Riitta
|
|
« : 05.09.2007 16:00:28 » |
|
Tassa viimepaivien "keskustelujen" myota tuli mieleeni uusi aihe. Esim. mina uskon, mutta en ole tahan paivaan mennessa loytanyt sopivaa uskontoa. Uskon kaikkeen hyvaan ja oikeudenmukaisuuteen luonnon ja (luojan) kiertokulussa-lyhyesti saat mita tilaat(mita ajattelet ja ajatusenergiasi kaynnistaa sen tulevaisuudessa) Mihin sina uskot?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1 : 05.09.2007 16:20:26 » |
|
Kysyisin miksi, kun asut sielläpäin maailmaa jossa on paljon voimakkaita uskonnollisia jännitteitä, ja vaikutteita, et koe mitään näistä omaksesi? Jeesuskin eli siellä suunnalla.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #2 : 05.09.2007 16:27:33 » |
|
Kaverini totesi toissapäivänä ettei hän kuuluu mihinkään uskontoon, mutta silti hän uskoo.. en kysynnyt mihinkä.. Elämän Henkeen kait.. kuin minäkin..
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #3 : 05.09.2007 16:37:47 » |
|
SA ehka juuri siksi, mutta kylla taalla on enemman ei uskovia-ainakin minun tuttavapiirissa. Uskon Jeesuksen filosofiaan, mutta sita mielestani on vaaristetty niin paljon(Uskonsodat esim.) Uskon myos Kabbalaan, mutta liikaviisaat tekevat siitakin lakiuskonnon. Uskon myos osittain Dalei Lamaan ja saat mita tilaat ajatuksen kiertokulkuun ja tahtiin, vaikutteita on niin monesta suunnasta ja hyvaa loytyy monesta maailmankolkasta. Siis uskon, mutta ennenkaikkea ajatustenenergiaan, joka on minun tehtavani-luodakseni oma tulevaisuuteni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4 : 05.09.2007 16:58:51 » |
|
Eihän siinä sitten mitään. Eihän kilvet kalskaa nykyisin kuin ääriuskovien kanssa, niin se vaan menee, siteeratakseni heitä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #5 : 05.09.2007 18:19:45 » |
|
Mihinkähän uskontoon Jeesus loppujen lopuksi uskoi?
Tietyllä tavalla uskon kaikkien uskontojen eteenpäin menevään voimaan. Uskon, että kaikissa on sitä tavalla tai toisella. Aboriginalienkin uskosta löytyy paljon pohdittavaa, aina tuoretta.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #6 : 05.09.2007 19:00:46 » |
|
Olettaisin, että hemmon elämään kohdistuva uskonto tähtäsi pyhään veljeyteen ja sisariuteen koko Jumalan luomakunnan kanssa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #7 : 05.09.2007 19:04:16 » |
|
Eli hän oli 'uskonnoton' ja ei-uskovainen siinä ajassa ja maailmankuvassa.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #8 : 05.09.2007 19:09:26 » |
|
Varmaankin hän johonkin uskoi, mutta ennemminkin ymmärsi olemassaolon kuvioista enemmän kuin mitä uskontojen 'perusjöötissä' töötätetään.. Tajusi jutun juonen ja silleen.. Tuskin risti itseään mihinkään kategoriaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #9 : 05.09.2007 19:53:43 » |
|
Olettaisin, että hemmon elämään kohdistuva uskonto tähtäsi pyhään veljeyteen ja sisariuteen koko Jumalan luomakunnan kanssa.. Niimpa juuri Mutta olen huomannut, etta KAIKKI aaritapaukset KAIKISSA uskonnoissa ovat ainoastaan aiheuttaneet hankaluuksia koko luomakunnan kanssa, menneisyydessa, nyt ja ilmeisesti myos tulevaisuudessa-jos ei muuten kun pakottaen tai tuputtaen(Suomessa esim. Jehovat, Helluntai seurakunta) Miksi jokainen meista ei saisi valita ITSE omaa kulkusuuntaansa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #10 : 05.09.2007 19:55:10 » |
|
Ei kai sitä mihinkään uskontoon tarvitse uskoa. Minä en ole valinnut mitään uskoa enkä uskontoa. Minut on kastettu kristinuskoon mutta.....en ole löytänyt siitä sellaista joka antaisi minulle voimaa. Olen rukoillu jumalaa ja rukoilen mutta se on minulle vain jokin voima, eikä se mistä raamattu puhuu. Uskon ihmeisiin, Rakkauden voimaan, Elämän energian voimaan, Valon voimaan. Uskon että jumalan voima, on meissä ihmisissä sisällä, eikä missään ulkopuolella, Minä kyllä pyydän enkeleiltä apua ja valo olennoilta kun pahapaikka tulee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #11 : 05.09.2007 22:29:14 » |
|
OK, Nebra, minunkin pitaa alkaa uskomaan ihmeisiin-muutenhan tama elama on liian pitkavetoista ja muistan muutama vuosi sitten-kun minulla epailtiin syopaa ja paassa raksutti koko ajan miten tasta selvian-onneksi kaikki olikin jotain muuta-mutta en pyytanyt ketaan yliluonnolista mukaan avustamaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #12 : 05.09.2007 22:39:28 » |
|
Jos ei ole uskontoa, on pakana. Hassu nimi sinänsä, kun yleensä siihen luetaan ne, jotka eivät ole kristittyjä tai ne, jotka eivät ole luterilaisia. Toisaalla taas toisin. Olen kirjoilla luterilaisessa kirkossa. Laiskuuden ja yhteisöllisyyden vuoksi. En varmaan itse yksin sitä jäisi kaipaamaan. Eli olisin kai uskonnoton pakana. Mutta uskon johonkin tuntemattomaan voimaan jota on kaikkialla, voihan sitä kutsua vaikka Jumalaksi. Pyydän energiaa, apua kun tarvin. Enkeleihin, oppaisiin on kaunista uskoa. Siis miksi ei. Uskon luontoon, äiti maahan. Uskon myös ihmisen hyvään, uskon itseeni. Uskon myös ihmeisiin, joka osaltaan on sitä tuntematonta ihmeellistä. Luotan elämän kantavuuteen ja oman suuntaani. Uskon luovaan, muuttuvaan energiaan. Uskon rakkauteen.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #13 : 05.09.2007 22:46:08 » |
|
Me taidetaan olla uskovaista kansaa-mutta ei perinteellisella tavalla-todella rakkaus, maailman suurin voima joka ohjaa valtavia maaria energiaa. Siis mina ryhmityn pakanoihin-no, onhan sekin lahko
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #14 : 08.09.2007 15:54:49 » |
|
No, nyt mina sen keksinkin, Jumalakasityksemme on laajentunut ja nain mielestani sen pitaakin olla!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|