|
Tibetan
|
|
« Vastaus #1 : 07.09.2007 15:30:27 » |
|
Kipuilen siis itseni kanssa; Itkuisuutta, masennusta, jäsenkipuja, väsymystä, muistihäiriöitä ym.
Toisaalta tuo kaikki voi olla sitä fibromyalgiaa. Eli aerobinen liikunta ja riittävä nukkuminen olisi varmasti hyväksi oli sitten kysymys vaihdevuosista, fibrosta tai molemmista. Jaksuja sulle
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #2 : 07.09.2007 17:54:32 » |
|
No minulla ei ole muita oireita kuin hikoilu ja huonot unet joihin tosin vaikuttaa muukin. Mitään en ole käyttänyt ja silti ihan hyvin on mennyt. Väsyttää tietenkin, kun yöunet on niin huonot, mutta esim. itkettänyt minua ei ole ollenkaan.Olen saikannut tämän jutun kanssa jo kohta 3 vuotta, kun meidän suvussa ne alkavat aikaisin ja hormoneja en halua missään tapauksessa käyttää ! Tsemppiä elämänilo . Kyllä se siitä !!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #3 : 07.09.2007 18:28:05 » |
|
Minä aloin hikoilemaan kesällä ja kuukautiset jäi pois. Aloin käyttämään Salvisan tippoja, hikoilu katosi ja kuukautiset alkoivat taas. Olen 49v. (http://www.luontaisporssi.fi/shop/images/salvisan_0603_c39.jpg) Salvisan Salvisan salviauute 50ml. Mihin Salvisania voi käyttää? Salvisan parantaa elämänlaatua vaihdevuosien aikana. Sillä on lievä hikoilutaipumusta ja kuumotusta tasaava vaikutus. Salvisania voidaan käyttää myös suun ja nielun desinfiointiin esim. vilustumisen tai hammasvaivojen yhteydessä. Kenelle Salvisan sopii? Sisäistä käyttöä ei suositella raskauden tai imetyksen aikana koska se saattaa hillitä maidon eritystä. Vinkki: Salvisan yhdessä homeopaattisen valmisteen H 1006 FIN tippojen kanssa helpottavat naisten vaihdevuosituntemuksia. Salvia - hikoilua hillitsevä rohto Rohtosalvia, Salvia officinalis, on perinteinen pitkän iän antava luostareiden yleisrohto. Nykyään sitä käytetään suuhygieniaan ja hikoilun hillitsemiseen sillä salvialla on antiseptisiä ja tulehduksia torjuvia ominaisuuksia. Lisäksi se ehkäisee syljen, maidon ja hien eritystä. Salvian sisältämän tujonin samoin kuin vatsaa rasittavien parkkihappojen ja karvasaineiden vuoksi salviarohdosta on käytettävä hyvin kohtuullisia määriä ja lyhytaikaisesti. Varminta on käyttää sellaisia salviavalmisteita, joiden tujonipitoisuus on tutkittu kuten Vogelin Salvisania ja Menoforcea. Annostus: Sisäisesti 10-20 tippaa 3 kertaa päivässä veden kera. Suun purskutteluun 25 tippaa puoleen kahvikupilliseen vettä 2-3 kertaa päivässä. Koostumus: salviauute 100% Säilytysohje: Huoneenlämmössä. Ei lasten ulottuville. Valmisteluokka: Ravintolisä http://www.luontaisporssi.fi/shop/product_details.php?p=233
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #4 : 07.09.2007 18:29:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #9 : 07.09.2007 23:06:22 » |
|
Minä ostin tuota Menoforcea, mutta en ole ottanut kuin kerran, enkäpä otakaan, jos sen takia rättärit alkaa uudestaan Loppuivat viimevuonna ja takaisin en niitä halua! Kuumia aaltoiluja siis toisinaan puuskahtelee, mutta en halua niihin mitään estoja, tarttee vain juoda enemmän vettä yms. ja siinähän se elimistökin puhdistuu Liikunta auttaa kaikkeen, mutta kun tämä nettihukka pidättelee Onhan tämäkin vaihe elämässä mitä luonnollisin asia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #11 : 07.09.2007 23:22:38 » |
|
Oikea asenne auttaa. - tulee myös päiviä, ettei mikään auta
Silloin vaan vällyn alle lämpimään tai tarjota itselle hyvät pullakahvit - tai molemmat yhtäaikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #12 : 07.09.2007 23:33:07 » |
|
Elämänilo, anteeksi, että yritin tuputtaa sitä fibro ajatusta sinulle tähän tuolla aiemmin. Tuli vain mieleen kun ite kärsin siitä ja muistelin sinun kommentoineen silleen kanssa. Käyn tiistaisin vesijumpassa ja keskiviikkoisin pilates-tunnilla. - liiallinen liikunta uuvuttaa
Olen samaa mieltä liiallisesta liikunnasta. Ei sitä liikaa jaksa. En minä ainakaan Varsinkin noin perättäisinä päivinä olevat jumpat pistävät varmasti lihakset hapoille ja aerobisuus on silloin kaukana. Sinä varmasti olet kokenut jumppaaja, eli sinulle se ei ehkä sitä tee, mutta jos joku kylmiltään alkaisi, niin pahemmaksihan se tilanne muuttuisi, jos perättäisinä päivinä olisi rankat voimistelut ja muutoin lupposta. Kun lihakset kiristyisivät liikaa ei mielikään rentoutuisi. Systeri joutui ottamaan hormoonit kehiin oireisiinsa. Ukkonsa sanoi, että sen huomaa HETI jos jää pilleri ottamatta. Ärtsyksi taitaisi heittääntyä :
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
|
|
|