Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paha henki riesana!  (Luettu 15852 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« : 10.09.2007 16:16:53 »

Hei rakkaat astrolaiset.

Olen suurten ja vaikeiden asioiden äärellä tässä. Sad Olen tuntenut jo pitkään ystäväni suunnalta etääntymistä. Olemme molemmat hyvin henkisiä ihmisiä ja nyt ystäväni tunnusti minulle eilen, että uskoo että häneen on tullut paha henki, joka estää häntä mm. saamasta yhteyttä henkioppaisiinsa, luo hänelle kauhukuvia ja pahoja ajatuksia päähän ja ruokkii hänen "pahoja" ajatuksiaan.

Olen aivan toivoton, enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä auttaakseni ystävääni tässä asiassa. Paha henki on saatava hänestä pois, se uskottelee ystävälleni jatkuvasti että paha henki on aina ollut hänessä ja ystäväni on hänen uusi kotinsa jne. Olen yrittänyt rukoilla ja lähettää henkioppaitani ystäväni luokse, mutta mikään ei tehoa.

Osaatteko neuvoa miten tästä pahasta hengestä voisi päästä eroon? Olen aivan neuvoton ja mitä pidempään henki ystävässäni majailee, sitä vaikeampi sitä on varmasti jatkossa saada pois...Eli nopeita vinkkejä tarvitaan!!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.09.2007 17:48:11 »



Paha "henki" lähtee Hänestä, Ystävästäsi, kun SEN aika =)

Kerro Hänelle taivaspaikasta, joka Hänelle = jo varattu.

Vain Jumala ja Jumala, viimekädessä poistaa Hänestä SEn
pahanolon, pahanolon, joka juuri nyt = tarpeellista Hänelle,
Teille muille ja koko elämälle, jotta saadaan oikeaan "persfektiiviin"
asiat, joita reunustaa ymmärryksen rajamailla OLO = OLEMINEN =
ELÄMÄ, ihmeellisyyksineen, kaikkineen..

Jumalan Rauhaa...

t.timo

 angel smitten Cheesy skorpioni
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #2 : 10.09.2007 18:18:15 »

Pahat henget ovat niitä osia ihmisessä itsessään, joita hän koettaa olla kohtaamatta.

Hän on itse sellaisen kokemuksen valinnut, etkä sinä voi häntä siitä eroon pääsemään.

Sen sijaan voisit keskittää huomiosi siihen, mitä tällaisen kohtaaminen nostaa ja tuo sinussa itsessäsi käsiteltäväksi... Kaikkihan kuitenkin perimmiltään on vain MaailmanKaikkeuden viestiä henkilökohtaisesti juuri Sinulle...

Voimia smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 10.09.2007 18:26:33 »

Lainaus käyttäjältä: Ebenia
Olemme molemmat hyvin henkisiä ihmisiä ja nyt ystäväni tunnusti minulle eilen, että uskoo että häneen on tullut paha henki, joka estää häntä mm. saamasta yhteyttä henkioppaisiinsa, luo hänelle kauhukuvia ja pahoja ajatuksia päähän ja ruokkii hänen "pahoja" ajatuksiaan.

Tuo USKONSA on avain, joten kuinka hän saisi USKOA, että POIS meni JO  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 10.09.2007 22:25:45 »

Samaa mieltä olen minäkin. Pahin paha henki, joka meillä voi ilmaantua on oma egomme. Mitä pidemmälle henkinen tie menee, sen kovemmin ego pistää vastaan, sillä ego on sielun vastakohta. Se on ikään kuin eräänlainen paino, jonka avulla vahvistamme henkisyyttämme.

Minulle ei tule mitenkään paha tunne tästä ystäväsi tapauksesta Wink Uskoisin, että kyseessä on vain ego, hänen omat negaationsa, jotka ovat henkisyyden myötä pompanneet päivän valoon hyvin salakavalastikin. Lisäksi, jos ihminen tuntee olevansa tasapainoton ei mikään ihme, jos yhteys oppaisiin katkoo. En minäkään saa yhteyttä oppaisiini todella huonoilla hetkillä niin, että näkisin, kuulisin tai aistisin heidät, koska pahalla hetkellä olen kääntyneenä omiin negaatioihini.

Jos ystäväsi jankkaa itselleen, että häntä riivaa paha henki hän myös alkaa elää tuota hokemaansa todeksi. Suosittelen ensi hätään arkkienkeli Mikaelin suojausta (löytyy täältä foorumiltakin noilla hakusanoilla) sekä Gayatri-mantraa, joka löytyy ihan Googlen kautta. Gayatri tulee lukea aina 3. jaollisen määrän verran eli 3,6,9,12,15 jne. kertaa. Molemmat ovat suojaavia ja gayatri on erityisen suojaava ja puhdistava! Kuitenkin, jos oma mielikuvitus alkaa ruokkia itse itseään, saattaa ystävästäsi tuntua siltä ettei gayatrikaan toimi. Silloin hän ei ole alunalkaenkaan uskonut sydämestään sen toimivan.

On helpompi syyttää muita omista virheistään kuin kohdata niitä silmästä silmään. Henkinen tie on hyvin raskas aluksi,mutta kevenee loppua kohden Wink Kaikki riippuu siitä, pysymmekö lujina vaiko emme.

Pahoja henkiä ei sinänsä ole olemassa. On vain matalammalta värähtelytaajuudelta tulevia olentoja. Kaikki itsessään on osa Alkulähdettä, joten jos ilkikurinen vieras saapuu sinulla on täysi oikeus käskeä häntä poistumaan - sama kuin sanoisin itsellesi, että "mene!"
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.09.2007 00:40:07 »

Hmm, todella hyviä pointteja olette heittäneet ja oikeastaan olen aika varma että olettekin oikeassa...Ystäväni on kokenut vaikeita asioita elämässään ja ne jotenkin purkautuvat nyt sitten tällä tavalla kenties...Hän ei ole koskaan antanut valtaa näille  ns. pahoille ajatuksille, ja nyt ne jotenkin tulevat urakalla sitten ulos tässä muodossa.

Minä tietyllä tavalla uskon, että varmasti on olemassa pahoja henkiä, mutta se että ne ottavat vallan ihmisestä...hmm...sitä pohdin itsekin, mutta koska ystäväni oli aivan vakuuttunut siitä että kyseessä on paha henki, niin jotenkin sitten uskoin hänen sanaansa. Mutta nyt kun pohdin asiaa tarkemmin, on paljon todennäköisempää, että kyse on todella hänen omista negaatioistaan - koska niitä hänellä on paljon jo aiemmin ja se todella sopii kuvaan, että tämä johtuisi muista jutuista kuin oikeasta pahasta hengestä. Ja vaikka se olisikin paha henki, niin jos hän todella haluaisi sen pois, sen olisi pitänyt kyllä lähteä - eikös? Eli jotain hän saa sitten tästä tilasta...

Haluaisin kysyä teiltä myös kysymyksen ystävääni liittyen: Olen tuntenut että hän on alkanut etääntyä minusta ja lisäksi tunnen että hänellä on jotain hampaankolossa minuun liittyen ja että hän jotenkin kohdistaa vihaansa minuun (mikä on todella sääli, koska oikeasti haluan hänelle pelkkää hyvää). Onko teidän mielestänne viisasta olla yhteydessä häneen nyt, kun hän on "pahan hengen" riivaama ja kenties pohtii pahoja ajatuksia minustakin, vai olisiko nimenomaan parempi olla nyt hänen kanssaan, tukemassa häntä - myös sen kustannuksella, että hän saattaisi olla minulle todella etäinen/julma/v*ttumainen tässä tilassaan?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #6 : 11.09.2007 12:30:42 »

Pahoja henkien voisi katsoa olevan kuin loismaisia opettajia kantajan kentässä.. Ne voivat kuitenkin olla myöskin mielipeilin projisaatioita.. Rajaa näiden välille on vaikea vetää, johon tarvittaisiin henkiparantajan selvänäköisyyttä erotettaessa tarrahenget mielen 'harhakuvista'..

Elämän arkkitehtuuri kun on taustaltaan sellaista numerogeometraalista symbolikuvajaista niin pahat henget ovat kuin tietokoneviruksia häiriten ohjelmoinneillaan ihmisolennon käyttöjärjestelmää.. Ja näitä pikku ohjelmointeja on maailma täynnä.. Suurin osa on lähes huomaamatonta, kuten emme myöskään huomaa kehossamme asuvien miljoonien bakteerien läsnäoloa ellemme tutki asioita lähemmin.. Taidamme koostua "hyvän ja pahan" veto- ja työntövoimaliikkeestä.. Ihmisen itseyskin on tulosta jokaisen itseyden omaavan olion vaikutuksista toisiinsa..

