Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyytäisin tulkintaa ? !  (Luettu 15943 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #15 : 12.01.2006 00:52:48 »

Oletko ajatellut tai teetkö jonkinlaista parantajan työtä? Jo pelkkä kironin ja noususolmun yhtymä antaa sille mun mielestä mahdollisuuksia. Kun se muodostaa suurkolmion neptunuksen ja MC:n kanssa kertoo, että näiden teemojen välillä on opeteltu asioita jo edellisissä elämissä, tai että niiden yhteiskäyttöön muuten olisi olemassa luontaista helppoutta. Suurkolmio voi olla niin helppo, että sen edut jää käyttämättä, mutta tapauksessasi kun kironia ja noususolmua vastapäätä on myös jotain, tulee kolmioon jännitystä, mikä pakottaa toimintaan ja melko itsestään purkautuu juuri siellä leijan kärjessä eli kironin ja noususolmun yhtymässä. Tämä kaikki antaisi vaan lisää viitteitä parantajan uraan.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 12.01.2006 09:44:49 »

Kiitos Saai!  Smiley

Kyllähän minulla on vaihtoehtoislääketieteen hoitajan-koulutusta ja tällä hetkellä kaksi erilaista tällaista 'energia-hoitomuotoa' jalostumassa.  Smiley
En kuitenkaan vielä ole mitään ammattimaisesti tehnyt, koska jotenkaan en koe alueekseni toimia suoraan kyseisten hoitomuotojen kautta, vaan juuri sellaisten ihmisten parissa, joilla näihin hoitoihin ei ole mahdollisuutta tai edes tietoa tällaisista mahdollisuuksista. Tai ylipäätään ovat jollain lailla 'unohduksissa' tai 'syrjässä' muista.
Ajatuksenani aina ollut; "Kenekään sielun yli ei kävellä" . knuppel2  angel

Olen kuitenkin saanut huomata, että olen huomaamattani tehnyt aina jonkinlaista 'hoitotyötä' ihan vain arkisen elämän kautta auttamalla ja olemalla tukena ihmisille, joita 'yhteiskunta pyörittää'. Varsinaisesti en sitä hoidoksi lue, vaan tukemiseksi taikka ystävyydeksi. En tietoisesti ole niihin tilanteisiin hakeutunut, vaan ne on vain jotenkin 'tulleet eteen'.  Wink
'Harjoitustyönä' kyllä teen 'energia-hoitoja' (kaukiksia) Smiley tarvitseville.

Ehkä tosiaan vihdoin tämän myllytyksen jälkeen, joka nyt on menossa, tuo 'ammatillinenkin' puoleni alkaa selkiintyä...
Vapaehtoistyöllä ei kuitekaan lapsille luistimia ja suksia ostella..  :Smiley

Kiitos vielä kun olit tulkinnut karttaani...ja jos kiinnostusta riittää ja aikaa, niin mielelläni otan tulkintaa vastaan!
« Viimeksi muokattu: 12.01.2006 09:46:22 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
EneRe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #17 : 01.10.2006 19:44:19 »

Kappas, täältäkin löytyy
kuun yhtymä khiron ja kuinka ollakkaan olen
hoitoalalla.

Nostelen samalla aihetta.
Olisi mielenkiintoista kuulla onko meitä vielä muitakin.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #18 : 02.10.2006 08:11:24 »

Kappas, täältäkin löytyy
kuun yhtymä khiron ..........
Olisi mielenkiintoista kuulla onko meitä vielä muitakin.
Pojallani on tuo yhtymä - trooppisesti Neitsyessä ja sideerisesti Leijonassa, mukana vielä Pholus ja ovat MC:llä  Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #19 : 02.10.2006 08:23:41 »

Ja minä olen edelleen...  Wink jolta tuo löytyy...

Seppo tuota kuvailee näin;
Chiron yhtymä Kuu ;
 Yhtymän johdosta tunne-elämäsi on
 superintensiivistä ja äärimmäisen herkkää.
 Emotionaaliset siteet kumppaniin ja muihin
 läheisiin ovat hyvin vahvoja. Lapsuuteesi
 liittyy hyvin voimakas äitikokemus, mistä
 johtuen henkilökohtaiset ihmissuhteesi ovat
 jossain vaiheessa lähestulkoon sietämättömiä.
 Kun pysyvissä suhteissa Uranus aktivoituu, iskee
 ahdistava vapauden ja rajoittamattomuuden tarve
 päälle usein kohtalokkain seurauksin. Kun sitten
 tunnet päässeesi selville vesille
 ihmissuhteissasi ja voit kokea todellista
 turvallisuutta jonkun kanssa, aktivoituvat
 parantajan kykysi. Etenkin kontaktiparannus on
 voimakkaasti esillä tämän aspektin omaavilla
 ihmisillä. "Maaginen kosketus".


Pitäneekin kurkata omien lasten kartat löytyykö tuo heiltä ..Tästä on muistaakseni ollut juttua toisaallakin tällä foorumilla  Huh

Kyllähän itse ainakin suuntaudun edelleen vahvasti 'hoitoalalle' ja aloitin juuri uuden koulutuksenkin alalta. Saapi nähdä, "mikä minusta tulee isona" ja koskahan nuo "kyvyt" aktivoituu... eli koskapa olisin tuo ihmisuhde jutun läpikäynyt...  Shocked Minä kun en tunnu edes kaipaavan mitään pysyvää ja sitovaa suhdetta perinteisellä tavalla, niin ei sitten luultavasti koskaan... Sad
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #20 : 02.10.2006 08:40:12 »

Chiron avautuva sekstiili Aurinko

Liittynee myös tuohon "hoidolliseen" ominaisuuteen myös?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 02.10.2006 08:47:53 »

Ippuska,

onpa pojallasi upea kuvio! smitten
Onko hän jo nyt kiinnostunut esim. parantamisesta ym. vaihtoehtohoidoista? Tai ehkä kuvio aktivoituu vasta myöhemmällä iällä jonkun sopivan transiitin aktivoimana.

Mirjam,

omalla syntymäkartallani on Kheironin ja Neptunuksen tarkka kolmio, jota Uranus ja Jupiter ovat viime aikoina transitoineet. Niinpä aloitin refleksologian opiskelun. Ja kas, nyt kun tämän viestiketjun innoittamana katsoin tämänhetkisiä tr. Kheironin aspekteja, niin tr. Kheiron on juuri tulossa yhtymään syntymäkartalla 6. huoneen kärjellä olevan Vesimies-Kuun kanssa. Astrologian toimivuus laittaa kyllä hämmästelemään kerta toisensa jälkeen, vuosi vuodelta.  Shocked

Mirjam, oletko seurannut Kuu-Chiron-yhtymälle osuvia transiitteja? Ne on varmaankin olleet melkoisen näkyviä kuvion herkkyydestä johtuen.


tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #22 : 02.10.2006 08:49:57 »

Mirjam, oletko seurannut Kuu-Chiron-yhtymälle osuvia transiitteja? Ne on varmaankin olleet melkoisen näkyviä kuvion herkkyydestä johtuen.

En ole, en tiedä osaanko edes  Undecided
Eikös sitä voi seurata ihan tuolta omasta astrostakin? Näkyykö esim päiväkirjassa? Siihen minulla on tulkintaa vielä lokakuun ajaksi.
Itse aloitin uuden "hoito-alan" koulutuksen juuri viime perjantaina.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 02.10.2006 11:25:10 »

Heips Mirjam! Näkyyhän nuo päiväkirjastakin ja männävuosien transiitteja saat tarkasteltua kun teet täällä Astrossa oman karttasi ja valitset sitten transiittilistauksen haluamaltasi vuodelta.

Minulla ei ole enää valitettavasti karttatietojasi tallella - ainainen tilanpuute. Undecided Montako astetta Kaloja nuo syntymäkarttasi Kuu ja Kheiron ovat? Asteluvusta riippuen tr. Pluto on erittäin todennäköisesti jo tehnyt Jousimiehestä rankan neliön niihin (Pluto liikkuu nyt jo Jousimiehen lopussa). Tr. Uranus liikuskelee tällä hetkellä lähellä Kalojen merkin puoltaväliä, joten Uranuksen yhtymä voi olla joko ohitse tai vasta tulossa.
Tuossa kai ne tärkeimmät ja merkittävimmät kuviot, joita Kala-planeettoihisi on osunut / osumassa.
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #24 : 02.10.2006 11:29:45 »

 Kiitos May!

kuu 25 astetta  kalat
 chiron 29 astetta  kalat

Näitäkö tarkoitit?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 02.10.2006 11:52:43 »

No justiinsa! Pitäisi kai lukea paremmin omat tekstinsä tai ainakin hankkia parempi muisti! Tuolla 1. sivullahan itse mainitsen, että sinulla on juuri meneillään tr. Pluton neliö Kuuhun.  uglystupid2

Eli onpas ajankohtainen asia juuri nyt! Mutta Pluton neliö Kheironiin on vasta edessäpäin alkaen tavoitella Kheironiasi ensi vuoden puolella ja ollen tarkimmillaan vuoden 2007/2008 vaihteessa. Näkisin, että kyseiset transiitit voivat olla elämässäsi hyvin puhdistavia.
Pluton transiittien aikana hankit sellaisia sisäisiä kykyjä, joita voit hyödyntää käytännössä esim. juuri tulevien Uranus-transiittien aikana. Uranus tavoittaa Kuusi vuonna 2009 ja Kheironin 2010, tämä - jos ei jo aiemmin - voisi olla varsinaista läpimurtoaikaa esim. juuri parantajan tehtävissä.

Ystäväni ja Reiki-opettajani (myös astrologi) Anne Hietanen muuten kertoi, että on huomannut
erittäin monilla reikikurssilaisilla olevan meneillään Pluton ja Kheironin välisiä aspekteja. Ehkä se ajaa tutkailemaan omaa sisintä ja elämän tarkoitusta kaikkine väreineen tavallista tarkemmin.
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #26 : 02.10.2006 12:12:16 »

Kiitos jälleen May!
Palasin itsekin lukemaan noita vanhempia tulkintojasi ja niissä todella oli tuostakin jo.

Sinänsä jännää, että nyt kiinnitin ihan eri tavalla huomiota tähän;
Lainaus
Kakkkoshuoneen Kuu-Venus-Kheiron on kuitenkin oppositiossa 8. huoneen Pluto-Uranus-Jupiteriin. 8. huoneen asioissa on siis valtavaa potentiaalia laajentumiseen, asioiden käsittelyyn, uudistamiseen jne. mm. psykologian, seksuaalisuuden  ja sisäisen uudistumisen alueilla.

Nimittäin olen nyt parina päivänä tässä pohdiskellut juuri 'seksuaalisuuden' yhteyttä tähän kaikkeen, vaikka toisaalta se tuntuu kaukaiselta tässä yhteydessä.
Tällä hetkellä olen taas pähkinyt ja 'ollut myllerryksessä', myös tietyiltä osin sillä tapaa, että tunnen aivan valtavaa 'seksuaalienergian nousua' ( alkuperäistä elämänvoimaa aluperältään tiemmä)ja se kun löytää kohteensa, niin johan on markkinat.
Ja tietenkin vapaudenkaipuisena  vesimies :nä, se on jokin mahdoton 'kuvio' toteuttaa, ilman että moraalisäännöt murenee jne...
Mikä taas tukee kartallani muita olevia juttujani...oppia olemaan piittaamatta mistään ulkoisista säädöksistä tällä alueella yms.  buck2 (viittaan esim. Pluto oppositio Venus )
Ja muistin taas, että samoin kävi silloin kun tuo pluto yhtymä nousumerkki teki niitä ensimmäisiä ohituksiaan syntymäkartallani viime vuoden loppupuolella.

Siis tämähän on melkoinen soppa ja tekee muutoksiaan nivoutuen toisiinsa samalla kertaa...  buck2
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 12:28:07 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 02.10.2006 12:17:26 »

"eheytyminen ja itsensä toteuttaminen on chironin lupaus"
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #28 : 02.10.2006 12:50:05 »

Kappas, täältäkin löytyy
kuun yhtymä khiron ja kuinka ollakkaan olen
hoitoalalla.

Nostelen samalla aihetta.
Olisi mielenkiintoista kuulla onko meitä vielä muitakin.

Heippa "EneRe"!

Olisi mukavaa kuulla myös omista kokemuksistasi tuon osalta yms?
 Smiley
tallennettu
EneRe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #29 : 02.10.2006 13:55:24 »

No heippa Mirjam!

Minulla on tuon kuun yhtymä khiron lisäksi
kuun laskusolmu 12 huone ravussa ja noususolmu 6 huone kauriissa.
"Tärkeää löytää juuri se oikea ammattiala ja työ-kutsumus.
Terveys /parantamistyö,suuri empatiakyky ja parantamisen voima ovat voimavarojasi."

Löytyy myös Merkurius perääntyvänä
"Usein erikoislahjakkuutta, haluavat ottaa asioista selvää, opiskella,kielellistä lahjakkuutta, henkistä lahjakkuutta.Tuovat mukanaan telepaattisia kykyjä,mediaalisuutta ja herkkyyttä."

Tässä juuri perustin oman toiminimen. Cheesy
Olen koulutettu hieroja ja ReikiMaster.

Harhapolkujen kautta löysin viimein sen oman kutsumukseni. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: