Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tarkoittaa ennustus unessa?  (Luettu 7537 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« : 09.09.2007 11:42:19 »

Näin unessa ennustuksen, joka herätti minut aamuvarhaisella pohtimaan sen paikkansapitävyyttä.

Uni ei ollut sellainen normaali, jossa kuvat ja tarinat elävät vaan se tuntui lyhyeltä ja ytimekkäältä (ilman kuvia) ja siinä kerrottiin tapahtumasta 4 vuoden kuluttua.

Mitä arvelette, onko siihen uskominen sellaisenaan?
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.09.2007 12:12:08 »

Unissa esiintyy useinkin ennustuksia, jotka liittyvat joskus numeroihin, kirjaimiin tai selviin lauseisiin ja elaimet viestittavat tarkeita asioita sanoo Suuri Unikirja.
Minulle on kaynyt niin, etta muutaman kerran on kaynyt toteen jopa 4 ja 7 vuoden aikaeroilla.
Usein nahdaan kuvia, mutta viestit tulevat myos alitajuisesti vain tietamalla.
Ottaisin unesi ennustuksen todellisena-ehka ymmarrat viestin myohemmin.(omasta kokemuksesta)
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 09.09.2007 17:39:38 »

Diamond, kiitos!

Ennustus kertoi, että jompikumpi meistä, siis mieheni tai minä, saa lapsen 4 vuoden kuluttua. Siis toinen.
Ajatus ei ole maailman miellyttävin, jos se suoraan paikkansa pitää. Mutta mielenkiintoista, koska minä se en voi olla paitsi siinä tapauksessa, että kyse olisi lapsenlapsesta  Wink
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
poppi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 09.09.2007 17:56:34 »

Minä olen kokenut että unet joissa ei ole visuaalisuutta ollenkaan, pelkästään jokin lause tms ovat aivan erityisiä. Usein ne ovat aika aforistisia, sisältäen syvällisisä elämänohjeita, lohtua tms. Joskus niihin liittyy kuvallinen symboli. Joku biologi kutsui näitä kirjassaan mietiskelyuniksi ja sanoi, että normaaleista unista ne poikkeavat siinä suhteessa, että niitä nähdään syvään uneen siirtymävaiheessa, ei siis nk vilkeunen aikana.
Jos tuo olisi omani, niin odottaisin kunnioittavalla uteliaisuudella (?)
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 09.09.2007 22:26:43 »

Tibetan-ala pista turhaan ajatuksia paahasi-numero 4 symbolisoi persoonallisuuden kokonaisuutta ja lapsi ennustaa elaman jatkumista ja UUSIUTUMISTA. Unen ennustus voi olla kehittymassa oleva idea-jonka kypsyminen vie 4 vuotta aikaa.
ALA KASITA HIENOA UNTASI VAARIN-TASSA ON JOKIN HIENO IDEA KYPSYMASSA JOMMALLE KUMMALLE TEISTA.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 10.09.2007 17:33:36 »

Kiitokset taas  Smiley

Hieno idea - vaikkakin 4 vuoden päässä - on kyllä mukavempi ajatus kuin se, että päiväni ovat luetut normaalia aiemmin.
Mutta en pidä mahdottomana sitä toistakaan vaihtoehtoa. Ei se kuitenkaan hätkäytä vaan realistisesti mietin.

Mielenkiinnolla siis jään odottelemaan.
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 10.09.2007 19:00:21 »

Voihan olla, etta valiin mahtuu paljon muutakin.
Itse tiedat ja vain itse sen lopullisen totuuden.

Itse ottaisin- nyt kuultuani lisaa- molemmat vaihtoehdot totuutena. Voi olla etta kumpikin asia toteutuu. Pida paa pystyssa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: