Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: terve!  (Luettu 3854 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Maxima
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 03.09.2007 19:47:19 »

Täällä nähtiin unta jossa olin resuinen kulkuri, matkalla rakkaansa luo. Sellainen reilu poliisi oli mun kintereillä ja saikin nkiinni, mutta kun kerroin surullisen tarinan rakkaastani niin antoi mun olla. Sitten käytin huumeita ja sain sen poliisin koiralta kirppuja?

Näen aina ihan kummallisia unia ja olis mukava tietää jos ne sattu ihan tarkoittamaankin jotain....
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.09.2007 15:33:33 »

resuinen kulkuri, matka rakkaan luo
Haetkohan hyväksyntää tunnesuhteista? Tai tunteilla yleensä?

reilu poliisi seurasi, saikin kiinni.
Oikeamielisyytesi yrittää tavoittaa huolettoman 'sinut', tavoittaakin lopulta.

surullinen tarina rakkaudesta, poliisi päästi irti
Valheita yliminälle. Saat takaisin oikeutesi olla väärässä, väärillä jäljillä.

huumeidenkäyttö, poliisin koiralta kirppuja
Karkaat hallusinaatioihin.  Kirput kutittavat, valheesi paljastuu.

Onko niin (vastaa vain itsellesi) ettet ole aivankaan rehellinen itsellesi..?
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 05.09.2007 15:55:18 »

Ihan vaan unikirjan symbolien mukaan tulkintaa... Kulkuri, irtolainen viittaa uneksijassa niihin puoliin, jotka eivät halua kypsyä, kasvaa aikuiseksi. Uneksija voi torjua liian pitkälle omat kielteiset ominaisuutensa. Asenteet pitää muuttua niin kasvua tapahtuu.
Tuntemattoman poliisin näkeminen voi olla toive jäädä kiinni jostain todellisesta tai kuvitellusta väärinteosta tai pelkoon ettei ole ketään kenen puoleen kääntyä.
Poliisi voi olla myös omantunnon ääni eli sisäinen käskynhaltija.
Huume: et kestä olemassa olevia asioita. Pyrit pakenemaan jotain kipeää asiaa, uni varoittaa ettet pysty ratkaisemaan asioita niin helposti kuin olet luullut. Huume voi juoruta unessa sukupuolielämässä olevista vaikeuksista jne.
Kirppu: (yksi merkitys) edustaa ihmisessä itsessään olevia kylmiä ja epäinhimillisiä puolia, jotka "häiritsevät kirpun tavoin" rakkautta ja elinvoimaa jne.
Eli en tiedä mitä elämässäsi oikein tapahtuu voisiko tämä uni antaa silti viitteitä rakkauselämääsi eli jotain puhdistusta pitää tapahtua, että asiat toimii.
tallennettu
Maxima
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 05.09.2007 17:45:41 »

Just just...

Eipä olis ihan noinniinkun kauheen äkkiä kuvitella, että noi unet pystyy noinkin tarkasti kertomaan asioita.

Huh. Pelottavaa...

Mutta kyllä, oikeassapa olette, painin omatuntoni kanssa eräästä asiasta kun en voi tietylle yhteisölle aiheesta kertoa...

Kiitosksi oikein oikein kovasti vastaajille, nyt viimein tietää mistä voi näistä unista kysellä, kun omat resurssit ei riitä tutustumaan aiheeseen tarvittavalla vakavuudella.
Liian monta asiaa menossa...
Oon jo kauan tiedostanut, että osa unista on selkeesti merkkejä jostain, mutta vaikea kasata palapeliä kun ei näe paljoen tarkoitusta...

T: Jousimies  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: