin olen tuolloin Japanissa. Sad Kyllä harmittaa!  Cry

PS. Miksi olet Japanissa?

Ihan lomamatkalle olen menossa, eli sen kummempaa syvällistä selitystä ei tällä kertaa löydy (vaikka voin toki mars-skorpparimaisesti sellaisen vääntää milloin vain jos pyydetään).  2funny
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #9 : 08.09.2007 10:26:59 »

Minerva tulee, jos ei mitään maata mullistavaa estettä ilmaannu  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #10 : 08.09.2007 11:19:45 »



  Missä pikkujoulut vietetään?? Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 08.09.2007 16:18:54 »

Sister of Night, kivaa kun pääset! Ota kuvia pikkuisesta mukaan!

Ja kiva kun sinäkin tulet, Minerva!

Mutta kuten Ajatus tuossa heitti toiveen, että jotain hyvää ruokaa niin olisiko se sitten vaikka jotain aasialaista...  Onhan noita paikkoja.

Katsotaan montako meitä tulee niin mietitään sitten pitäiskö ihan varata pöytä.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #12 : 08.09.2007 18:38:18 »

Kiva kun saadaan seuraa, ettei tarvitse Kauriksen kanssa kahdestaan sitä räsypokkaa pelata! Grin Tylsää tietty, että "Ebsu ja Raksu" (heh Smiley) ovat juuri tuolloin reissussa, mutta mukavaa Japanin ja Egyptin matkaa teille! *kateuden viherrystä* Ja kiva, kun Ardith, Sister of Night ja *Minerva* olette tulossa, samoin ehkä Liekku? Smiley

Mä olen kylläkin kaikkiruokainen, joten mennään sinne mikä enemmistöä miellyttää. Aasialainen toki maistuu aina, Kasarmitorin laidalla esim. on Ryan Thai, jossa on mielestäni "autenttisempi" (lue = tulisempi...) ruoka kuin esim. Maithaissa tai Bulevardin Villa Thaissa, joista tietysti tuo jälkimmäinen on puitteiltaan oikein hieno. Lempparithaipaikkani on Mechelininkadun Kruo Thai, mutta sen sijainti on valitettavasti vähän syrjäinen.

Mutta muutkin toki käyvät, esim. Virgin Oil on erittäin keskeisellä paikalla ulkopaikkakuntalaistenkin löytää ja sieltä saa mm. erittäin mehukkaita pitsoja...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 08.09.2007 19:10:21 »

Heh, mies heitti muuten juuri samaa että menkää kreikkalaiseen välillä! Minä varsinkin, ikuinen Kreikka-fani...

Meitä varmaan tulee vielä muutama mukaan, eli olisko sellainen 10 - 12 hengen pöytävaraus sopiva?

Mutta sovitaan tuo paikka sitten yv:nä ettei tarvi pelätä keitä uteliaita seuraa keskusteluamme naapuripöydästä...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #14 : 08.09.2007 21:42:29 »

Minulla ei taida olla ehdotuksia, koska tunnen Helsingin ravintoloita niin huonosti - asiantuntijat siis päättäkööt  Wink  Otan sitten kartan esille ja suunnistan paikalle!! Taidan olla aika kaikkiruokainen, joten joka paikasta löytyy varmasti jotakin miun maun mukaista.



tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: