|
maarita
|
|
« Vastaus #1 : 05.09.2007 15:36:36 » |
|
Oi, onnea koko sydämestäni pienen tyttövauvan syntymän johdosta! En ymmärrä kartoista paljoakaan, joku toinen saa kertoa. Tuli mieleeni, että odotuksesi alkuvaiheessa kerroin jotakin synnytyssairaaloista ym. maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #3 : 05.09.2007 17:43:40 » |
|
kartasta en osaa mitään sanoa mutta onnea tuhat kiloa toivotan koko perheelle tyttövauvan johdosta... Kauniina alkakoon elämä uusi pienen lapsen taivaltaa Enkeli, ota suojeluusi lapsosen matka tää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #4 : 05.09.2007 20:01:41 » |
|
Hei Sister of Night, juuri Lahden kesäpäiväreissulla taisi viimeksi tulla puheeksi, että mitähän sinulle mahtaa kuulua ja joko on vauveli putkahtanut maailmaan. Oikein paljon onnea pikkuisen tyttären johdosta! Ei sitten tullutkaan Jellonaa! Mutta tulisuutta ja rohkeutta sentään löytyy nousu-Jouskarin muodossa. Osuuko oma aurinkosi siis tuonne vauvelin deskendentin tuntumaan? Myös kiinnitti huomion tuo syntymäaika - tasatunti? Aika tarkkaa Neitsyeltä. Lisäksi huomasin, että kuu on yhtymässä kuunsolmuun. Sen viime Helsingin miittiin kääntämäni artikkelin mukaanhan tuo voisi viitata julkisuuteen jossain vaiheessa elämää. Jupiter Jouskarissa nousussa ja Kalat-kuu, mahtaakohan tulla matkusteleva tytteli? Ja tuo Venus on sentään Leijonassa, niin että ripaus Jellonaa häneen tulee sitäkin kautta.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #5 : 05.09.2007 21:39:39 » |
|
Onnittelut halauksien kera teille (http://www.cosgan.de/images/midi/engel/g050.gif)
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #6 : 05.09.2007 22:12:42 » |
|
Voi miten hieno uutinen, ONNEA koko perheelle! Sininen kehtolaulu Aalto laulaa, laine soi, sinikello unelmoi. Sininen on ilmaa, tuulta, tuoksuu unipuulta. Sukella syvälle siniseen, löydät meren aarteineen. Simpukalla on siniset kuoret, unessa siniset vuoret. Hae sinistä siipiin, näe tähtiunta, siellä on unien valtakunta, sinistä unilunta. Hannele Huovi, Vauvan vaaka. (http://www.sci.fi/~hhuovi/kuvat/pieni.gif) Onpa kiintoisan näköinen kartta tytöllä, katson tarkemmin myöhemmin. Voikaa hyvin. T:Synapsi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #7 : 05.09.2007 23:07:47 » |
|
Onnea, onnea tyttövauvan johdosta! Kun koko "top three" ovat joustavissa merkeissä niin tuskinpa mitään ihan jäykkistä olette perheenne saaneet Varmaan tytön kasvaessa tuo jousimiesmäisyys, vai pitäisikö sanoa jousityttömäisyys , korostuvat, kun tuo jouskarin hallitsema jupiter on heti ykköshuoneessa. Plutokin vielä ykkösessä, joten tuskinpa jää ihan harmaaksi hiirulaiseksi persoonaltaan tämä tyttö. Silmiinpistävän neliöpainoitteinen kartta. Kaikki ei siis tule ilmaiseksi ja elämä ei ole mitään ihan pullamössöilyä, mutta kun valjastaa voimansa oikein ja tsemppaa, niin neliöillähän voi saavuttaa vaikka kuun taivaalta! Täytyypä vielä todeta, että tunnen useamman neitsyt - kalat - yhdistelmäisen ja hyvin tuntuvat palvelevan toisiaan nuo vastamerkit asemissaan.. miellyttäviä, herkän eteerisiä ihmisiä, joilla kuitenkin käytännön hommat pelaa.
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #9 : 06.09.2007 09:57:44 » |
|
Todella todella todella paljon ONNEA koko perheelle tyttövauvan syntymän johdosta Tytär on yksi maailman kauneimpia sanoja! Tulkitsemisessa en ole mikään spesialisti, mutta kyllä nuo syntymäkartan neliöt sitä draivia tuovat ("vaikeuksien kautta voittoon") ja on siellä mukavasti kolmioitakin tuomassa pehmennystä Kalat kuumerkkinä tuo suurta herkkyyttä ja haaveellisuutta, joten olkaa kärsivällisiä pikkuisen kanssa, kun hän vähän isompana saattaa unohtua haaveilemaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #10 : 06.09.2007 09:59:19 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.09.2007 18:43:16 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #12 : 06.09.2007 12:37:04 » |
|
Pallaskissa:
Viestiteltiin siitä homeopatiasta synnytyksessä. Pakko tässä näin yleisesti hehkuttaa, että kyllä auttoi.
Otin Caulophyllumia avautumisvaiheen edistämiseksi ja Arnicaa. Jossain vaiheessa tuli olo, että kuolen siihen paikkaan, ja siihenkin löytyi hyvä rohto homeopaattisesta survival-packista. (en nyt just muista minkä nimistä)
Loppupeleissä kaikki meni sitten tosi nopeasti. Isä vielä vitsaili puoli kolmen maissa että syntyyköhän vauva virka-aikaan mennessä. Kätilöt sanoi että ei synny, kyllä siinä menee vielä ainakin muutama tunti yli.
Eivätkä meinanneet uskoa kun ponnistuksen tarve tuli. Vähän epäuskoisena kätilö tsekkasi tilanteen ja oli todella yllättynyt kun homma olikin valmis. Ja itse ponnistusvaihekin kesti sitten vain 10 minuuttia.
Eikä tullut mitään pahoja repeämiä. Eilen kun neuvolan tätsy kävi kotikäynnillä niin ihmetteli kun pystyin jo istumaan ja liikkumaan normaalisti.
Eli tämä pikku manifesti homeopatian puolesta..kyllä varmasti auttoi synnytyksessä!
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #13 : 06.09.2007 15:49:54 » |
|
Todella hienoa kuulla, että homeopatiasta oli apua Mukavampaahan sitä on pikkuista prinsessaa hoivata kun itse on hyvässä kunnossa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #14 : 06.09.2007 19:08:27 » |
|
ONNEA ONNEA KOKO PERHEELLE! Pienet tyttäret ovat ihania! Nyt en ehdi katsoa karttaa, mutta myöhemmin... Koita nukkua aina kun voit, ja nauti siitä ajasta kun vauva on pieni!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|