Sisäinen puhdistautuminen ja järkkymätön luottamus korkeampaan tarkoitukseen auttaa saavuttamaan tasapainon meissä piilevien energiavoimien kesken, jolloin voimme seista maailman edessä avoimena ottamaan vastaan sen minkä Henki meidän kehityksen puolesta tarpeelliseksi näkee..

Täältä löytyy asiaan valaistusta:
http://www.ruusuristi.net/pages/Tiedostot/Pahan_voittaminen.pdf
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7 : 11.09.2007 12:59:44 »

HUH  Shocked Huh Tuossa linkissä on AIVAN uutta näkemystä myös "enkelien lankeemuksesta" s.17 - OT  Cool police
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 11.09.2007 23:53:56 »

Pahoja henkien voisi katsoa olevan kuin loismaisia opettajia kantajan kentässä.. Ne voivat kuitenkin olla myöskin mielipeilin projisaatioita.. Rajaa näiden välille on vaikea vetää, johon tarvittaisiin henkiparantajan selvänäköisyyttä erotettaessa tarrahenget mielen 'harhakuvista'..

Olen samaa mieltä tästä...

Ebenia, pyydän ystävällesi apuja.  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 12.09.2007 11:22:16 »

Eikö vain.  smitten smitten Grin no täytyyhän se ottaa huomioon, että Sillä henkevällä miehellä on sitten jotain paheita..?
« Viimeksi muokattu: 12.09.2007 11:23:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 12.09.2007 11:57:56 »

Lainaus

sitä siis piti sanomani, että mahtavaa että joku on kirjoittanut omankin uskoni sanoiksi.
ja että

Eikö siis tuo minuuden luoma pahakin ole energiaa joka voi lillua kollektiivisena tietoutena, jonka joku herkkä nappaa ruumiiseensa ts. omaan tietoisuuteensa, mistä Walschkin on kiroittanut.


Harvoin luen mitään, nyt tein poikkeuksen, kylläpä oli melkein kuin
minulle "ylhäältä" kerrottu tarina, tästä ja tulevasta sekä tietty
historiallinen osuus menneisyydestämme.

Kyllä Pekka Ervasti = ollut tosi hyvin "jyvällä".

Onko Hän ollut aikansa "sankari" ja hyljeksitty oman tien kulkija?

t.timo  angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.09.2007 13:03:02 »



Kyllä Pekka Ervasti = ollut tosi hyvin "jyvällä".

Onko Hän ollut aikansa "sankari" ja hyljeksitty oman tien kulkija?

t.timo  angel

Ervasti oli tavallaan suuri ihminen liian pienissä saappaissa.
Hän kasvoi persoonana yli-ihmiseksi.

Ja se on sitäkin, että tekee auttamisestaan ja auttajuudestaan numeroa liiaksikin.
Kun näet jonkun parannettavuus on aina parantajan parantamista,
kuten opettajuus on oppijuutta oppilaittensa kisällinä toimien.



Jep = SE hienoa OLLA uudestisyntynyt ja "julistaa" SITÄ.

Taidan OLLA "pekka" vauvan tossuissa, taidan OLLA "Ervast"
vähine eväineni.

      # EÄLÄMÄ = HAUSKAA, kun SEN oivaltaa #

t.timo

 angel smitten Cheesy Cry skorpioni
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12 : 12.09.2007 13:24:41 »

Eikös Jeesustakin kiusannut ja koetellut pahahenki? Lupasi maat ja mannut  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 12.09.2007 18:36:27 »


Olen muuten sitä mieltä, että maailma on pullollaan...
alkoholisteja, jotka ovat kuivilla kiitos sen,
että tulivat uskoon riippumatta siitä, minkä uskonnon valitsevat
tai mikä uskonto heidät valitsee.

Muuten jokainen sana on totta-riippumatta uskonnosta, minakin tunnen taalla 2 eriuskoon tullutta, toinen alkoholisti ja toinen narkomaani ja usko oli pelastanut heidat ja kummallakin eri usko!



     # TIMANTTI PUHUU ASIAA #

          t.timo angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #14 : 12.09.2007 18:37:24 »

Halvalla oot saanu Grin

Terveellä pohjalla ollaan, kun annetaan vierellä kulkea asiat, tasoisemme, ei niskan päälle päästetä,
mut ei myöskään ite sinne pyritä - selättämään elämää - annetaan olla hyvät ja pahat -henget harmoniassa
                                       smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: