Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paljastusherkkä ajanjakso?  (Luettu 4295 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« : 07.09.2007 13:22:53 »

Tuli tässä mieleeni taas tänäänkin otsikoita lukiessani nämä jymypaljastukset mm. Madeleinen äidin epäillystä osallisuudesta laspensa "sieppaukseen" (vai murhako lienee), tämän "kidnappauksen" (?) ympärille kerätty varainkeruu ja mediajulkisuus sekä Suomessa nämä myrkyttäjähoitsut ja sitä kautta vammaisten ja vanhusten julkisuutta saama kurja kohtelu. Meno on kuin Venäjällä... uglystupid2

Asiathan eivät asioina ole uusia, ovathan vaivaistalot historian alusta asti olleet kurjuuden tyyssijoja sadistisine hoitajineen, mutta että tämä nyt joudutaan tunnustamaan nyky-Suomessa vielä vuonna 2007 tuntuu... Cry
Ikävältä tuntuu myös taatusti monien hyvien, hoitotyötä sydämestään tekevien  hoitajien saama mustavalkoinen leima.

Onkohan astrologisesti joku salaisuuksien verhoa paljastava planeetta nyt otollisesti kenollaan tällaisia paljastuksia ajatellen? Etenkin että yksittäiset tapaukset saavat aikaan ison yhteisen aallon:
Tapaus Madeleinehan on vain yksittäinen, suuren julkisuuden saama juttu, mutta on mielestäni julkituonut erittäin näkyvästi pedofilian vastustamisen aallon ruohonjuuritasollakin maailmanlaajuisesti (ehkä kamala tapaus on siis saanut jotain hyvääkin aikaan)?!
Sama juttu näissä insuliini yms. laitosmurhissa, liekö tätä tapahtunut kautta aikojen mutta nyt vasta se saa mittasuhteet joissa yhteiskunta puuttuu asiaan?
« Viimeksi muokattu: 07.09.2007 13:38:51 kirjoittanut Aamunkoitto » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.09.2007 19:32:51 »

Kerron tässä erään huomion, jonka toinen näki aivan toisin ja minä näin AIVAN TOISIN.

Erään uskontoryhmän henkilö kauhtuneena puhui siitä, kuinka moraalittomuus on vallannut maailmaa. Kuinka paha siitä on tullut!

Minä olin silloin hiljaa, koska ymmärrän vähän heidän maailmankatsomustaan, enkä halunnut alkaa kiistelemään, ei ollut oikea hetkikään siihen.

Mutta karvani olivat kiukusta pystyssä!

Hänestä se tuntui noin päin. Maailmassa ei ole enää moraalia.

Minusta se tuntuu sillain, että maailma on aina ollut moraaliton, enemmänkin. On ollut vain pintamoraali. Vallan ja rahan varassa on pystytty peittelemään vaikka mitä. Kunhan pinta vain kiiltää.

Nyt kuten sanot, aika on paljastusherkkä mennen jopa äärimmäisyyksiin. Mutta nyt uskalletaan osoittaa noita valtaapitäviä ja rahojen turvin toimivia sekä laitoksia ja yksityisiä ihmisiä vastuuseen tekosistaan. Yhden (olkoon sitten yksilö tai instituutio) moraalittomuus tulee julki yli maailman.

Tottakai maailma silloin tuntuu pahalta. Mutta tämä paljastava paha puhdistaa, saa ihmiset miettimään tekosiaan ja varomaan. Moraali itse paljastaa moraalitonta.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.09.2007 21:34:52 »

:Smiley

Eikö ennenvanhaan ( ? ) peloiteltu vain puistojen laitamilla hiippailevilla

namusedillä. Nyt jo täytynee laajentaa nuorehkoihin naisiin ohuine piikkeineen.

Moraali, tuo kumilankaakin joustavampi mielen luoma tila.

Sekö olisi meidän johtolankamme tulevaisuuteen?

Jossa odottaa onni ja kaikki se, mitä luulimme

tarvitsevamme, selvitäksemme jopa

huomiseen. Voidaksemme muistella

eilisestä selviytymistämme.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.09.2007 14:34:15 »

Ja Bin Laden'kin on tullut "esille"verhon takaa...
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #4 : 08.09.2007 19:22:21 »

Minä kun ajattelin, että Bush on ihan itse suunnitellut, tuottanut ja editoinut tuon uusimman Bin Laden-videon.   Undecided
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.09.2007 19:56:45 »

Minä kun ajattelin, että Bush on ihan itse suunnitellut, tuottanut ja editoinut tuon uusimman Bin Laden-videon.   Undecided

tulipa mullakin mieleen ihan sama juttu, kun äsken uutisia kuuntelin...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 09.09.2007 14:53:53 »

Najaa, liekö Bushilla rahkeita noin taitavaan ohjaustyöhön... sen verran yksinkertanen kaveri on kyseessä.  uglystupid2

Madeleinen juttua oon kovasti seurannut BBC:ltä kun on pari päivää lomaa ollut. Mietin, että missä ne selvännäkijät nyt on...? Että miksei selvännäkijät näe tollasia tärkeitä juttuja? Että joku sen kaappaajan / murhaajan löytäis ettei niitten vanhempien tarttis tollasta käydä läpi - olettaen tietenkin että ovat syyttömiä.

tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: