|
Tibetan
|
|
« Vastaus #16 : 10.10.2007 16:53:05 » |
|
Osoitteessa www.reikisivut.com/jooga löytyy ohjeet, kuinka päächakroja voi stimuloida joogan avulla. Jokaiselle chakralle on oma tekniikka, jonne sivulla on linkit. Sieltä löytyy kunkin myös kunkin liikkeen muut terveysvaikutukset samoin kuin varoitukset, milloin liikkeitä ei tulisi tehdä.
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #17 : 12.10.2007 19:43:27 » |
|
Luin nuo chakrat ja huomasin että minulla taitaa olla useampikin chakra juuri nyt epätasapainossa. Ei ihme että olo on ollut voimaton ja väsynyt,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bast
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 26.10.2007 20:48:44 » |
|
Heipähei!
Kävin tässä taannoin hengen ja tiedon messuilla. Siellä kävin chakra kuvassa, myös aura näkyi, tais olla harmoniahuoneen juttuja. Tiesin jo etukäteen, että jotain on epätasapainossa ja pahasti.kävin jo viime vuonna samassa, ja nyt tilanne oli ihan eri, tavallaan. Aura oli eri kokoinen samoin chakrat. Chakroissa oli se suurin muutos tapahtunu, jonka tunnen joka päivä. Tiedän, että suurin syy on nykyinen työpaikkani, jossa tuntuu, että tietystä syystä olen nyt tässä jumissa, ja pahasti. Ehkä jopa itse paikassa on jostain syystä negatiivisesti vaikuttavia energioita. En suinkaan ole ainoa työntekijä joka näin tuntee. Työpaikkani on vanhalla maalla. Työni on fyysisesti äärettömän kuluttavaa, ja raskasata ja alkanut muutaman kuukauden jälkeen vaikuttaa jo hieman psyykkiseen puoleen... No, aika aikansa kutakin. Tämä on vain välivaihe. Nyt sain hieman jeesiä, miten voisin auttaa vielä paremmin tilannetta paranemaan henkisellä puolella. Kävin hengen ja tiedon messuilla myös nopeassa energiahoidossa. Oli melkoisen mukavan tuntuista. Mutta tämäkin on erikoista, mutta minulle juuri teki sen paikoan toinen hlö, sitten näin myös sen toisen tyypin, ja en mistään hinnasta olis antanun sen hlön tehdä itselleni sitä hoitoa. Tahtoisin muutenkin välillä käydä energiahoidossa, mutta juuri se, että olen niin tarkka. Vaatis niin suuren seulonnan,. ja siihen eit unnu löytyvän aikaa!!
|
|
|
tallennettu
|
"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #20 : 06.11.2007 22:20:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Laila sisko
Satunnainen astroilija
olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee
|
|
« Vastaus #21 : 10.11.2007 11:55:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #22 : 10.11.2007 13:23:28 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.11.2007 13:25:19 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #23 : 24.11.2007 20:00:53 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.11.2007 23:17:20 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
a-jellona
Satunnainen astroilija
Jaksan tänään.
|
|
« Vastaus #24 : 04.12.2007 22:06:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
a-jellona
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #25 : 05.12.2007 07:47:18 » |
|
Mistä saa tuollaisia peilejä, joista näkee nuo omat chakransa, josko ne ovatkin vallan sekaisin!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 27.12.2007 20:16:05 » |
|
Ihanaa. Tämähän oli mielenkiintoista luettavaa. Voipi olla erittäin hyvä keino parantaa itseään. Mistä siis saada neuvot niihin shakrohen tasapainoharjoituksiin? Menikö minulta ohi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 27.12.2007 20:20:41 » |
|
Osoitteessa www.reikisivut.com/jooga löytyy ohjeet, kuinka päächakroja voi stimuloida joogan avulla. Jokaiselle chakralle on oma tekniikka, jonne sivulla on linkit. Sieltä löytyy kunkin myös kunkin liikkeen muut terveysvaikutukset samoin kuin varoitukset, milloin liikkeitä ei tulisi tehdä. taas jälleen kerran olin liian hätiköivä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #28 : 27.12.2007 22:45:25 » |
|
... Mistä siis saada neuvot niihin shakrohen tasapainoharjoituksiin? ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #29 : 27.12.2007 22:51:40 » |
|
Osoitteessa www.reikisivut.com/jooga löytyy ohjeet, kuinka päächakroja voi stimuloida joogan avulla. Jokaiselle chakralle on oma tekniikka, jonne sivulla on linkit. Sieltä löytyy kunkin myös kunkin liikkeen muut terveysvaikutukset samoin kuin varoitukset, milloin liikkeitä ei tulisi tehdä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|