Kamala uutinen, aivan kamala
Britannialta tuota ehkä voi kuitenkin odottaakin samoin kuin voisi kuvitella USA:lta, tosin siellä se tietysti vaan tehtäisiin silleen visusti salassa...
Whuaa! Minulle tuli vain flash backina tästä Atlantiksen ihmiseläinmutaatiot, joita siis tehtiin uusien geneettisten tiedelöytyöjen ja tietojen perusteella vähän aikaa ennen kuin Atlantis romahdutti itse itsensä. Valtaa alettiin käyttää väärin ja kansa ylpistyi hyläten entisen elämänsä. Oman käsitykseni mukaan esimerkiksi vihaiset kentaurit oliva atlantislaisten tiedemiesten ihmiseläinkokeiden tuloksia.
Mielenkiintoinen ajatus. (http://www.librarising.com/mythos/images/centaur1.jpg)
Olisi kyllä kiva tutkiskella asiaa, jos noita von Däniken ja monia muita juttuja olisi suomeksikin.
Sitä on liian laiska alkaakseen kielillä lukea
.
Kuka tämän sivuston lukijoista on valmis estämään toimivan hoitomuodon löytämisen elämää tuhoaviin tai terveyttä vakavasti haittaaviin sairauksiin? Kuka?
Minä!
Jos se todellakin vaatii noin pitkälle menevää elämän manipulointia ja jos vain voisin estää.
Tieteen tai tutkimuksen nimissä on ennenkin menty pois oikeasta myös lääketieteessä vrt. vaikkapa keskitysleireillä tapahtuneet tutkimukset.
Ihmisillä pitää olla jotkin rajat siinä mitä saa tehdä ja mitä ei.